Jump to content

Probleme electrice


Shtrumf2k
 Share

Postare recomandată

2 hours ago, dany198622 said:

Aceeași problema am și eu,din păcate eu am nimerit o siguranța din aia chinezeasca și mi-a topit firul pana in spatele bordului  dar totodata am avut și un pic de noroc și am putut înlocui firul pana acolo.Problema e ca in continuare îmi arde siguranța și sper sa fie și la mine același senzor ca și l tine,mâine verific și revin.

Se aprindea și la tine martorul la nivel ulei in momentul când făcea scurt?

Multumesc

Daca citeai posturile mele din urma, vedeai si simptomele pe care le-am avut. Nu mergea clima, se aprindea becul la ulei si nu mergea becul la marșarier.

 

PS: Ai pus tot siguranta de 5 si ti-a topit firul, sau n-ai avut si ai pus una mai mare?

Modificat de Cristi 78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus de 5A dar nu sa ars nu înțeleg de ce,probabil sigurante de proasta calitate și mi-a topit firul,firul am reușit și l-am înlocuit dar tot îmi arde siguranța,ce sa mai verific,cum sa procedez?

Multumesc

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie la sigurante ca eu cu de alea chinezesti era sa dau foc la masina...asta mica de 5A am pus-o cu un bec de far pe baterie si nu s-a ars, am facut scurt pe ea si in loc sa se arda se inrosea si se topea plasticul....deci bomba cu ceas

Modificat de WooZie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pana am depistat scurtul, am ars vreo 2 de 5 si una de 7.5A, tot chinezesti. Probabil e dupa noroc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, dany198622 said:

Nu cred ca ma descurc sa fac așa ceva,ma depășește pentru ca pe acel circuit sunt foarte mulți consumatori,cum depistez eu firele la fiecare consumator in parte?

C7C30F59-5584-4A2A-8165-2E7F120BB481.png

Dupa diagrame,  culori fire, nr pin conector. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 8 ore, WooZie a scris:

atentie la sigurante ca eu cu de alea chinezesti era sa dau foc la masina...asta mica de 5A am pus-o cu un bec de far pe baterie si nu s-a ars, am facut scurt pe ea si in loc sa se arda se inrosea si se topea plasticul....deci bomba cu ceas

Cum facem diferența ? Din cauza unei siguranțe mi-a făcut durere de cap

4 minute în urmă, F l o r i n a scris:

Dupa diagrame,  culori fire, nr pin conector. 

Ce îmi spui tu sa fac ma depășește trebuie sa știi bine electrică,oricum multumesc pentru sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema siguranței nr 4 de 5A,la mine problema era de la firul care duce la încălzirea stropitoarelor încălzite pentru parbriz,erau varza firele,lipite toate între ele,de știut pentru cei care mai problema asemănătoare.

Multumesc celor care au încercat sa ma ajute.

image.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Am aceste erori la masina unui prieten, Audi A3 , 2.0 TDI 2007.

  Address 01: Engine       Labels: 03G-906-021-BMM.clb
Control Module Part Number: 03G 906 021 JH    HW: 03G 906 021 AB
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  2075
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 11111 111 11111
                      VCID: 6ED9937A79970CF4E0-803A
5 Faults Found:

000833 - Camshaft Position Sensor (G40) 
               P0341 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 283427 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2022.03.10
                    Time: 00:16:36

             Freeze Frame:
                    RPM: 168 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 9.50 V
                    Bin. Bits: 00101100
                    Idle Stabilization: 0.0°KW
                    (no units): 32.0

005658 - Glowplug for Cylinder 1 (Q10) 
               P161A - 000 - Open Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 283427 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2022.03.10
                    Time: 00:22:17

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.01 V
                    Bin. Bits: 00101100
                    Temperature: 5.4°C
                    Bin. Bits: 00110000

005659 - Glowplug for Cylinder 2 (Q11) 
               P161B - 000 - Open Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 283427 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2022.03.10
                    Time: 00:22:17

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.01 V
                    Bin. Bits: 00101100
                    Temperature: 5.4°C
                    Bin. Bits: 00110000

005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12) 
               P161C - 000 - Open Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 283427 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2022.03.10
                    Time: 00:22:17

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.01 V
                    Bin. Bits: 00101100
                    Temperature: 5.4°C
                    Bin. Bits: 00110000

005661 - Glowplug for Cylinder 4 (Q13) 
               P161D - 000 - Open Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 283427 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2022.03.10
                    Time: 00:22:17

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.01 V
                    Bin. Bits: 00101100
                    Temperature: 5.4°C
                    Bin. Bits: 00110000


Readiness: 0 0 0 0 1 

Au fost inlocuite: distributia,senzorul G40 si bujiile.  Motorul a pornit foarte greu, dar parca mergea in 3 cilindri si se aprinsese si lampa de la ulei.

Am verificat firele dupa un clip de pe youtube. In clip persoana zicea ca pe 1 trebuie sa am 12v, pe 2  5V ,iar 3 e semnalul.

Eu am pe 1 si 2 5V si pe 3 0V.

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificati cablajul de la senzor pana in ecu motor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca am pe pinii 1 si 2 5v si 3 care este ground 0v, ar trebui sa fie ok cablajul... Unde as putea gasi pin-outul la acest senzor si ECU?  Masina care avea pe pinul 1 12v ,2 5v si 0v era un Passat, poate difera tensiunea fata de Audi... 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor bun, cablaj bun, ecu....vine ce trebuie, distributia ok. Ceva nu se pupa aici...daca toate erau asa ok, nu trebuia sa ai eroarea respectiva si sa functioneze defectuos.

O sa iti scot eu maine pinout,  cand am un pic de timp

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, avem una bucata golf 5 gti, cod motor AXX. Am erroare urmatoare p3193 intake manifold damper for air current flow control open stop out of range

Incercat sa dau adaptare la motoras, nu reuseste da fail. Am schimbat motorasul de la flapsurile din admisie cu unul bun, de pe masina unui amic si problema persista. Flapsurile in sine sunt curate si se misca foarte usor. Aveti ceva idee ce pot sa fac/schimb? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firele de la motoras la ecu si alimentarea lui.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa verific... banuiesc ca pot verifica daca vine curent in capul mufei cu un multimetru 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt alimentare. Mai departe, verifica intai continuitatea acestora pana in ecu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Notat. e foarte aiurea dimineata pornirea la rece din cauza ca nu actioneaza flapsurile :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, vin și eu cu o problema. Daca mă poate ajuta cineva, vreau sa îi mulțumesc anticipat, dau și o bere când vin acasă la Cluj, momentan locuiesc în Germania.

Datele mașinii: Golf V 2.0 TDI BKD DSG, an 2005
Mașina a stat 4 ani timp in care și-a făcut o veveriță cuib in compartimentul motor. Am reușit să rezolv toate problemele la ea, mai puțin una (sau două). 
Primesc erorile din imagine pe vcds. Inițial am presupus că sunt ceva cabluri roase, deoarece sunt toate 4 bujiile și debitmetrul(fiind același cablaj). Am desfăcut totul, am verificat și nu se vede nimic frezat de rozătoare.
Motorul functioneaza normal, nu scoate fum, nu intra in limp.
Am testat cu un debitmetru 100% funcțional, cu ambele e aceeași poveste, senzorul intra direct de la pornire in modul de protecție (din ce am mai citit asta e explicația, sper sa nu mă înșel) și arată constant 550mg/str.
Cele două fire verde și negru de la debitmetru (vezi poza) merg direct in Ecu, (cred că prin ele se transmite semnalul la ecu 🤷) și nu sunt întrerupte, am verificat. 

Pe celelalte două fire galben/roșu și negru/violet, tensiunea e 0. Daca nu gresesc, pe acolo se alimentează senzorul, deci ar trebui sa am 12v.

Acum rămân cred, doar 2 posibilități:

-cablaj întrerupt sau ceva siguranță...? 

-Problemă internă ECU.

Exista vreo siguranță sau cum as putea sa exclud complet posibilitatea de a fi cablajul de vina?
Apoi erorile de la bujiile incandescente, au vreo legătură sau nu? E alta problema separată?
Orice alte idei sfaturi din partea cunoscătorilor sunt bine primite.
Va mulțumesc încă o dată.

Screenshot_20230418_233657_com.android.gallery3d.jpg

Screenshot_20230418_233701_com.android.gallery3d.jpg

Screenshot_20230418_233735_com.android.gallery3d.jpg

Screenshot_20230418_233755_com.android.gallery3d.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sigurantele, trebuie sa ai plus 12v acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sigurasnta SC 29 din habitaclu si vezi ca masina ta e 2005 nu 2004. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 4/19/2023 at 11:08 AM, Al Bundy said:

verifica sigurasnta SC 29 din habitaclu si vezi ca masina ta e 2005 nu 2004.

Mulțumesc mult! Asta era problema. Nu era acolo nicio siguranță, nu înțeleg de ce cineva ar fi scos-o. Acum funcționează normal. Am luat și TUV-ul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare!

 

Am și eu ceva probleme cu Golful 1.4 BUD. Pornit fără probleme, mers 3 minute, oprit pe avarii 5 minute. La plecare martori aprinși in bord, nu învârte, nu pornește. Împinsă 3 metri a pornit foarte ușor. Mers normal 30 minute prin Bucuresti, am oprit. Surpriza, nu a mai pornit din nou. Cu OBD II, tensiunea înainte de pornire este 10.xV, când e pornita, creste la 13.xV. Diverse erori pe OBD II, însă cu caracter sporadic. Împinsă iar, pornește destul de ușor, fără probleme in mers. 
Am mers după ceva mai turat, opresc in vârful unei pante (zic ca daca se oprește, sa încerc sa o pornesc mai ușor dandu-i drumul la vale). Opresc motorul, când sa pornesc, la fel. Nu învârte, nu pornește, martori aprinși. Ii dau drumul la vale, pornește ușor, însă după o accelerare se blochează turometru pe la 1200-1400 rotații și nu mai accelerează. O bag in viteza, motorul moare din cauza ca nu pot accelera. Apare și un mesaj in bord cu fault engine și workshop. 
Nu am verificat siguranțe, urmează mâine sa fac asta. 
Aveți ceva idei? Ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dulgheru Narcis

Salutare,

 

Am un Golf 5 Climatronic si de ceva vreme se tot reseateaza panoul de comanda clima. Mentionez ca aer rece baga... doar se reseteaza panoul de comanda. Ma poate ajuta cineva va rog?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se reseteaza....adica nu ramane la temperatura setata de tine, anterior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dulgheru Narcis

Salut, se stinge și se aprinde, uneori la 2-3 secunde, uneori la 1-2 minute...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca va fi nevoie sa inlocuiesti panoul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!