Jump to content

Suspensie de Top Vs Suspensie Low-Cost platforma Golf 4


quattro3001
 Share

Postare recomandată

Am decis sa deschid acest topic considerand ca sunt in masura sa dau sfaturi din propia experienta , cum ne alegem suspensia pentru masina? pentru performanta sau pentru look ?

Suspensi care le-am avut pe masina personala si despre care pot da un feedback

-suspensie Ta-technix( prima suspensie reglabila o suspensie de duzina la capitolul performanta 0 barat )

-suspensie Raceland (alt nume, aceleasi materiale, capitolul performanta 0 barat )

-suspensie Bilstein B8 (ehe aici deja eram in alta liga , dar tot nu stiam cu ce se mananca , fiind un amortijor monotub ( foarte dur) am montat niste arcuri foarte tari din care am mai si taiat sa fie treaba pe burta ) desi se simtea ceva tot nu era ce trebuie , capitol performanta 0, nu ca amortizoarele nu ar fi ok , pentru ca le-am facut eu sa nu fie , faptu ca am taiat din arcuri a dus la performante 0 , recomand aceste amortizoare cu arcuri stock !

-suspensie Bilstein B14 ( eee de aici incepe treaba serioasa , oarecum o suspensie de top seta gresit poate duce la un esec si in final se poate comporta cu o suspensie de duzina , tot pe burta masina nu statea deloc pe sosea , numai spun ca fugea spatele intr-o veselie , verdict ( un gunoi nu este buna , asta este ce credeam la momentul respectiv) suspensia reglata cum trebuie este laser .Kitul Bilstein b14 este format din catus de Bilstein b8 in teca reglabila

-Suspensie KW v1 inox-line ( o suspensie care reglata cum trebuie este ok , destul de confortabila dar care pusa pe burta am reusit sa o distrug foarte repede )

-suspensie KW v2 ( aici deja acumulasem informati necesare bunei functionari a unei suspensi , brate de r32 + fuzete de r32 + bratele paralele cu solul = performanta dar lookul avea de suferit )

-suspensie KW v3 ( probabil suspensia cu care m-am inteles cel mai bine , o suspensie de top si din punctul meu de vedere mult peste Bilstein b16 , dar ajunge si acolo , amortizorul KW este un amortizor twin tub amortijor de inalta calitate cu reglaje pe inaltime , duritate si revenire alta viata performate extraordinare recomand !

-suspensie Bilstein b16 ( topul celor de la bilstein suspensia laudata de toata lumea nu mi-a lasat o impresie wow , fiind o suspensie foarte dura , tare, scutura foarte rau de altfel caracteristicele amortizorului monotub + reglaj pe duritate + arcuri tari 70nm= baieram in masina , dar ce am facut eu , pentru ca era mult mai usor de setat decat KW v3 am luat niste arcuri de KW v3 care au 60nm si le-am combinat cu niste arcuri de Eibach pro street s si am reusit sa o aduc la nivelu la care il doream suspensia numai scutura iar cand vroiam sa fie tare umblam la robinet !)

-suspensie Eibach pro street s ( multi stiu , putin cunosc dar Eibachul in cauza este un KW v2 fara reglaj pe duritate , mi-a placut la nebunie suspenia si o recomand ca o suspenie cu performante decente)

-suspensie H&R ( la fel H&R este fratele geaman al Bilstein b14 si cu asta cred ca am spus tot difera doar numele acelasi cartus de amortijor Bilstein b8 in teaca reglabila pe inaltime)

Eibach + Weitec+ Koni = KW , desi in trecut Koni producea KW se pare ca "copilul a inghitit mama"!

Modificat de quattro3001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce ai tot schimbat si improvizat la suspensii...de ce nu ai apelat la o firma de tuning,sa ti-o regleze profi...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre suspensii pe aer ne poti spune vreo parere? performante/ look?

 

Ma intereseaza daca sta ca o suspensie sport in curbe sau o sa se simta ca o barca.

 

Eu inca astept o serie de sasiu de cupra R.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost suspensi care le am avut si probat , si nu merge nici o firma de tuning cu masina ta zi de zi , suspensia ti-o reglezi dupa bunul plac, iar de improvizat nu stiu la ce te ai referi aici era vb de upgrade-uri ! Legat de air raid nu am nimic de zis ca nu am avut de a face cu asa ceva dar clar nu au nici o taina cu performanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inca astept o serie de sasiu de cupra R.

VSSZZZ1MZ5R002926

Iar VIN decoder-ul l-a postat deja Gabi in postul http://vwforum.ro/topic/69773-vin-decoder-pr-numbers-oem-parts/?view=findpost&p=1708979

O discutie asemanatoare o gasiti in topicul H&R Cup Kit sau KONI FSD + Eibach Pro Kit

Modificat de Roger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trutan Darius

Eu am kw v1, ce anume ai reusit sa distrugi la ea? detaliaza te rog:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma repet, daca suspensia nu este reglata corespunzator se alege prafu de ea, daca ai basculele paralele cu solu atunci suspensia este reglata corespunzator! Este simplu cu cat lasi masina mai jos cu atat tija amortijorului numai are cursa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

eu nu inteleg de ce mai conteaza "lookul" daca suspensia e pt performanta? si trebuie reglata pt performanta.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

 

Am o întrebare pentru cei mai pricepuţi:

 

Se dă una bucată Golf MK4, FWD, suspensie reglabilă (pe înălţime).

 

Pe spate, efectul coborârii este ca roţile stau cumva crăcănate, deloc perpendiculare pe sol, mănâncă cauciucurile pe interior.

 

Există vreo soluţie pentru a contracara acest efect? eventual ceva demontabil sau reglabil având în vedere că vara vreau sa ţin maşina mai jos decât iarna şi îmi dorec ca roţile sa rămână paralele şi să nu merg 2000 km pe un set de cauciucuri.

 

Se poate pune pe un FWD puntea spate de la un 4motion? - asta o văd eu ca soluţie elgantă şi de durată...

 

Mulţumesc.

Modificat de guppster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Man tu ai o problema cu puntea , nu poti pune fara modificari punte de 4x4 pe FWD din pacate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms quattro.

Cam asta vroiam sa stiu, nu vreau sa fac transformare 4wd, doar sa pun puntea spate dar se pare ca si asta implica modificari extinse :)

Modificat de guppster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EUGEN slatina

salut. am gasit sa achizitionez o reglabila kw v2? ce parere aveti ? cam cat coboara? masina cum se comporta ? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O suspensie foarte buna ! Se va comporta foarte bine masina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Ce părere aveți de kw v1?

Ce părere aveți de kw v1?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!