Jump to content

Problema motor B6 2009 1.9TDI - in afara tarii


NighTy
 Share

Postare recomandată

Salut,

Eram in drum spre casa , in grecia , mai exact in Patra. In timp ce eram pe autostrada sa auzit la motor un sunet ca si cum ar fi o fost pana la roata, a scos un fum alb in spate si am tras pe dreapta.

Fiind in grecia totul este inchis pana luni dimineata, ne-a jecmanit o platforma pentru 80 euro de euro sa ne duca la un service care era de fapt inchis.

Atasat gasiti o poza cu "piesa" pe care am gasito aruncata pe langa compresorul de aer. A curs si tot uleiul. Ma puteti ajuta , ce piesa este sau de unde e. Am primit tot felul de ipoteze.

Atasat

At.

post-35519-0-07117200-1440926384_thumb.j

post-35519-0-98817900-1440926642_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bolt de piston . E cam gata motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seamana cu boltul unui piston, te-ai uitat bine sa nu-ti fi iesit biela de langa compresor prin bloc, s-a mai intamplat la acest tip de motor.Ai sigur gaura in bloc, daca ai pierdut uleiul, nu mai pierde bani pe reparatii, ai nevoie de alt motor.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit si varianta cu bolt de la piston si un bolt de la pompa de ulei. Cei drept abia maine o pot pune pe un elevator sa vad exact. Nu cred ca exista o reparatie simpla si rapida, daca nu este nu pot decat sa o pun pe platforma, am luat si varianta asta in calcul. Ieri inelul auriu nu se misca deloc de pe bolt , acum dupa ce sa racit il pot da jos, nu cred ca ajuta deloc informatia asta.

Poate fi ceva de la pompa de ulei?

Este motorul de 1.9 tdi BXE , auto cumparat de nou la sf anului 2008. Masina are 124.000 km singura reparatie pana acum a fost schimbare volatei cu tot pachetul si reviziile la zi. Mentio ez ca atunci cand ii pun contactul nu imi apare nici o eroare in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie elevator, ridici capota si se vede pe sus pe linia compresorului de clima ai sa vezi o gaura mare in bloc si urma pe unde a aruncat uleiul. Sa nu mai incerci sa pornesti. ca poate ai noroc sa-ti fi scapat turbina dar daca zici ca a iesit fum alb dupa tine este posibil sa se fi dus si ea. Cauta sa o aduci in tara, nu mai clheltui banii prin service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca un BXE care cedeaza.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pfuuuu e bolt de piston clar , ti s-a dus pompa de ulei ,nu ai mai avut ungere.................... foarte grea situatie , nu are rost sa mai stai acolo , motorul e distrus total ..........probabil ca o platforma te va costa maimult decat un motor second........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si eu zic la fel: ti s-a rupt axul de la pompa de ulei :( si n-ai mai avut ungere.

 

e cam totul compromis. Cred ca o platforma iti ia cca 1500-1700 de euro. Mai bine cauta motor acolo si sa vii cu ea pe roti.

 

bafta!

Modificat de waf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca 1.9tdi nu avea probleme cu pompa de ulei, iar masina daca e luata de noua si are putini km... no comment.

Si cel mai frustrant este ca e in afara tarii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau dacă ai vreun cunoscut care are timp 2 zile sa vina sa te tracteze pana în țară, platindu-i drumul, eventual și ceva în plus pentru deranj și uzura mașinii, dar cu siguranță ieși mai ieftin decât cu platforma. Îmi pare rău pt incident, sa ne ții la curent cu ce se întâmplă. Reviziile la ce interval au fost făcute? Cu ce ulei? Întreb doar de curiozitate. Mașina a dat ceva semne, avea zgomote ciudate înainte de întâmplarea asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va dati seama ce noroc trebuie sa aiba sa gaseasca un motor identic si in stare buna in acea localitate? poate stie limba altfel nu stiu cum se poate descurca .............cu tractatul iesi cel mai ieftin ,dar ai voie sa mergi pe autostrazi ? 

Modificat de etain
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cine isi omoara masina cateva sute de km pt tractat? e chin mare cu tractatul..nu e asa usor. Daca mergi pe varianta tractarii, nu folosi sufa, iti trebuie bara fixa.

 

e foarte ciudat ca nu ti s-a aprins martor in bord de presiune, daca e sa fie buba de la pompa de ulei :(

 

zici ca n-ai mers subturat ?

Modificat de waf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din bucuresti sunt vreo 1100 si ceva de km pana in patras , am fost eu anul trecut acolo ......corect,trebuie bara rigida , fara motor nu ai servofrana si nici servodirectie ,este o mare problema ..............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde, la un mers normal, un motor bun si cu mai mult de 100cp, eventual tot diesel, nu ar avea probleme cu tractatul 1000km. Numai sa cunoasca pe cineva dispus sa faca asta. Oricum eu zic ca si 500euro daca ii da pentru asta e rezonabil, fata de peste 1000euro o platforma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Sau poate o cunostinta cu platforma in tara sa mearga dupa tine acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce spuneti voi acolo cu tractat 1000km este poveste. Pune mana pe telefon, cere 2-3 oferte desi o sa vezi ca preturile sunt oarecum identice si adu masina pe platforma, in tara. Dai banii degeaba maine dimineata serviceului, doar sa iti faca un deviz de 2000-3000 euro...

Poti sa te astepti la un cost de 3500 ron - 4000 ron pt tractare. Vor ajunge probabil in 24-48h si cu siguranta se va cere banii in avans (nu cred ca vine nimeni pana acolo doar in baza unui apel telefoni).

Spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cam aceeasi distanta ca pana la Regensburg..., acum 4 ani costurile pentru a "repatria" prietenul cu masina lovita au fost: ~ 200 EUR combustibil (Audi A6 2.5 TDI 163 CP)  si 200 RON (100 RON /zi   X 2 zile) inchiriere platforma. Si apoi multa bere :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoare de carton.

 

Iti multumesc pentru ajutorul acordat, nu iti doresc sa ramai cu masina in afara tarii intr-un oras in care nu cunosti pe nimeni.

 

 

Ce spuneti voi acolo cu tractat 1000km este poveste. Pune mana pe telefon, cere 2-3 oferte desi o sa vezi ca preturile sunt oarecum identice si adu masina pe platforma, in tara. Dai banii degeaba maine dimineata serviceului, doar sa iti faca un deviz de 2000-3000 euro...

Poti sa te astepti la un cost de 3500 ron - 4000 ron pt tractare. Vor ajunge probabil in 24-48h si cu siguranta se va cere banii in avans (nu cred ca vine nimeni pana acolo doar in baza unui apel telefoni).

Spor.

 

 

Avem de mers 1100 km + 1100 km.. asta insemna 2200 km cel mai jos pret pe care l-am de la mai multe persoane cu tractare a fost de 2 RON/ / KM.. asta insemna din start 4400 RON.

 

pai cine isi omoara masina cateva sute de km pt tractat? e chin mare cu tractatul..nu e asa usor. Daca mergi pe varianta tractarii, nu folosi sufa, iti trebuie bara fixa.

 

e foarte ciudat ca nu ti s-a aprins martor in bord de presiune, daca e sa fie buba de la pompa de ulei :(

 

zici ca n-ai mers subturat ?

 

 

S-a mers lejer cu ea , nu a fost fortata si nici subturata. Mentionez ca pe moment si nici pana in momentul asta nu mi s-a aprins nimic in bord.

 

 

 

 

 

Acum povestea cap coada.

 

 

    In data de 24 aug am plecat din Bucuresti cu destinatia Zakynthos, drum a fost groaznic . Am plecat cum pleaca un bucurestea adevarat, in coloana spre vama de la giurgiu. In vama , mare " surpriza" ... se "lucreaza" - cu ghilimele de rigoare. Am stat 3 ore si 20 minute sa trecem podul iar restul drumului pana in Zakynthos am facut cam 16-17 ore.

Eram zen chiar daca am stat atatea ore la coade pentru ca aveam planuri mari acolo , mai exact planuiam inca din luna martie sa o cer in casatorie pe prietena mea la Navagio.

     Zis si facut, din fericire a si acceptat cererea in casatorie , totul bine si frumos . Se face data de 29 august si trebuia sa facem check-outul. Am batut palma cu celalt sofer sa conduca el pana la feribot si partea muntoasa a greciei si eu restul pana la Bucuresti. Trecem cu bacul si  ne apropriem de orasul Patra, fetele dormeau iar noi ne vedeam de barfele noastre in soapta.

Si acum incepe distractia, ne apropiem de prima iesire de pe autostrada spre orasul Patra , cand din neant se aude un zgomot ca si cum am fi facut pana, soferul se uita in spate si vede fum alb in secunda 2, scos din viteza si oprim pe banda de urgenta, inainte de oprire masina tremura mai mult decat de obicei. Ne dam jos din masina ne uitam la roti, erau toate ok insa era un miros" suspect" ridic capota si gasest ulei peste tot in partea din fata a motorului.Sub masina , curgea ulei ca lacrimilie lui Arsenie Boca.....

 

Intamplator am gasit suspendat intre compresoul de ac si filtrul de ulei( pe acolo pe undeva)  piesa cu pricina care sa dovedit si confirmat abia azi ca este un bolt de piston. Bun , sambata nu constientizam gravitatea problemei pentru ca nu sunt mare mecanic si nu se vedea nici o gaura cum mi sa spus sa caut :D. 

 

La vreo 20 minute apare un echipaj al autostrazii sa ma scoata de pe autostrada ca blochez banda de urgenta...da  o blochez intentionat...dupa lupte seculare intre mine si engleza lui a inteles ca nu avem cum sa facem asta si sa cheme o tractare care sa ne duca pana la cel mai apropiat service DESCHIS... subliniez deschis... Si o mica paranteza, daca sunteti in Grecia si patiti ceva, orice... intre  sambata dupa ora 5 si luni inainte de 7 ... aveti sanse sa ramaneti singur ,  in afara de cateva alimentare/mini markturi din oras , totul este inchis pentru ca " e singura lor zi libera si se odihnesc". Mi-a parcat masina pe un drum de langa un drum principal pe care nu stiam ce e, sa dovedit a fi un bulevard cu peste 10 reprezentante auto( printre care si VW + Skoda)

 

Tipul cu tractarea nu intelegea absolut nimic din ce vorbeam cu el si ia spus agentului ca ma costa 100 EURO sa ma duc la un service deschis, am scoso la 65... inainte sa plecam vorbesc cu prorpietarul serviceului care mi-a spus ca se poate uita sa vada ce are dar nu face nimic pana luni dimineata. Am zis ca o dreg eu si il mituiesc in vreun fel sa faca ceva daca se poate daca nu sa chem plaforma.

Ajungem acolo, serviceul inchis . Il sun a zis ca nu mai vine ca e tarziu ( era ora 19). 

 

Intamplarea a facut ca un amic sa aiba o cunostina din copilarie in orasul Patras unde am ancorat fortat. Cuplul respectiv ne-a gasit cazare la putini bani si ne-a oferit o masa calda in prima si a 2 seara. Au tot chemat prieteni sa se uite insa nimeni nu zicea nimic concret si nici un mecanic nu se deplasa pana la masina sa vada ce are pentru ca este ziua lui libera. 

 

Luni dimineata mergem la masina, ma milogesc la un mecanic si un manger la Skoda sa arunce o lanterna sau sa dam scutul jos pentru a vedea care e problema. Vine baiatu cu lanterna , ii arat "boltul" si isi face cruce... nu e de bine...

 

Imi explica el cum sa ii pun cruce pe motor si sa scriu RIP 2008-2015, apropo , masina a fost luata de noua de la PBV1 la sf 10.2008. Toate reviziile au fost facute  la zi cu uleiul recomandat  si acceptat de ei. Singura reparatie pe care i-am facuto a fost , voltanta cu tot chitul la 115.000km (peste 100.000km numai in bucuresti facuti).

 

Baietii saltareti de la reprezentanta mi-au facut rost de un motor cum am eu nevoie numai ca era de taxi avea 240.000 km si vroia pe el 1400 EURO fara mana de lucru.

 

Si acum , luni seara, stau si va scriu in timp ce platofrma a plecat din tara cu destinatia Patras, care ar trebui sa ajunga maine in jurul pranzului contra unei sume de 2500 RON ( cu discounturi si pile).

 

Sper ca urmatorul post pe care il fac sa fie din tara sau mai raspund la intrebarile voastre daca aveti pana ma intorc.

Modificat de NighTy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ghinion asta e bafta si nu dispera, orice se repara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrum vrum , autostrada grecia fum alb, bolt sarit prin blocul motor , rip engine 2008-2015 , no more vrum vrum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

priveste si tu partea plina a paharului ca sa zic asa .......ai avut parte de o aventura pe cinste , esti ok ,deci putea fi mai rau , Doamne-fereste in caz de accident ..............oricum ,una peste alta , sa se distruga un motor la kilometrajul ala al masinii ,plus ca ai zis ca ai si intretinut-o NU E NORMAL DELOC si asta spune multe despre fiabilitatea VW dupa anii 2004-2005........eu am passat b5 fab 1998 cu 289.000 km second din germania si de cand l-am luat am mai facut vreo 8000 km deci ma apropii de 300000 km fara probleme majore desi e o masina de 17 ani vechime......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai, sincer imi pare rau de patania ta si nu doresc nimanui sa i se intample dar asta e adevarul. Motoarele astea au fiabilitatea unei masini de tuns iarba. Si nu o zic doar eu, si pe alte forumuri din afara povestea bxe ului e cunoscuta. Daca nu ma insel si aici e un topic cu problemele specifice acestui motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul ala de taxi nu cred ca era asa prost din moment ce a ajuns la 240.000 de km. Cam scump ce e drept, dar cred ca era totusi bun. Iti dai seama ce viata grea a vazut ala si totusi inca era viu. Ti-e clar ce ulei a pus grecul in el si ce l-a menajat (NOT). Deci se poate sa ajunga un motor din asta si la km multi, sunt colegi pe forum care au km multi cu BXE. Ar fi interesant de aflat care e numitorul comun la motoarele astea care se strica, ori e vreo luna din an anume, ori vreun furnizor anume, ori vreo serie ceva comuna (aceeasi fabrica ). 

 

Asteptam sa te intorci cu bine si sa rezolvi masina. Cum au zis si colegii, astea nu sunt tragedii, astea sunt chestii pe care sa le povestesti la copii si nepoti. 

Modificat de @llex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este topic pe un forum skoda romanesc de vreo 16 pagini si daca le cititi fiecare sunt destule cu aceste probleme (la toate este afectat cilindrul nr.2) si toate cam in jurul a 120-140.000km.

E drept ca 2 sau 3 din ele aveau resoftare de vreo 30.000km si tot luate de noi erau, dar restul erau stock.

Scuze de offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!