cwr

Dezamorsare pompa

12 posts in this topic

cine poate sa imi explice si mie de ce se dezamorseaza pompa de injectie dupa numai 2-3 ore de repaus.

am verificat ,nu exista pierderi de motorina pe tur,deci greu sa traga aer fals...

exista ceva in pompa care s-ar fi putut defecta ?multumesc anticipat..

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e chiar asa.

Poate sa traga aer fals si sa nu curga. De ce ? Datorita depresiunii facuta de pompa.

Vezi sa nu traga aer pe la filtru (la coliere).

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi supapa de retur de pe filtru de motorina (chestia din plastic bagata in capacul filtrului de motorina). Eu cit am injurat din cauza asta. :(

Edited by marius1970
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi supapa de retur de pe filtru de motorina (chestia din plastic bagata in capacul filtrului de motorina). Eu cit am injurat din cauza asta. :(

ai idee cam cat costa plasticul ala?sigur il gasesc numai pe original...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

In noiembrie 2005 am schimbat supapa. 100 ron. Cam scumpa!.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu pretul m-am lamurit..acum mai trebuie sa aflu daca asta era cauza..si o sa va anunt...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reimprospatez topicul pentru ca aceeasi problema o am si eu, tot pe motor 2.5 tdi. Se dezamorseaza pompa de injectie peste noapte . Nu chiar in cateva ore ca la colegul nostru de mai sus.

Supapa de pe retur - filtru am anulat-o ( am imbinat furtunele ),dar oricum nu ea poate fi cauza dezamorsarii .

Am desfacut supapa si ea are rostul de a lasa sa intre motorina in filtru daca se face presiune pe retur. Invers din filtru in supapa motorina nu se poate pentru ca arcul si supapa nu permite din constructie.

Motorina pe tur este , se observa pe furtunul transparent dar tot nu porneste. Pana nu aerisesc conductele la injectoare sa iasa aerul pe tur ,nu vrea. . Totul este etans. Nu am nici o scurgere de motorina pe nicaieri.

Dupa ce porneste merge totul perfect . Dupa calculele mele cam 12 ore ii trebuie sa se dezamorseze...

Edited by Calaretu4x4
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

cwr asta era cauza?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

care era cauza ? ne-ati lasat in ploaie cu raspunsul pentru ca si eu am aceeasi problema.Pompa se dezamorseaza dupa 6-7 ore de stat pe loc.Nu mai porneste decat daca dau cu spray si merge pe spray cca 1 min pana vine motorina cu presiune pe conductele injectoarelor.De-abia porneste dupa toate astea .Are cineva vreun raspuns ?

Mutumesc

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune-i o supapa de sens pe tur, si scapi de probleme, cel putin eu asa am facut.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut 

am si eu o problema cu golf-ul 4 1.9 ALH

dimineata cand dau prima cheie o ia putin cam greu,daca las motorul sau mearga 10-20 min dupa care al opresc o ia la sfert de cheie

dupa daca al las chear si 5 6 ore la fel,numai daca al las peste noapte(adica o perioada mai mare de 12 - 15 ore o ia mai greu)

si azi dimineata cand lam pornit a pornit la fel de greu si a scos un fum albastru cam 2 3 sec..lam lasat sa mearga cam 4 5 min 

la plecarea dupa loc cam la 100 m cand am bagat putin talpa in ea (3000 rpm) a scos iau fum albastru

dupa 5 min de mers cu masina am oprit pe dreapta am turato pana la 3500 - 4000 rpm si numai scote

mentionez ca masina am loato de curant si uleiul e foarte negru ( maine ma duc sa schimb kit-ul de distributie + revizia ( ulei + filtre )

care ar putea fi cauza??sa traga pe unde.va aer fals de se dezamorseaza?sa fie de la garniturile de la pompa?

dar fum de ce a scos ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut. si eu am patit acelasi lucru. audi a6 2001 v6 180 cai.

am incercat urmatoarele:

inlocuit furtune pana la pompa+supapa de pe filtru +supapa de sens pe tur.

a doua zi dimineata tot nu a pornit!!!

dupa ce o porneam pe spray mergea toata ziua perfect

Rezolvarea garantata a problemei

pana la urma am rezolvat montand o electrovalva pe partea de retur care este pusa pe contact si deatunci porneste la sfert. am montat-o inainte de filtrul de motorina pe conducta de retur care vine dinspre pompa de injectie.

succes.

sper sa va ajute. salut

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.