Jump to content

Vw LT - probleme, rezolvari


zep27
 Share

Postare recomandată

Va multumesc tuturor pentru sfaturi. Am rezolvat problema, am schimbat radiatorul si acuma totul ok, era plin de mezerie si nu mai facea circuitul cum trebuie.

 

Singurul lucru care asi vrea sa va intreb , aerisirea isi va face singura ? sau trebuie sa o fac eu , si cum trebuie sa procedez ?

 

Va multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca se face singura..verifica daca ai vreun robinet.dar 99 la suta se face singura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este robinet, dar nu mai tin minte exact unde. Stiu ca la mine cand l-am pus la loc a uitat sa il inchida complect si mecanicu a zis ca numai bine ca sa aerisit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi eu nu sunt convins de o treaba, furtunile trebuie sa stea sub presiune ?, pentru-ca la mine sunt cam tari, stiu ca un pic de presiune trebuie sa se faca , dar totusi mi se par cam tari furtunile, cand se raceste motorul se inmoaie si furtunile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, revin cu problema mea... Azi am fost cu duba prin Paris, era goala dar mers mai "sportiv" si caldura 26 grade. Apa imi sta tot pe 100, chiar si dupa ce am scos furtun de la "robinetu vacumatic"...

 

Inainte sa ajung acasa, am tras intr-o parcare si am verificat furtunele, inainte am dat cald, rece, etc merge ok tot... Dupa am desfacut vasu de expansiune, nu am avut presiune, apa la nivel DAR am scos o mufa maro de langa vasu de expansiune (pot atasa poza maine). Cei 5 km care i-am mai parcus pana acasa apa imi ramanea pe aprox 45 de grade (a 2 linuta).

 

Intrebare: Ce ii de schimbat? Dc face asa? Ce comanda aceea mufa.

Merci

 

P.S @Doryan40 nu ii normal sa ai presiune mare pe sistemul de racire, ai verificat daca tot radiatorul ti cald "uniform"? Ai gasit robinetul de aerisire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, aveti idee cat ar costa reconditionarea la o caseta de directie pentru lt 35 si eventual o recomandare unde s-ar face bine?

Pierd putin ulei pe unde am incercuit in poza...

post-122263-0-69325400-1434307061_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , s-a rezolvat problema mea . : Dat jos injectoare , puse pe banc si curatate . iar in motorina am introdus un aditiv de curatat injectoare (nu stiu daca am voie sa ii spun numele ) . Acum parca e alta masina :am cuplu mai bun si de la turatii joase  si pot sa alerg iarasi cu 130-140 (La nevoie ) :)

 

Intre timp s-a rupt un arc la unul din LT-urile de la traseu (Varianta medie si neinaltat ) si cu ocazia asta mi-am facut upgrade de arcuri la cel cu 3 panouri . Am pus pachet de arcuri cu 3 foi , inlocuit si bridele ca originalele nu ajungeau .

Iar arcurile originale  in 2 foi au ajuns pe celalalt in  2 panouri si care nu suporta incarcaturi asa de mari .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut, ce tip de ulei de servo folositi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am un LT 35 2.5tdi (90 de cai cred) si ma nemultumesc rapoartele cutiei, care sunt prea scurte. Cu a5-a la 2500 de ture abia am 100km/h si mi se pare motorul cam turat. Credeti ca as putea sa pun un diferential cu raport mai lung de pe o motorizare mai puternica? Inlocuitul diferentialului ar fi o treaba mai usoara decat schimbatul cutiei.. Sau pe toate motorizarile e acelasi tip de diferential si difera doar rapoartele cutiilor??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 109 cai si aceeasi viteza la 2500 rpm. E cam enervant sa tot "mesteci", dar nu m-as apuca sa modific nimic la transmisie, doar pentru a obtine rapoarte mai lungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintre cei care ati schimbat pompa de vacuum la 2,5tdi, ce marca recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma deranjeaza in special la drumuri lungi, deoarece fac zilnic drumuri in afara localitatii si motorul mi se pare prea turat la 2500 de ture.. Si nu cred ca ar fi vreo alta problema cu rapoarte mai lungi pentru ca destul de rar sar cu incarcatura peste 500kg..

Astept un raspuns de la un coleg care stie vreo solutie pentru "problema" mea.. 

Modificat de valik01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna , mi-a explicat si mie un coleg pe ceva pagini mai in spate. Sunt dube de incarcare si dube de fuga. Deci da difera diferentialul. Depinde ce model ai... cu al meu de exemplu anj 109 cp 3 panouri, cu duba plina din franta pana in romania nu retrogradez mai de loc, am diferential de greutate. Am mers cu una de persoane, prin austria pe coclaule alea i am dat si treapta 3 sa pot urca.

Informati gasesti mai in spate, din cate imi aduc aminte scrie 2 sau 3 litere pe cardan. Si asa iti poti da seama ce "diferebtial" ai. De schimbat parca trebuie schimbat cardanu cu totu, dar nu stiu daca se poteivesc fara modificare intre ele.

In general pe LT-urile de persoane sau joase nu inaltate sunt " treptele mai lungi". Desi 1 si 2 ii la fel.

Mie nu mi se pare a 5 exagerata, ce ma deranjeaza ii 1 si 2. Pe perifericul din Paris ii dezastru, am trimiso in Ro, poate o vand si trec pe Master mai nout.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara , tocmai ce am ajuns dintr-o cursa de Bucuresti cu peripetii .La plecare cu duba goala am mers 110-120 fara probleme dupa prox 150 km parca nu mai voia da treaca de 105km/h, imi tot intrerupea la 2500de ture ,

Pe la Buzau vad un bec rosu apris in bord (cu semnul exclamarii pe el )prima data am crezut ca a sesizat vreun senzor ceva si s-a aprins .... Dau sa franez...nimic Pedala coboara pana la podea fara sa opuna rezistenta deloc . Abia la a -3-a pedala am frana . 

I-am dat inainte asa ca era Duminica seara si oricum nu gaseam nimic deschis . 

Azi  am incarcat marfa si inapoi spre casa .... cu mare grija ca trebuia sa ii fac pedala de la 200de metri inaintea intersectiei , dar la intoarcere nu a mai vrut sa treaca de 80-85km/h si am inceput sa aud un tacanit din zona pompei de injectie .

Acuma intrebarea mea e daca au vreo legatura cele doua defectiuni sau pur si simplu s-a intamplat sa apara odata?

A mai intalnit careva problemele astea 2, si cum le-ati rezolvat ?

Modificat de gicabobo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bizar... ai verificat distributia din spate de pe pompa de injectie? Pompa tandem de vacum? "Tulumba"sau cum se numeste de la servo frana?

Daca au aparut probleme in acelasi timp eu as verifica partea de vacum si injectie...

Fa o diagnoza. Ce bec s-a aprins? Verifica si nivelu de lichid de frana si sa nu ai scurgeri pe la ceva conducta. Bafta

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca ori pompa de vacum ori pierdere de vacum pe traseu furtun crepat etc.

Modificat de flavio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara , Astazi am verificat mai amanuntit masina si am gasit ceva scurgeri minore de lichid de fana pe parghia care actioneaza servofrana . 

Am dat jos capacul distributiei de la pompa si totul e in ordine , dar si masina se tureaza normal acum si nu mai intrerupe in turatii .

Testu l-am facut pe liber ca nu am mai riscat sa ies cu ea fara frane . 

 

La vacum m-am gandit si eu , am scos un furtunas si vacum are , pompa de vacum nu face nici un fel de zgomot .Plus ca daca nu as avea vacum pedala ar fi pietroi .dar ea e moale de o apas lejer de doua ori pana la fund si abia la a-3 a se intareste .

 

Am comandat chit-ul de garnituri din pompa de frana , le inlocuiesc , si daca nu se rezolva, schimb tulumba de servofrana .

Pe partea de injectie o sa vad ce are dupa ce rezolv cu franarea .

 

Becul aprins e cel de langa indicatorul franei de mana si are un "semnul exclamarii" pe el .

Cred ca e cel ce se aprinde atunci  cand scade nivelul lichidului desi lichidul e peste maxim .

 

O sa incerc sa fac si o diagnoza sa vad ce spune ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic totusi ca ii tulumba. Este chit reparati pompa frana? Poti te rog posta codurile si eventual o poza.

Ptr faza cu pedala moale vezi in aria golf 4 parca acolo se intampla cel mai des aceasta problema, poate poti face legatura cu problema ta. Oricum sa ne ti la curent.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine fac poze kituri-lor de reparatie , ca intre timp am doua :)(la 2 magazine de piese auto mi-au dat coduri diferite) si nu am vrut sa risc sa nu am ce imi trebuie cand desfac pompa asa ca le-am luat pe amandoua .

 

Am mai schimbat in urma cu 3-4 ani la un sprinter kit-ul de garnituri si atunci am rezolvat problema .Dar atunci pedala nu se ducea la fund de parca as calca in mamaliga . Calcam pe ea si daca o tineam apasata mai mult timp pierdea presiunea si pedala cobora incet pana jos .

 

Maine vreau sa rezolv cu franarea ca deja am nevoie de masina . 

 

Modificat de Marian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si-a montat cineva kit perne de aer? La mine, de pe la 1300kg incarcatura deja imi atinge pe tampoanele de cauciuc, si m-ar cam bate gandul sa-mi iau un kit, am gasit pe la 3-400 euro, Pareri, sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu am auzit pe nime. Vazusem ceva discuti pe un forum 4x4 , cineva crea ptr un pick-up. Daca nu sa montat din fabrica cred ca ii mai greu de adaptat. Odata la un hipodrom am vazut un van (duba de fapt) de cai care avea, sa lasat jos de fund. Era facuta de Garu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu pui o foaie de arc in plus? E mai simplu si ieftin. De ce ai vrea sa te complici cu perne de aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Lt platforma,de carat masini. Cand sunt gol zdrangane la toate gropile, si cand sunt plin imi sta pe tambure. In plus masinile cu garda joasa imi ating de cale la urcare. Deci ma gandeam sa mai scot o foaie, chiar 2 si sa ii montez un kit de perne. DIn ce am vazut, e foarte simplu de montat ,sunt facute special pt fiecare tip de masina. Nust daca am voie sa dau link, dar la cautare pe google ies mai multe.

Modificat de walye
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Walye,pune linistit,la zalau este un baiat care are pe 3 lt de carat masini si nu are probleme cu ele,nu mai am nr lui de telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Ma mai documentez, si cred ca o sa imi pun. Intre timp, orice parere este binevenita.

 Sinucigasu, ai nevoie de un adaptor pt vag-com, intre cea de mercedes si cea de vw. Gasesti pe net, 50 lei parca am dat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!