blue_jeans

Problema contact Golf 5 / Jetta

274 postări în acest subiect de discuţie

Servus! Bucuros nevoie mare de masinuta ( Jetta 1,9TDi Confortline cu ceva optionale) m-am pomenit ca nu imi mai intra cheia in contact. Singura solutie a fost urcarea pe platforma si in service. As vrea sa stiu daca a mai avut cineva o astfel de problema si pareri despre ce ar putea si vorba. Multumesc anticipat.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca daca fortai un pic mai tare cheia intra.Am patit si eu odata.E din cauza ca blochezi volanul cu jumatate de cheie ramasa in contact.Are acolo niste dinti care se blocheaza si nu ii mai permite cheii sa intre.Daca e in garantie se va schimba contactul. :blink:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

sau nu :lol: :lol:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sau nu se va schimba sau ce tazz?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Tazzz stie ce stie :D Poate nu face obiectul garantiei, nu este defect de fabricatie.

La urma urmei schimbarea unei piese in garantie presupune un defect de fabricatie, noi romanii intelegem altceva prin garantie. Cum vin la mine clientii: Am lovit si eu masina, insa nu e problema ca o am in garantie. Care e legatura??!!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

solutia e aceeasi in ambele cazuri.... eu personal am gasit in contact de g5 o bucata dintr-o lingurita din aia mica de danonino , cred.... ei bine aia nu mai e garantie....

deci...se merge la service, se face constatare si da, probabilitatea sa nu aiba utilizatorul nici o vina e mare in cazul de fata... dar eu va previn ca nu intotdeauna avem dreptate cand ne infigem si cerem ceva.... ;)

eu sper ca e o pura problema mecanica ce se va rezolva prin inlocuire....mult succes ;)

OT @ bamse : ultima chestie : citez"vreau sa imi pun nuj ce instalatie facuta pe un vapor din apele teritoriale ale Botswanei dar vreau sa o montez la voi ca sa nu pierd garantia......" cum spuneam: good luck ;)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@tazz OT - sa speram ca nu toti mananca danonino la volan :)

mi-a ramas o data la un opel jumatate de cheie in contact, s-a rupt, am avut mare noroc, am scot bucata rupta cu o agrafa si am gasit in oras unicul atelier care copia chei si avea de opel, am lipit cip-ul cu scotch

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Am primit confirmarea contactul mecanic e de vina dar cu un semn de intrebare: poate pe garantie, poate nu. De aici incolo nu mai inteleg. De ce poate nu? De infipt nu am infipt nimic in contact. :D (am uitat, masinuta e in garantie ,doar 2000 km)

Modificat de blue_jeans
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica e in garantie doar 2000 km? :D

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Da , din pacate. Sau din fericire, inca nu stiu.

Modificat de blue_jeans
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai da dar eu nu inteleg cum vine asta...garantia la Vw e 2 ani fara limita de km si mie daca nu mi-ar schimba contactul pe garantie le-as lasa numarul de telefon al avocatului meu si cheile de la masina...si as pleca :D

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Abia dupa ce vine noul contact, pe comanda 5 zile lucratoare (bla, bla) o sa facem constatarea si vedem atunci... Cam ciudat.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Te rog sa ma lamuresti care e faza cu garantia...intai se face constatarea si apoi se comanda..ori pe garantie ori pe banii clientului...mi se pare un abuz sa platesti asa ceva...hai sa fim seriosi... :D

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu am inteles-o nici eu f clar. Garantie sau nu. Mi-au spus ca o sa desfaca contactul abia dupa ce vine cel nou , daca nu are nimic in interior , etc... Chiar sunt f curios cum se va termina problema.

Modificat de blue_jeans
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt...nu am inteles cum mai ai garantie doar 2000 km....sa ma lumineze cineva pls :P :P :lol:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Doar 2000 km am parcurs.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Asa...pai ai garantie 2 ani la masina fara limita de km...poti sa parcurgi si 1 milion de km...tine-ma la curent cu problema...si eu zic sa nu te lasi pana nu il schimba pe garantie...

PS:In ce service ai mers?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sunt inca la nivel de discutii, astept sa vina comanda, nu vreau sa ma ambalez pana nu stiu cum e finalul, prefer sa nu dau nume inca.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ok...cum vrei tu...sa ai bafta si sa postezi aici te rog rezultatul daca vrei. :lol:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta, multumesc.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata pe garantie. In sfarsit la plimbare

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvata...insa cum...s-a inlocuit contactul pe garantie? :Driver:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salve,

Am un golf V si acu 2 saptamini m-am trezit ca nu mai intra cheia in contact. Contactu curat, fara nimic "scapat" accidental inauntru. Pina la urma am hotarit sa adaug putina forta si a intrat cheia. Insa s-a activat imobilizatorul si nu am mai avut alta solutie decit readaptarea.

Acum citeva zile iar nu mai intra cheia usor in contact, mai incerc o data si merge fara forta bruta. De data asta motoru porneste.

Ma gindesc sa schimb contactu/butuc. Puteti sa-mi spuneti cam la ce costuri sa ma astept? (masina nu mai este in garantie)

Nu vreau sa ma trezesc ca nu mai pot porni motoru, in mijlocu iernii undeva pe cimp, si sa mor inghetat smile.gif

Multam.

Modificat de dan.corneanu
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa gresezi un pic contactul, de ex.cu spray WD-40. Dai in contact cu spray, dar putin nu mult, apoi bagi si scoti cheia de cateva ori, asta poti sa faci si la celelalte iale daca le folosesti. face minuni.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat si eu, inlocuind contactul (doar partea mecanica).

Fara garantie, la Autoclub TM m-a costat:

Contactul 450 RON (exact pentru cheile vechi)

Manopera 100 RON

Ce nu-mi place este ca mi-au deteriorat capacu de plastic de deasupra coloanei volanului.

Se vad doua urme de la surubelnite, cum au incercat sa deschida capacul si in partea stinga

mi-au rupt niste urechiuse asa ca, capacu ala nu mai sta fix :blink:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.