Jump to content

Service-uri Ramnicu Valcea


Aditu
 Share

Postare recomandată

Salutare!
Nu am vazut pareri concrete despre service(dealer) VW, si anume Nurvil.

Cum sunt pe partea de mecanica...? Au mecanci priceputi?
A, si pe relatia cu clinetii ... cum stau m-ar mai interesa, pt ca vreau sa am cu cine discuta smile.gif . Te lasa in service?

Orice pareri si opinii sunt binevenite. De preferat din experiente.

Multumesc!

Modificat de B_o_g_d_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • edi2009

    25

  • Aditu

    17

  • gaudi

    5

  • Johnny Bravo

    3

Eu am masina cumparata de la ei si deoarece primul proprietar a avut reviziile facute acolo am, zis sa incerc si eu .....

EU zic ca sunt ok si ca merita toata increderea atat pe partea de mecanica cat si pe partea de vopsitorie .....

Eu am avut si cateva modificari la ei facute vezi topicul masinii mele inclusiv la divizia de tuning de la Nurvil AUDI .....

Te lasa in service daca insisti , iti verifica si alte piese de siguranta cand te duci la revizie ..sunt ok per ansamblu

Eu in schimb la ultima experienta cu ei s-au miscat fff repede avand in vedere ca a fost si un dosar de casco la mijloc dar au reusit si sa ma enerveze cu mici nimicuri care se remeniaza repede ....

Pt mecanica te sfatuiesc sa vb cu Marius e un tip gen rezolva tot foarte comunicativ cu clientii iar pe partea de vopsitorie poti vb cu d-l Borascu .....

Ce iti recomand sa duci masina fara nimic in ea ca sa nu generezi alte discutii .....

BAfta si daca mai vrei detalii ne auzim............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci frumos de raspuns.

Ma intereseaza ceva investigatii la trenul de rulare si directie si eventual reparatii pt ca am ceva neplaceri. Si as mai incerca si o verificare pe la motor/cuite/ambreiaj, plus ftele de usi. O sa vorbesc cu ei si eu in curand sa vad.

Marius de care zici, cu ce se ocupa si cum il chema mai exact? ca sa stiu sa intreb de el :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cel mai bun din zona ... ( :rolleyes: )

desi, pt problema ta nu are rost sa te duci la ei, o poti repara foarte usor si bine la eurotehnogrup pitesti ... pe tinichigerie, vopsitorie sunt chiar foarte buni!

Modificat de lucianwwl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pt tinichigerie mai Luciane ;)

Pt asta deja am fost la EuroTehnoGroup si azi-maine o sa merg sa o ridic sa vad ce a iesit. Ma interesa pt ce am scris eu mai sus .

ROti, motor...etc

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Nu am vazut pareri concrete despre service(dealer) VW, si anume Nurvil.

Cum sunt pe partea de mecanica...? Au mecanci priceputi?

A, si pe relatia cu clinetii ... cum stau m-ar mai interesa, pt ca vreau sa am cu cine discuta :coffee_lol: . Te lasa in service?

Orice pareri si opinii sunt binevenite. De preferat din experiente.

Multumesc!

Salutare!

Sunt incepator in discutiile pe forum (cred ca se vede deja).

Ideea e ca lucrez in sistemul dealerilor PORSCHE si chiar sunt interesat de perceptia pe care o au clientii nostri asupra serviciilor pe care le oferim.

As dori sa aflu pareri sincere (de preferat din experienta proprie) despre raportul calitate/pret al serviciilor oferite.

As putea si eu sa va raspund oricaror intrebari care privesc activitatea din "spatele baricadei" ,asa cum din pacate e deseori perceputa munca noastra.

Sper sa fi nimerit bine si demersul meu sa gaseasca ecou in randul poesorilor de VW.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce termin cu garantia la masina, daca cumva vreau sa renunt la service-ul Seat, pot face reparatii si reviziile la Nurvil? Ca practic e un Polo cu alta carapace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu ai dreptate,mecanica de SEAT e compatibila cu cea de VW dar intervine un aspect pe care nu toti dealerii din reteaua PORSCHE il recunosc si il respecta: pe testerul VAS nu am voie sa instalez alte marci in afara celor pentru care am obtinut autorizarea in urma auditului facut de importator.Mai pe scurt ,nu pot beneficia de update-urile periodice facute de fabrica si deci nu sunt la zi in acest sens.Dar interventiile mecanice curente se pot efectua fara probleme,chiar si resetarea intervalelor service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este buna intentia ta dar....... perceptia pe care o au clientii nostri asupra serviciilor pe care le oferim ar trebui sa se manifeste indiferent de situatie. ca sa intelegi mai bine ce am zis citeste daca ai timp la sectiunea dealeri/ nurvill_tg.-jiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu sarim in capul omului acum. A venit sa medieze doar intre noi si "baricade" :D

Cum e cu reducerile oferite masinilor mai vechi de 4-5 ani. Am inteles ca ar fi un program special pt ele.

Referitor la Nurvil-service, mai astept pareri si impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu reducerile,fiecare dealer are politica proprie.Exista insa promotii ale importatorului de acordare discount-uri la piese,la care participa toti dealerii din retea.Consider insa ca reducerea la piese trebuie sprijinita si de o reducere la manopera ,stiind cu totii ca nivelul acesteia este mult peste cel al service-urilor independente.Justificari pentru tariful de manopera exista dar clientii cred ca sunt prea putin interesati ...

Oricum noi avem in derulare promotia de 25% reducere la toate piesele originale pentru vehiculele din segmentul 3 :

-VW: VW Golf 1-3, VW Vento, VW Polo model 6N sau mai vechi,

- Passat B3, B4 sau mai vechi - modelele 3J + 3A 1989

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu esti plictisitor... :D Mai zi si mai spune de reduceri in special ;)

Lucrezi la Nurvil Vl. ? Ar fi utila o scurta prezentare. Nu o sa te injuram...

Poate imi spui si mie ceva despre service-ul Nurvil, dar pe bune, nu partea(oficiala) de prezenatre si lauda ca pt asta pot sa citesc prezentarea de pe site.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu esti plictisitor... :rolleyes: Mai zi si mai spune de reduceri in special :huh:

Lucrezi la Nurvil Vl. ? Ar fi utila o scurta prezentare. Nu o sa te injuram...

Poate imi spui si mie ceva despre service-ul Nurvil, dar pe bune, nu partea(oficiala) de prezenatre si lauda ca pt asta pot sa citesc prezentarea de pe site.

Da,lucrez la Nurvil Rm.Valcea si am posibilitatea sa influentez modul de lucru din service.

O prezentare e greu de facut,pentru ca nu stiu ce te intereseaza in mod special.

In general dotarile de service sunt comune si obligatorii pentru dealeri pe marca,atat fizic (scule,dispozitive) cat si uman (scolarizari etc).

De aceea as fi interesat sa aflu ce face diferenta in ochii clientului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce face diferenta?

Pai ar fi :

- modul in care este clientul ascultat. Mie mi se cere sa fac o lista, sau sa psun ce vreau sa imi faca la masina. Dar sa zicem ca eu stiu doar ca nu mai merge bine. Daca as stii si de ce sau alte detalii mecanice as repara-o singur sau as veni si as zice direct ce are.

- o investigare atenta si cu rabdare, care sa implice si utlizarea echipamentelor de ultima generetie pe care le au in service.

- siguranta ca ceea ce zic ei ca or sa verificice chiar va fi verificat si analizat.

- sa se respecte masina clinetului (banii si munca clientului pana la urma) - ca sa nu o iau mai stricata decat a adus-o

- etica si contiinta unei bune lucrari ca sa nu mai zica clineul ca vrea sa stea cu ei in service.

- in cazul in care e o problema mai dificila sa poata sta si clientul langa masina in service pt a descrie simptopmele masinii si pt a da indicii mecanicului (chia mecanicul ar putea sa ceara detalii suplimentare)

- un drive test in prealabil, insa nu 2-3 ture prin parcare cu pedala la fund. Asa nu se vede nimic. Doar daca trage masina eventual. Un drive test de minim 10 km pe undeva pe unde ar putea fi reproduse conditiile de trafic si drumuri din Romania (nu e prea greu pt ca se gasesc drumuri proaste dina bundenta)

- preturile vehicularte ar mai fi o problema: si la manopera si la piese. Nu zic sa fie gratis, dar nici prea umflate.

- daca tot dau banii, pe diagnoza - macar sa nu imi para rau ca i-am dat si sa ma gandesc ca cu banii aia in alta parte (alt service) poate in aceeasi banii intra si valoarea piesei cu manopera cu tot. Daca tot sunt taxat , si sunt taxat scump in reprezentatnat, macar sa fie traba bine facuta.

- sa se foloseasca baietii din service de ustensilele cu care e dotat service-ul. Avand in vedere ca nu exista service mai bine echipat in afara retelei VW, eu ma agndesc ca din service-ul asta masina nu poate sa iasa decat ca noua. Asta in cazul in care eu sunt dispus sa platesc banii aia multi, numai ca sa imi vad masina ca noua.

- sa nu ma lovesc de lipsa de chef de munca a angajatilor, de plictiseala lor si de alte lucruri care nu au legatura cu munca lor. Cereti multi bani si sunteti foarte decisi in pivinta asta. Asa sa fie si munca/servicul oferit. Voi exigenti la pret, eu exigent cu felul in care se face treaba :D

Am scris cam mult insa cred ca se intelege unde bat. De altfel sunt lucururi normale, care asa ar trebui sa se intample. Nu e nimic imposibil. Nu trebuie inventat ceva, ci doar aplicat ceva deja existent.

Deci servicii pe masura banilor platiti - si asa destul de multi. Dar daca tot sunt multi macar sa fie omul multumit.

Bafta!

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mare dreptate si mi se par toate acestea lucruri de bun simt ,pe care le asteptam cu totii de la serviciile pe care le platim.

Din pacate la noi in tara mai sunt multe "ghisee" din spatele carora esti privit nu ca cel care plateste ci cel caruia i se face un mare favor...Aroganta si suficienta angajatilor incerc sa cred ca la noi nu se intampla,sau,mai stii...

Sunt sincer convins ca o comunicare corecta intre client si consilier face cel putin jumatate din lucrare.

Dar trebuie sa fii de acord ca sunt si cazuri in care clientul nu comunica consilierului toate incercarile esuate de reparatie pe care le-a avut pe la alte ateliere si atunci noua ne este foarte greu sa depistam cauza defectului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai si tu dreptate dar la fiecare "ograda" se poate sa fie altfel decat suntem noi obisnuiti in general. Ma refer la faptul ca poate fi mai bine :Driver:

Eu o sa incerc acum in curand sa vin la voi cu masina. V-am ales in locul EuroTehnoGroup :)

Sper sa nu fiu dezamagit. Mai am doar sa ma impac cu preturile :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit aditu ca nu incearca nimeni sa sara in capul nimanui. eu am povestit o intamplare de-a mea, nu auzita. cred ca tu cereai pareri. daca te intereseaza bine, daca nu, esti liber sa decizi ce vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hei, nu iau apararea nimanui.

Pana la urma ma uit sa imi fie mie bine. Insa dintre toate cele rele prefer sa il aleg pe cel mai suportabil :somnmare:

Adica am auzit si de bune despre ei. Aud si de rele.

Sa vedem care predomina, insa fata de altii am inteles ca sunt destul de apreciati - acel ceva un pic mai bine decat in alte reprezentante/service-uri VW. Insa cu toti sunt destul de departe de dezideratul optim.

Mai astept pareri pe aici :lol: ca intr-o saptamana sau doua o sa fac o vizita pe undeva ca vine primavara.

Ori mai astept un pic pana in martie. :) Deci din partie sunt promotii si pt Polo 9N (11.2004) ?

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate modelele VW pentru care se preconizeaza discount la piese de 20% din martie sunt doar : Bora,Golf IV si Passat B5.

Ramane doar reducerea pe care o poate oferi fiecare dealer,functie de politica sa si de disponibilitate.

Cred insa ca nu doar reducerile pot convinge clientii ci si faptul ca a intretine/repara masina in reprezentanta ofera totusi garantia unei lucrari conforme cu cea impusa de fabricant.

Sa nu uitam ca o reparatie se numeste "reparatie" si nu "fabricatie",iar readucerea unei masini in parametrii initiali este uneori limitata si de uzurile existente.De aici vopseaua se numeste "de retus" si vopsirea nu poate niciodata reproduce conditiile de fabrica...

Indepartarea unor defecte constatate de client conduce de multe ori la identificarea altora,ascunse pana in acel moment.De aici discutii si neincredere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

edi2009, te rog sa nu mai dai quote la mesajul anterior. Cand postezi apasa butonul add reply sau fast reply. Multumesc anticipat pentru intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

edi2009, te rog sa nu mai dai quote la mesajul anterior. Cand postezi apasa butonul add reply sau fast reply. Multumesc anticipat pentru intelegere.

Eu multumesc si iti cer scuze.

Am mai zis,sunt incepator si se vede.

Nu se mai repeta...asta e ultima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sunt ok baietii de la Nurvil Valcea. Piesele cam scumpe, dar baietii sunt binevoitori, rabdatori si seriosi.

Mi-au deblocat o roata ep spate si am evitat schimbarea tamburilor, mi-au efectuat mai multe verificari cu destuld e multa atentie.

Ideea e ca m-am bucurat de un tratament ok din partea lor ca si relatie cu clientii. Stiu sa asculte clientul si incearca sa il multumeasca pe cat posibil mai bine si asta mi-a placut cel mai mult, fata de alte service-uri unde sunt pe graba si nu au rabdare si timp de tine nici ca sa te asculte.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut prima revizie la ei (07.03.2009). Nu am avut experiente anterioare cu service-urile, dar sunt foarte multumit de ceea ce s-a intamplat. Am fost ieri, sambata, erau destul de aglomerati la express service, chiar daca aveam programare pentru ora 9.00. Am ajuns pe la 9.05, dar am asteptat pana pe la 9.35. Nu e foarte mult, oriunde astepti in plus. A compensat disponibilitatea mecanicului (dl. Marian), a consilierului de service (dl. Marius) si seriozitatea acestora - am stat tot timpul langa masina. Intr-adevar au fost si urme de ulei/vaselina pe masina, dar au avut disponibilitatea de a o spala la sfarsit - am fefuzat in final deoarece pana inapoi la Bucuresti o murdaream iar din cauza vremii.

Recomad!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

As dori sa ma ajutati sa cunosc mai bine parerea clientilor NURVIL cu privire la lucrarile de service,prin amanunte concrete traite de voi.

Cred ca numai comunicand putem cunoaste si indrepta greselile care apar inerent in orice activitate de prestari servicii.Avem,ca toti dealerii PORSCHE ,un sistem de urmarire a satisfactiei clientilor,dar as fi interesat de cat mai multe feed-back-uri.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!