ciupi_bc

1.9 Tdi Tip Asv (110 Cp) - discutii despre acest motor

272 posts in this topic

Doresc sa aflu cat mai multe pareri despre acest tip de motor, la ce sa ma astept de la el, avantaje si dezavantaje! Mersic. (ASV)- 110 Cp

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai in primul rand nu e PD!

nu te speria e f bun si ASV-ul ba chiar nu e asa pretentios ca celelalte PD-uri

sa nu il confunzi cu AHF-ul care e euro II !!!

ca si dezavantaje sincer nu stiu :(

il gasesti pe f multe skoda octavia si seaturi leon/toledo-uri

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU EXISTA DEZAVANTAJE..... teoretic....este bloc de alh 90 cai cu turbina injectoare marite....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, cum a spus si colegul mai sus nu este PD, ci are pompa distribuitoare

- asta inseamna ca nu trebuie ulei 505.01 care e cam scump, merge 505.00

- este mai zgomotos decat un motor PD, ceea ce poate fi cam deranjant, mai ales la relanti, in sarcina e ok

- este la fel ca motorul ALH de 90 cp doar ca are injectoarele mai mari, de tip V-Pump

- turbina este cu geometrie variabila

- consumul este ok, media in oras e undeva la 7-8%, in afara 5,5%, acum depinde si de stilul de condus

- este euro 3

in concluzie, cam toata lumea care acest motor e multumit de el, nu e pretentios si tine la "tavaleala"

se gaseste pe toate masinile din gama VAG, productia acestor motoare s-a oprit, cred, prin 2002, (sper sa nu spun prostii!)

bafta

Edited by LaurentiuD
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, eu am un asemenea motor si tot ce s-a supus aici este adevarat. Sunt f multumit de el, trage bine, consumul este bun, nu necesita ulei scump si nu este pretentios la motorina. Eu cand am achizitionat-o chiar am renuntat la clima (are doar AC) pentru a o lua cu acest motor. Nu stiu daca am facut bine sau nu, dar sincer cred ca este cel mai potrivit motor pentru conditiile din Rom. (ma refer la calitatea motorinei). :vaidecapulmeu:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am intrebat deoarece mie mi se pare ca tacane cam tare, sa fie de la pompa?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

pompa e.... incearca sa scoti capacu de la motor sa vezi galagie

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am intrebat de tacaneala deoarece masina are deja 1an decand o am si la inceput nu se auzea atat de pregnant zgomotul. Ce-ar putea fi?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-adevar un motor reusit.Am masina de un an jumate si nu am facut altceva decat sa schimb uleiul si filtrele(la timp) si sa bag motorina(la 145.000km).ATAT!!! Reusite masini. :soothe[1]:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la tine tot asa tare tacane la "relanti"?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-adevar are un tacanit(nu pe mine :icon_thumright: ),dar nu tare.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

tacanit ?!

e adevarat e o idee mai zgomotos decat PD-urile dar nu stiu ce intelegeti voi prin tacanit la relanti :offtopic:

la mine la relanti suna bine are totusi 97OOO de km

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul meu are 187.000 si de aceea intrebam de tacanit !

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, si la mine se aude acel tacanit, dar parca numai cand motorul e rece. Are 160.000 km.

Edited by felix12xwk
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact, si de la ce ar putea veni tacanitul asta? Pompa injectie,supape, mie imi suna a metalic! Alte pareri? Mersic.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce probleme aveti si voi........ e pompa.....la pornire tot pompa face....isi ajusteaza avansu si daia la inceput tacane ca dracii.....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

(ce probleme aveti si voi........ e pompa.....la pornire tot pompa face....isi ajusteaza avansu si daia la inceput tacane ca dracii..... )

Nu te supara, dar vorba aia, stii cum e omul cand i se pune piticul pe creier.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut

si eu am un 110 cp ASV cu chip tuning, acum are 130 si sant foarte multumit. nu este pretentios la motorina si nu am avut probleme pana acum. si la mine tacane ca toti dracii dar am inteles ca asta e sunetul lui. mie chiar imi place.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci,sa le purtam sanatoase si sa ne tacane cat mai multi Km!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Atunci,sa le purtam sanatoase si sa ne tacane cat mai multi Km!

AMIN!!! :P

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut

acelasi motor il am si eu

tacanitul ala mi se pare ca vine de la intinzatorul de la cureaua de transmisie

la inceput am fost ingrijorat si eu datorita faptului ca la alti posesori de masini vw motorul nu facea asa zgomot.

cu timpul m-am obisnuit si pot sa spun ca imi face placere sa-l aud cu zgomotul acela caracteristic.

Sa le stapanim sonatosi si sa ne tina cat mai mult

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma bucur mult ca exista acest topic, chiar daca pt colegii care sunt priceputi in tehnica poate pare stupid. si eu tot ASV am si, ca tot veni mai devreme vorba de pitici, si eu am acel tacanit la ralanti (mai mult un rontait) care mi se pare si mie cam pronuntat in comparatie cu alte TDI-uri. E drept acum ca are si o varsta venerabila (5 ani si) si, mai important, are si un nr. "respectabil" de km. motivul pt care ma bucur este ca am vazut ca mai multi au acel rontait si deci nu e a mea cu "buba". am auzit si eu ca e posibil sa fie de la pompa de motorina, insa daca tuturor ne face asa, acum elimin varianta asta.

In rest cu acest motor nu am avut nicio problema majora de un an si jumatate de cand am masina. am facut 2 revizii de atunci (la 10.000 de km distanta) si totul e ok, ceea ce va doresc si voua! bafta! :)

Edited by scoalaveche
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut. am si io o problema ku un passat din 2003. Ieri dupa c am bagat motorina de 50 ron d la omv. la scurt timp a inceput sa se auda un fasait foarte puternic dupa 2000 de turatii ca si cand turbina incerca sa traga foarte mult aer si nu creea presiune....motorul deabia mai tragea si dupa 3000 de turatii se auzea un carait la motor ca si cum as schimba viteza fara sa apas pedala de ambreiaj si scotea foarte mult fum negru....lasa o dara de 50 m in spate. aveti idee c poate fi? turbina crapata? sau radiatoru d turbina? mentionez k masina are cip tuning si 119.500km

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai posta peste tot problema, mai ales ca esti intr-un topic gresit. Iti inteleg problema dar te rog sa scrii corect gramatical.Asteapta raspunsul pe un singur topic.

Data viitoare nu o sa mai fiu asa de intelegator.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Am si eu 2 intrebari referitoare la acest tip de motor. La ce distanta se schimba distributia. Am acum 145K Km si distributia a fost schimbata la 90.Trebuie din nou la 150 sau mai astept pana la 180?

A doua: Uneori, apare un zgomot ciudat, imediat dupa ce motorul porneste, timp de aproximativ o secunda. Imediat dupa ce porneste motorul se aude un zgomot destul de puternic si de ascutit, ca si cum ar aluneca ceva, un fel de huruit acentuat, dupa care totul este cat se poate de ok. Stie cineva ce se petrece?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.