Jump to content

Passat Variant B5.5 136 cp Euro 4, DPF


MikeRG

Postare recomandată

Am si eu o intrebare...de ce NU folosesti ulei Liqui Moly 5w40 pentru PD cu Mos2 in el, gata preparat de fabrica? ?

Link către comentariu
  • 2 months later...

Zici de Molygen? Cam scumput. Cred totusi ca deja e vorba de marketing...

https://www.epiesa.ro/ulei-motor-liqui-moly-8576-molygen-5w40-1l-acc-54460.htm

Update: avem 301.825 km si au fost schimbate astazi: amortizoarele fata (Bilstein), bieletele stabilizatoare, toate bratele suspensiei fata (Lemforder si Delphi), discuri fata si placute frana fata (TRW) - precizez ca dupa experienta placuta cu primul set de discuri si placute fata TRW (101.800 km rulati pana la uzura aproape totala), am repetat echiparea. A picat la demontaj si unul dintre suportii de aluminiu ai flansei de amortizor (super corodat si nedesfacut cel mai probabil din fabrica) dar am reusit in timp record (sub 2 ore de la incident) sa cumpar pe plan local unul s/h impecabil pentru a termina lucrarea. Am schimbat protectiile amortizoarelor spate si un burduf de planetara. Toata taraba m-a dus la 2500 lei cu tot cu montaj.

La drum din nou cu vaporul, in conditii optime!

IMG_20200427_155829.jpg

IMG_20200427_155822.jpg

IMG_20200427_155815.jpg

Link către comentariu
  • 5 months later...

Update: 307.000 km

 

Intre timp au mai picat si au fost inlocuite, cu piese noi:

 

- arcurile suspensiei fata (KYB) - 300 lei;

- radiatorul de racire (NISSENS) - 288 lei;

- debitmetrul (BOSCH) -375 lei;

- releul pompei de motorina (FEBI-BILSTEIN) - 21 lei.

 

Schimbat azi filtre aer, habitaclu.

 

Urmeaza cel mai probabil intercooler-ul.

Link către comentariu

Ca sa fie masa bogata, pentru ca alaltaieri am facut brusc si dintr-o data pana pe spate, am constatat ca anvelopele Dunlop de vara achizitionate noi acum 6 ani s-au cam dus (kilometri, lovituri etc.). Asa ca am profitat de o oferta buna la o firma de cauciucuri si am incaltat-o pe final de sezon, cu anvelope Vredestein, tot noi, la un scor exceptional de sub 800 lei tot setul de patru. Am galosi noi pentru sezonul de vara incepand cu 2021, alea de iarna mai tin un an doi...

Link către comentariu

Zi-mi si mie unde sunt fabricate amortizoarele Bilstein?
Multi Km fara probleme...

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Nu stiu exact provenienta.

 

Cat despre probleme, ca sa fie masa si mai bogata, injectoarele au dat in ultimele trei saptamani semne clare de oboseala: relanti neregulat, fum alb in relanti, pierdere de putere, motorina in baia de ulei, consum crescut in BC.

 

Azi am spart pusculita si, in baza recomandarilor am fost la Maracineni, Buzau, unde, dupa aproape o zi de asteptat si lucrat, am o alta masina! Oamenii sunt profesionisti: testat cu testerul si pe banc, prezentat diferente intre injectoarele obosite si unul reconditionat; inlocuit pistoanele si o-ringurile injectoarelor, suruburile de prindere; demontaj-montaj inclus in pret, factura si garantie. 1800 lei tva inclus. Parfum!

 

Masina trage ca apucata, la toate turatiile, liniar, nu mai pute ca inainte a motorina nearsa.  In fine, am schimbat si uleiul si filtrul de ulei, fix dupa reparatie, sa scot motorina din baie. Filtru de ulei BOSCH, ulei Liqui Moly High Tech 5w40, aditiv MoS2 Liqui Moly .

 

WhatsApp Image 2020-10-21 at 09.39.49.jpeg

WhatsApp Image 2020-10-21 at 12.56.12.jpeg

WhatsApp Image 2020-10-21 at 12.05.11 (3).jpg

WhatsApp Image 2020-10-21 at 12.05.11 (3).jpeg

WhatsApp Image 2020-10-21 at 12.05.11 (2).jpeg

WhatsApp Image 2020-10-21 at 12.05.11 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-10-21 at 12.05.11.jpeg

Link către comentariu

Stiam ca reconditionarea unui injector PD e vro 300Lei....stau si ma intreb ce a costat asa de mult diferenta pana la 1800Lei!? ?
Bine ca acum ai motorul brici!

 

Link către comentariu

@mariuscbn Astea sunt preturile, crede-ma am intrebat in toate partile. In Bucuresti, o singura firma repara PD, cei din Pantelimon, de langa Tuborg, dar nu asigura montaj si in acest caz garantia e ceva neclar. Cu 72 lei/injector constatare si 450 lei/injector +TVA, cu oring-uri, fara suruburi si montaj demontaj, cam piperat. In Buzau, alta firma recomandata ia 50 lei/ constatare/ injector, 50 lei/kit oring-uri/injector, 450 lei TVA inclus /reconditionare /injector, fara suruburi, manopera de montare/demontare separat. Asa ca cei de la Maracineni au fost de departe cei mai convenabili, plus ca mergi cu masina si pleci de la ei in aceeasi zi (a durat cam 5 ore, era coada, fac cam 3-4 masini pe zi).

Link către comentariu

NU te contrazic, da stiam ca face si turcaletele de la autogara Filaret si ca ar fi cel mai bun pe Bucuresti...indiscutabil sunt buni si astia de la Maracineni, Buzau si ai avantajul ca testezi motorul pana acasa.
Multi km fara probleme si #sanatatelamotoare 

Link către comentariu

Astazi am schimbat si intercoolerul (Nissens) precum si toate o-ring-urile tubulaturii de turbo (6 mari si 1 mic).

 

Inca 488 lei piesele si 250 lei manopera.

 

Mai avem etrierii spate (cel din stanga plange). Si cred ca ma opresc anul acesta, deja mi-am cumparat singur masina.

 

 

WhatsApp Image 2020-10-26 at 17.31.07 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-10-26 at 17.31.07.jpeg

WhatsApp Image 2020-10-26 at 17.31.06 (2).jpeg

WhatsApp Image 2020-10-26 at 17.31.06 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-10-26 at 17.31.06.jpeg

 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

10 noiembrie - schimbat etrieri spate: 500 lei etrierii, 80 lei placutele, 200 lei manopera. Fara numar, fara numar!

WhatsApp Image 2020-11-11 at 12.56.49.jpg

WhatsApp Image 2020-11-11 at 12.56.50.jpeg

WhatsApp Image 2020-11-11 at 12.56.49 (3).jpeg

WhatsApp Image 2020-11-11 at 12.56.49 (2).jpeg

WhatsApp Image 2020-11-11 at 12.56.49 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-11-11 at 12.56.48.jpeg

Link către comentariu

Ma uit la ce faci tu si imi aduc aminte prin ce am trecut eu cu Touareg-ul sotiei, tot mai vechiut asa. In fiecare luna era cate ceva si ma cam seca de bani insa la un moment dat am zis stop si am lasat-o in service 3 saptamani si au cautat-o peste tot. Acum de 1,5 ani merge impecabil fara nici o interventie. Faptul ca factura a fost foarte mare nu mai conteaza dar este o masina pe care te poti baza, acelasi lucru presupun ca il urmaresti si tu :) 

Link către comentariu

Da, si eu am patit cam acelasi lucru cu Golfu 4, am pompat bani inca o data si ceva cat am dat pe masina si acum cand sa o vand multi rad la cati bani cer pe ea.

 

E de apreciat ceea ce faci tu si cand vrei sa ai o masina buna, sa te bazezi pe ea +1 si de la mine.

Link către comentariu
On 11/11/2020 at 1:32 PM, Muale said:

nu mergeau reconditionati (piston, garnituri) ?

Unul (cel original de pe masina) deja curgea prin ax.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Foarte tare ca desi masina are ceva ani in spate mai investesti in ea si nu o lasi de izbeliste, lucru pentru care sunt sigur ca te rasplateste si o va mai face multi ani de acum incolo. Bafta!

Link către comentariu
  • 1 year later...

Nu am mai scris de mult.  Dar noutățile sunt.  Au mai cedat intre timp: doua furtune din tubulatura turbo/intercooler,  racordul flexibil dintre turbina si eșapament.  Turbina insasi a depășit cu mult asteptarile si promisiunile.  Garantata initial pt 100.000 km acum are 130.000 km. Merge,  mai suiera, mai blocheaza geometria dar se pare ca un mers extraurban lung e cel mai bun medicament/ameliorare,  pana cand va fi nevoie de un nou RK. 

 

In perioada 13-18 august 2022 am fost in concediu la Istanbul.  1300 km parcurși fara probleme,  cu doi adulti, un copil aproape adult,  unul mediu 😁 si portbagajul plin pana in tavan.  Mers legal.  A/C tot timpul.  6.8% consum. Am depasit la întoarcere 350.000 km pe bord! 

In rest,  filtre,  ulei la timp si multa atentie acordata acestui agregat credincios au facut ca pe data de 12.08.2022 sa marcam 10 ani de cand serveste familia! 

Link către comentariu
  • 4 months later...

Noiembrie, ultimul bal? Ori la bal, ori la spital. Un semi rk a cuprins: turbina (140k km de la prima reparatie) , înlocuirea volantei (80k km de la inlocuire - epic fail as zice) , a patru tacheti (110k km de la inlocuire), toate cele 4 bujii incandescente (niciodată înlocuite) , un racord din circuitul de racire, din nou un racord de turbo plesnit de mersul prost al turbinei, dat jos chiulasa, curatat de calamina, inlocuit garnitura.

 

Merge chiar un pic mai bine decât o stiam. Deja 2k km de la reparații. 

 

356.000 km pe bord. 

 

Iar azi 29.12.2022 am schimbat din nou etrierul spate dreapta. Fix dupa 2 ani curgea prin ax. 

Link către comentariu
  • 8 months later...

Septembrie 2023 - 371.000 km. Alte interventii facute in aceasta luna: sonda G62 (prima echipare), tampoanele de motor si de cutie (prima echipare), un capat de bara (prima echipare), doua brate inferioare spate de suspensie (al doilea schimb),  schimbat boxele de pe usile fata (prima echipare), nu mai aveau amortizoarele de cauciuc, incuietorile revizuite (tx Al Bundy),garnitura capacului de culbutori (anul si garnitura), placute frana spate, un racord turbo spre intercooler (al doilea pe anul asta).

 

Oricum calitatea pieselor e execrabila: am schimbat prima oara toată suspensia fata in 2020, acum sunt deja cu ea schimbata iar, pe bucăți. Furtunele de turbo zici ca sunt din kkt, pleznesc din te miri ce (turbina e ok, nu face suprapresiune , are deja 16k km de la al doilea rk de cand am masina).

 

Dar masina se incapataneaza sa funcționeze. Er lauft und lauft und lauft!  Consumul influențat pozitiv simtitor dupa schimbarea lui G62!

Ar cam urma distributia, schimbata in 2019 la 295k km.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Octombrie 2023 - dupa alti 140.000 km de la înlocuirea anterioara, am schimbat axul cu came si tachetii. Oringurile de la injectoare au cedat și ele după 3 ani. Cam 60.000 km. Se pare eroare de montaj, erau ciupite. Cam atat despre fier. Tot inainte!

Link către comentariu
  • 4 months later...

Martie 2024 378.000 km. Un injector slabit in prindere. Zgomote suspecte. Remediat in timp util. Schimbat șurubul si oring urile. Mergem mai departe.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!