Sign in to follow this  
Followers 0
uhu10uhu

Cum Indreptam Tabla Infundata

36 posts in this topic

Sper ca nu a mai fost postat filmul pe aici.

Mie mi se pare foarte interesanta demonstratia si vreau sa o pun cat de curand in aplicare pentru o indoitura in usa dreapta-fata.

Demo

Pareri?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Admirabil daca ar incerca cineva "de-al nostru" de pe forum sa ne confirme... pentru indoiturile de la grindina cred ca ar fi miraculos... ca nu e sarita vopseaua de regula...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu vreau sa incerc dar cand o sa am timp+gasit spray co2+prelungitor lung pt feon. Daca incearca cineva inaintea mea as vrea sa anunt ca nu imi asum nici o responsabilitate in caz ca se intampla vreo ceva nasol. Cel putin pana nu testez eu pe tabla mea :P

Edited by uhu10uhu
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ar fi adevarat si s-ar putea face ar fi ceva extraordinar. Rugaminte mare ca daca cineva care are deja tabla indoita incearca, neaparat sa post-eze pe forum rezultatul (eventual si niste poze ar fi super).

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate incerca si cu o pompa de desfundat chiuveta !!!

Am indreptat tabla la un Matiz asa!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, dar pentru asta trebuie sa fie infundata rau. Eu am una micuta, cred ca de la grindina si ar fi super sa iasa. Dar cel mai bine putem incerca pe o tabla obisnuita, nu neaparat pe masina si sa vedem rezultatul.

Foarte bun topicul. Felicitari.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar sunt curios daca confirma cineva efectele din filmulet. apropo de co2 in spray, unde se gaseste?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am eu o infundatura in portiera spate dreapta.. cam cat asta ... Experimentam pe a mea daca vreti insa cine gaseste Co2-ul ala?!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se mai numeste spray aer si il foloseam la pc-uri imbacsite... Se gaseste de exemplu la Arc Brasov (firma spray-ului este Kontakt Chemie) sau Wurth.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am eu o infundatura in portiera spate dreapta.. cam cat asta ... Experimentam pe a mea daca vreti insa cine gaseste Co2-ul ala?!

daca intradevar te apuci sa faci poze (filmat ar fi mai bine) , cred ca ar fi foarte folositor.

Spor la treaba.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stimati colegi forumisti tocmai m=am uitat atent si eu la filmuletul respectiv. Ce pot sa spun e ca respectivul e prea prost ca sa fi descoperit chestia respectiva daca e adevarata. Prin urmare SIGUR trebuie sa mai fie undeva o faza asemanatoare daca e REALA! Spun asta pentru ca in NU ESTE CO2 in acele spray uri. Putea sa se uite si el pe tub si sa citeasca ce contine. Eu folosesc rahaturi din alea de ani de zile ca sa curat lentile. Injuraturile nu vi le mai spuin pentru ca din ele ar trebui sa iasa doar gaz, insa asa cum spune respectivul daca le intorci sau daca apesi mai tare iese spuma. Asta ma dispera pe mine de exemplu ca de multe ori incercand sa curat o lentila intr-o pozitie mai delicata ma trezeam cu o ejaculare de spuma pe lentila si imi faceau mai mult rau decat bine.... Contin ceva de genul trifluoretan, tetrafluoretan, etc. etc. si chiar freon. Temperatura pe care a dat o el in clip de -78 C , e intradevar pentru CO2. INsa e ceea ce se numeste dry ice, sau zapada carbonica in romaneste (cred) ca gheata uscata nu am auzit niciodata....;) . CO 2 trece din stare solida in lichida direct, deci SUBLIMA la presiunea atmosferica, deci nu stie ce e aia SPUMA, ceea ce se vede in videoclip.

Daca ce face omul e adevarat, tot ce pot sa spun e ca pot sa fac rost cacalau de zapada carbonica de la serviciu insa NU AM NICIO INDOITURA LA MASINA!!. Nevasta=mea are uscator de par, asa ca moral ar trebui sa sar in schema si sa fac eu experimentul, insa sa ma scuzati dar nu o sa imi indoi masina doar de dragul de a vedea daca se dezdoaie......;)

IN alta ordine de idei. pot trimite zapada carbonica prin cineva care vine cu TIR ul in Cluj. Probele biologice se transporta asa( si nu numai), deci pusa intr o cutie de polistiren, ramane gheata cateva zile fara problema si respectivul poate incerca.

In principiu TOT ce face respectivul acolo e plauzibil dpdv fizic. Foloseste uscatorul de par pentru a mari stresul cauzat de racirea brusca cu spuma.

INSA tot pe principiul contractarii, distanta dintre doua puncte este o dreapta, asa ca daca tu ai o teshitura pe o suprafata curba, sa ma scuze oricine incearca sa ma convinga ca prin racire curba se reface... dar nu prea cred. Al DOILEA aspect interesant pentru mine e sa ma intreb oare ce sa intampla cu vopseaua respectiva pentru ca are un coeficient de dilatare/contractare miult diferit de tabla, iar pe o plaja asa de mare de temperatura se simte diferenta!!

Oricum, cea mai coola chestie e sa infigi cu ciocanul un furtun de cauciuc intr-o scandura de lemn ;) SImplu, il bagi prima data in azot lichid si dupa aia il lovesti si intra ca un cui!!!

Promit ca o sa testez faza pe o bucata de tabla ordinara sa vedem ce se intampla. O sa folosesc zapada carbonica sau azot lichid. O sa scriu pe forum daca am reusit sau nu.

Edited by I_am_Stealth
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am vazut intr-o fabrica unde se produc semiremorci cum indreptau aia acolo nu stiu ce subansamblu stranb. Cred ca foloseau CO2 industrial pe piesa incalzita cu lampa pe gaz. Rezultatele nu erau senzationale, dar ei ziceau ca se indreapta :blink:. chiar sunt curios daca se poate face ceva ca in filmulet pe acelasi principiu.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

EU AM IMPRESIA CA IN TIMP CE NE UITAM NOI LA EXTERIORUL PORTIEREI ASA SE DUCE PE CEALALTA USE SI DA UN PICIOR IN UMFLATURA :blink:)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

probabil ca merge dar pt o zona de indoitura mai mare....nu cred ca se rezolva indoiturile de la gindina.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Supertare.. dar poti sa bagi mana prin spate si sa impingi tabla si iese exact la fel :)

ps: pentru indoiturile de la grindina?? Stie cineva cum sa scoatem??

Io am 2 indoituri pe capota, foarte mici cat boaba de grau ;).. ma gandeam sa dau cu usucator si s-o imping de desub?? ar merge??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu cred ca merge

Edited by vasi cluj
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din intamplare am gasit un site, am sunat dar inca sunt constructie. o firma care se ocupa cu problemele cauzate de grindina

Edited by arkan
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot ce pot sa spun este ca principiul a functionat la un spoiler indoit (plastic).

Au folosit un feon industrial pe dinauntru. Pe afara arata f bine (nu se mai vedea locul in care era galma si nici vopseaua nu parea afectata - ochioscopic vorbind).

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

teoretic e posibil. la indfundaturile de pe masina problema este ca tabla este "intinsa" si oricat ai impinge din partea opusa adanciturii nu o sa ai rezultate. Ideea in procedura asta este ca incalzind tabla, ea se dilata, si trecand-o apoi prin soc termic ea se contracta puternic existand riscul "strangerii" tablei in locul infundat. Asta este teoria, de pracica nu stiu. Nu mi se pare normal sa functioneze pe un spoiler de plastic, .... dar daca zice colegul .....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Asta o fi de vreun ajutor?
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Din intamplare am gasit un site, am sunat dar inca sunt constructie. o firma care se ocupa cu problemele cauzate de grindina

www.autoexpertsrl.ro

Eu o duc la ei saptamana viitoare dupa ce m-a prins grindina in Austria.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai luat legatura cu ei? Unde o duci, cati bani iti iau, care este metoda folosita de ei si mai ales, daca ai apucat deja sa o duci, cum a iesit? Da-ne mai multe detalii deoarece site-ul lor este foarte zgarcit in informatii. Merci.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci am dus-o la ei. Aveam vreo 15-20 de indoituri de la grindina. A durat o zi si toate sunt scoase. Eu am facut pe casco si cred ca suma e undeva pe la 4000 de RON, nu a facut inca factura ca trebuie sa comand si ornamentele de la geamuri care sunt indoite si ele si apoi sa mi le monteze ei.

Baietii sunt buni si au facut treaba buna. Eu sunt multumit.

Reason for edit: Nu mai da quote la mesajul anterior.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

4000 RON :D :blink: :) Da ce ti-o facut la ea ? o si vopsit-o toata ?!?!?!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

da mai multe informatii.. cum au facut?? am si io vreo 2 indoituri pe capota si ma enerveaza pe culmea.. (vecini jegosi care bombardeaza pe masina!!)

ahh, da-mi si adresa lor ca pe site nu scrie nimic!!

Edited by Dukuletz
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.