Jump to content

Vas lichid spalare parbriz/luneta + faruri


SavuAD
 Share

Postare recomandată

Salut, Am si eu o problema destul de mare acum iarna. Am cumparat astazi lichid de parbriz si cand am ajuns acasa ma apuc sa pun din el in vasul pentru spalare, am pus ca vreo 3 L cand de-o data aud ca incepe sa curga pe jos tot ce am pus...

Ma poate ajuta careva cu o schema de demontare a vasului sau sa-mi spuna de unde incep sa desfac( sa dau bara jos sau merge sa scot roata si sa dau carenajul jos sa umblu pe acolo)? Vreau sa-l dau jos sa vad unde e fisurat sau e dusa vreo garnitura ceva. Frig nu prea a fost in bucuresti decat vreo -4 grade acum vreo 2 saptamani si aveam lichid de iarna bagat. N-am idee cum a putut sa se fisureze

Masina e passat b6 variant  (cu spalator de faruri)

 

Multumesc.

Modificat de SavuAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

demonteaza proiectorul de pe partea cu vasul. sa nu fii atins furtunul si sa fi frecat de interiorul aripii. daca nu curge pe acolo, posibil pe la pompa - vezi sa stea bine fixata in vas. Anyway, vezi ca e topic dedicat nu mai trebuia deschis unul nou. Just search and read. Acolo am postat si documentatia pentru tot sistemul - e pre un PD dar nu difera cu nimic.

LE: attached 

washer_fluid_system.zip

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cautat cu search dar nu apare nimic, probabil e vreo defectiune...

Nu stiu probabil a iesit vreun furtun sau motorasul/pompa nu sta bine ca imi curge serios in 4-5 minute s-au dus 3 litri...

Merci pt schema sper sa nu complic prea mult si sa desfac jumatate de masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca curge tare de tot posibil sa pierzi pe la garnitura pompei. Oricum, pana nu desfaci nu ai cum sa-ti dai seama. In cazul pompei, da jos scutul sa ai acces usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, merci pt informatii. Evit pe cat posibil sa dau bara jos ca are o gramada de chiplinguri. Cred ca maine imi fac timp pt ea, o sa va spun daca este fisurat sau vreo garnitura ori furtunas rupt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te apuca sa dai bara jos. Verifica ce ti-am zis - demontezi proiectorul ca sa vezi exact care e pb. e cel mai usor de desfacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

SI eu am probleme cu acest vas .

La mine daca pun mai mult de 2/3 litri de lichid incepe sa curga pe jos .

Bine nu curge sa faca balta doar picura (dar daca masina sta in garaj sa zic o saptamana pierd cam 1 litru asta daca umplu vasul ochi) .

De la ce poate sa fie .

Are cumva vasul doua componente ?

Multumesc .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai mult ca sigur furtunul de la vas,am avut si eu probleme cu el,din pacate e o problema comuna la b6.

Eu am dat roata jos ,desfacut contra aripa putin iar apoi am scos grilajul mic de la proiector si asa am reusit sa il prostesc fara sa demontez si bara.Ai nevoie de un cutter si o cupla de imbinare pentru furtun.

Acum depinde unde e spart,eu am avut noroc...

Succes :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata e bine ca nu ploua in bucuresti, dar maine mai mult ca sigur dau roata jos si carenajul + grila proiector sa vad unde e spart.

Adrian tu esti mai norocos, la mine abia dupa ce am pus vreo 3.5 litri a inceput sa curga, dar cugea serios de parca ar avea o gaura cam mare in el sau e rupt de tot vreun furtun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reparatia la furtun o poti face si fara sa dai carena jos-asta daca s-a frecat in zona aripii si s-a spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, mi-am facut curaj astazi sa umblu la vas,am dat roata+carenajul jos m-am uitat pe la vas avea in el aproximativ vreo 3-4 litri. Ma uit mai atent pe dedesubt si vad furtunul de la spalatorul de far pe partea dreapta scos.Am mai pus vreo 2 litri de lichid si am vazut ca nu mai curge. Oare sa fi curs ca era acel furtun scos, dar e ciudat ca nu actionasem spalatorul de faruri sau parbriz cand am pus lichid si a inceput sa curga...Posibil sa fii pus prea mult lichid eu, dar mi se aprinsese martorul in bord si am pus vreo 2-3 litri si a inceput sa curga. Nu stiu ce sa zic dar acum nu mai curge si are in el cam vreo 5-6 litri de lichid.Sper sa nu mai am probleme, am fixat furtunul bine am pus si siguranta la loc, n-am idee cum a iesit de acolo furtunul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul este amorsat permanent, chiar daca actionezi sau nu spalatoarele. Cand actionezi spalatorele se face presiune si se ridica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare la cei mai cunoscatori am.Cati litri de lichid intra in vas la passat variant cu spalator de faruri si la cati litri ramasi se aprinde martorul in bord? 

 

Ps. @DRI@N Vasul este din 2 componente. La tine e posibil sa curga pe acolo, dar imbinarea este undeva sus cred ca intra 3-4 litri pana ajunge acolo.

 

La mine cred ca de la acel furtun de la spalatorul de far era problema ca nu aveam nici presiune la parbriz cand aveam farurile aprinse. Sper sa nu mai am probleme pe viitor cu vasul ca trebuie sa demontezi o gramada ca sa ai acces partial la el...

Modificat de SavuAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!