cwr

Dezamorsare pompa

14 postări în acest subiect de discuţie

cine poate sa imi explice si mie de ce se dezamorseaza pompa de injectie dupa numai 2-3 ore de repaus.

am verificat ,nu exista pierderi de motorina pe tur,deci greu sa traga aer fals...

exista ceva in pompa care s-ar fi putut defecta ?multumesc anticipat..

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa.

Poate sa traga aer fals si sa nu curga. De ce ? Datorita depresiunii facuta de pompa.

Vezi sa nu traga aer pe la filtru (la coliere).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Vezi supapa de retur de pe filtru de motorina (chestia din plastic bagata in capacul filtrului de motorina). Eu cit am injurat din cauza asta. :(

Modificat de marius1970
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vezi supapa de retur de pe filtru de motorina (chestia din plastic bagata in capacul filtrului de motorina). Eu cit am injurat din cauza asta. :(

ai idee cam cat costa plasticul ala?sigur il gasesc numai pe original...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

In noiembrie 2005 am schimbat supapa. 100 ron. Cam scumpa!.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

cu pretul m-am lamurit..acum mai trebuie sa aflu daca asta era cauza..si o sa va anunt...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Reimprospatez topicul pentru ca aceeasi problema o am si eu, tot pe motor 2.5 tdi. Se dezamorseaza pompa de injectie peste noapte . Nu chiar in cateva ore ca la colegul nostru de mai sus.

Supapa de pe retur - filtru am anulat-o ( am imbinat furtunele ),dar oricum nu ea poate fi cauza dezamorsarii .

Am desfacut supapa si ea are rostul de a lasa sa intre motorina in filtru daca se face presiune pe retur. Invers din filtru in supapa motorina nu se poate pentru ca arcul si supapa nu permite din constructie.

Motorina pe tur este , se observa pe furtunul transparent dar tot nu porneste. Pana nu aerisesc conductele la injectoare sa iasa aerul pe tur ,nu vrea. . Totul este etans. Nu am nici o scurgere de motorina pe nicaieri.

Dupa ce porneste merge totul perfect . Dupa calculele mele cam 12 ore ii trebuie sa se dezamorseze...

Modificat de Calaretu4x4
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

cwr asta era cauza?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

care era cauza ? ne-ati lasat in ploaie cu raspunsul pentru ca si eu am aceeasi problema.Pompa se dezamorseaza dupa 6-7 ore de stat pe loc.Nu mai porneste decat daca dau cu spray si merge pe spray cca 1 min pana vine motorina cu presiune pe conductele injectoarelor.De-abia porneste dupa toate astea .Are cineva vreun raspuns ?

Mutumesc

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pune-i o supapa de sens pe tur, si scapi de probleme, cel putin eu asa am facut.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salut 

am si eu o problema cu golf-ul 4 1.9 ALH

dimineata cand dau prima cheie o ia putin cam greu,daca las motorul sau mearga 10-20 min dupa care al opresc o ia la sfert de cheie

dupa daca al las chear si 5 6 ore la fel,numai daca al las peste noapte(adica o perioada mai mare de 12 - 15 ore o ia mai greu)

si azi dimineata cand lam pornit a pornit la fel de greu si a scos un fum albastru cam 2 3 sec..lam lasat sa mearga cam 4 5 min 

la plecarea dupa loc cam la 100 m cand am bagat putin talpa in ea (3000 rpm) a scos iau fum albastru

dupa 5 min de mers cu masina am oprit pe dreapta am turato pana la 3500 - 4000 rpm si numai scote

mentionez ca masina am loato de curant si uleiul e foarte negru ( maine ma duc sa schimb kit-ul de distributie + revizia ( ulei + filtre )

care ar putea fi cauza??sa traga pe unde.va aer fals de se dezamorseaza?sa fie de la garniturile de la pompa?

dar fum de ce a scos ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salut. si eu am patit acelasi lucru. audi a6 2001 v6 180 cai.

am incercat urmatoarele:

inlocuit furtune pana la pompa+supapa de pe filtru +supapa de sens pe tur.

a doua zi dimineata tot nu a pornit!!!

dupa ce o porneam pe spray mergea toata ziua perfect

Rezolvarea garantata a problemei

pana la urma am rezolvat montand o electrovalva pe partea de retur care este pusa pe contact si deatunci porneste la sfert. am montat-o inainte de filtrul de motorina pe conducta de retur care vine dinspre pompa de injectie.

succes.

sper sa va ajute. salut

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
On 1/24/2016 at 3:40 PM, filucu2004 said:

salut. si eu am patit acelasi lucru. audi a6 2001 v6 180 cai.

am incercat urmatoarele:

inlocuit furtune pana la pompa+supapa de pe filtru +supapa de sens pe tur.

a doua zi dimineata tot nu a pornit!!!

dupa ce o porneam pe spray mergea toata ziua perfect

Rezolvarea garantata a problemei

pana la urma am rezolvat montand o electrovalva pe partea de retur care este pusa pe contact si deatunci porneste la sfert. am montat-o inainte de filtrul de motorina pe conducta de retur care vine dinspre pompa de injectie.

succes.

sper sa va ajute. salut

Salutare! Am aceeasi problema pe un Passat 2.5TDI V6 150CP. Am verificat tot, am schimbat furtune, am pus o pompita pe tur o supapa de sens pe retur, ba chiar am dus la reconditionat si verificat si  pompa VP 44, unde au schimbat garnituri si tot tacamul, dar tot nu am scapat de beleaua cu pornirea cand are ea chef, inclusiv cu dezamorsarea instalatiei. Imi poti spune ce electrovalva ai pus pe Audi? Poate un cod, ceva, care sa ma ajute sa o identific. Multumesc anticipat de ajutor!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Supapa de sens se pune pe tur si nu pe retur,practic electrovalva face același lucru ca și supapa de sens,nu lasă motorina sa plece înapoi spre  rezervor când motorul este oprit.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.