Jump to content

Golf VII - Informatii utile


Vlad MHL
 Share

Postare recomandată

Ce m-ar interesa pe mine e sa stiu ce greutate scrie in talon la G7. Sa putem face o comparatie cu G6 1.2TSi sau 1.4TSi. Eu spre exemplu am trecut 1290kg.

 

Sa vedem care sunt diferentele la motorizarile cele mai comercializate, cat din sintagma "reducerea greutatii cu pana la 100kg" e adevarat. Atentie ca 1.2TSi deja economiseste ceva prin puntea spate.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e ca aia cu reduceri pana la 90%..

Greutatea din talon s-ar putea sa varieze si in functie de optionalele de pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. La inmatriculare se tine cont doar de model si motorizare. 

In mod normal toti cei cu 1.2TSI ar trebui sa aiba aceeasi valoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. La inmatriculare se tine cont doar de model si motorizare. 

In mod normal toti cei cu 1.2TSI ar trebui sa aiba aceeasi valoare.

 

Si atunci de unde diferenta intre  ce au in talon si ce da producatorul oficial:

http://www.volkswagen.ro/media/Kwc_Basic_DownloadTag_Component/11569-44126-downloads-57052-downloadTag/default/6d85b20fd02720c9044abe17b71c4587/1363959468/golf_martie_2013.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G7 - 1.4 TSI - 1247kg in talon

 

in plus :) sunt de acord cu ce a spus cosmin D... partea cu mentalitatea romanului

Modificat de corbu33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

naivi sunteti, Doamne ...

Credeti ca va cantareste RAR-ul masina ? Credeti ca le pasa lor de optionalele masinii ?

Nu are nicio treaba producatorul (VW) cu ce va scrie voua in talon

Singura metoda sa aflii greutatea REALA a masinii este sa o pui pe cantar.

repede marketing ... sa aruncati cu pietre sunteti buni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog insistent sa ramaneti ON-TOPIC. Si on-topic inseamnea informatii utile cu adevarat! Parerile din experienta nu sunt mereu utile pentru ca fiecare dintre noi este subiectiv in tot ceea ce face cu masina (alegere motorizare si optionale, stil de condus, personalizare aftermarket etc.).

 

Referitor la greutate o sa postez eu in max 1h cateva informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

When the Golf is partitioned into the areas of electrical, special equipment, engines, running gear and superstructure, an analysis yields the following distribution for these 100 kg:


-3.0 kg Electrical

-12.0 kg Special equipment

-22.0 kg Engines

-26.0 kg Running gear

-37.0 kg Superstructure

 

Referitor la Supestructure:

 

Superstructure – how savings add up to 37 kg


-0.4 kg Dashboard

-1.4 kg Module cross-member (beneath dashboard)

-2.7 kg Air conditioning

-7.0 kg Front and rear seats (depending on version)

-23.0 kg Body

-2.5 kg Miscellaneous

 

Referitor la Body-in-white:

 

Body-in-white – how savings add up to 23 kg

-12 kg – Use of high-strength and advanced high-strength steel grades and reduction of sheet metal thickness

-4 kg – Only using materials where they are needed

-7 kg – Optimising profile and surface geometries

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.automarket.ro/stiri/vw-golf-primeste-pachete-r-line-estetice-si-tehnice-pentru-cei-care-vor-un-50888.html

 

http://www.volkswagen.de/de/models/r-line/highlights.html

 

Golf 7 primeste trei pachete R-line:

 

1. exterior (grila fata, difuzor spate) - 995 EUR (de)

2. interior (plafon negru, pedale metal, scaune r-line) - 640 EUR (de)

3. sport (suspensie sport) - 430 EUR (de)

 

Deja configuratorul de Germania este imens, sunt multiple optiuni si pachete

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de plafon negru, din cate stiu eu, nu exista ergoActive + plafon negru (din pacate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decodarea necesita un cip separat - slabe sanse ca cipul sa existe in versiunea fara DAB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.automarket.ro/stiri/vw-golf-primeste-pachete-r-line-estetice-si-tehnice-pentru-cei-care-vor-un-50888.html

 

http://www.volkswagen.de/de/models/r-line/highlights.html

 

Golf 7 primeste trei pachete R-line:

 

1. exterior (grila fata, difuzor spate) - 995 EUR (de)

2. interior (plafon negru, pedale metal, scaune r-line) - 640 EUR (de)

3. sport (suspensie sport) - 430 EUR (de)

 

Deja configuratorul de Germania este imens, sunt multiple optiuni si pachete

la punctul 3 scrie si de directie progresiva si geamuri inchise la culoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greutatea a scazut cam cu 40-50kg fata de versiunea anterioara ceea ce este destul.

Ceea ce ei nu zic este ca au renuntat si la 5L din capacitatea rezervorului si asta nu inteleg de ce.

 

Acele numere defalcate prin care se arata ca in total ar fi vorba de 100kg este marketing pt un G7 simplu, poate se va aplica pe R sau GTI.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TDR - din pacate plasticul ranforsat cu fibra de carbon (CFRP) este prea scump pt masini deci se utilizeaza doar la avioane si masini de cursa deocamdata si la masinile de strada se utilizeaza solutii inteligente cum ar fi eliminarea unor elemente mai putin importante sau usurarea altora.

@CZR - am irosit un pic de ironie cum a remarcat si colegul rave...si nu ma pot auzi..pentru ca scriu..

 

iata si cateva poze in care am incercat sa suprind culoarea si cateva functionalitati ale composition media. Mi se pare interesant si inteligent faptul ca se pot opera si setarile masinii din acest sistem (vezi dezactivarea ESC)

 

 

dsc09217xn.jpg dsc09203e.jpg
 
dsc09213u.jpg dsc09192r.jpg
 
dsc09194o.jpg
 
Uploaded with ImageShack.us  dsc09216u.jpg
 
dsc09200l.jpg
 
Uploaded with ImageShack.us dsc09197w.jpg Uploaded with ImageShack.us
dsc09198x.jpg
 
 dsc09212.JPG
 
Uploaded with ImageShack.us
dsc09204.JPG
 
Uploaded with ImageShack.us
Modificat de Cosmin D.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vad acum?

Scuze se pare ca nu pot pune pozele cu tapatalk:( acum cateva zile a mers

Am dat reset

Si degeaba

post-1145-13674282364149_thumb.jpgDelete si reinstall

post-1145-13674282841734_thumb.jpgpost-1145-13674283063648_thumb.jpgpost-1145-13674283216634_thumb.jpg

post-1145-13674283581677_thumb.jpgpost-1145-1367428374023_thumb.jpgpost-1145-13674284180633_thumb.jpgpost-1145-13674284400941_thumb.jpg

post-1145-13674285208337_thumb.jpgpost-1145-1367428577635_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@codz: Arata cumva cat consuma Air Conditioning pe ora daca stationezi si daca mergi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, arata consum aircon si pe loc si in mers e intre 0,4-0,7 litri/ora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cateva generatii o sa le faca complet din plastic si sa vedeti atunci greutate, mai radea lumea de renault..

Mie la o masina de genul asta mi se pare complet neinteresanta o scadere de greutate de 50 kg, si nu simt mare diferenta daca merg cu rezervorul plin sau aproape gol, sau cu o persoana in plus in masina.Probabil pe motorizari mai mici/slabute sau daca mergi cu ea pe circuit se simte..

Ce greutate are g7 cu 1.4 act in talon?

Inseamna ca nu esti invatat cu masina daca nu simti nimic.

Eu simt si la cei 300 de cai pe care-i am daca am om in dreapta sau nu. Daca am AC pornit sau nu.

Si 55L de benzina cantaresc undeva pe la 35kg, e normal sa nu simti.

Daca ati ajuns la concluzia ca s-a scazut greutatea cu doar 50 kg sunteti tari. Eu vad ca 4motion-ul cantareste cat cantarea un G5 FWD. Cat era diferenta de greutate intre G5 4Motion si G5 FWD ? Pai vreo 100-150 kg !

Ca au scazut cu 93 sau 95 sau 90 sau 99,9 kg, tot au dreptul sa spuna ca 100. Si tot e MULT.

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Configurare_GOLF_6_Ian_2010.pdf

Documenteaza-te ca sa vezi exact ca nici vorba de cele 100 kg.

Am atasat o brosura ca sa vedeti greutatea data de VW pt G6 1.2 105 = 1233.

Apoi aceeasi informatie pt G7 1.2 105 = 1210. Cam mica diferenta OFICIALA :)

http://www.volkswagen.ro/media/Kwc_Basic_DownloadTag_Component/11569-44126-downloads-57052-downloadTag/default/6d85b20fd02720c9044abe17b71c4587/1363959468/golf_martie_2013.pdf

 

De curiozitate comparati 2.0TDi 150 cu cel de 140 de pe G6 sa vedem cat s-a redus acolo.

 

Reducerile de greutate mai consistente sunt la 1.4 122 si la GTI (nu performance) pe la 50-60kg, dar nici vorba de 90.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In toate materialele oficiale de prezentare e trecuta scaderea greutatii ca fiind de "pana la 100 Kg".

Acum, dupa cum bine stiti, si 1Kg si 99Kg inseamna tot "pana la 100Kg" asa ca nu a fost nimeni mintit sau prostit.

La unele masini s-a redus mai mult greutatea, la altele mai putin, dar cert e ca daca ei au scris ca s-a redus greutatea masinii cu "pana la 100Kg" atunci exista un model care e cu 100 Kg mai usor decat cel dinaintea lui, chiar daca nu sunt toate cu 100 Kg mai usoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ce zici.
Singurul care ramane sa confirme cele 100kg slabite va fi R-ul.
Multi cand au auzit sintagma cu "pana la", printre care si eu aveam asteptari la ceva mai consistent incepand de la 1.2. Reducerea de 18kg se poate face din puntea spate si -5L de la rezervor. Nu cabluri, alt sistem de AC mai usor.
Marketing sells.

 

Ce-i drept cu siguranta asta nu intereseaza pe imensa majoritate a cumparatorilor asa ca mai bine ne oprim aici cu discutia despre greutate inainte sa o dam intr-un flame.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cateva generatii o sa le faca complet din plastic si sa vedeti atunci greutate, mai radea lumea de renault..

Mie la o masina de genul asta mi se pare complet neinteresanta o scadere de greutate de 50 kg, si nu simt mare diferenta daca merg cu rezervorul plin sau aproape gol, sau cu o persoana in plus in masina.Probabil pe motorizari mai mici/slabute sau daca mergi cu ea pe circuit se simte..

Ce greutate are g7 cu 1.4 act in talon?

Inseamna ca nu esti invatat cu masina daca nu simti nimic.

Eu simt si la cei 300 de cai pe care-i am daca am om in dreapta sau nu. Daca am AC pornit sau nu.

Si 55L de benzina cantaresc undeva pe la 35kg, e normal sa nu simti.

Daca ati ajuns la concluzia ca s-a scazut greutatea cu doar 50 kg sunteti tari. Eu vad ca 4motion-ul cantareste cat cantarea un G5 FWD. Cat era diferenta de greutate intre G5 4Motion si G5 FWD ? Pai vreo 100-150 kg !

Ca au scazut cu 93 sau 95 sau 90 sau 99,9 kg, tot au dreptul sa spuna ca 100. Si tot e MULT.

 

Am zis nu simt MARE difierenta,o mica diferenta se simte dar nu cat sa faci un capat de tara din asta(in opinia mea mai bine o faceau putin mai grea si mai rezistenta la impactul lateral) ..inainte de a face pe gica contra te rog sa citesti mai atent.

Dupa cum bine zice si George , termenul de comparatie nu este golful 5, iar scaderea este de "pana la" 100kg. Cat despre afirmatia este normal sa nu simt plinul de benzina (~42kg nu 35 cum ai zis) dar nu este normal sa nu simt mare diferenta daca masina are 50kg in minus mi se pare ...

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!