Sign in to follow this  
Followers 0
cozmisu

Sfat Achizitie Audi A6

19 posts in this topic

Doresc sa-mi achiztionez un model A6 SH din Germania, modelul care s-a fabricat din 1999 pana acum vreun an sau 2.

Neaparat sa fie motorizare diesel. Benzinele din cate stiu eu sunt cam gurmande la consum si foarte greu le poti vinde; nu intram acum in detalii cu privire la cultura romanului in domeniul auto, stim cu totii ca sigla TDI se vinde exceptional; la mine in moldova e deja cult.

Recunosc cu mana pe inima ca nu stiu mare lucru despre masina asta, si de aceea sper sa ma ajutati voi.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi A6, model 1999-2004, il vei gasi cu siguranta in toate versiunile de motorizare si cu toate dotarile existente. Singura problema ar fi numarul mare de kilometri. Motorizarile intre care trebuie sa alegi sunt 1.9 TDI 130 CP, 2.5 TDI 150 CP, 2.5 TDI 163 CP si 2.5 TDI 180 CP, cu tractiune integrala quattro. Cutiile de viteze vor fi manuala cu 6 trepte sau automata (tiptronic) cu 5 trepte. Atat la exterior, cat si la interior, masina va arata bine, insa trebuie sa fi atent la numarul de kilometri si la reviziile pe care proprietarul le-a facut. Atentie la schimbarea distributiei, cand a fost ultima facuta si cand va trebui sa o faci iar. Cum ajungi cu masina in tara, fa-i un test amanuntit la motor (bujiile, injectoarele), revizia (ulei, filtre) si alte elemente precum antigel, baterie, discuri de frana, lichid de frana, lichid de servo-directie, cutie (mai ales daca este tiptronic), etc. Bafta.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic inainte sa iti iei un Audi sa arunci nishte ochi pe forum ca sa vezi ce probleme sunt si sa stii la ce te uiti inainte sa o cumperi .

Mare atentie ca am inteles ca si dealerii de masini sh din germania dau km inapoi , sa le usureze munca romanilor care le vand in targ :lol: :)) .

Nu cred ca trebuie sa te arunci pe una care are navigatie ca nu prea ai ce sa faci cu ea in Romania , nu sunt harti .

De acord cu Vlad la sfatul cu reviziile si distributia . Eu unul m-as uita la volan , scaune si pedale ca sa vezi daca a fost muncita masina .

Bafta

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

In legatura cu achizitia unui automobil SH din DE eu zic ca n-am probleme; asta ar fi cam a 9-a masina, deci eu zic ca stiu la ce sa ma uit; chestia e ca n-am avut legatura aproape deloc cu A6, si de asta am intrebat, ma interesau dedesubturile unui astfel de model, chestii pe care doar un mandru proprietar, prin prisma experientei ti le poate spune.

Ma interesa daca tb sa ma uit dupa ceva anume la masina; dupa cum bine stiti cam toate masinile au o boala specifica lor, si presupun ca nici A6 nu se abate de la regula.

De preferat, as prefera motorizarea de 1.9 TDI, e un motor pe care il cunosc, insa daca nu gasesc, sau daca prind un 2.5TDI impecabil, cu istoric service bine documentat s-ar putea sa-l iau.

Ma interesau deci detalii despre acest motor, si sfaturi in legatura cu tipul transmisiei, suspensiei sau altele. Nu in ultimul rand consumul unui 2.5TDI.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut..

Eu am 2.5 Quattro.

Ce sa-ti spun??

O am de aproape un an si nu am avut nicio problema.La 1.9 am inteles ca partea de suspensii este destul de slaba,adica topaie,este zgomotoasa,sunt chiar colegi pe aici care pot sa-ti confirme.

La quattro in schimb nu ai probleme d'astea,masina pluteste peste gropi si denivelari..

Personal nici motorul de 1.9 pe ditamai baraca nu ma incinta,este putin fortat,masina-i grea,consumul creste in aceste conditii,motorul oboseste in timp..

Sunt subiectiv..nu as da Quattro pe nimic altceva..si nici V6-le pe unul in linie!

Tu te poti lipsi de quattro,poti lua un 2.5 cu tractiune.

Eu am manuala cu sase,ceea ce-ti recomand si tie,nu ai probleme de niciun fel cu ea.

Masina asta are o hiba din constructie,in sensul ca plasticul care acopera bateria si filtrul de polen din compartimentul motor se rupe in timp daca nu este desfacut cu grije,iti intra apa pe la filtrul de polen in masina si risti ca pe o ploaie zdravana sa ai apa de o palma pe podea.Si cum computerul de la tiptronic este pe "fundul" masinii,apa iti intra direct in el.Nu se poate schimba decit cu tot cu cutie..iti dai seama cam ce cheltuiala..Cunosc vreo doua cazuri care au trecut pe manuala din cauza asta.De asta ti-am recomandat cutie manuala.

Ma rog,astea sunt cazuri extreme..dar care s-au intimplat!

Ca minus ar fi consumul,la Quattro undeva spre 13.5% in oras,iar la 2.5 tractiune spre 11%..

Ar mai fi taxele mari pentru capacitatea asta.

Unii vorbesc si de o uzura a axelor cu came,dar asta probabil in timp,undeva spre 300/400.000 km.

Probabil ca va trebui sa schimbi amortizoarele,dar asta este valabil la orice masina sh si oricum nu te costa foarte mult,eu am dat la a mea pe patru bucati undeva spre 9 mil..

Foarte posibil si discurile de frina,trebuie verificata uzura,masa masinii fiind mare uzeaza discurile mai des decit alta..

Nici asta nu este o avere,pe mine m-au dus undeva spre 8/9 mil..

Cam asta ar fi la cit ma pricep eu..

Bafta si sa ne tii la curent.

Luigi Vicol

Edited by l.u.v
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evident ca subscriu la 2.5TDI quattro.

Di cele "N" (in care N>10) masini anterioare este cea care ofera cele mai multe satisfactii

Pot sa enumar rapid din cele vechi-Ford Scorpio 2.9lV6,Ford Mondeo2.0;VolvoS40,Renault Megane II,Renault Laguna II,etc

Intradevar poate consumul sa "sperie" pe cineva ,dar sigur la ce stie sa faca masina un 13.5 %in oras si o medie de circa 8-8.5 litri% in afara nu constituie nici o problema.

Daca o iei pentru tine cauta bine pe site-urile germane si iti recomand un dealer autorizat care oferta garantie -adica in afara de faptul ca are carte de service corecta se schimba la ei consumabilele si daca e nevoie placutele si ii fac si verificare la TUV.

Succes

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare pt. posesorii de 2.5TDI:

la voi in acte motorul e EURO 3 sau EURO 4 ???

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa mine si un 1,9 TDI e o alegere ff buna daca ai buget limitat. Daca nu conteaza banii (aici includ si intretinerea + consum combustibil) mergi pe vairanta de 2,5 TDI.

In rest multa bafta. Ce probleme am avut au au avut-o si cei cu golf si cu passat !! In rest nu am avut nimic specific AUDI !

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euro3 la mine..

Luigi Vicol

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euro 3 si la mine.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!Si la mine e tot Euro 3.Nu sunt de acord ca navigatia nu e buna .vor fi si harti pt Ro si poate mai iesi cu ea ca doar suntem in _ue cica!!In rest bafta la alegere :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

si la mine tot Euro 3

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa de injectie costa 18.000 ron.

Spor,

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Convins sunt ca fara sa-ti dai seama esti offtopic..

Luigi Vicol

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred! _chestia e ca n-am avut legatura aproape deloc cu A6, si de asta am intrebat, ma interesau dedesubturile unui astfel de model, chestii pe care doar un mandru proprietar, prin prisma experientei ti le poate spune.

Ma interesa daca tb sa ma uit dupa ceva anume la masina_

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa e si eu am vrut sa-mi iau un 2,5 dar marea problema sau probleme ale lor sunt pompele si axele cu came sau mai exact tachetii hidraulici care fiind f subtiri se cam uzeaza.Taxele si impozite mai mari la 2.5 in rest masina beton.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ,

e prima oara cand postez pe forum Audi.Vreau sa achizitionez in Audi A6 pe care l-am gasit la Welltauto si v-as intreba daca stiti ceva de provenienta masinilor care sunt aduse acolo si de calitate .Este A6 2.0 tdi PD 140 cp climatizare piele navigatie 60 mii km din 2005luna 8 la 33 mii euro ,garantie 6 luni carte service .M-am uitat la volan si la intretinere arata super, ca si provenienta mi s-a spus ca a fost adusa de o persoana fizica din germania si cumparata de ei de la acel om.In concluzie nu poate fi vanduta cu tva.V-as ruga ceva pareri de motorizare pret etc

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

GabiTdi, foloseste si tu un pic search-ul ca de aia s-au chinuit oamenii sa-l faca functional :vaidecapulmeu: Uite ce am gasit printre altele:

http://vwforum.ro/index.php?showto...amp;hl=weltauto

http://vwforum.ro/index.php?showto...amp;hl=weltauto

Mai sunt niste topic-uri in care se descrie ce ar trebui verificat cand cumperi o masina SH. In principiu, daca masina o "purici" cum trebuie, eventual te duci si cu cineva priceput (daca tu nu stii ce sa verifici), nu ar trebui sa ai probleme.

Bafta si sa ai noroc de o alegere buna

LE: Cu privire la motorizare, 2.0 TDi este un motor un pic cam micut pentru A6. Similar cum era motorizarea de 1.9 pe A6-le vechi. Un 3.0 TDi ar fi fost mai potrivit, insa ...alti bani, alta distractie. Este OK si 2.0 si poti sa-i faci linistit un chip sa-l urci pana pe la 170 CP, lucru care se va dovedi foarte util. Fa o verificare a numarului de Km reali la masina. Chiar daca are Carte de Service si iti dau garantie. La cat de tzepari sunt, iti pot spune ca asa au luat-o si ei de la persoana care a adus-o , bla, bla...nu te incalzeste pe tine. Daca insa km parcursi sunt mai multi poti negocia un pret mai jos.

Edited by Rapier
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, ce parere aveti de audi A6 2.0 benzina?

Cat consuma ?

ce putere are?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.