Jump to content

Help ! scoate fum alb la pornire


vios70
 Share

Postare recomandată

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    11

  • ALEKS

    7

  • arabel

    6

  • ByZ

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

El zice ca da, acuma nu stiu, trebuie sa gasesc un canal sa ma uit personal, am inteles ca este pozitionata pe catalizator, nu? In orice caz, daca nu ar fi lambda conectata s-ar explica faptul ca motorul trage mult mai bine dar si scoate fumul ala cu miros de combustibil nears ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar sunt curios cum a pus sonda la loc pentru că 1Z nu are aşa ceva :scratch: .

Acum pe frigul ăsta (şi în general când este umezeală în atmosferă) este destul de normal să scoată ceva fum alb (are mai mult aspect de abur) până se încălzeşte. Dar fumul negru nu este ok. Cauze pot fi destule (apropos, nu ai şi cosumul mărit?)

    

 

Ce este subliniat se poate verifica cât de cât dpdv electric.

Un vagcom ţi-ar fi de mare folos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici m-ai blocat ! Chiar nu stiam ca tipul asta de motor nu are sonda lambda, se pare ca mecanicul nici atat. Cat despre fum, nu este chiar negru, am observat ca dupa ce se incalzeste aproape ca nu mai are nici o nuanta devenind invisibil insa mirosul de gaze nearse persista, daca stai la spatele masinii te ineci, si asta doar dupa ce am schimbat acel racord flexibil, sincer nu am stat langa masina sa vad ce a mai facut....

 

LE : Se poate sa se fi intamplat ceva cu catalizatorul ?

Modificat de Aosreaper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna,acum cateva zile am cumparat prima mea masina(golf 3 1,4 benzina),dar cred ca am luat teapa(nu prea ma pricep la mecanica)pentru ca ,masina scoate ingrozitor de mult fum,,,,,,,,,,alb asa si daca turezi un pic e  albastru si miroase foarte urat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e ca suna a segmentare:)


stai si tu cu ochii pe nivelu la ulei si vezi ce iese :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am facut un schimb de ulei  si nam facut mai mult de o 100 km,dar mie frica sa mai umblu cu masina  ,ca scoate foarte mult fum stiu ca ceva nu e bine,,,,,,,,,,si anca ceva ,am vazut ca  pierd si antigelul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi nu mai umbla cu ea aşa. Pare a fi garnitura de chiuloasă dusă. Antigel în camera de ardere: fum alb, dacă are şi un miros dulceag fumul atunci aia este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E garnitura de chiulasa dusa,mergi la un mecanic daca nu te pricepi sa o schimbi si obligatoriul sa faci si planeitatea la chiulasa si eventual schimba si semeringurile la supape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna seara.revin si eu cu ceva noutati,saptamana trecuta am dus masina la un meserias,si a schimbat o simeringurile la supapa,toate,,,,,,,,,,,dar si acum masina scoate fum,ingrozitor de mult ca o locomotiva,si la rece si la cald,,,,,,,,si asa se pare ca trebuie schimbat si garnitura de chiulasa,pentru ca se vede urme de ulei pe motor, acum ma antreb eu,poate sa aiba ceva legatura ,fumul asta cu garnitura de chiulasa,daca e arsa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ! am si eu o problema cu GOLF 4 TDI 1.9 1999 AGR si nu dau de capat.Intr-o duminica mi sa turat motoru singur probabil si-a facut o auto aprindere cu ulei ca in spate era mult fum alb.Am pornito normal am venit acasa cu ea normal.Luni dau cheie porneste normal fara nici o problema,o turez peste 3000 si iar se tureaza si reusesc sa opersc tot de la contact.Dau cotul de cauciuc de la EGR si teava care merge la Intercooler o turez si nu se mai tureaza singuradoar ca tot scoate fum alb dupa mine.Am fost la 1 mecanic mi-a pornit masina si mi-a spus ca e dus TURBO ca facea un fluierat din cele spuse de el ...imi scoate furtunul de la EGR si Intercooler si imi zice sa-l tin cu mana sa nu fie strans de acele coloere,se urca in masina si mi-o tureaza de vreo 3 ori  la care greu de tinut acel furtun de cauciuc la acele turati imi scoate destul de mult ulei pe langa acel furtun.El tot de Turbo imi zice ca trebuie schimbat.Am sters de ulei pe acolo si am luat masina si am venit acasa cu ea normal dar vazand in urma ca nu mai este fum alb dupa mine.Acasa am intrat sub masina si am obsercat ca intre TURBO si Galerie este un racord cu plasa de sarma pe el si imi scotea gaze pe acolo si cand accelerez scotea acel suierat de care spunea mecanicul deci la dus in eroare ma gandesc.Am circulat cu masina 3-4 zile c-am 10-15 km sa prezentat binisor masina fara fum alb.Azi dimineata 16.04.2004 a inceput sa-mi scoata din nou fum alb.Nu stiu ce sa mai fac.Sa fie ulei in intercooler si turbo il trage pe evacuare? De la EGR mi sa scurs ulei pe galeria de evacuare si pe motor poate fi ceva si de acolo?Trebuie sa curat intercoolerul?

Va rog daca puteti sa ma ajutati si pe mine cu ceva informatie ca sa nu arunc banii pe degeaba. Multumesc

Modificat de danielmihaila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
  • 2 years later...

Salut . Am si eu o problema cu un golf 3 din 1996 , 1.9 tdi , 90 cp , cod motor 1z. 

Problema e urmatoarea . Masina scoate fum alb la pornire si la relanti , si dupa 3000 de ture scoate fum negru mult . Cand zic "mult" zic in sensul ca daca am masina in spate nu o mai vad deloc daca ii dau blana ., Am avut un seat toledo tot 1.9 tdi dar cod motor AHU care nu scotea fum deloc . Ce ma ingrijoreaza mai mult e ca am vazut ulei scurs pe la joja , mentionand ca nu avea plasticul acela la joja , ceea ce inseamna ca masina a mers cu uleiul sub nivel mult timp ( uleiul era la nivel in cazul in care joja mintea cu 5 cm la nivel) . De cand am luat-o am schimbat uleiul ( i-am bagat motul 10w40 ) si toate filtrele si curelele (accesorii si directie) Are cineva vreo idee ce poate sa aiba ? Motorul merge rotund si masina trage tare , pot sa zic ca mult mai tare decat seatul pe care l-am avut . Am fost la un mecanic si s-a uitat la ea si a zis ca masina are compresie si ca nu trebuie segmentat motorul . Acum nu stiu cu ce pot sa incep .

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Urmareste mai intai acest filmulet in care iti explica ce inseamna fiecare tip de fum.

Ceea ce te intereseaza pe tine este fumul negru si asta provine de la cantitatea prea mare de motorina injectata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu deja ce inseamna fiecare tip de fum  . Doar ceream parerea celor care poate au intampinat aceeasi problema ca sa stiu la ce sa ma uit prima data , sa nu umblu la ceea ce nu trebuie . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,in cazul tau este sa te duci la un pompagiu sau service sa-ti regleze pompa de injectie,posibil sa nu ai distributia bine pusa la punct,un dinte sarit este indeajuns sa iti faca problemele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a mai zis cineva ca e posibil sa fie debitata masina . Saptamana asta o sa ma duc la un service sa vad ce si cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!