Sign in to follow this  
Followers 0
Danniel

Check Engine / Engine Workshop

170 posts in this topic

Sal, de curand sunt posesor de pasat masina din semnatura, problema e ca mi sa aprins un bec galben in forma de robinet, asta cand am incercat sa accelerez de la 120 in sus, scria in eroare asa emision seenzinarienzor workshop, am mai mers 150 de km am ajuns acasa, acum a doua zi dau cheie tot ramanea aprins am mai facut 30 de km si s-a stins, revin in bucuresti intreb pe fostul proprietar de asta zice ca nu stie , mergem la tester nimik masina ok, acum spune mecanicul ca de la motorina proasta si ca altadata sa nu mai alimentez acolo,

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

becul ala inseamna check engine, la masinile dupa 2003, dupa descrieire cred ca ai luat un limp mode, unde ai facut testul?, lau facut in mers?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

testul a fost facut cu motorul pornit, (nu in trafic evident) ce inseamna limp mode??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citeste topicul ASTA si o sa te lamuresti...nu te speria ca are 21 de pagini, e interesant. Si poti folosi fara frica "search", sa stii...nu musca. Vei gasi si mai multe topic-uri foarte interesante cu privire la motor, turbina si modul in care sa le exploatezi...

Lectura placuta

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

lasal mai moale rap :) deci becul s-a a prins din cauza turbinei care avea cerinta de 2,36 si furniza 2,98

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Am patit si eu odata cand mi-a sarit un furtunas de vacum. I-am dat blana la maxim si ...surpriza ....de 100 nu mai trecea. Problema ca nu eram in tara ci prin Ungaria si drept sa-ti spun m-a cam speriat. Dupa ce am pus furtunul la locul lui(unul din spatele motorului) masina mergea bine insa becul a ramas aprins vreo 40 km, dupa care s-a stins.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda am reusit sa imi dau seama ce are, bineinteles cu ajutorul lui cipos( mii de multumiri), acum sper la o rezolvare grabnica a problemei...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bucur ca esti pe drumul cel bun... Daca esti pe mainile lui Cipos, o sa fie bine. Si sa stii ca am vorbit serios de topicul pe care ti-am sugerat sa-l citesti si de asemenea de cele gasite cu search dupa "limp mode"... Sunt FOARTE interesante si instructive. Pe mine m-au ajutat sa inteleg foarte multe despre masina/motor/turbina si cum sa fac sa le utilizez corespunzator. Sa nu crezi ca am vrut sa rad de tine.

Bafta multa

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

da a fost de folos linkul, merci mult , insa am o nelamurire, mie nu mi-a dat nici o eroare gen limp mode doar mia scris emsion workshop si s-a aprins becul galben.

acum ma gandesc ca nu a scris limp mode datorita faptului ca am incetinit instantaneu si nu a intrat in limp mode, corectati-ma daca gresesc.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu scrie nimic pe bc inafara de emision workshop, dar in memoria ecu a fost stocata eroare deviatie pozitiva

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine a aparut mesajul ENGINE WORKSHOP si clipea in bord un indicator in forma de spirala galbena .

Stie cineva ce poate fi ?

Edited by Emanuel
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

noi stim ce e,dar daca citesti si tu ce s-a scris in topicul acesta,vei sti si tu...scapi usor de ai arse becurile de la frane.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti, imi cer zcs daca e alt topic asemanator, dar nu am avut timp sa caut ca trebuie sa plec si am patit urmatoarea problema.

Acum 10 minute veneam spre casa si cand am depasit o masina mi-a aprut urmatorum msg in bord "Emissions Workshop!" si s-a aprins becul galben care seamana cu o cutie de viteze( stiti care, ca parca nu mai e altul galben). Tin sa mentionez ca masina merge normal, dar parca mirosea ceva aiurea cand m-am dat jos, ceva a ars sau incins...nu sunt sigur daca de la mine Ce poate sa fie? Ati patit asa ceva? Mercy mult

Edited by AB-05-ZYC
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acest mesaj poate sa apara cand scoti din EGR furtunasul de vacuum din cate stiu eu,in principiu cand anulezi EGR-ul.Masina scoate fum?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa stii ca nici nu m-am uitat...acuma merg pana jos sa vad si de furtunas si de fum

Edited by c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior!
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acuma am venit de la masina si nu scoate fum deloc...m-am uitat si la vacum si pare inregula, nu am dat capacul de la motor jos sa verific calumea ca era noapte, dar o sa o fac maine.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca becul arata ca cel din atasament inseamna check engine. Iti trebuie o verificare la motor in cazul asta. :vaidecapulmeu:

post-4022-1192208258_thumb.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

acela e becul aprins numai fara nici un scris in interior, si pe comp de bord am msg "Emissions Workshop"

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai bine ar fi sa-i faci o scanare.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maine am de gand sa ii fac o scanare sa vad ce zice...

Edited by c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior!
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca zici ca putea aiurea, posibil sa fie catalizatorul. Am intalnit cazuri in care se aprindea martorul ala si catalizatorul era stricat.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

becul acela ti se aprinde cand ai o defectiune sau o functionare in parametri necorespunzatori...din cate stiu eu nu se refera la o componenta anume ci doar te avertizeaza ca trebuie sa mergi la service. Masina poate sa mearga normal si sa nici nu iti dai seama dar mai bine sa mergi la o verificare.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai mult ca sigur e fie catalizatorul, fie unul din injectoare e infundat si catalizatorul trebuie sa munceasca mai mult pt ca cilindrul respectiv scapa gaze nearse.Catalizatorul se incinge si prob de-aia mirosea ciudat

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate sa sti, maine sper sa ajung la o scanare si sper sa o rezolv, si am sa va comunic si voua...oricum mercy pt sugestii

Inca ceva: la voi unde e catalizatorul? se vede daca se bagi sub masina? (la alte masini e in fata tobei mici) la mine nu e nimic sub masina in afara tobelor...se poate sa nu am????

Edited by c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior!
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai trecut ultimul ITP il ai sigur :vaidecapulmeu:. Trebuie sa fie prin fata pe undeva (din cate stiu eu)...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.