Jump to content

Reglare avans (torsion value) pentru motor BXE


corbustf
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

Am si eu o mica problema cu masina: Golf V 1.9 TDI, 105 cai, BXE. Am fost sa imi schimb discurile si placutele de frana si s-a gandit mecanicul( ruda de-a mea) sa faca o verificare generala si asa a ajuns la avans. Dupa spusele lui era la -2,5 si dupa ce a mesterit el ca un adevarat MacGyver "a reusit" sa ajunga la 0,05. Eu nu ma pricep la asa ceva, dar de atunci masina a inceput sa manance motorina cam multa( am consum de 12-14% in oras; la drum lung diferentele nu sunt asa de mari fata de perioada in care nu se umblase la masina). Am rugamintea sa imi explice si mie cineva ce inseamna -2,5 sau 0,05, cat este normal sa fie si cine ma poate ajuta sa imi dau seama daca avansul este setat corect si daca nu sa mi-l seteze.

 

O zi placuta,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La BXE edc 16 avansul e -2,5º sau mai mult in functie de alti factori.

Avans de 0ºse regleaza pe masinile cu edc 15.

Daca o sa ne spui din ce an e masina si ce edc ai pe ea o sa te lamurim mai bine.

Seara faina tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E edc 16, deci avansul trebuia lasat acolo unde era.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare! In mod normal, relanti-ul la ce turatie trebuie sa fie? La mine sta la 850 rpm, la altele am vazut ca sta la 800rpm (Cod motor BXE an 2008). Trebuie sa fac si eu o scanare sa vad ce valori are la avans pentru ca am impresia ca ii place motorina cam mult.. Inca o chestie care mi se pare ciudata,este faptul ca la mine la 3000 rpm in treapta a 6 a, am 150km/h,pe cand altii au aceeasi viteza la aceelasi rpm,doar ca la cutie cu 5 trepte. Asa sunt rapoartele la cutiile astea cu 6 trepte?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rapoartele de la o cutie de 6 trepte sunt mai mici decat la o cutie cu 5 trepte.Esti tu sigur ca altii au 3000 rpm la o cutie de 5 trepte la 150km/h?(apropo conteaza si turatiile,alea mai vechi au 5000 turatii scrise,golf 6 diesel are 6000 turatii)

 

La mine cand am luat masina pe timp de iarna cum o porneam cam tot timpul si cand mergeam cu ea statea la 900 rpm,direct se infingea acolo fara sa mai creasca sau scada,cand s-a mai incalzit(zic eu) ,adica din cauza vremii(zic eu) sau din cauza mea ,sau din cauza uleiului nostru si motorinei si etc cand o pornesc urca direct la 900 ,iar dupa scade pe la 850,daca merg mai mult cu ea 100-200km ramane pe 800 turatii,dar cel mai des sta acum pe 850,inainte pe 900 se ducea si acolo ramanea oricat mergeam,dau vina pe vreme...asa ar fi logic,la rece mai multe turatii ca la cald.

 

 

Dar am si eu o intrebare daca tot imi aminti,de ce inainte imi pornea frumos direct pe 900 rpm(fara sa mai se miste) ,iar acum la fiecare pornire se duce la 900 si dupa scade la 850,de ce nu se duce direct 850?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt.ca tine"socul"pt.cateva zeci de secunde chiar daca afara temperaturile sunt ridicate(e normal sa fie putin mai turata la prima cheie), totodata daca ai posibilitatea sa te uiti cu un vag com/vdcs o sa vezi ca si unghiul la avans e putin marit, si cantitatea de motorina injectata e mai mare, etc deci..e ok.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu la prima cheie...De exemplu pot sa o pornesc acum vara rece,calda cum o fi de 10 ori la rand si de fiecare data mi se duce la 900 ,dupa scade la 850 rpm.Asta stiam si eu ca e logic sa se duca mai sus cand pornesti turatia si dupa sa scada putin,dar daca 3-4 luni masina a pornit direct pe 900 rpm si ramanea acolo(cand era frig afara,dar inca nu o luasem demult din Germania).Intrebarea mea este ca din cauza vremii face asa sau este posibil de la toate lucrurile din Romania?Ulei,combustibil,filtre,etc?Chiar sunt curios daca spre iarna o sa stea tot la 900 rpm ca iarna trecuta cand am luato,daca nu e clar ca sa schimbat ceva la ea de cand am luato si nu in bine neaparat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca atunci cand o pornesti si ramane pe 900 ture dar"ciupesti/dai un sprit"coboara pe 850 ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mi s-a intamplat asta,chiar am fost atent de 1-2 ori,nush daca era pe 900 (oricum cand a pornit statea mai sus si cand am accelerat sa dus 850),dar am ciupit putin de tot acceleratia..cat sa zic pana la 1100-1200 si dupa mi sa dus la 850.De ce este vreo problema?

 

Dar inainte cum v-am zis cand o porneam statea pe 900 rpm si orice i faceam nu scadea...mergeam si 10-20-30km cu ea tot pe 900 RPM statea(iarna cand o luasem).

Modificat de davydsss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as incepe cu verificatul senzorului de temperatura/a celui de motorina/as urmarii in grupuri de valori cate procente are pedala de acceleratie etc(masuratorile pe senzori dimineata fara sa pornesti ca sa vezi ce/cat indica temperatura in vag/vdcs fata de temperatura ambianta.

Seara faina tuturor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Mult romy...sa vad pe cine gasesc care sa stie si sa aiba timp!O seara faina si tie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere.

am uitat sa ti spun sa te uiti ce cantitate injectata/valoare unghi avans ai cand pornesti si ai 900 rotatii si apoi sa urmaresti aceleasi lucruri dupa ce ii dai un"sprit"si coboara la 850.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta nu se mai intampla ti-am zis,eu am luat masina in oct/noiembrie si pana in martie asa sa zic statea la 900 rpm...de atunci doar imi urca la 900 rpm la pornire si scade la 850 fara sprit,daca merg mult cu ea 100-200-300 km imi scade si la 800 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca porneste pe 900 apoi coboara la 850 e normal si nu te mai chinui cu ea(in lunile mai reci sta mai mult turata dimineata la pornire).

Zi frumoasa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare, imi puteti spune si mie unde pot sa gasesc acel edc , am schimbat si eu acum vreo 8 luni distributia si masina mergea cat de cat ok dar in schimb aveam vibratii puternice la relanti si pornea foarte brutal, acum o luna am fost din nou la service si le-am spus ca nu e normal cum merge si s-au uitat iar la distributie si din cate am inteles la mine era -5.7 grade, dupa mai multe incercari mi-au adus setarea la 0 grade, masina merge mult mai ok , nu mai porneste brutal dar in schimb are nevoie de mai mult timp sa porneasca si ni tot timpul rotund ca inainte. 

 

Imi puteti spune si mie va rog care ar trebui sa fie valoarea corecta pentru Golf 5, 1.9 TDI BXE 2008 .

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, imi puteti spune si mie unde pot sa gasesc acel edc , am schimbat si eu acum vreo 8 luni distributia si masina mergea cat de cat ok dar in schimb aveam vibratii puternice la relanti si pornea foarte brutal, acum o luna am fost din nou la service si le-am spus ca nu e normal cum merge si s-au uitat iar la distributie si din cate am inteles la mine era -5.7 grade, dupa mai multe incercari mi-au adus setarea la 0 grade, masina merge mult mai ok , nu mai porneste brutal dar in schimb are nevoie de mai mult timp sa porneasca si ni tot timpul rotund ca inainte.

Imi puteti spune si mie va rog care ar trebui sa fie valoarea corecta pentru Golf 5, 1.9 TDI BXE 2008 .

Multumesc.

Salutare,

Ca un update am reusit sa schimb avansul dupa valoarea indicata de Al Bundy, masina inca mai are ceva vibratii dar mai mici, in schimb odata ca am schimbat de la -5,7 la 0 si apoi la -2,5 cum ar trebui sa fie , am consum destul de mare si in oras si pe afara, oras undeva la 9, 11 si in afara sub 5,6 nu am reusit sa o scot, inainte aveam undeva la 4,2, 4,5, e posibil sa fi pus prost acea distributie sa fie in halul ala ? Sincer nici nu am verificat inainte sa schimb distributia cat era si am descoperit asta cam tarziu dupa ce mi-a facut ceva probleme, credeti ca merita sa merg cu ea la reprezentanta sau la un service mai ok sa o verifice sau se poate face si acasa cu vcds-ul si cheile pe avans ?

am uitat sa mentionez ca la relanti acum pleaca de la 1 si scade cam in 5 min la 0,9 si in rare cazuri ajunge la 0,7, in caz ca ajuta la ceva informatia.

Multumesc mult inca odata.

Modificat de AurelianRQ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectia,ce valoare are?,in gr.1 la poz.2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

e fluctuanta, intre 4,8 - 6,0 dar sta in raza, 5,2; 5,5; 5,8.

Multumesc inca odata.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Pentru un BXE, cat este avansul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
catalin_332004

Salutare.

Sunt posesorul unui vw golf 5 variant 1.9 tdi, 77kw, 105 cp, fara DPF, an fabricatie 2009 si ma confrunt cu urmatoarea problema:

acum aprox 1 luna in timp ce mergeam, masina a ramas fara putere, apasam pedala de aceleratie la podea si masina abia abia se tura pana la 3000 rpm. Am ajuns acasa iar a 2 zi cand am plecat, surpriza masina nu mai avea nici o problema, mergea  fara nici o problema. Din ce am citit pe forum cred ca a intrat in limp mode. Am facut un exterior de aproximativ 100 km in care am turat-o mai bine iar de atunci nici o problema, masina a functionat ok fara sa mai intre in limp mode. Singura problema pe care am remarcat-o a fost cresterea consumului la relanti care era de la o.5 la 0.6 iar cand se incalzea motorul ajungea la 0.7. Nu m-am panicat deoarece trebuia sa schimb distributia si am crezut ca de acolo si consumul mai mare de motorina la relanti.

Acum 2 zile am schimbat distributia (curele, role, pompa de apa, cutie accesorii, ulei, filtre ulei motorina aer polen), consumul la relanti a ramas tot 0.6 iar dupa ce temperatura apei ajunge la 90 grade si merg mai turat consumul la relanti este de 0.7-0.8, iar cu clima pornita si mers mai turat este la 0.9. Mecanicul mi-a reglat avansul la -2.8 deoarece nu a reusit sa il puna la -2.5 explicandu-mi ca sunt trei suruburi care se desfac dupa care se regleaza avansul si se strang suruburile, precizand ca este o chestie de finete si mai bine de -2,8 nu a reusit sa il regleze. De asemenea cantitatea de motorina injectata pe fiecare injector in parte este in parametri ( la +- 0.3 mgr), deci injectoarele sunt ok.

Aveti idee de ce relantiul nu mai este la 0,5?

De unde ar fi problema si ce ar trebui sa fac?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum a montat distribuutia, cu cale sau cu semne ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
catalin_332004
On ‎24‎.‎04‎.‎2018 at 19:07, Al Bundy a scris:

cum a montat distribuutia, cu cale sau cu semne ?

Distributia a fost montata cu cale, este pusa la punct (am fost din nou la mecanic si a pus calele in prezenta mea) iar avansul este la -3,4.

Daca reglez avansul la -2,5 consumul la relantiu ar trebui sa fie la 0,5 asa cum era inainte de schimbarea distributiei?

Am citit pe forum, pareri, ca avansul inainte de a schimba distributia probabil era reglat la -4/-5 de aceea si consumul de 0,5 la relantiu, iar pentru a avea consumul de 0,5 ar trebuie sa reglez avansul la -4/-5.

Daca reglez avansul la -4/-5 consumul la relantiu va fi de 0,5?

Masina va mai functiona in parametri, va mai porni ok, va mai trage sau din contra va porni greu si va fi mai "puturoasa"?

Nu afecteaza cu nimic daca avansul este la -4/-5?

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg9.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut. Am Passat BXE, nu înțeleg de ce după 5 luni și 3500 km de când am schimbat toată distribuția, sa modificat singur avans de la -2,5 la-1,5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!