Jump to content

Probleme cutie tiptronic


Horikka
 Share

Postare recomandată

Pai hai sa-ti spun totul de foile de constatare ale lor:

Defecte observate de client:

- scurgere ulei intre motor si cutie, soc la schimbarea vitezelor 2-3

Defecte constatate de ei:

Rezultate scanare:

- cutie in mod de avarie, patinaj convertor, pierderi hidraulice

Rezultat diagnosticare componente:

- pompa ulei defecta, convertor defect, ambreiaje inainte defecte, bloc hidraulic defect

Necesar piese:

- convertor

- pompa ulei

- kit garnituri

- ambreiaje inainte

- reconditionare bloc hidraulic

- ulei mobil LT71141, 10L

- filtru

Total aprox. 1700E. Durata de viata a fost de aprox. 6-7 luni.

Si nu v-am mai spus ca pana sa cada mi-a mai intrat de doua ori in avarie, dar s-a rezolvat oprind si repornind motorul.

Si dc tot m-am starnit, am mai avut cateva simptome pana sa cada:

In fiecare dimineata, prima pornire, eram obligat ca sa ies din parcare sa merg 3m in fata, 10 in spate, apoi cand puneam pe D si apasam acceleratia ziceai ca trag un tanc dupa mine, de-abia pleca de pe loc.

Si al doilea simptom, daca dadem Kick-down sa zicem pe 500m, si dupa aceea ma opream si bagam R sa dau inapoi incepea masina sa topaie, cu piciorul apasat pe frana, ziceai ca se apasa cineva pe portbagaj si face balans.

Si toate la cateva luni dupa acea reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Sfatul meu - treci la manuala - rezolvam, facem rost de piese ieftine..... si nu o sa mai ai probleme. Consum mai mic, mai usor la revanzare.... altfel, o poti tine cu banii aruncati pe reparatii, pana te plictisesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin, te am in vizor de pe la pag. 7 sau 8 dar inainte sa fac pasul acesta trebuie sa merg pana la ei sa fac o diagnoza si sa aflu un pret pt reparatie si abia apoi voi lua o hotarare. Stiu ca pt schimb trebuie asa:

-cutie manuala

-volant

-pedalier

-planetare

-schimbator

-cred ca si ceasurile

-resoftare

-piese compatibile motor AVF

Intrebasem la un moment dat la depozitul SH din Popesti Leordeni si ziceau ca toate pe la 1700-2000E. Cam mult...

Ma mai batea gandul sa ma duc eu in Anglia sa-mi aduc una cu 600-700E sa fac schimbul. Deocamdata este in parcare nepornita de 3 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasurile nu e nevoie sa le schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Multumesc Florin, te am in vizor de pe la pag. 7 sau 8 dar inainte sa fac pasul acesta trebuie sa merg pana la ei sa fac o diagnoza si sa aflu un pret pt reparatie si abia apoi voi lua o hotarare. Stiu ca pt schimb trebuie asa:

-cutie manuala

-volant

-pedalier

-planetare

-schimbator

-cred ca si ceasurile

-resoftare

-piese compatibile motor AVF

Intrebasem la un moment dat la depozitul SH din Popesti Leordeni si ziceau ca toate pe la 1700-2000E. Cam mult...

Ma mai batea gandul sa ma duc eu in Anglia sa-mi aduc una cu 600-700E sa fac schimbul. Deocamdata este in parcare nepornita de 3 luni.

-ceasuri nu - asa cum ti-a zis si Cristi

- resoftare nu - e vorba de codari.

..... B5,5 nu gasesti unul bun, sub 2000 euro... plus drumul si asigurare - nu poti face tu, trebuie cineva de acolo.... si nu vrei sa stii cat costa. Doar sa o aduci pe platforma.

Ai grija la constatare.... ochiometric iti pot spune cateva sute de euro reparatia.... si sa ajungi peste 1000 euro, dupa ce o desfac....

Parerea mea e ca, iti cumperi toate piesele in jurul la 1000 -1200 euro - cu volant si si ambreiaj nou, dupa care ai scapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin.

Pedalierul merge de la cele din Anglia?

Eu am inteles ca daca schimb la manuala te sun pt codari, dar pt piese si service care sa mai fi facut asta unde gasesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca o intrebare. Este musai ca CV manuala sa fie luata de pe motor avf, cum am eu, sau poate fi luata si de pe awx?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge pedalierul de la cele de Anglia, si nu cred ca trebuie sa fie de pe acelasi tip de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Pedalierul de Anglia.... nu am verificat daca merge sau nu.... dar ala nu-i stres, il gasesti usor.

Legat de cutiile de viteze.

AVF -ul, are cutie in 6 trepte.

AWX-ul, are cutie in 5 trepte.

Astea sunt diferentele.

Cea de 6 tr, te avantajeaza un pic la un mers preponderent in afara localitatilor.... atat.

Daca vrei toate componentele - cutie de 5 trepte - 2003 - in stare perfecta (mai putin volant si ambreiaj - nu se vand, se recomada noi, sa stii ca ai facut o treaba buna, pana la capat), iti fac rost la un pret de o sa ma pomenesti..... de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
AG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 8D0 927 156 DQ

Component and/or Version: AG5 01V 2.5lTDI RdW 3131

Software Coding: 00101

Work Shop Code: WSC 05311

1 Fault Found:

18158 - Supply Voltage too Low

P1750 - 35-00 - -

Am sa incerc zilele urmatoare sa schimb bateria si sa vad daca sunt modificari permanente.

Nu gasesc aceasta eroare descrisa nicaieri.

Aveti idee ce ar putea insemna?

Am schimbat si baterii dar la fel afisajul ramane in rosu( regim de avarie) parca ar intra o miime de secunda mai tarziu decat cu bateria cea veche.

Am fost la un service si am schimbat uleiul si filtrul de la cutie, si din ceea ce mi-au spus au gasit pilitura de fier in cutie si m-au avertizat ca poate sa ma lase oricand cutia.

Ce sa fac?

Sa incerc sa o repar sau sa fac conversie pe una manuala clasica?

Sincer nu am bani acum nici de una nici de alta.

Motorul este AKN sa zic iar codul cutiei nu mai retin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Help,

Stie cineva un atelier de CV Tiptronic pentru VW Passat 131 CP pentru ca a cedat si se tureaza pana la 3000 in vit 2-a. Sunt din Bucuresti si nu stiu cum sa ajung la MERCOM Arad si nici nu sunt curios daca avem aici un atelier/ mecanic buna sa ma ajute.

Merci anticipat.

Hai Sante!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! In urma scanarii au rezultat urmatoarele erori:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 3B0 927 156 S

Component and/or Version: AG5 01V 1.9l-PD RdW 1416

Software Coding: 00103

Work Shop Code: WSC 05311

1 Fault Found:

17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal

P0706 - 35-00 - -

Control Module Part Number: 4B0 614 517 G

Component and/or Version: ABS/ESP front 1728

Software Coding: 04257

Work Shop Code: WSC 05311

1 Fault Found:

01119 - Gear Recognition Signal

35-10 - - - Intermittent

Erorile sunt de la cutia tiptronic, am citit cate ceva despre ele, dar poate ma lamureste cineva ce trebuie sa fac mai departe. Manifestarea consta in faptul ca la prima pornire rar, cand mut din P in R smuceste si intra in safe mod cutia(se aprind toate pictogramele). Daca opresc motorul scot cheia si repornesc merge apoi normal. Masina schimba in mers la fel ca inainte, adica bine si nu smuceste.

Masina are putin peste 200k km si decand o am nu am schimbat uleiul sau filtrul (aprox 50 k km).

Asa ca ma gandeam sa schimb in prima faza uleiul dupa care ce sa caut daca face la fel? Calculatorul cutiei? Senzorul acela F125 unde este situat? Am mai citit despre el ca poate fi recalibrat, stie cineva un link sau procedura de recalibrare?

Calculatorul cutiei unde se afla? Dca trebuie sa-l inlocuiesc si gasesc unul cu acelasi cod mai trebuie ceva codat ulterior?

Daca cunoasteti mai multe detalii poate detaliati putin aici. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F125 - e selectorul de pe cutie - aflat sub-langa - planetara stanga.

Verifica cablajul dintre F125 si TCM, verifica cablul de comanda, verifica in blocurile de masura, cum lucreaza F125-ul.

Altfel, trebuie schimbat F125-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

As vrea sa-mi schimb si eu uleiul din cutie (TipTronic), dar la cate am citit, nici nu mai stiu ce sa cred.

Cutia schimba bine, nu a intrat nicodata in avarie, cateodata smuceste un pic cand schimba din viteza I in vietza II ...

Am vazut ca multi au avut probleme cu cutille dupa ce au efectuat schimbul, desi inainte de schimb, cutie mergea bine.

Sa vand masina si sa-mi iau manuala :icon_idea: ???

Masina este fabricatie 2005 si ar ein momentul de fata 197.000 km, eu o am de pe la 185.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o cutie fara probleme, nu o sa aibe probleme dupa schimb. Probleme au doar cele care au ..... probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare !! am un passat b5.5 din 2004, 2500 cc, cu cutie tiptronic in 5 trepte. imi poate spune si mie cineva daca si cum se poate verifica nivelul de ulei la cutia de viteze? si daca este cazul, cum pot sa completez si cu ce? multumesc anticipat !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate verifica uleiul in cutie,dar este ff simplu desfaci busonul situat in partea din spate a baii de ulei si vezi daca curge daca da ai nivel bun daca nu ii bagi pana curge ,apoi pui busonul si cu motorul pornit si selectorul in R...apoi in D il lesi 2min sa traga ulei in convertizor apoi opresti si verifici iara la buson sii ma-i bagi pana curge astai tot m-am saturat de toti tapinarii de mecanici numai panarami,0744911136 si discutam pe tema,de cutie

am desfacuto bucati si am reparat defectul nu stiu cum se cheama ma interesez atasez poze adriantomasex id mess

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumusc. O sa ma ocup de ea in zilele ce urmeaza. Si mie mi se pare ca se face cam mult tam-tam cu cutiile astea automate. nu mi se pare asa mare inginerie un schimb sau o completare de ulei. Toate cele bune!!! :emthup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut tuturor. Am studiat toate paginile topicului dar nu am gasit o problema asemanatoare. Problema cu cutia tiptronic la un VW Sharan din 2001 1.9 TDI PD. La prima pornire, respectiv la rece, nu schimba din treapta 1. Functioneaza asa pana in momentul in care se incalzeste (cel mai probabil), aproximativ 5 km, dupa care nu mai are nici o problema. Am schimbat uleiul ( adica aproape 4 litri de ulei cat s-au scurs ) si tot aceleasi simptome le are. Mentionez faptul ca mai are unele smucituri cand schimba vitezele, dar nu tot timpul si nu sunt foarte puternice. O alta problema este ca masina trepideaza in sarcina ( la deal ) si am impresia ca face exact ca si cum ar patina ambreiajul la o masina normala, si anume viteza creste dar turatia ramane aceeasi pana in momentul in care se produce efectiv schimbarea vitezei si ambreiajul e decuplat complet. Ultimele 2 probleme au existat dintodeauna, adica de 60.000 de km de cand am masina. Orice sfat, sugestie e binevenita. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna seara.

Doresc ceva informatii pt a putea sa ma apropii de defect in cazul masinii mele

Vw PASAT 2,5 V6 TDI 110KW din 2000 cutie 5 viteze tiptronic

Un mic istoric...masina a fost adusa din Germania ,dupa care ,in tara, s-a schimbat uleiul la cutie ,motor ,distributia .La scurt timp a inceput sa clipeasca [pulseze] intensitatea luminoasa a farurilor si alternatorul incarca in jur de 80A[!!] si tensiunea urca la 16v!S-a schimbat alternatorul si problema cu pilpiitul luminii a incetat.La aprox 3luni a aparut o eroare de abs .Schimbat partea electronica a pompei de abs si totul a revenit la normal.Dupa citeva zile am observat ca in afisajul de la bord s-au aprins toate ledurile ce simbolizeaza vitezele [treptele cutiei]Deci toate caracterele respective erau pe un fond luminos din stinga pina in dreapta!

In aceasta situatie masina  mergea numai pina in viteza a-2-a!Am resetat eroarea din ecu cutie de viteze, cu vag-com-ul si totul a revenit la normal.Dupa o zi ,in mers la o schimbare de treapta ,s-a auzit un pocnet destul de puternic ,in bord s-au luminat toate vitezele si masina parea in limp mode.Turatia motorului crestea dar viteza nu se schimba.

Atasez si lista cu scanarea cu vag-comul.

Va rog o informatie care sa ma "apropie" de cauza reala.

Multumesc anticipat.

Autoscan-wwwzzz3bzye401238-263990km-164035mi.txt

Modificat de C o s m i n
moved
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut...passat 1,9 130 cp, an 2002, ....cand este motorul cald si o bag in D, smuceste de zici ca se rupe.cand este motorul rece, merge perfect.aveti idee de la ce ar putea sa fie????si ince ceva,,,daca baga testerul pe masina nu poate sa intre sa citeasca parametrii motorului...va rog ajutati daca aveti vum....multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cutie nu intri pe 01 Engine ci pe 02 Auto trans. Uleiul este schimbat recent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul este schimbat fosrte recent si filtrul la fel....deci aceasta cauza cade din start.vreun alt motiv?

 



da...este schimbat recent la fel si filtrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!