mihaidimache

Ulei Pe La Joja

506 posts in this topic

Salut! Am un Golf4 1.4 16V din 2001 si mi-a facut o "figura" ciudata - a dat ulei pe la joja. A facut figura asta de 2 ori in decurs de o luna si am avut noroc ca m-au atentionat alti soferi din trafic ca pierdeam o groaza de ulei. L-am lasat sa se raceasca, am completat uleiul pierdut si pe urma si-a revenit, dar nu se stie cand poate sa-mi faca iar figuara. Am consultat un mecanic si mi-a spus ca poate fi de la supapa EGR de evacuare (eu am mufa scoasa de la EGR pt ca e infundata si merge cam intrerupt cu ea in functiune) sau probabil a balbotat de la frig. Nu stiu ce este, dar ceva imi creeaza presiune mare si arunca uleiul pe la joja.

V-ati confruntat cu problema asta?

Pareri, sfaturi pls.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

la tata sarea doar f. putin cat sa se murdareasca putin capacul in zona aia, la service i-au schimbat joja, au curatat uleiul sa se vada frumos si i-au extins garantia la noua joja :P

Edited by sandumbogdan
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine sarea ulei abundent cand am scos joja, dar nu are nici o legatura joja in sine cu problema asta.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are nimeni vreo idee despre problema cu uleiul pe la joja?

Ar fi de ajutor o scanare?

Multam' pentru orice raspuns.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

din ce spui tu se pare ca trece compresia pe langa segmenti si in felul asta se creaza presiune in motor.cati km are masina?in cutia filtrului de aer nu e ulei?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta coroborata cu infundarea/blocarea aerisirii carterului. :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

RZF are dreptate! Segmentii sunt dusi. Nu scoate cumva si un fum alb un pic albastrui (intra ulei in camera de ardere)? In baia de ulei s-ar putea sa ai vreo 5 litri de lichid vreo 4l si ceva ulei si restul benzina.(vezi daka miroase uleiul a benzina), si verifica nivelul. daca mai pui si presiune care scapa pe la segmenti mi se pare foarte normal ca uleiul sa tzashneasca in sus pe la joja. In cazul asta ai cam ai 2 variante:

1. Segmentare motor

2. Mersul pe jos. (daca ai uzura mare la segmenti si multa benzina in ulei/ baia de ulei se poate produce detonare in baia de ulei, sau in capacul de la axa cu came)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
din ce spui tu se pare ca trece compresia pe langa segmenti si in felul asta se creaza presiune in motor.cati km are masina?in cutia filtrului de aer nu e ulei?

Masina e din 2001 si are 110.000Km. VW e masina fiabila, am inteles ca mergi 3-4 sute de mii km fara sa ai probleme cu motorul; sa fi luat-o razna a mea?...

Merci ptr raspuns.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

reali?

ciudat sa ai pb. cu segmentii la km astia.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
RZF are dreptate! Segmentii sunt dusi. Nu scoate cumva si un fum alb un pic albastrui (intra ulei in camera de ardere)? In baia de ulei s-ar putea sa ai vreo 5 litri de lichid vreo 4l si ceva ulei si restul benzina.(vezi daka miroase uleiul a benzina), si verifica nivelul. daca mai pui si presiune care scapa pe la segmenti mi se pare foarte normal ca uleiul sa tzashneasca in sus pe la joja. In cazul asta ai cam ai 2 variante:

1. Segmentare motor

2. Mersul pe jos. (daca ai uzura mare la segmenti si multa benzina in ulei/ baia de ulei se poate produce detonare in baia de ulei, sau in capacul de la axa cu came)

Fum nu scoate. Mi-a luat-o inima la trap din ce mi-ai zis acolo.

Ai idee la cat te duce o segmentare?

Daca ii fac o scanare ajuta cu ceva?

Multzam'

reali?

ciudat sa ai pb. cu segmentii la km astia.

Sa zicem (cred) ca a mai fost data vreo 40-50 mii km inapoi, dar tot nu e justificat sa se duca segmentii la km astia.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

scanarea nu te ajuta daca nu ai erori pe computer, dar au la service un computer si sonde cu care pot sa iti masoare compresia pe segmenti. Eu am avut un Opel si avea motorul uzat si scotea fum , consuma ulei si am pus-o pe un asemenea dispozitiv si mi-a spus exact care segmenti sunt mai uzati.

nu vreau sa te descurajez , dar am auzit de asa numiti dealeri care aduc masini de dincolo care dau inapoi si 2-300000 de km. Pe bune. Pe cel cu Laptopul nu-l doare mana.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Asta coroborata cu infundarea/blocarea aerisirii carterului. :Driver:

Intre furtunul de aerisire carter (diametrul~20mm) si cel de aer (diametrul ~ 60mm) exista o sita cu ochiuri asemanatoare celor de la filtru de cafea. Verifica inainte daca aceasta sita nu este infundata.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

cand iti arunca ulei pe la joja este clar ca trebuie sa faci resegmentare.

cam la toate service-uirle mai mari au un dispozitiv de masurare a compresiei pe fiecare piston, la benzina compresia este oricum mica..comparativ cu un diesel.

Nr de KM nu este un factor pt toate masinile. Adica daca la o masina proprietarul nu ii pune ulei cat trebuie (mai mult sau mai putin) sau nu il verifica din cand in cand se duce motorul imediat nu trebuie sa faca 400K km

pe urma depinde si cum mergi cu masina, daca o ti numai la 5000 ture..e clar ca nu duce mult motorul ala...

Pt segmentare trebuie sa te astepti, daca folosesti piese bune, sa te coste undeva pe la 12-15 milioane cu manopera cu tot (dar asta nu in reprezentanta)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
scanarea nu te ajuta daca nu ai erori pe computer, dar au la service un computer si sonde cu care pot sa iti masoare compresia pe segmenti. Eu am avut un Opel si avea motorul uzat si scotea fum , consuma ulei si am pus-o pe un asemenea dispozitiv si mi-a spus exact care segmenti sunt mai uzati.

nu vreau sa te descurajez , dar am auzit de asa numiti dealeri care aduc masini de dincolo care dau inapoi si 2-300000 de km. Pe bune. Pe cel cu Laptopul nu-l doare mana.

Masina a rulat mai putin de 1an in Germania, iar eu am luat-o de la cineva cunoscut.

In Romania nu se alearga chiar asa de mult, cu exceptia masinilor inscrise pe firme, ceea ce nu e cazul meu.

Deci scanarea nu ma ajuta.

Multzam'

cand iti arunca ulei pe la joja este clar ca trebuie sa faci resegmentare.

cam la toate service-uirle mai mari au un dispozitiv de masurare a compresiei pe fiecare piston, la benzina compresia este oricum mica..comparativ cu un diesel.

Nr de KM nu este un factor pt toate masinile. Adica daca la o masina proprietarul nu ii pune ulei cat trebuie (mai mult sau mai putin) sau nu il verifica din cand in cand se duce motorul imediat nu trebuie sa faca 400K km

pe urma depinde si cum mergi cu masina, daca o ti numai la 5000 ture..e clar ca nu duce mult motorul ala...

Pt segmentare trebuie sa te astepti, daca folosesti piese bune, sa te coste undeva pe la 12-15 milioane cu manopera cu tot (dar asta nu in reprezentanta)

Am pus-o de niste cheltuieli neprevazute daca sunt segmentii.

Esti sigur ca nu poate fi din alte cauze?

Merci.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

noi ne-am dat doar niste pareri , avand in vedere unele probleme pe care le-am intampinat, dar ni poti sti precis decat daca o duci la un service la cineva priceput , care iti va spune sigur ce ai. Numai sa dai de cineva cu adevarat priceput. Cere ajutorul celor de pe forum, poate stiu ei pe cineva bun la astea.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur ca voi merge la un service de profil (nu sunt genul sa fac reparatii in fata blocului), dar vreau sa stiu la ce sa ma astept. :lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Masina e din 2001 si are 110.000Km. VW e masina fiabila, am inteles ca mergi 3-4 sute de mii km fara sa ai probleme cu motorul; sa fi luat-o razna a mea?...

Merci ptr raspuns.

Fosta mea Skoda avea 60.000 km tot din 2001 (motor 1.6 mpi AVU) si a dat kix motorul deci se mai poate intampla.

Dan

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina e din 2001 si are 110.000Km. VW e masina fiabila, am inteles ca mergi 3-4 sute de mii km fara sa ai probleme cu motorul; sa fi luat-o razna a mea?...

Merci ptr raspuns.

adevarat,dar in conditii normale de exploatare.(cine stie ce fel s-a mers cu ea?)zi-mi daca in cutia filtrului de aer e ulei!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Masina e din 2001 si are 110.000Km. VW e masina fiabila, am inteles ca mergi 3-4 sute de mii km fara sa ai probleme cu motorul; sa fi luat-o razna a mea?...

Merci ptr raspuns.

adevarat,dar in conditii normale de exploatare.(cine stie ce fel s-a mers cu ea?)zi-mi daca in cutia filtrului de aer e ulei!

O sa verific si iti spun.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vazi daca miroase uleiul a benzina.

Si ar trebui sa masori compresia pe fiecare cilindru.

Edited by hremus
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Intre furtunul de aerisire carter (diametrul~20mm) si cel de aer (diametrul ~ 60mm) exista o sita cu ochiuri asemanatoare celor de la filtru de cafea. Verifica inainte daca aceasta sita nu este infundata.

Am verificat si nu e nimic infundat.

RZF are dreptate! Segmentii sunt dusi. Nu scoate cumva si un fum alb un pic albastrui (intra ulei in camera de ardere)? In baia de ulei s-ar putea sa ai vreo 5 litri de lichid vreo 4l si ceva ulei si restul benzina.(vezi daka miroase uleiul a benzina), si verifica nivelul. daca mai pui si presiune care scapa pe la segmenti mi se pare foarte normal ca uleiul sa tzashneasca in sus pe la joja. In cazul asta ai cam ai 2 variante:

1. Segmentare motor

2. Mersul pe jos. (daca ai uzura mare la segmenti si multa benzina in ulei/ baia de ulei se poate produce detonare in baia de ulei, sau in capacul de la axa cu came)

Nu scoate nici un fel de fum. Am consultat ieri un mecanic si m-a asigurat ca nu au nimic segmentii (e baiat priceput). Azi ma duc sa-i faca o scanare cu VAG-ul.

Vazi daca miroase uleiul a benzina.

Si ar trebui sa masori compresia pe fiecare cilindru.

Nu miroase deloc a benzina, iar nivelul uleiului e OK.

Cred ca o sa merg sa-i verific si compresia.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

:vaidecapulmeu: in cazul asta ai exagerat tu spunand ca arunca ulei pe la joja,o fi putin ulei pe acolo,la toate masinile e lafel.adica motorul si nivelul uleiului sunt ok dar arunca ulei pe la joja? :vaidecapulmeu:

Edited by R Z F
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am exagerat, pe bune. Chestia asta mi s-a intamplat doar de ori, dar am pierdut aproape jumatate din ulei pe drum (pe aprox. 10Km).

Cand am ridicat capota se vedea clar cum arunca abundent uleiul pe la joja.

Azi ma duc sa-i fac o scanare poate aflu ce s-a intamplat.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faptul ca iese uleiul pe la joja este clar ca ai presiune in baia de ulei, presiune care vine de la piston cand face compresia. daca baiatul asta priceput zice ca nu sunt segmentii atunci ar mai putea fi bucsele la supape. Ti-am mai zis sa iei un pic de ulei de pe joja pe deget si sa mirosi daca miroase a benzina.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te referi la semeringurile de supapa? E ciudat ca daca ar avea probleme de segmentare, ar trebui obligatoriu sa scoata fum albastru si miros puternic de ulei pe toba.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.