Jump to content

Hai sa invatam cum sa folosim VCDS


RoSonic
 Share

Postare recomandată

salutare,

Vreau sa intreb si eu de ce in momentul conectarii mufelor pentru diagnoza nu se face legatura intre laptop si masina (de fapt CPU-ul masinii)....pur si simplu dupa conectare (mufele s-au potrivit) nu apare nimic pe display....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Scanarea se efectueaza DOAR cu contactul pus sau cu motorul pornit.

Niciodata fara contact pus, pentru ca la luarea contactului "se taie gazul" tuturor modulelor (cu exceptia modulului de confort care "adoarme" mai tarziu) de pe masina. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca fac setari plus scanari timp de o jumatate de ora de exemplu , nu este nici o problema ca am pus contactul ? Nu se intampla nimic daca stau cu contactul pus atata timp ?

Modificat de aurelian08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Cine te opreste sa faci ceea ce doresti cu motorul pornit? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o interfat HEX USB CAN 704.1 ,la incetut cam am luato putem folosi optiunea Output Tests, acum imi spune ca pentru a folosi aceasta optiune am nevoie de interfata originala??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare de intrebare: o merge autoscan pentru un ...Porsche?? ca in lista nu e

asa modul cu modul cred ca nu ar avea de comentat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aryes13 - intre cele doua optiuni as alege cea cu contactul pus , as sta cu motorul pornit daca cineva imi spune ca pot aparea ceva probleme daca contactul este tinut mai mult timp. Nu vad rostul mersului in gol al motorului daca se poate si altfel. Asta ma interesa pe mine sa stiu . Nu ma opreste nimeni sa stau cu motorul pornit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde cat timp ai nevoie de scanare

la vag com poti sta cu motorul oprit si contactul pus pt autotest

nu dureaza mult

dar daca vrei de ex ca mine sa folosesti vagtacho, se poate sa dureze si 2 ore scanarea si atunci apare riscu descarcarii bateriei

eu asa am patit prima oara

a doua oara am stat cu redresoru la indemana si laptopa in priza

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian08 nu se referea la laptop sau bateria masinii ci la posibilitatea de a pati ceva senzorii masinii sau bobinele de inductie daca stai cu contactul pus jumatate de ora...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Obsy exact asta vreau eu sa stiu . Nu vreau sa am alte probleme la masina din cauza ca am tinut contactul mai mult timp. Cum sunt la inceput cu testarea cu vagcom dureaza mai mult sedintele de studiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti

am si eu o problema cu un vag com 311,se conecteza pe modulul motor si imi arata erorile acestuia,in schimb daca vreau sa fac o testare pe modulul ABS imi da o eroare de genul( to many connection errors) si nu poate sa imi citesca erorile pe acest modul

Precizez ca interfata functioneaza deoarece am testat-o si pe un Passat B5 din 1997 fara probleme

Masina pe care nu functioneaza testarea ABS este un Golf 3 din 1993 pentru care folosesc si adaptor 2x2.

Am incercat si auto scan si imi arata erorile la motor si cand trece la scanare ABS imi arata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

interfetele HEX-CAN le putem numi inteligente. Ele fac comunicatia cu masina si aleg protocolul , viteza . La interfetele KKL (cum ai tu) softul (VAG-COM) face toata treaba. La masina asta la care nu-ti intra incearca sa umbli la setarile de viteza . Era pe site-ul ross-tech pe vremuri explicata treaba asta. Schimba setarile si o sa-ti mearga si pe controlerul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Cred ca nu sunt of topic, am tot cautat si am gasit ceva dar incomplet referitor la cum se poate calibra CB cu VAG-COM-ul,multumesc anticipat celor care ma vor scoate din ceata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru VOINEA

si care setari ar trebui schimbate in special sau ce valori ar trebui sa introduc ca sa imi citeasca si modulul ABS?

care sunt setarile de viteza?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Cred ca nu sunt of topic, am tot cautat si am gasit ceva dar incomplet referitor la cum se poate calibra CB cu VAG-COM-ul,multumesc anticipat celor care ma vor scoate din ceata.

Te-am scos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA m-ati scos din ceata dar acum sunt in bezna :)

este inaccesibil canalul 3,de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva , explicandu-mi cum pot afla ce tip de imo este pe un G IV din 2001 ?

Cum pot afla cu vag comul?

Am inteles ca este in bord la acest model si ca poate fi imo 2 sau 3....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA m-ati scos din ceata dar acum sunt in bezna :blink:

este inaccesibil canalul 3,de ce?

Nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva , explicandu-mi cum pot afla ce tip de imo este pe un G IV din 2001 ?

Cum pot afla cu vag comul?

Am inteles ca este in bord la acest model si ca poate fi imo 2 sau 3....

Vezi daca te ajuta cu ceva http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/immobilizer.html si daca sapi mai adanc, gasesti mai multe info. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat si eu acum cateva zile o interfata KKl cu soft 409.1 de la domnu dragos voinea dar nu merge pe masina din semnatura. mai exact laptopul o gaseste dar nu se conecteaza la nici un canal si imi da eroarea "no respons from controlers". eu am vista pe laptop. poate fi din cauza asta? cassetofonul nu mai este standard am pus un RNS-MCD original. merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!