Jump to content

Hai sa invatam cum sa folosim VCDS


RoSonic
 Share

Postare recomandată

Salut.

Din asta se intelege ca ai avut 908 si dupa update la 10.6.1 nu ti-a mai mers interfata?

Modificat de h0m3s1ck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de VCDS original - si de un update de la 10.6.0 la 10.6.1

Al Bundy a zis ca nu a vazut diferenta de la prima la a doua varianta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce diferente majore sint intre 908 si 10.6.x ? Din pct. de vedere al utilizatorului.

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revision History, Major Releases:

Release 10.6 posted 30 June 2010

Supports Basic Settings on control modules using the new UDS/ODX/ASAM protocol.

Adds new UDS addresses and updated ODX data for 2011 models.

Support for new addresses in latest cars

Improved Readiness Screens with additional info

Full 64-bit support on systems which can use it.

New CODES file, now with over 14,000 fault code and measuring value texts.

Updated Label files; improved documentation for new and existing models.

Includes everything introduced in Beta versions versions 912, 10.3, and 10.4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut pe toti. Am mai scris problema mea acum ceva timp dar tot nu i-am dat de cap. Este vorba despre faptul ca nu pot face legatura intre masina si aparatul de diagnoza, am izolat de mult firul ala gri cu alb de la casetofon dar tot nu vrea sa faca legatura. ce imi mai recomandati? Aparatul se aprinde ceea ce inseamna ca mufa masinii este alimentata. sugestii??? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ii dai Option / Test Interface cu mufa OBD scoasa ce zice ?

Dar cu ea bagata pe masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut cum pot face si eu aerisirea franelor la un audi a3 cu vag com.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, stie cineva cu ce bloc pot masura valorile sondei lamdba si a catalizatorului ...si care ar fi valorile corecte din fabrica? Vag -com care il am nu-mi afiseara valorile din fabrica. Testul e pt masina din semnatura...1.6 AZD

Modificat de vladmury
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testerul era din acela care sa alimenta de la mufa OBD, nu era vag com. deci mufa se alimenteaza sigur. zice NO RESPONSE. aparatul este un auteltech.

post-50515-1284139682_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vanzatorul nu te ajuta?Are drivere instalate corect?Comunica cu pc-ul?

Sigur mufa odb de la masina este functionala?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mufa stiu sigur ca este alimentata ca altfel nu se aprinde aparatul. Am mai avut problema asta si cu vag com si cu un al fel de tester similar cu cel din poza de sus, doar ca arata mai profi, si tot asa se alimenta dar nu facea legatura cu masina , si nu este nici de la firul gri cu alb de la casetofon ca ala este in aer si izolat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sigurantele de la masina.M-am chinuit odata 45 de min la o masina sa nu se cupla vag-com-ul si apoi si-a adus aminte baiatul ca a scos niste sigurante.Intre timp se arsese interfata(de cate ori am cuplat si decuplat) insa de acolo a fost pb.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are vreo importanta o siguranta anume sau sa verific in general sigurantele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai pb mereu de conectare verifica de ex siguranta 12.Daca este aleator, uneori te conectezi, uneori nu, alta e pb.Deci?Aleator sau nu?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am schimbat CD playerul nu a mai vrut sa se conecteze, deci permanent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decondecteaza radioul si incerci fara el.

Trebuie verificat k-lineul.

Uite aici.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai k-lineul nu este firul gri cu alb? O sa ma uit daca pinul 3 este conectat la ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este cum spui.Ai verificat tensiunile pe k-line?Ai verificat continuitatea la cabluri pana la ecu?Ai incercat si cu abs-ul deconectat?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma uit la desenele alea din linkul trimis de tine si imi arata ca la mufa 2 trebuie sa las pinul 3 in aer,, ok dar pinul 3 la mine si de altfel toata mufa 2 este pentru difuzoare. daca las pinul 3 in aer nu mai am o boxa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omule ai decuplat casetofonul?Merge interfata fara casetofon?Ai izolat pb si dupa aia alegi ce faci mai departe.Nu e mai usor asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si cu cas scos si cu motorul pornit si cu motorul oprit ,am verificat mai devreme toate sigurantele,sunt ok, Nu stiu ce poate sa mai fie ca sunt satul . Merci oricum pentru sfaturi, practice dar inutile se pare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citeai ce am scris si te straduiai un pic rezolvai.Am considerat ca ai schema daca ai idee de firul gri cu alb.Desemenea la linkul respectiv ai in partea de jos mufa cu can-h si can-l.Acuma depinde ce se aplica la tine.Ori e k-line ori e can-l si can-h.

Poate te poate ajuta altcineva mai bine ca mine.

Iti pun si schema.X1 este data link connector(DLP)

Mult succes.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!