Jump to content

Probleme electrice


Shtrumf2k
 Share

Postare recomandată

sus se apasa cu o surubelnita si tragi un pic in spate - cand s-a departat de sus, se ridica un pic in sus, si se poate scoate - impinge sa il departezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am apasat cum ai spus dar n-am reusit :( . E foarte bine strans acolo; probabil ar trebui fortat mult mai tare ca sa mearga dar daca nu am vazut exact cum se face, de teama sa nu stric ceva nu aplic forta necesara. Ca fapt divers, azi nu se mai auzea nici un click si consumul statea undeva la 1A.

Modificat de johnygold
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consum in stand by sau cand si cum ai masurat ?....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus multimetru in serie cu borna -, am incuiat masina si simulat capota inchisa. In aceleasi conditii, cand stergatorul de parbriz functioneaza, consumul scade in aproximativ 30-40 de secunde la 0,01. Nu tot timpul consuma 1A...alte dati doar 0,3 sau 0,6...sau variaza intre 0,3 si 0,8 , iar atunci cand variaza se aud si clickuri din bord in zona torpedoului sau a volanului, dar cand consumul e stabil nu se mai aude nici un click. Am scos siguranta stergatorului, consumul a ramas, am scos pe rand toate sigurantele, acelasi rezultat.

Modificat de johnygold
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In dimineata asta stergatorul functiona, iar consumul 0,01A, in conditiile in care am lasat-o in garaj cu consum de 1A fara sa ma ating de ea. Cat i-am pus si luat contactul iar a inceput sa consume si stergatorul sa nu mai mearga. Daca erau fire in scurt ar fi consumat tot timpul nu doar aleatoriu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba centrala electrica atunci, ca stergatorul este comnadat de centrala electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...schimb ce o fi nevoie, dar trebuie sa fiu sigur ca de acolo e problema inainte sa arunc cu bani. Am incercat eu sa-i dau de cap, m-am inarmat cu multimetre, rabdare, v-am ascultat sfaturile, dar se pare ca problema e mai profunda si mi depaseste abilitatile de amator incepator. Am masurat tensiuni, incarcare, testat bateria, scos sigurante, in zadar. Mai mult de atat mi-e sa nu stric ceva decat sa repar. 2015 e gata, scot borna cand o las in garaj, iar la anu merg in service, poate nimeresc la un electrician bun....sper doar sa consume cand ajung acolo, ca sa aiba ce repara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna seara,

Am un Golf 5 1.4 TSI 140 CP modelul United 2008. Am ramas fara baterie de cateva ori si nu stiu ce sa mai fac si unde sa mai duc masina.
- Cand am achizitionat masina in August 2015 am schimbat bateria(Macht 60Ah curent pornire 550).
- In Noiembrie 2015 (deci o data cu inceputul sezonului rece) au inceput primele semne : martorii volan galben + ESP aprinsi.
- In Decembrie 2015 am ramas fara baterie de tot : nu se mai aprindea nici ledul de pe portiera. Dupa ce am primit curent de la un prieten, a2a zi iarasi s-au aprins cei 2 martori, dar totusi masina a pornit. Am dus masina la un service unde mi s-a spus ca trebuie schimbat casetofonul (RNS 300). Am dus masina la un alt service si mi-a spus ca bateria este problema, asa ca am schimbat bateria si am pus o Varta Silver Dynamic 63Ah curent pornire 610.
- In Octombrie 2016 am schimbat casetofonul cu un RCD 510 original VW si cel care l-a montat a legat un cablu de la casetofon la comutatorul de lumini si mi-a spus ca doar asa se poate evita consumul si ca nu o sa mai am probleme niciodata cu bateria.  
- In Noiembrie 2016 am fost la un alt service deoarece apareau din nou cei 2 martori si mi-au spus ca apare o problema intre calculatorul de la coloana de directie si calculatorul principal, dar sa nu imi fac grija ca nu este nimic grav.
- Din Noiembrie si pana acum, bateria s-a descarcat de vreo 4-5 ori si masina nu a mai pornit.

Am verificat daca nu cumva ramane ceva pornit (casetofon/plafoniera/faruri). Am scos siguranta de la casetofon, dar cei 2 martori tot s-au aprins a2a zi. Am scos borna de la baterie si cei 2 martori au aparut din nou, dar masina a pornit Pot sa fiu chiar atat de ghinionist sa fi nimerit 2 baterii stricate?

Vreau sa mentionez ca problema cu bateria descarcata se intampla numai cand este frig (sub 5 grade). Vara merge fara probleme.
Nu am montate xenoane sau altceva aftermarket.

A mai intampinat cineva aceasta problema? Ma puteti ajuta cu o sugestie/sfat? 

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masoara consumul in stand-by cat si incarcarea alternatorului.

FA update de soft la gateway sa nu-ti descarce bateria RCD510-le.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ultima versiune de soft de gateway.
In stand-by cu masina oprita si incuiata curentul consumat este 0,1 A.
Am verificat si alternatorul la un service si incarca foarte bine. 

@Al Bundy Va multumesc pentru sugestii.

Alte idei? :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima vesiune fiind ? cat este incarcarea alternatorului? Si aici vb de cifre, nu vorbe.

In stand by consumul este de vreo 5 ori mai mare decat cel admis.

 vezi de ce ai consum mare in standby.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, coshmin said:

Am ultima versiune de soft de gateway.
In stand-by cu masina oprita si incuiata curentul consumat este 0,1 A.
Am verificat si alternatorul la un service si incarca foarte bine. 

@Al Bundy Va multumesc pentru sugestii.

Alte idei? :mellow:

trebuie pus ampermetrul pe masina si deconectat din module, pana cand se identifica consumatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa nu ajute scoaterea sigurantelor la o masina cu CAN, intrucat poate trezi aiurea alte controllere din retea. Cred ca la asta te refereai prin deconectarea modulelor.

Am citit un articol pe net ca poate fi masurata caderea de tensiune pe bornele unei sigurante in timp ce e conectata si cu ajutorul unui tabel putem afla ce consum real de curent ii corespunde. Mai neplacut e faptul ca ai nevoie de un multimetru destul de precis ca sa masori si valori mici precum o zecime de mV. Printr-o siguranta de 30A, o cadere de 0.1 mV corespunde unui consum de curent de 62mA, ceea ce e dureros. Daca nu era asa de sensibila problema as fi incercat genul asta de diagnoza si la mine, insa nu am multimetru de rocket scientist...

http://www.autonerdz.com/yabbfiles/Attachments/HowtodoParasiticdraintestacrossfuses.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajuta, stai linistit - deconectarea modulelor, sigurantelor si asteptarea timpului necesar pentru anumite module sa intre in sleep - este singura solutie de depistare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quote

Am un Golf 5 1.4 TSI 140 CP modelul United 2008. Am ramas fara baterie de cateva ori si nu stiu ce sa mai fac si unde sa mai duc masina.

Exact asta am patit si eu, Pui multimetrul pe baterie, inchizi si daca dupa 3-4 minute nu scade curentul la 10-20 mA, incepi sa scoti din sigurante si vezi care nu "doarme".

RNS-ul nu se mai inchidea din CAN. Am dus-o la meserias, a facut-o, a functionat 2 luni si apoi acelasi pocinog. O caciula de bani daca pun la socoteala toate.  I-am taiat eu plusurile si le-am trecut prin 2 relee cu bobinele alimentate dintr-o siguranta de 5 A, dupa contact. De 4 ani merge brici.

Chestia asta cu "baterie slaba" se mai intimpla si din cauza bobinei de cuplare (a bendixului).  Asta e marea boala a demaroarelor. Pornind mai greu, descarca si oboseste bateria.

Contactele de cupru fac mult oxid dupa un numar mai mare de porniri (mai ales "chei lungi") si caderea de tensiune este semnificativa. Oxidul de cupru nu-i la fel de bun conducator de electricitate ca cel al argintului. Sertizata fiind, ramine doar s-o schimbi. Iar daca bateria a scazut la 10,8v, poti s-o arunci.

Vorbesc si ca patit, dar si ca meserias desi nu lucrez in domeniul "automotive".

Modificat de gheorghita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cred ca aici e locul potrivit:

Obisnuit cu alarma care se declanseaza atunci cand stopul de ceata este pornit, aceasta nu s-a declansat (alerta sonora) si dimineata bateria era goala.

Am considerat ca am fost neatent la alerta si am constatat de fapt ca aceasta nu s-a declansat si in continuare nu se mai declanseaza.

De atunci, desi stopul de ceata a ramas pe OFF, am mai ramas de cateva ori fara baterie pentru ca acum, consumatorii care erau inainte de ignorat (radio, de exemplu) au inceput sa consume, astfel incat am considerat ca bateria pur si simplu nu mai duce.

Totusi, incercand sa gasesc o logica, ma gandesc ca ar exista un consumator ascuns, un scurt, ceva care ar persista chiar daca as schimba bateria, asa cum au spus anterior si colegii.

 

1 - de ce nu se mai declanseaza alarma sonora pentru far ceata ON

2 - schimbarea bateriei e ceva foarte la indemana, insa nu sunt sigur ca ar rezolva integral problema, mai ales ca am observat ca de ceva timp, nu mai porneste la binecunoscutul "sfert de cheie", se vede clar ca bateria e deja slabita.

 

Multumesc mult si in special, cu anticipatie, lui Al Bundy - The Man.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stopul de ceata, care se actioneaza prin tragerea butonului de la faruri.

Cand opresc motorul si scot cheia de contact, se declanseaza alarma sonora daca nu inchir pozitia respectiva.

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switch-ul din usa soferului e problema. Si nu e "alarma de ceata", e "alarma" (buzzer) pt lumini pornite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e alarma de ceata, evident, insa mie mi se declansa buzz-ul doar atunci cand stopul acela de ceata era lasat ON.

Daca las luminile aprinse, buzz-ul nu se declanseaza pentru ca, dupa inchiderea masinii, farurile se opresc automat.

Ca informatii suplimentare, eu parchez masina cam in camp, deci rozatoarele sunt practiv proprietarele masinii noaptea, mecanicul m-a informat ca sunt semne, in plus, de vreo 2 ori, caroseria "m-a curentat". Deci cred ca e de suspectat un scurtcircuit. Consumatorul lasat aprins pe timpul noptii, in lipsa alarmei sonore, a fost inceputul problemei, deci nu gasesc o logica.

 

@MRC Multumesc.

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa faci o masuratoare a consumului in standby, dupa care vedem despre ce e vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut! Ieri dimineata am observat ca nu se mai modifica consumul mixt, sta pe 6.2 si undeva pe la jumate apare un 2 care inainte nu era!

Am identificat aceste erori:

Address 17: Instruments        Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
   Part No SW: 1Z0 920 812 D    HW: 1Z0 920 812 D
   Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 1610  
   Revision: V1610056    Serial number: SKZ7Z0G4617669
   Coding: 0002101
   Shop #: WSC 10109 599 95558
   VCID: 356AF16A5C90B59692-8060

1 Fault Found:
01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 208
                    Time Indication: 0

Address 08: Auto HVAC        Labels: 1K0-907-044.lbl
   Part No SW: 1Z0 907 044 AB    HW: 1Z0 907 044 AB
   Component: ClimatronicPQ35 120 0600  
   Revision: 00120022    Serial number: 00000000000000
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 76E836660116FE8E5B-8022

1 Fault Found:
00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 
            000 -  -  - Intermittent

 

 

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deconecteaza borna de la baterie, pentru cateva minute si vezi daca isi revine, dupa conectare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a resetat si nu mai apare... Ms frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuia doar trecut pe 1in loc de 2. 

2 este contoarul pentru lunga durata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!