Jump to content

Retrofit xenon oem Passat CC


Christian.B77
 Share

Postare recomandată

Salut, deschid acest topic pt cei care nu au xenon oem pe masina in cauza. Va rog, cei care ati realizat acest retrofit, ajutati ne cu cateva sfaturi, si un pret cat de cat estimativ. Eu probabil il voi face cu piese sh in viitorul nu foarte indepartat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era nevoie de topic nou?

Ai nevoie de faruri complete, mufele de la faruri, calc central de xenon , mufa de la el, senzorii de autoleveling din fata si spate si cablajul dintre astea si codarea pe masina.

Preturi: Manopera depinde unde le faci, intre 500 si 700 lei, piese iar depinde de unde le iei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca am deschis chiar eu un topic cu "retrofit passat cc" , cred ca poti posta acolo si eventual acesta se poate inchide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Passat CC exista doar un singur senzor de autolevelling, pe spate. Codul lui este 1K0 941 273N pentru masinile cu tractiune fata si 1K0 941 273M pentru 4Motion. Pentru prinderea lui este nevoie de 5 buc surub cu codul N 104 301 04 si 5 buc piulite cu codul N 105 977 01. Codul pentru mufa cu 4 pini care intra senzorul de nivel este 4B0 973 712.

Unitatea de AFS/calculator central xenon are codul 5M0 907 537C (acelasi ca la Golf VI). Mufa cu 26pini care intra in el are codul 7M3 972 726B.

Pentru adaptoare de la halogen la xenon ai nevoie de 2 mufe cu 14 pini, cod 1J0 973 737 si 2 mufe cu 10 pini, cod 1J0 973 835.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - passat CC are un singur senzor de leveling.

 

doi senzori - fata si spate, au cele cu suspensie adaptativa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era nevoie de topic nou?

Ai nevoie de faruri complete, mufele de la faruri, calc central de xenon , mufa de la el, senzorii de autoleveling din fata si spate si cablajul dintre astea si codarea pe masina.

Preturi: Manopera depinde unde le faci, intre 500 si 700 lei, piese iar depinde de unde le iei.

Imi cer scuze, nu am mai cautat. Dar multumesc ca m.ati lamurit, stiu ce imi trebuie si o sa incep sa le adun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

post-75094-14457992184253_thumb.jpg

post-75094-14457992257914_thumb.jpg

Din ce spun cei de pe vortex, este posibil un semi - retrofit, insemnand doar faruri, cablaje. Diferenta e ca se elimina acea reglare de la inceput, si se elimina functia Kurvenlicht. Deci farurile oem sh + kitul de la kufatec ( posibil cel de pe b6). Diferenta sta in codarea pe care baietii o explica mai sus. Ma puteti lamuri daca se poate face? Daca e o varianta posibila, cred ca pe asta am sa merg. Practic va fi exact cum aveam farurile h7 cu lupa si xenon aem, doar ca balasturile si xenonul va fi oem, iar farul oem si original, neatins ( groso-modo). Reglajul farurilor se va face la fel ca la farul obisnuit cu halogen...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reglajul farului nu o sa fie posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1445799217.790369.jpg

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1445799225.489562.jpg

Din ce spun cei de pe vortex, este posibil un semi - retrofit, insemnand doar faruri, cablaje. Diferenta e ca se elimina acea reglare de la inceput, si se elimina functia Kurvenlicht. Deci farurile oem sh + kitul de la kufatec ( posibil cel de pe b6). Diferenta sta in codarea pe care baietii o explica mai sus. Ma puteti lamuri daca se poate face? Daca e o varianta posibila, cred ca pe asta am sa merg. Practic va fi exact cum aveam farurile h7 cu lupa si xenon aem, doar ca balasturile si xenonul va fi oem, iar farul oem si original, neatins ( groso-modo). Reglajul farurilor se va face la fel ca la farul obisnuit cu halogen...

 

nu cred sa ai varianta pentru reglajul pe inaltime, din pacate..... difera motorasele, sistemul, etc.

 

pune link sa ma uit ce zic cei de acolo....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5076457-Bi-Xenon-Head-lights

Reglajul farului nu va fi posibil deloc, sau poate fi doar din rotita aceea din interior? E o varianta mai low cost, un compromis - dar este mai legal decat ce am avut eu, lupe si xenon aem...

Modificat de Christian.B77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti garantez eu ca este la fel de ilegal si ai sanse la fel de mari sa ramai fara certificat. Mai bine pui xenon in farurile tale si e acelasi lucru si iesi mai ieftin. Eu am fost oprit de echipaj mixt si nu au vrut sa vada altceva inafara de functionarea spalatoarelor de far, nici actele nu mi le-au cerut.

Si sa ramai fara reglajul farului deloc este o imensa tampenie, la cea mai mica incarcare a masinii ii orbesti pe cei din fata care la randul lor iti vor da faza lunga intre ochi si nu vei mai vedea nici tu nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti garantez eu ca este la fel de ilegal si ai sanse la fel de mari sa ramai fara certificat. Mai bine pui xenon in farurile tale si e acelasi lucru si iesi mai ieftin. Eu am fost oprit de echipaj mixt si nu au vrut sa vada altceva inafara de functionarea spalatoarelor de far, nici actele nu mi le-au cerut.

Si sa ramai fara reglajul farului deloc este o imensa tampenie, la cea mai mica incarcare a masinii ii orbesti pe cei din fata care la randul lor iti vor da faza lunga intre ochi si nu vei mai vedea nici tu nimic.

Pe bune ca nu mai inteleg nimic, cand am fost ultima oara la reprezentanta mi au reglat ei farurile si tot ma bliteaza. Cand aveam lupe si xenon aem erau foarte bine reglate si nu deranjau pe nimeni.. Iar xenon pe oglinda nu pot sa pun, evident, desi sunt o groaza care circula asa si pe ei nu ii opreste nimeni :)

Pe mine cand m au oprit, m au intrebat daca am xenon din fabrica, si le am spus ca nu. Mi au spus deci, ca daca nu revin la halogen, sau daca nu imi pun xenon oem, imi iau talonul. Deci data viitoare daca voi avea faruri si kit de xenon oem, nu au ce sa imi faca. Iar eu bara nu o mai schimb doar ca sa am spalatoare...

Din ce spun cei de acolo, o sa pot regla farul cu xenon la fel cum reglam cel normal cu halogen. Mai intai la service, sa centrez lumina, si apoi manual din interior. Si mai este alt aspect - eu 90% din timp merg singur in masina, nu car cartofi, sau bagaje sau merg cu nu stiu cati oameni dupa mine..

Modificat de Christian.B77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca la un xenon oem nu este obligatoriu sa ai lupe, sunt multe masini care au xenon oem pe oglinda, honda, renault, mercedes, volvo. La xenon oem este OBLIGATORIU spalatorul de far si reglajul automat. Ideea este ca fiind multa lumina ii orbesti mai usor si mai repede pe cei care vin din fata cand ai farul murdar si lumina care iese din el se reflecta in mizerie si lumineaza prin copaci si reglajul automat nu ii mai lasa pe fraieri sa ridice farurile pana la etajul 2 si sa se scuze ca nu vad bine, neuronul lor nestiind ca daca vor sa lumineze o suprafata mai mare cu aceeasi cantitate de lumina intensitatea luminii pe metru patrat va scadea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mizeria aceea nu are cum sa reflecte lumina, cel mult o obtureaza. Singura care reflecta lumina haotic e oglinda, dar aici vine lupa.

Nu stiu, o sa ma mai gandesc asupra problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pavy - au altfel proiectata lupa, cele care au xenon oem fara lupa

 

cristi - eu nu vad cum o sa le poti regla din interior, atata timp cat sistemul difera - da-mi link sa vad si eu ce scriu cei de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pavy - au altfel proiectata lupa, cele care au xenon oem fara lupa

cristi - eu nu vad cum o sa le poti regla din interior, atata timp cat sistemul difera - da-mi link sa vad si eu ce scriu cei de acolo

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5076457-Bi-Xenon-Head-lights

Am mai intrebat pe cineva din domeniu, asta a fost discutia si concluzia:

post-75094-14458447383231_thumb.jpg

post-75094-14458447456966_thumb.jpg

post-75094-14458447526161_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mizeria de pe far reflecta o parte din lumina inapoi in oglina si oglina o reflecta inapoi in mizerie si iar si iar si tot asa pana cand farul nu mai focalizeaza si nu mai delimiteaza lumina de intuneric iar cei din fata vor vedea doar o "mare de lumina"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mizeria de pe far reflecta o parte din lumina inapoi in oglina si oglina o reflecta inapoi in mizerie si iar si iar si tot asa pana cand farul nu mai focalizeaza si nu mai delimiteaza lumina de intuneric iar cei din fata vor vedea doar o "mare de lumina"

Corect, dar eu n am avut niciodata noroaie pe far. Cel mult burnita aia dintre toamna si iarna..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu vorbesc de tine personal, vorbesc de ce spun normele in vigoare pe care trebuie sa le respecti ca sa fii 100% oem si 99% legal, altfel ai sanse destul de mari sa ramai fara certificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu vorbesc de tine personal, vorbesc de ce spun normele in vigoare pe care trebuie sa le respecti ca sa fii 100% oem si 99% legal, altfel ai sanse destul de mari sa ramai fara certificat.

Ok pavy, multumesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, in link-ul de mai sus, vad ca zice doar ce crede ca se poate face.... si ce va incerca sa faca.

 

nu vad solutia clara, modificarea la instalatie facuta, etc.

 

gresesc sau nu am citit unde trebuie ?

 

eu as merge pe lucrul bine facut - cu autoleveling - compromisul facut e posibil sa nu te multumeasca in timp si sa constati ca nu iese, nu merge... si tot la autoleveling ajungi.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, era o idee generala, mai mult nu era dat. Din moment ce vreau sa il fac, si sa fie si legal, cred ca o sa fac si autoleveling pana la urma, nu e un capat de tara. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:soothe[1]:  bravo !

 

pai, acolo el vorbeste teoretic... si ce crede ca s-ar putea face - dar nu este asa, nu au legatura motorasele, etc... de asta zic ca nu cred sa o poti rezolva fara leveling.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:soothe[1]: bravo !

pai, acolo el vorbeste teoretic... si ce crede ca s-ar putea face - dar nu este asa, nu au legatura motorasele, etc... de asta zic ca nu cred sa o poti rezolva fara leveling.

Ei, asa ramane atunci :) multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu xenonul fratemeo are pe al lui cc. Isi fac toate reglajele la inceput , se misca dupa curbe dar mie mi se pare ca bat extrem de jos. Nu exista nici un fel de reglaj pentru ele ? Eu pe a mea am oglinda cu halogen si le pot ridica si lasa in jos. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!