Jump to content

Batai/zgomote fata


Valentin
 Share

Postare recomandată

Daca ma uitam din timp la postul asta , iti spuneam eu ca am avut aceeasi problema , numai ca eu tot le strangeam si tot se desurubau piulitele alea, pana s-au fixat bine arcurile pe amortizoare, acum nu mai am probleme!! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 222
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    10

  • taz21

    9

  • paul_ral

    9

  • omu_negru84

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oare o sa mi se mai destranga? Arcurile nu sunt noi, sper ca nu se mai aseaza :icon_thumright: ca am schimbat flansele acum 2 ani. dar macar stiu unde sa ma uit cand mai aud zgomote :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa te vad eu unde o sa te mai uiti cand o sa ai un soarece in masina :unsure: :angry: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu cam aceeasi problema cu golful...adica la denivelari sau gropi troncane pe dreapta fata...si m-a pus pe ganduri zgomotu asta. cineva zicea ca ar fi de la amortizor si sa schimb amortizoarele si flansele. precizez ca amortizoarele fata au fost schimbate cam acum 4 ani (BOGE, parca)si nici nu s-a circulat prea mult cu masina...iar de flanse nu stiu nimic nu stiu daca au fost schimbate. va rog ma puteti ajuta cu un sfat sa schimb iar amortizoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi problema, dupa ce mi-am schimbat flansele si amortizoarele , tot se auzea , mi-am schimbat pivotii , nu se mai auzea ,dar in caz de ceva mai schimba si capetele de bara (daca e cazul si bieletele, la mine nu a fost), eu le-am schimbat pe toate (flanse,amortizoare,pivoti si capete de bara) si acum nu mai am probleme!! :Driver:

Modificat de adi_adi23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adi23 pai la ce zici u ar km trebui s schimb si masina eventual :Driver: io vreau s schimb strict ce trebuie , ca nu vreau sa ma apuc sa schimb tot sa bag bani aiurea in ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi problema, dupa ce mi-am schimbat flansele si amortizoarele , tot se auzea , mi-am schimbat pivotii , nu se mai auzea ,dar in caz de ceva mai schimba si capetele de bara (daca e cazul si bieletele, la mine nu a fost), eu le-am schimbat pe toate (flanse,amortizoare,pivoti si capete de bara) si acum nu mai am probleme!!

Subscriu, si la mine s-a rezolvat prin aceeasi operatiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"aerofan" e complicat sa schimbi flansele si rulmentii de la amortizoare? :D vreau sa fac un DIY sa ma apuc sa le schimb la mine la masina. explica-mi un pic etapele si ce imi trebuie(scule) , te rog. sau cine mai stie (gen: Paul ral) ms baieti!!! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca te poti descurca sa schimbi flansele fara niste scule adecvate , eu le-am schimbat acum 2 saptamani in service si am vazut ca a bagat amortizorul+arc la o presa si a lucrat cu o cheie mai speciala , a costat manopera 80 ron schimbat ambele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce presa folosesti. Iti trebuie presa arcuri si cheie pt piulita cu 2 caneluri, chei diverse

VARIANTA 1-necesita refacerea unghiurilor rotilor dupa montare, se demonteaza doar telescopul

Pasul 1. Se desface piulita din capatul amortizorului, ramane pe ax cu 2-3 filete

Pasul 2. Se demonteaza roata (de la amortizorul respectiv :Driver: )

Pasul 3. Se desfac cele 2 suruburi de la amortizor, se indeparteza furtunasul de frana, se elibereaza amortizorul din portuzeta.

Pasul 4. Cu ajutorul unui amic desfaci surubul din capatul amortizorului si dai jos flansa galbena tinand de amortizor

Pasul 5. scoti telescopul de sub aripa

Pasul 6. Cu ajutorul unei prese se preseaza putin arcul pentru a putea desfileta piulita cu 2 caneluri.Se scoate piulita, se scoate flansa din caucuc si se inlocuieste

pentru montaj se proedeaza invers

Pentru strangerea piulitei cu caneluri iti trebuie o cheie speciala si se face avand masina pe roti

VARIANTA 2-nu necesita refacerea unghiurilor se demonteaza telescopul cu tot cu fuzeta

Pasul 1 idem

Pasul 2 se desface piulita de la planetara apoi se demonteaza roata

Pasul 3 se indeparteza furtunasul de frana, se demonteaza etrierul

Pasul 4 se depreseaza capul de bara

Pasul 5 se scoate portfuzeta din pivot, se foloseste o ranga cu prelungitor

Pasul 6 se scote ansamblu amortizor-fuzeta

Pasul 7 idem pasul 6 varianta 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cum sunt flansele au si rulmentul in ele sau e separat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bankaru.....astea sunt flansele pentru amortizoare la golf3/vento 1.8i 90CP ABS , sunt cu tot cu rulment si costa intre 25-30 ron.

post-14167-1203950461_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms de raspuns. am intrebat pt ca mecanicu mi-a zis sa iau d-alea cu tot cu rulment in ele. am gasit cu 42 ron bucata, ma duc sa le iau sapt asta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum vine intrebarea de baraj: exista flanse cu rulment icorporat? sau la toate tipurile se poate scoate si pune rulment pe ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Problema mea este ca dupa ce am schimbat bucsele de pe brate , bieletele antiruliu si flansele de la amortizoare ,( capetele de bara si pivotii erau bune nu trebuiau schimbate ) , tot se aude o bubuitura infundata pe dreapta fata . Bubuiala se aude la cea mai mica denivelare ca si cum ceva se misca pe la roata . Ce ar mai putea face bubuiala asta ? amortizoarele sant bune , adica masina nu sare de bot in sus . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica si rulmentii,desi nu asta ar fi cauza. mai repede ar fi de la flansele de amortizoare. si eu am patit as insa am scapat de probleme knd am pus flanse de vento,alea au rulmentul prins prin presare,parerea mea e k sunt mai reusite. sa nu ai vre-un surub nestrans in deajuns. mia verifica.

deskide capota,pune o mana pe flansa de la amortizor,cealalta pe aripa si fa putin balans in directia sus-jos si vezi ce se simte. dek e din flamsa se simte la mana un joc.

Modificat de arabel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultima oara am schimbat amortiz si flansele si se auzea mai rau ca inainte, nu-mi montasera flansele bine

scoti capacele de pe flanse, apesi sau balansezi pe aripa si esti atent daca se aude ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc , piulitza inferioara nu se asezase bine si nu am strans-o pana la capat de prima data . Acum e OK :icon_thumright: . Citisem tot pe forum ca Golf III are suspensie "zgomotoasa" , ce inseamna mai exact ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu stiam de pe undeva ca golf III are suspensie zgomotoasa.Cred ca se refera la zogmotul peste denivelari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa va povestesc ceva dar sa nu bagati faza aia cu "ca-n filmele cu prosti" ca... nu ma supar (e adevarat). Aud si eu o bataie la masina. Tot infundata si in raport direct cu viteza. Ma gandesc la bucse. Ajung la un prieten si o ridic pe cric sa-i scot roata sa vad care-i treaba. Cand surpriza... cand m-am opintit in cheia de roti...sa pic in nas nu alta!!! 2 prezoane desfacute unul pe sfert celalalt pe la jumate. Ma duc la cealalta roata si verific... :) toate 4 desfacute. Mai aveau 2 rotatii si se ducea roata cu tot...Explicatia: am vazut ca telescoapele sunt shimbate (eu de abia acum o saptamana am cumparat masina) si cred ca mecanicul/ii le-a strans cand era masina pe elevator si jos pauza.... M-a tinut saraca 2600 de kilometri pana acasa si plus inca vreo mie prin tara dar... Doamne fere ca era sa o patesc! Si lege nescrisa: iei masina straina si pleci la drum lung verifica-i naiba prezoanele! Toata lumea stie asta (inclusiv eu mai ales ca nu-i prima masina pe care o am) dar tambalaul de mine tot tambalau ramane. Asa ca baieti invatati si din patania mea daca doriti... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la amortizoare .... cand iau gropi se aude ca un aer , face fsss....fsss... asta inseamna ca sunt pe duca nu ? imi place cum se aude , dar am inteles ca nu e bine . aveti idee unde gasesc niste amortizoare sport ?! chiar si niste arcuri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. S-ar putea sa ai amortizoare pe gaz.Eu asa am si se aude la fel cand trec peste denivelari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am tot pe gaz si tot asa fasaie. E foarte tare imi place enorm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm , nu cumva alea pe ulei fac la fel cand sunt duse ? moama ce`mi place si mie sunetul ,in rest nu boncane nu troncane , amortizeaza demential .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!