TEO TEODOR

Presiune In Instalatia De Antigel

126 posts in this topic

Am si eu o problema... in timp ce merge si se incalzeste motorul face presiune in instalatia de antigel, atat de mare incat practic nici nu pot apasa pe racordul dintre radiator si motor.... daca desfac capacul de la vasul de expansiune atunci scade presiunea , insa il desfac f incet ca daca il desfac repede sar si antigelul din vas, insa asta n u se intampla datorita temepreaturii ridicate pentru ca nu ajunge la fierbere. Apoi ii pun capacul vasului de expansiune si in maxim 10 secunde ajunge la aceasi presiune foarte ridicata(imi da senzatia ca va plezni furtunul)

Mentionez ca este vorba de un motor 1.9 td-75 cp

ce parere aveti?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am si eu o problema... in timp ce merge si se incalzeste motorul face presiune in instalatia de antigel, atat de mare incat practic nici nu pot apasa pe racordul dintre radiator si motor.... daca desfac capacul de la vasul de expansiune atunci scade presiunea , insa il desfac f incet ca daca il desfac repede sar si antigelul din vas, insa asta n u se intampla datorita temepreaturii ridicate pentru ca nu ajunge la fierbere. Apoi ii pun capacul vasului de expansiune si in maxim 10 secunde ajunge la aceasi presiune foarte ridicata(imi da senzatia ca va plezni furtunul)

Mentionez ca este vorba de un motor 1.9 td-75 cp

ce parere aveti?

Daca face presiune cand motorul e rece la cateva secunde dupa pornire e garnitura de chiulasa arsa sau mai grav chiulasa fisurata,SUCCES in continuare.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ D@ny, nu am gasit topicul despre care vorbeai mai sus, cred ca s-a facut curatenie si poate s-a inchis.

Am observat si eu ca se face presiune in instaltie de antigel.Am apasat pe furtunul de sus de la radiator si s-a intarit(nu foarte tare,doar putin) fata de inainte cand nu am schimbat antigelul.Dupa ce lam schimbat nu am observat vreo schimbare adica sa se fi intarit furtunul.Cand am oprit masina am auzit in habitaclu cum suna niste bule de aer in calorifer. Din cate am citit in cartea masinii am inteles ca instalatia se aeriseste singura.Acum problema este ca daca iau capacul de la vasul de expansiune si las sa mearga motorul pana la 90 grade , cand deschide termostatu incepe sa iasa lichid afara.Cum as putea sa fac sa nu pierd lichid?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fa un "masaj" de cateva ori furtunului avand capacul de la vas deschis pt a aerisi mai repede circuitul. Ai aer pe instalatie

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

aer stiu ca este dar imi arunca antigelul afara si nu stiu cum sa fac, sa fac 'masaj" si sa mai iasa din atigel si apoi sa pun la loc? Ar fi indicat asa?Eu stiam ca se aeriseste singra instalatia.Se poate sa fie vreo problema ca nu se aeriseste singura?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o problema cu antigelul asta,batal vina.

Problema este urmatoarea:completez cu antigel pana la maxim iar dupa circa 5 zile scade la minim si nu se mai misca de acolo(cand motorul este rece),cand este cald creste la maxim(la rece fiind la minim).Daca-l las la maxim(cand este motorul rece) si incalzesc motorul sa steie tot la 80 grade creste de aproape da pe afara prin spate pe gaura aceea dupa aparatoare(odata chiar mia dat afara).Mentionez ca termocupla porneste normal,si am verificat toate furtunele de apa si nu curge pe nicaieri.

Intrebare:de ce scade asa de repede la minim?E ceva grav?Astept sfaturi de la cine a mai patit sau stie despre ce este vorba.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

se deschide termostatul si e normal sa scada. Cand termostatul e inchis, din cauza presiunii care se face in instalatie apa nu are unde sa se destinda decat in borcan aka vasul de expansiune. Asa ca stai linistit. Daca scade apa constant dupa ce circuli cu masina trebuie sa te sperii. Atunci verifici etansietatile si radiatorul sa nu ai scurgeri. O alta chestie, poate guma de etansare de pe capacul de la vas e rupta si de aceea iese apa afara si cand e plin borcanul si cand e e "gol" cand e pe minim din cauza presiunii poate sa-ti scupe afara apa. Completezi des sau doar odata si il lasi pe minim?

Edited by Aerofan
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odata pe saptamana.Este normal?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

paul_ral poti sa-mi spui daca instalatia se aeriseste singura? sau trebuie ajutata?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

in mod normal din cate stiu eu se aeriseste singura prin partea de jos a radiatorului. Si la mine a scazut la minim dar dupa o juma de an daca nu mai bine. Parerea mea e ca pierzi lichidul de racire pe la un colier pe undeva...si inca ceva...conteaza daca folosesti lichidul recomandat de VW

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

aerisirea se face singura insa aia se face prin busonul de la vasul de expansiune !!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am aer in instaltia de racire si nu stiu cum sa procedez ca sa il elimin.Trebuie sa golesc instalatia si apoi sa reumplu? sau cum sa procedez ca sa scot aerul? din cauza lui (cred)nu imi indica bine nici senzorul pentru temperatura apei.Ce ar trebui sa fac?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

v@sy vezi linkul din postul 10.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am si eu o problema... in timp ce merge si se incalzeste motorul face presiune in instalatia de antigel, atat de mare incat practic nici nu pot apasa pe racordul dintre radiator si motor.... daca desfac capacul de la vasul de expansiune atunci scade presiunea , insa il desfac f incet ca daca il desfac repede sar si antigelul din vas, insa asta n u se intampla datorita temepreaturii ridicate pentru ca nu ajunge la fierbere. Apoi ii pun capacul vasului de expansiune si in maxim 10 secunde ajunge la aceasi presiune foarte ridicata(imi da senzatia ca va plezni furtunul)

Mentionez ca este vorba de un motor 1.9 td-75 cp

ce parere aveti?

la fel cum zicea si @electronstietot garnitura de chiulasa sau chiulasa fisurata. am patit-o eu. cu ocazia asta a crapat si pompa de apa si mi s-au spart si segmentii si chiulasa ciobita :lol:

s4030017ig8.jpg

ca sa vezi ca nu glumesc

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

este normal ca atunci cand motorul este cald( 90grade) furtunul de la radiator sa fie putin mai tare decat atunci cand motorul este rece?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, e normal.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

am o mare problema legata de instalatia de racire.de la tandarei pana la constanta am completat cu apa de vreo 10 ori, pierde intr-una dar nu se vede pe unde, plus ca se face presiune mare pe instalatie.daca e cineva din constanta care se pricepe si poate sa ma ajute ...:P

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa simptome, sunt sanse foarte mari sa fie dusa garnitura de chiulasa.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu cred ca este dusa garnitura de chiulasa. Atentie cu completarea cu apa si supraincalzirea. Apa fierbe la 100 de grade iar amestecul antigel-apa pe la 135

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu e nici o garnitura :coffee_lol: s-a rezolvat singura.nu am avut termostat si nici antigel iar de la viscolul ce era mi-a inghetat apa in radiator.pana pe la 12 duminica s-a dezghetat, acum e ok :ceuameni: multumesc pentru ajutor.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-adevar.Am montat termostatul (cel vechi era taiat de fostul proprietar cred si lasat numa partea lata ca sa nu piarda lichidul), am pus antigel, a mers cativa km (prin oras) fara probleme.Dupa ce am iesit la "drum" a inceput sa fiarba din nou si sa dea lichidul de racire afara.Motor demontat, garnitura de chilasa este metalica, nu are nimic (zice mecanicul), in schimb chilasa este fisurata in vreo 7 locuri.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat chiulasa si la fel face.Are cineva idee ce poate sa fie ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

radiator infundat...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.