Jump to content

Motorul AJM - probleme specifice , deosebiri ,etc


golfnik
 Share

Postare recomandată

Salut am o mica problema zic eu  am un  golf 4 1,9 ajm la pornire   dupa  una doua ore de stat se aude pentru cateva secunde un tacanit de tacheti  zic eu  pana urca uleiu in rampa voi ce parere aveti ce ar putea fi ? MULTUMESC

 

Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic.

Modificat de taz21
Topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.02.2017 at 10:33 AM, firiss said:

La asta nu m-am gandit, am mai auzit chestia asta! Am 2 axe prin garaj, merg acum sa ma uit, nu prea stiu cele 2 capacele! Multumesc, revin!

Salut  spunemi te rog cum ai rezolvat  problema tacanitul   erau  sau nu erau sarite acele capacele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic
  • 2 weeks later...

Salut. Am si eu o problema cu masina din descriere.. Am spart baia de ulei la 600km de casa si mai era si duminca. Pana la urma am gasit un "mecanic" demn sa ma rezolve in aceeasi zi ( trebuia sa ajung urgent acasa), asadar mi-a lipit baia cu poxilina si mi-a pus el ulei. ( Habar nu am ce ulei a pus)... Am ajuns acasa cu bine insa cand am fost sa schimb baia mecanicul mi-a zis ca uleiul este foarte prost de parca ziceai ca'i apa... Am mai stat cu el vreo saptamana pana mi-a venit uleiul nou insa dupa cateva zile am observat ca motorul nu mai pornea cum trebuie la rece, vreo 3 curse in + fata de cum pornea inainte, + fum alb-albastrui ( sau chiar albastru) si vreo 400ml mancati in vreo 400km facuti. Am fost la mecanic, am schimbat uleiul + filtru si mecanicu tot isi batea cu pumnul in piept ca nu e turbina... Dupa ce am schimbat uleiul, masina merge rotund si frumos, porneste din nou frumos la rece insa fumul albastru la pornirea la rece inca persista...  Treaba cu fumul sta in felul urmator, cand o pornesc dimineata, scoate un "puf" de fum si gata. Dupa cand o accelerez dintr-o data si dau drumu rapid la acceleratie scoate un "val" de fum si gata insa daca o accelerez incet si linear la aceeasi turatie nu scoate gram de fum. Nu scoate fum daca o tin turata la orice turatie. Dupa 4-5 minute fumul incepe sa dispara si dupa vreo 10 minute de mers deja nu mai vezi gram de fum indiferent de felul cum folosesc masina. Lipsa de putere nu simt, cu noul ulei am vreo 600km si nu mi-a mancat... Toata problema se intampla doar la rece la prima pornire. De la ce poate fi? 

Inca ceva: Cam tot de cand a inceput sa-mi apare fumul albastru parca imi "suiera" toba sau ceva pe sub masina ( Nu se aude pe partea turbinei)

Modificat de icatalin97
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ca trebuie inlocuite simeringurile de la supape

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.am un golf 4  ajm. Nu are pompa de motorina in rezervor..problema este ca porneste foarte greu cand o las cu fata in rampa. Daca o las cu fata in vale porneste mai bine..am schimbat pompa de tandem dar face la fel.imi puteti da un sfat la aseasta problema? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oringurile la injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.o sa le schimb. Ar mai fii si altceva daca nu este de la oringuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

locasul unde vine injectorul in chiulasa,ar trebui sa ai motorina in ulei

pompa tandem e noua?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.e de la un prieten luata de proba.masina lui merge foarte bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai rezolvat cu masina....incearca sa-i faci plinul....daca porneste ok atunci e pompa tandem 100% ....aceleasi simptome le-am avut pe A4 B5-ul meu .... daca e plin rezervorul nu de mai dezamorseaza pompa, daca e de la pompa trebuie sa se vada motorina in zona....la mine erau uzate garniturile care etanseaza catre chiulasa dar am inlocuit pompa complet cu alta noua....pret vreo 1100 lei anul trecut.

Modificat de carabusm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut! am un vw golf 4 tdi motor ajm si as dori sa stiu daca cineva cunoaste un mecanic bun care sa faca o diagnoza corecta a functionarii pompei tandem sau a cauzei pentru care se dezamorseaza instalatia de alimentare cu motorina.o zi buna!

Modificat de taz21
Topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Stie cineva daca la AJM 85KW, 2000 e nevoie si de rola ghidare curea de transmisie la schimbarea de distributie?

Asa arata:

 

image.png.a92ce3de67b94d9321ef5c7caa34fde1.png

 

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e de la cureaua de accesorii nu de la distributie.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pardon, de la curea de transmisie, stie cineva daca AJM are asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Scuze ca postez aici topicul am un ww bora 85kw cod motor ajm din 2000 cand urc in turati de la aproximativ 2000 de ture pana pe la 2400 de ture motorul suna mai tare fara pierdere de putere numai ca este foarte galagios intre cele 2 plaje de turatie dar dupa 2400 de ture suna normal.nu stiu din ce cauza ar fi

Modificat de Gabi cota
Nu am spus tot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu fluiera caci are un sunet mai tare motorul mai gros sa zic asa
Si mai am o problema la ww bora imi trepideaza foarte tare caroseria inclusiv pedalele oare din ce cauza va rog o sugestie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, am un golf 4 ajm 6 trepte si vreau sa schimb abreiajul. Masina are cip si din motivul asta as vrea sa ii pun kit ambreiaj de pe motorul asz tot 6 trepte, dar nu stiu daca se potriveste.Ambele au 240mm respectiv 23 dinti. Difera tipul de cutie atat.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar ambreiajul? Atunci se schimba in functie de ce Volant ai pe masina. Daca schimbi tot kitul cu tot cu Volant, pune de pe ASZ sau ARL . Stiu ca cineva o pus de ARL ca era mai ieftin decat cel de AJM. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inclusiv volant ca aia bate... am sunat un dealer si zis ca nu se potriveste de pe ASZ NICI ARL! Ma poti pune in tema cu cel ce a schimbat cum ai zis tu? Mersi

Modificat de bigstar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare... Am o problema (mica SPER)... De vreo luna de zile la turatii mai mari sau cand e in sarcina masina (urc sau depasesc) mi se ridica apa peste 90 si se face presiune in vas, in rest cand merg normal doar imi da antigel afara pe la supraplinul de la vas... Am schimbat prima oara capacul vasului, apoi termostatul, pompa de apa (si distributia) iar simptomele nu au disparut. Garnitura de chiulasa e schimbata anul trecut. Nu imi scade/creste nivelul la ulei, nu am ulei in vas (antigelul este curat).

Nu stiu ce sa ii mai fac... :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa schimbi garnitura de chiulasa dar sa i faci si un plan inainte pt.ca altfel platesti manopera degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost facuta planeitatea si nu au fost probleme. Pana acum o luna de zile a mers perfect. Sincer ma gandesc la ce e mai rau... Fisura in chiulasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!