Jump to content

A doua nastere a Carolinei....


alvis
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Am vrut sa postez asta in sectiunea Masina mea, dar am citit acolo ca sunt strict interzise discutiile tehnice... si prevad ca istoria mea va declansa discutii tehnice...

Deci, povestea: Carolina este masina din semnatura.... 270.000+ km la bord... am fost la mare... drumul obisnuit, A1, A2, la iesire de pe A2, franez, ma asigur, virez dreapta spre Mangalia, schimb a doua, cand eliberez ambreiajul, masina incepe sa tremure din toate inchieturile, putere mai deloc, fum... franez si mai mult schimb a întâia, accelerez mai puternic, masina tot tremura. Fiind in mijlocul traficului, continui sa merg, ma uit in oglinda, fum cat cuprinde... accelerez pana la 100, tremuratul mai dispare, putere ioc, consum 12, fum.... la bord observ ca acul cu temperatura apei sau uleiului sau ce o fi aia, langa indicatorul de rezervor, scadea... am oprit masina, m-am utiat la motor, totul arata bine, nu mirosea, nu nimic, decat a fum... ajung cu chiu cu vai in Venus, stau toata noaptea pe telefon, pe forum, sa citesc pareri, a doua zi ma pun pe telefoane, ce poti face la 500 de km de casa, ma descurc, mi se recomanda un mecanic, vine, asculta masina, hai sa o punem pe calculator... suna pe altul, vine, punen calculatorul, Cylinder 3 Misfire... zice nenea ala "ori pistonul, ori injectorul"... gasesc injector 3, schimb, la fel... sun si la mine, la mecanicul masinii, si, dupa intepaturile de rigoare, imi zice "vezi axul cu came"... il dau la telefon pe nenea ala care deja desfacuse masina, discuta intre ei, nu se confirma axul defect... amandoi imi zic ca pot risca sa raman cu ea acolo, o saptamana, si sa ma intorc cu ea acasa, dar cu riscul sa omor de tot motorul... am tocmit o platforma, mi-a luat f putin, 1,7 lei/km, mi-a adus o Skoda si mi-a luat pe Carolina inapoi... acum astept raspunsul, cel mai probabil, voi avea nevoie de motor nou... presupunerile: piston crapat sau biela stramba...

Nah,ca acum, ca povesti, parca asteptarea e mai usoara...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piston crapat in capu lor!

Missfire inseamna problema electrica in injector sau cel mai adesea in mufa ce il alimenteaza. Banuiesc ca nimeni n-a strans papucii din mufa.

Dar e greu sa stie ei... mecanicosii. PD-urile is un segment nou pe piata. Nu oricine se pricepe. ;)

Stai calm ca nu are nimic motorul Carolinei. Are doar un junghi pe la injectorul 3. In rest se misca bine.

Pistoanele nu crapa asa din nimic. Mai ales cele de 1.9 nu au acest prost obicei.

Ps: frumoasa povestea Carolinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar ca nu da cu fum, cand are probleme electrice la cablaj..... acum, vedem. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa a fost curatata, conactele la fel, asta cu mufa si alimetnarea a fost primul sfat al tipului cu VAG-ul.... chiar mi-a palcut de el, oi fi eu paralel cu tehnica dar, zic eu, am suficienta experienta de viata sa imi dau seama cand cineva vorbeste doar ca sa umple timpul... 

In rest, acum am bagat si Skoda in service, de vreo doi ani nu are AC, astialantii au fost mai rapizi si mi-au zis de ieri ca, desi au schimbat compresorul (era ars) si radiatorul de AC, sistemul tot nu pleca... in final, i-au dat de cap si pe electric, era ceva legat de fire, dar acum compresorul SH pe care il luasem nu face presiune, trebuie sa il duc inapoi si sa iau altul... sper sa o rezolv azi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a sunat ieri omul... mi-a zis ca imi trebuie motor nou... cica am pistonul topit...  mi-am facut calculul... 450 EUR un AVF complet... ma rog... azi ma suna iar... sa-mi zica ca a glumit cu mine... si ca a vrut sa ma lase sa ma perpelesc un pic... e vb doar de axul cu came... care, nou, tot pe la 450 face... intre timp ma mai gandisem si eu, cum sa se topeasca un piston, astia nu sunt proiectati sa lucreze la temperaturi f mari? L-am întrebat si a zis ca or fi ei proiectati pt asta, dar cand primesc prea multa motorina si lucreaza constant la temperaturi mult prea mari, se pot topi... dar in cazul meu nu e asta, e doar axul cu came... despre care ma atentionase inca de la plecare, cand am schimbat la el placutele de frana, ca nu voi ajunge la mare cu masina asa si eu nu am vrut sa il ascult... dar cum el are darul de a face multe glume, am crezut ca glumeste... l-am intrebat de ce, daca e axul cu came, calculatorul mi-a dar Misfire pe cilindrul 3... mi-a zis, am uitat exact ce a zis, ceva de genul ca la cilinfru 3 camera era cea mai afectata... sau ceva in genul asta...

Personal eu il cred... si, desi am recitit postul meu despre axul cu came, tot nu pricep de ce am distrus 2 axe cu came iin 10,5 ani de existenta a masinii? El zice ca e din cauza calitatii uleiului pe care il pun... ce lucreaza el in particular, nu la service acolo unde e angajat, lucreaza cu ulei adus direct din Germania, Castrol din ala 5w-40, parca, ultimul tip, de catre acelasi tovaras care mi-a adus si masina de acolo... si inca alte doua masini... si placute de frana pe original, care se comportat total altfel ca placutele, tot pe original, pe care le-am pus la un alt service... ce-i drept, cat l-am lasat pe omul meu sa aiba grija de masina, am facut fiecare schimb la el si toate interventiile la el, masina a mers brici... de cand am inceput sa il shuntez, sa ma duc si la alte serviceuri, deh, pret mai mic, am inceput sa am probleme cu masina...

Sa-mi fie invatatura de mine... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie la ce ax cu came se achizitioneaza - exista foarte multe aftermarket care sunt f.f.proaste - am vazut rupte, dupa cateva mii de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e ceva nou, ax cu came rupt la 1.9 TDI.... Foarte interesant. Masina pe care o conduc are in jur de 310.000 (nu stiu exact ca a fost data inapoi cand a fost cumparata) si are un tratament care vad ca ii prinde bine de ceva vreme. Motorina de la OMV Maxx Motion si multa talpa. Nu scoate fum, nu porneste greu, nu consuma ulei. Oricum daca ai ghinion ai ghinion poti sa ai orice masina. Succes cu reparatia si sper sa nu te coste prea mult :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai axa oem. Unele AM proaste se rup.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e rupta, e uzata rau, cica... O fi avut o improtant fatpul ca i-am dat un plus de putere masinii prin modificarea softului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai mult ajuta calitatea uleiului. In timp conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneti ca depinde de calitatea uleiului...nu inteleg de ce extrem de putina lume se plange de faptul ca li s-a uzat axul cu came si au fost nevoiti sa il schimbe... ori sunt eu cel mai ghinionist om din lume ca, atunci cand imi cumpar ulei din magazinele de piese auto, sa iau NUMAI ulei de proasta calitate si de aceea numai mie mi se intampla sa uzez axul, ori o mai fi o cauza pentru care la mine de doua ori s-a intamplat chestia asta intr-un timp, la o adica, destul de scurt... ori altii nu posteaza pe net asa ceva, sa nu se faca de rusine... ori... ori ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ulei si ce filtre ai pus pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un topic in aria tdi, in care s-a dezbatut problema asta pe toate partile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit si am si postat ina cel topic, dar topicul nu urmeaza o logica untiara, fiecare raspunde cui vrea si intrebarea intiiala se pierde....

Mahle, daca nu ma insel....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare topic e asa "neunitar" cum il vezi tu pe ala. Evident ca fiecare raspunde cui vrea, doar n-o sa deschida fiecare topic nou, in care sa i se raspunda doar lui.

In topicul asta NICI ATAT nu se urmeaza logica unitara, nu se urmareste un singur subiect cum e regulamentar.

Daca nu-i ok asa cum am permis, se poate inchide fara probleme.

 

PS: am facut trimitere la topicul asta. Nu vad sa fi postat tu in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneti ca depinde de calitatea uleiului...nu inteleg de ce extrem de putina lume se plange de faptul ca li s-a uzat axul cu came si au fost nevoiti sa il schimbe... ori sunt eu cel mai ghinionist om din lume ca, atunci cand imi cumpar ulei din magazinele de piese auto, sa iau NUMAI ulei de proasta calitate si de aceea numai mie mi se intampla sa uzez axul, ori o mai fi o cauza pentru care la mine de doua ori s-a intamplat chestia asta intr-un timp, la o adica, destul de scurt... ori altii nu posteaza pe net asa ceva, sa nu se faca de rusine... ori... ori ce?

 

sunt destule cazuri cu axa came uzata.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu in acel topic am psotat, ala e inceput in 2012... eu am avut problema prin 2009, cred...  de topicul ala nici nu stiam, mersic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!