Jump to content


Photo

Dezamorsare pompa


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 cwr

cwr
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:VOLKSWAGEN
  • Model:GOLF V
  • Motorizarea:GOAL EDITION

Posted 10.05.2006 @ 12:25

cine poate sa imi explice si mie de ce se dezamorseaza pompa de injectie dupa numai 2-3 ore de repaus.
am verificat ,nu exista pierderi de motorina pe tur,deci greu sa traga aer fals...
exista ceva in pompa care s-ar fi putut defecta ?multumesc anticipat..

#2 wolfydRg

wolfydRg
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora Highline 2000
  • Motorizarea:1.9TDi 115CP

Posted 10.05.2006 @ 12:47

Nu e chiar asa.
Poate sa traga aer fals si sa nu curga. De ce ? Datorita depresiunii facuta de pompa.
Vezi sa nu traga aer pe la filtru (la coliere).

#3 marius1970

marius1970
  • Oraş:Ineu
  • Model:Audi A6 AKN 2.5 tdi 2000 150 CP navi full el.

Posted 10.05.2006 @ 13:39

Vezi supapa de retur de pe filtru de motorina (chestia din plastic bagata in capacul filtrului de motorina). Eu cit am injurat din cauza asta. :(

Edited by marius1970, 10.05.2006 @ 13:41.


#4 cwr

cwr
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:VOLKSWAGEN
  • Model:GOLF V
  • Motorizarea:GOAL EDITION

Posted 10.05.2006 @ 14:03

Vezi supapa de retur de pe filtru de motorina (chestia din plastic bagata in capacul filtrului de motorina). Eu cit am injurat din cauza asta. :(

ai idee cam cat costa plasticul ala?sigur il gasesc numai pe original...

#5 laurentiu_moraru

laurentiu_moraru
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:Glof IV
  • Model:Variant
  • Motorizarea:1.9 tDI 116HP

Posted 10.05.2006 @ 14:44

In noiembrie 2005 am schimbat supapa. 100 ron. Cam scumpa!.

#6 cwr

cwr
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:VOLKSWAGEN
  • Model:GOLF V
  • Motorizarea:GOAL EDITION

Posted 10.05.2006 @ 21:11

cu pretul m-am lamurit..acum mai trebuie sa aflu daca asta era cauza..si o sa va anunt...

#7 SilentAssasin

SilentAssasin

    Nick anterior: Calaretu4x4

  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Audi
  • Model:A8
  • Motorizarea:4.2 quattro

Posted 21.01.2007 @ 17:50

Reimprospatez topicul pentru ca aceeasi problema o am si eu, tot pe motor 2.5 tdi. Se dezamorseaza pompa de injectie peste noapte . Nu chiar in cateva ore ca la colegul nostru de mai sus.

Supapa de pe retur - filtru am anulat-o ( am imbinat furtunele ),dar oricum nu ea poate fi cauza dezamorsarii .
Am desfacut supapa si ea are rostul de a lasa sa intre motorina in filtru daca se face presiune pe retur. Invers din filtru in supapa motorina nu se poate pentru ca arcul si supapa nu permite din constructie.

Motorina pe tur este , se observa pe furtunul transparent dar tot nu porneste. Pana nu aerisesc conductele la injectoare sa iasa aerul pe tur ,nu vrea. . Totul este etans. Nu am nici o scurgere de motorina pe nicaieri.
Dupa ce porneste merge totul perfect . Dupa calculele mele cam 12 ore ii trebuie sa se dezamorseze...

Edited by Calaretu4x4, 21.01.2007 @ 18:01.


#8 constantinvww

constantinvww
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:volkswagen
  • Model:bls
  • Motorizarea:1.9 TDI 105 CP

Posted 27.04.2011 @ 20:39

cwr asta era cauza?

#9 sesedeu

sesedeu
  • Oraş:Ploieşti
  • Maşina:VW
  • Model:Passat
  • Motorizarea:2.5 TDI 150 CP

Posted 27.09.2012 @ 15:41

care era cauza ? ne-ati lasat in ploaie cu raspunsul pentru ca si eu am aceeasi problema.Pompa se dezamorseaza dupa 6-7 ore de stat pe loc.Nu mai porneste decat daca dau cu spray si merge pe spray cca 1 min pana vine motorina cu presiune pe conductele injectoarelor.De-abia porneste dupa toate astea .Are cineva vreun raspuns ?
Mutumesc

#10 cornel4575

cornel4575
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2009
  • Motorizarea:2.0 TDI CBAB

Posted 28.09.2012 @ 09:33

Pune-i o supapa de sens pe tur, si scapi de probleme, cel putin eu asa am facut.

#11 Ciprian10

Ciprian10
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:vw
  • Model:golf 4
  • Motorizarea:tdi

Posted 21.06.2015 @ 09:06

salut 

am si eu o problema cu golf-ul 4 1.9 ALH

dimineata cand dau prima cheie o ia putin cam greu,daca las motorul sau mearga 10-20 min dupa care al opresc o ia la sfert de cheie

dupa daca al las chear si 5 6 ore la fel,numai daca al las peste noapte(adica o perioada mai mare de 12 - 15 ore o ia mai greu)

si azi dimineata cand lam pornit a pornit la fel de greu si a scos un fum albastru cam 2 3 sec..lam lasat sa mearga cam 4 5 min 

la plecarea dupa loc cam la 100 m cand am bagat putin talpa in ea (3000 rpm) a scos iau fum albastru

dupa 5 min de mers cu masina am oprit pe dreapta am turato pana la 3500 - 4000 rpm si numai scote

mentionez ca masina am loato de curant si uleiul e foarte negru ( maine ma duc sa schimb kit-ul de distributie + revizia ( ulei + filtre )

care ar putea fi cauza??sa traga pe unde.va aer fals de se dezamorseaza?sa fie de la garniturile de la pompa?

dar fum de ce a scos ?






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users