dany

Probleme mici si enervante - Octavia 2

3.792 postări în acest subiect de discuţie

astazi mi s-a aprins si mie led-ul galben de la nivelul uleiului. am 10.500km si am completat 400ml valvoline 505.01 5W40. nivelul din baie nu a astupat toata "burta" aceea de pe joja..ci cam sferturi. oricum este peste zona hasurata. de curiozitate, daca ma duceam la service cu led-ul aprins ma puneau sa platesc completarea de ulei? chiar daca masina este in garantie?

a 2-a problema mai nasoala este ca am oprit masina, m-am dus pana unde aveam treaba, am stat vreo 15 min m-am intors, am pornit si radio-cd-ul era "mort"..am apasat pe butoane, pe on/off degeaba..mort...nici macar nu se aprindea display-ul la aprinderea pozitiilor...este ca si cum nu mai avea curent..la sigurante nu m-am uitat ca nu cred ca e de acolo atat timp cat restul merg ok. nu mi se pare un lucru prea bun ca la banii astia sa ai probleme de genul asta, plus scartituri de chedere. mai nou la peste 90-95 km/h aud in spate(locurile din spate) un fel de vajait...ca si cum ar fi ceva efervescent in spate si creste direct proportional cu viteza...o sa ma duc maine la service sa le zic toate astea..sper sa plec multumit de la avia...sediul din pantelimon...o sa le dau o sansa si daca totul e ok o sa fac reviziile la ei.

Modificat de Diesel
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
a 2-a problema mai nasoala este ca am oprit masina, m-am dus pana unde aveam treaba, am stat vreo 15 min m-am intors, am pornit si radio-cd-ul era "mort"..am apasat pe butoane, pe on/off degeaba..mort...nici macar nu se aprindea display-ul la aprinderea pozitiilor...este ca si cum nu mai avea curent..la sigurante nu m-am uitat ca nu cred ca e de acolo atat timp cat restul merg ok. nu mi se pare un lucru prea bun ca la banii astia sa ai probleme de genul asta,

Au cam dat chix cu can-bus :angry:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

1.aseara mi-a facut si mie faza cu turatia la motor de vreo 3 - 4 ori la vreo 3 - 4 semafoare. :) oricum la turometru nu se observa o cretere mare insa am simtit cum se turase. e vreo problema sau este normal? oricum nu imi fac griji

2. am observat si eu zgomotul acela facut de alt treilea stop insa numai pe piatra cubica. este sigur de la al treilea stop ca sincer mie mi se pare bine lipit, iar la O1 era la fel prins si nu facea asa. iar de chedere... am ascultat cu atentie si mie imi fac numai cand masina (caroseria) este supusa la torsiuni mari gen urcat borduri inalte, gropi adanci iar pe piatra cubica nu imi fac nici un zgomot.

si... Sarbatori Fericite !!! :) (sa nu uitati si un mic cadou pt masinutele voastre, gen odorizant nou sau .... gasiti voi ceva :) )

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Azi ma duc la service la o constatare cu urmatoarele probleme :

- vibratie cand turatia masinii este intre 1300 si 1600 rot/min.

- vibratie la plecarea de pe loc

- zgomot de zdranganit la plecarea de pe loc cu turatie mica

- zgomot ciudat intre 1700 si 2300 cand apas acceleratia pana la jumatate si iau piciorul brusc. Se aude asa ca un pufait. Dragos l-a auzit si nu e normal.

- duze stropitoare infundate.

O sa revin cu informatii dupa ce vin din service. Sau dupa ce ma programeaza!

Daca cineva a mai avut una din problemele de mai sus si stie de la ce este, ii astept postul cu nerabdare!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Deci, am venit din service si iata concluziile :

- vibratia respectiva era de la un plastic de la partea de admisie. Chiar langa radiator pe unde trage aerulin admisie e un sistem ca sa nu traga apa, si acolo se producea vibratia. S-a asezat mai bine si s-a bandajat cu niste banda izolatoare. E perfect!

- cateodata in oras eu nu plec de pe loc cu motorul asa turat, mai ales cand e bara la bara. Mi s-a recomandat sa turez motorul undeva pe la min 1400 rot si dupa aceea sa plec de pe loc. Motivul vibratiei este ca plec de pe loc cu motorul subturat, adica undeva pe la 1000 - 1200 rotatii. Nu stiu ce sa zic aici! :)

- atingea o bucata de plastic de undeva de sub radiator de alta bucata de plastic. S-a rezolvat!

- cica ar fi descarcarea turbinei sau sistemul VNT. Asa fac toate! La unele este mai pronuntat la altele mai putin pronuntat. Se pare ca la masina mea este mai pronuntat! :D .

- duzele nu le aveau pe stoc si au fost comandate!

Toata distractia a durat 30 min si s-a efectuat la Brady Trade fara programare inainte. Nota 10 cu plus ;).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
- zgomot ciudat intre 1700 si 2300 cand apas acceleratia pana la jumatate si iau piciorul brusc. Se aude asa ca un pufait. Dragos l-a auzit si nu e normal.

din ce stiu si eu, acel zgomot este normal. La fosta mea octavie (1.8T) se auzea la fel...foarte pronuntat, si am fost la un mecanic pe care i-l stiam si mi-a zis ca este ceva normal. Acelasi zgomot este si pe seat, audi..etc...doar ca izolarea fonica este diferita. :salut: De asemenea si 2 membrii VW mi-au zis ca este normal.

La passat-ul de acum, se aude cam la fel (poate nu asa tare) , dar cand am geamul deschis la maxim...fara muzica ..si cand ma "concetrez" sa i-l aud. Daca am totul inchis...nu aud nimic. Cred ca este vorba de izolare fonica totusi.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

problema cu vajaitul am avut-o si eu, am rezolvat-o in service, era o problema de reglaj a usii.

a reaparut dupa ce am folosit suporturi pt schiuri, probabil au sa spuna ca este vina mea cei de la service

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

hmm ai si eu doua chestii

1)lichidul de racire..vad ca-i sub minim cam mereu...nu stiu daca-i din cauza frigului...Faza e ca nu mi s-a aprins nici un bec la bord... Ce ziceti..sa trec pe la skoda sa-mi completez ? Sau daca nu se aprinde nici un indicator sa stau linistit ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

vin si eu cu 2 probleme...azi dimineata erau -16 grade. cand am pornit masina am zis ca stau intr-un tractor asa de rau se auzea(motorina euro 5, evo diesel de la mol) a disparul dupa vreo 4-5 minute de stat cu motorul pornit. mi s-a blocat climatronicul, nu am putut sa il inchid din buton, radiocd-ul si el(blocat), pe afisajul LCD aparea si disparea scrisul, la fel si scrisul de pe lcd-urile climatronicului(gradele). am inchis/pornit motorul imediat si pare-se ca isi revenise, dar afisajul lcd tot facea figuri. in afara ca am avut un consum de 13,8%pe un traseu in care nu depaseam 11% maxim.....in rest totul a fost ok, nici o problema. a pornit imediat fara nici o balbaiala. la voi cum v-a afectat frigul masina?v-a creeat probleme?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am plecat azi dimineata la ora 8... afara erau -16*C. N-a facut probleme la pornire... singura diferenta a fost ca pt. vreo 5sec. a stat turometrul la 1300rot/min si ca a scos fum negru la pornire (asta in cazul in care nu m-a mintit sormea.. :) )

Buun.. sa trecem acum la probleme... doua mari si late:

1. Vajaie urat de tot undeva in spate-dreapta, cand bate vantu tare sau cand depasesc 40-50kmh. Am intrebat dimineata la service.. si mi-au facut programare pt. vineri.. cica stiu cei de acolo despre ce e vorba, ca au fost mai multe O2 cu problema asta..

2. Dimineata, cand am ajuns la masina, am ramas ;) Toate cele 3 stopuri de frana erau aprinse... Acum vreo ora, ma uit pe geam si ce vad... masina frumos in parcare cu stopurile de frana aprinse!! Ati avut vreodata asemenea problema? De la ce ar putea fi??

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

(pt shkoda)este senzorul de la pedala de frana este problema des intalnita la skoda este cam 300 sau 350 de mii sa il schimbi dar cum e in garantie a ta ei ar trebui sa il schimbe

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

mersi gabriel!

Vineri, cand o sa ma duc pt. problema chederelor o sa le zic si de acest senzor!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
1. Vajaie urat de tot undeva in spate-dreapta, cand bate vantu tare sau cand depasesc 40-50kmh. Am intrebat dimineata la service.. si mi-au facut programare pt. vineri.. cica stiu cei de acolo despre ce e vorba, ca au fost mai multe O2 cu problema asta..

la fel am patit si eu, la peste 80-90km/h auzeam un fel de vajait in spatele soferului, ceva efervescent. la revizie mi-a zis ca a fost ceva de la cheder si s-a rezolvat. si acum nu mai face.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Si eu am plecat azi dimineata la ora 8... afara erau -16*C. N-a facut probleme la pornire... singura diferenta a fost ca pt. vreo 5sec. a stat turometrul la 1300rot/min si ca a scos fum negru la pornire (asta in cazul in care nu m-a mintit sormea.. ;) )

Buun.. sa trecem acum la probleme... doua mari si late:

1. Vajaie urat de tot undeva in spate-dreapta, cand bate vantu tare sau cand depasesc 40-50kmh. Am intrebat dimineata la service.. si mi-au facut programare pt. vineri.. cica stiu cei de acolo despre ce e vorba, ca au fost mai multe O2 cu problema asta..

2. Dimineata, cand am ajuns la masina, am ramas ;) Toate cele 3 stopuri de frana erau aprinse... Acum vreo ora, ma uit pe geam si ce vad... masina frumos in parcare cu stopurile de frana aprinse!! Ati avut vreodata asemenea problema? De la ce ar putea fi??

In legatura cu prima problema . va trebui reasezat in chedere geamul din spate cel mic si se rezolva

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am am ajuns la 33.000 km si au inceput problemele :

- Cu motorul cald la plecarea de pe loc masina trepideaza destul de urat ( ca si cum ar iesi de pe o portiune de gheata unde e pierdut aderenta ) .

- in partea dreapta a bordului este un zgomot ,o piesa slabita care bate la fiecare denivelare

- Lampa de iluminat din fata ( lumina de citit la sofer ) nu se mai aprinde decat daca tii degetul pe ea.

- Zgomot destul de pronuntat in usa dreapta , de jos din zona difuzorului .

- Zgomot din zona banchetei spate .

Plus ca am agatat un stalp mic care a reusit sa imi sectioneze ( in partea drepta jos ) o parte din usa dreapta spate si aripa spate , acum astept sa vina piesele .

Modificat de pit82us
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eh.. am fost si eu in service pt. a rezolva problemele expuse ceva mai sus...

Problema nr.1:

Zgomot aerodinamic in dreapta-spate.. s-a rezolvat in 5min. cu ajutorul unui silicon special... geamul mic, de la usa din spate era de vina... au aplicat putin silicon si s-a rezolvat!

Problema nr.2:

Aici e complicat....

Au pus VAS-ul pe masina... n-au gasit nici un fel de eroare... in consecinta, nu mi-au putut schimba contactul de pedala, motivand ca daca nu apare eroare pe VAS, nu-l pot schimba in garantie... Mi-au zis ca daca mai apare, sa ma duc la ei imediat.. ca poate atunci or gasi eroare stocata pe computer... Azi dimineata iar am gasit stopurile aprinse.. am dat fuga la ei.. au scanat.. iar.. nici o eroare! Ma rog.. in final o sa rezolv saptamana asta problema, dar nu spun cum ca nu e voie :) In orice caz, toata stima pt. baietii de la Brady! Pentru felul in care m-au tratat si pt. ca isi dau toata silinta sa rezolve aceasta problema minora... care pana la urma tine de o cutiuta amarata ce costa 40 RON...

Pe bune... pe cei de la Brady i-as recomanda oricarui posesor de VWAG... am fost la ei de 2 ori pt. revizie si de vreo 3-4 ori pt. diverse mici probleme si de fiecare data s-au purtat exemplar! Nici urma de mecanici cu fitze in cap si care se cred atotcunoscatori, sau de receptioneri sictiriti si plictisiti, cum intalnim prin alte service-uri. Nota 10+ de la mine.. Bravo!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

O problema pe care o am a doua oare in ultima luna cu sistemul audio (STREAM, Radio CD) - am masina de exact o luna; poate s-a mai intamplat si altcuiva. Aseara am plecat cu masina in oras, am parcat-o, am revenit peste vreo 20 minute, am pornit-o si surpriza - ERROR CD - iar pe radio, desi functiona - adica vedeam posturile setate - nu auzeam nici un sunet. Am incercat sa scot CD-ul dar mesajul pe care l-am primit a fost NO CD. Am dus-o acasa, am mai incercat de cateva ori s-o pornesc si sa fac in asa fel incat sa-i revina sonorul pe radio si sa-i dispara mesajele de eroare a CD-ului, insa n-am reusit. Azi dimineata, la pornire, surpriza din nou - sunetul mergea brici, CD-ul la fel...aveti vreo explicatie?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Aproape pot sa va garantez ca nu stiu nici ei care e problema. Si eu am patit-o cu boxele, le-am spus celor de la service si au ridicat din umeri.

Modificat de Diesel
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Problema lampii de la sofer sa rezolvat in 5 minute .

Ramane sa depisteze zgomotele la dezechiparea pentru vopsit si problema de vibratii la plecare de pe loc.

Acum am o problema mult mai mare , in urma acelui mic incident am sectionat pur si simplu aripa si o bucata din usa spate .

Cei de la skoda vor sa imi inlocuiasca aripa adica sa taie aripa deasupra lunetei si de sub usa dreapta spate , asta ar insemna o taietura uriasa care cuprinde si cadrul usi dreapta spate ( aripa spate este parte a caroseriei ) si obligat aceeasi lungime de sudura .

Problema mea este exact la pasajul aripi ( bucata aceea mica care corespunde zonei de sub bandou ) , merita sa faca o ditatami taietura pentru 6-7 centimetri ?

As dorii un sfat mai avizat de la cei care se pricep la tinichigerie , deoarece sunt intre ciocan si nicovala : eu si cei de la asigurari nu suntem de acord cu schimabatul aripi si cei de la skoda vor sa o schimbe ( eu banuiesc ca vor sa mareasca factura ) .

O sa atasez si poze azi . ;)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

As dori sa-i intreb ceva pe cei care au RCD Stream sau Audience cu problema cu bubuitul:cand opriti motorul , inainte de asta ,opriti radioul si toti consumatorii?

Nu stiu de ce , dar banuiesc ca la punerea contactului , daca radioul este pe "ON" , apara un supracurent in etajul final de amplificare al radioului.Aceeasi problema am avut-o si eu dar la o combina audio AIWA .Nici pana acum nu am rezolvat-o si intre timp a cazut un final , cel de pe stanga . Daca dadeai mai tare , se lua sunetul si bubuiau boxele.Dupa care ca sa-si revina , trebuia sa o scot din priza .

Sau mai exista posibilitatea unei erori a integratului care comanda tot radioul , si care la punerea contactului intelege altceva.

Este foarte dubios acest defect.

Exista insa si un kit retrofit pentru RCD -uri aftermarket (DIN1 SI DIN 2 ) pentru octavia 2

Modificat de ARDEI_IUTE
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Aproape pot sa va garantez ca nu stiu nici ei care e problema. Si eu am patit-o cu boxele, le-am spus celor de la service si au ridicat din umeri.

Multumesc de rapsunsuri...sau de ne-raspunsuri. Bubuitul mi s-a auzit de doua ori pana acum, insa niciodata insotit de absenta sunetului in boxe. Am pus contactul, a bubuit, dupa care sunetul in boxe s-a auzit normal.

Mesajul CD ERROR si NO CD a aparut pentru prima data acum, pe fondul absentei sunetului. Atata timp cat sunetul revine la loc nu e mare problema, chestia e ca nu pot sa cred ca e doar o toana a masinii sa "taca" atunci cand vrea ea. Ma sperie perspectiva de a ma duce la service si de a afla ca nimeni nu are explicatia. Exista forumuri de acest fel si pe afara, poate vreunul dintre voi a gasit un caz asemanator si pe acolo...cu mai multe explicatii.

As dori sa-i intreb ceva pe cei care au RCD Stream sau Audience cu problema cu bubuitul:cand opriti motorul , inainte de asta ,opriti radioul si toti consumatorii?

Nu. Nu opresc radioul deloc. Nu stiu care e secventacu farurile, uneori le opresc inaintesa iau contactul, alteori dupa. E o chestie cretina de fapt vis-a-vis de asta - daca deschid usa cu farurile pornite imi tiuie sa le inchid. Ok, le inchid inchid usa, o blochez si la revedere. Chestia e ca dupa ce deblochez si deschid usa, incepe iar sa-mi tiuie a faruri deschise, desi ele sunt inchise. Trebuie sa pun contactul si sa pornesc motorul ca sa imi dispara tiuitul. Pe urma, la urmatoarea secventa, totul e ok...ciudate masini...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Am pus trei poze facute cu telefonul mobil .

Intrebarea mea este : decat sa taie aripa si sa sudeze din nou nu se poate sa sudeze numai partea unde este taiata ?

Eu cred ca este vorba de politica de a incasa bani mai multi , pentru ca inlocuirea necesita mult mai multe ore de manopera decat simpla reparatie , la care se mai adaoga si costul aripi .

Poate cineva care se pricepe la tinichigerie imi da un sfat mai bun.

Deci hai sa le luam pe rand:

1. Aripa aceea e sectionata asa cum tu ai spus si se vede clar...

Se poate suda partea care este taiata, insa asta inseamna sa se puna o tabla unde e sectiunea si apoi sa se sudeze, sa se polizeze, sa se aduca la acelasi nivel 2 table.

Insa rezolvarea asta mi se pare o carpeala....poate ca la o Dacie berlina si la un atelier de tinichigerie sa fie o solutie viabila insa la o masina de 19000€ eu nu as accepta-o...cu atat mai mult ca banii sunt platiti de CASCO si reparatia se face la service-ul de firma...

Cei de la service ti-au propus aceasta varianta pentru ca este o varianta civilizata si eleganta cum s-ar face in orice service de marca din Romania (sper) si strainatate. Nu e vorba de ore suplimentare de manopera (or fii dar nu asta e scopul) e vorba de a face o reparatie de calitate si nu o carpaceala de tinichigerie...

Eu nu as ezita la aceasta varianta...Pana la urma de ce platesti asigurare? Ca sa beneficiezi de reparatii de calitate...Altfel nu faceai Casco si o reparai pe undeva printr-o carpeala pe stil Dacia.

2. Portiera se repara fara probleme.

Eu zic sa mergi pe mana dealer-ului ca nu ai nimic de pierdut...cu siguranta masina va iesi fara repros si vei avea multumirea ca s-a facut o reparatie de calitate si nu una de 2 lei...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
O problema pe care o am a doua oare in ultima luna cu sistemul audio (STREAM, Radio CD) - am masina de exact o luna; poate s-a mai intamplat si altcuiva. Aseara am plecat cu masina in oras, am parcat-o, am revenit peste vreo 20 minute, am pornit-o si surpriza - ERROR CD - iar pe radio, desi functiona - adica vedeam posturile setate - nu auzeam nici un sunet. Am incercat sa scot CD-ul dar mesajul pe care l-am primit a fost NO CD. Am dus-o acasa, am mai incercat de cateva ori s-o pornesc si sa fac in asa fel incat sa-i revina sonorul pe radio si sa-i dispara mesajele de eroare a CD-ului, insa n-am reusit. Azi dimineata, la pornire, surpriza din nou - sunetul mergea brici, CD-ul la fel...aveti vreo explicatie?

exact asa mi s-a intamplat si mie azi. l-am inchis, deschis, apasat pe toate butoanele degeaba.. am parcat masina si am reveni tpeste fro 20-30 min si cand am ponrit motorul, a pornit radio-cd-ul si se si auzea.... vreo explicatie?bug in software?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare...

Pentru "scartzait frane" este nevoie de vizita in service, sau se poate rezolva si altfel? :D

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de modul in care se manifesta...daca e permanent merita mers in service si investigat fenomenul.

Ar putea fii ceva mizerie depusa (praf, sare, zgura)pe discuri ... chestiile astea ar putea disparea singure in timp sau inlaturate printr-o curatire in service...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.