Jump to content

Golf 4 1.6 8 valve Highline


kendoo

Postare recomandată

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • kendoo

    44

  • Muale

    13

  • DragosR

    7

  • Muraru Dan

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Arata super masinuta  :icon_thumleft:  G4 o sal am la inima mereu.

 

Schimba oglinda dupa dreapta pune una mare o sa vina mult mai frumos,uite o poza cu fostul meu golf.

post-95127-0-92315800-1360260906_thumb.j

post-95127-0-03322200-1360260911_thumb.j

Modificat de florintzk
Link către comentariu

A, am uitat de motănel că apare în poze. :)

florintzk, arăta biniditat G4-le tău. Eu nu vreau schimbări majore la apsect, doar să păstrez linia stock și eventual să mai adaug câteva chestii oem.

Link către comentariu

Azi făcui și cd-player-ul la mașină.Nu prelua comanda când dădeam pe CD, am desfăcut unitatea cd-player-ul și am văzut cu stupoare că era o mufă deconectată.Am băgat-o înapoi și merge muzica ștrună acuma.Mulțumesc și lui roboțelu care m-a ajutat cu informații.

Link către comentariu
  • 1 month later...

O ultimă adiție la mașină. 

Schimbat uleiul din cutia automată + filtru și garnituri - 570 de ron garanție 12 luni

Modificat de kendoo
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Bine ca l-ai schimbat.

Desi vw il considera long life, fara schimb, s-a dovedit de-a lungul timpului ca in cazul cutiilor automate, uleiul se poate deteriora mai repede, in functie si de modul de exploatare a cutiei, astfel incat au fost cazuri in care si in 60.000 de km s-a uzat uleiul, inchinzandu-se la culoare.

De aceea, e bine sa previi si sa nu stai in service din cauza unei defectiuni. Din aceasta cauza se recomanda schimbul la 60-90km in functie de cum se merge cu masina sau daca nu se fac extrem de multi km la max 5 ani, stiindu-se faptul ca orice fluid dupa 5 ani incepe sa isi piarda din proprietati destul de mult.

 

Pt un consum bun si o functionare ireprosabila a motorului va trebui sa ai in vedere sistemul de admisie si aprindere ( filtre, bujii, bobina, fise ).

Plus curatarea anuala a clapetei de acceleratie si a egr-ului, respectiv calibrarea lor dupa curatare.

Asta e litera de lege la un motor pe benzina.

 

Sfatul meu, e sa-ti cumperi o interfata de diagnoza vagcom pestru ca, nu doar ca vei putea efectua recalibrarile egr-ului, respectiv a clapetei de acceleratie, insa, in cazul unor probleme, primul lucru ce trebuie facut e sa se scaneze masina pt a se vedea rpvenienta erorii daca aceasta a fost stocata de ecu.

Am avut ocazia sa umblu la un astfel de motor la o vecina ce are un motor identic cu al tau, precum si o cutie de viteze identica si comparativ cu al meu motor (azd 1.6 16v) pot spune ca e mult mai aiurea facut si mult mai greu de umblat la el. Doar sa-i schimb bujiile a fost un chin in comparatie cu usurinta schimbarii ini cazul azd-ului.

In plus fata de motorul meu am vazut ca ai si un senzor maf in galeria de admisie si o pompa de aer secundar. Acestea nu stiu daca e bine sa umblii la ele cat timp functioneaza corect, nu stiu daca ai senzor ce masoara presiunea sau e doar un switch, insa, daca e senzor stiu ca nu se recomanda curatarea lui, deci personal nu iti pot da sfaturi in legatura cu acesta.

Dar, in cazul in care cel putin la rece iti va face cumva figuri sa nu uiti si de aceste 2 componente, pompa de aer secundar stiu ca functioneaza doar la rece pana cand se incalzeste catalizatorul.

 

Ca idee, la tine vitezele la ce turatii se schimba?

 

In rest, verificarea periodica a furtunelor, mai ales la cele de vacuum, sa nu prezinte scapari si fisuri mai ales in zona mufelor, pt ca, cel putin cele de vacuum de regula acolo incep sa crape.

 

Per total sunt motoare bune, insa te penalizeaza daca nu ai grija de ele, nu le faci schimbul de ulei la timp si nu se folosesc consumabile de buna calitate.

Din ce am vazut eu, adesea cazurile in care se ajunge la consum de ulei nu se datoreaza neaparat uzurii motorului, ci de multe ori colmatarii segmentilor din cauza uleiului prost sau neschimbat la timp.

 

Altceva nu stiu ca sa-ti spun sa ai grija, nu uita nici de lichidul de frana, ce trebuie schimbat la 2 ani, de cel al circuitului de servodirectie si nici antigelul nu trebuie uitat, personal nu recomand sa se circule cu lichide mai vechi de 5 ani in motor indiferent de starea lor.

Previi astfel orice fenomen de oxidare ce ar putea apare.

 

Personal consider climatronicul cea mai tare chestie ce se poate pune pe o masina, pt mine este peste orice scaun incalzit, spalatoare de faruri ( fie vba intre noi cel putin in romania eu le consider o fita si deloc folositoare, cel putin mie, in cazul in care am jeg pe faruri nu mi le curata deloc, tot trebuie sa ma dau jos din masina si sa le sterg manual ), smdp.

Chiar daca teoretic clima face acelasi lucru ca un ac, o face mult mai bine si mult mai confortabil.

Asta e parerea mea si personal asta a fost primul lucru ce m-a incantat si l-am considerat super util pe al meu golf.

Scaunele incalzite le numar pe degetele de la maini de cate ori mi-au trebuit cu adevarat in toti acesti ani decand am eu golful.

 

Dar, nu uita nici de verificarea instalatiei de ac, verifica presiunea in instalatie ( nu mia retin in sa trebuie sa ai in jur de 20-25 bari la 1500-2000 ture) si sfatul meu e sa iti schimbi si agentul de racire daca simti ca nu iti raceste cand e f cald afara..

Aici iti recomand sa apelezi la un service profesionist, care sa-ti extraga tot ce ai in sintalatie si sa-ti intorduca ulei si agentul frigorific in cantitatile inscrise pe eticheta ce se vede cum deschizi capota motorului.

 

Ca asta ar fi, daca vei avea grija de ea te va duce mult si bine si fara sa-ti dea batai de cap.

Link către comentariu

Țin să-ți mulțumesc pentru reply.

 

În primul rând la service-ul unde am schimbat uleiul din cutia automată mi-au spus că ar fi indicat să-l schimb o dată la 2 ani sau la 40 de mii de km.

Apropo, uleiul din cutia automată era NEGRU înainte să-l schimbe deci mă felicit că am luat decizia să-l schimb.

Ai mai văzut ce consumabilele am mai schimbat, mai am de verificat ce mi-ai zis tu, adică să curaț clapeta de accelerație și EGR-ul iar după să le calibrez. Să nu uit de furtunele de vacuum.

Lichidul de frână l-a schimbat neamțul în 2011, dar anul ăsta în Noiembrie am să-l schimb și pe ăla.

 

Interfață de diagnoză vagcom ai găsit tu la un preț rezonabil? Că m-ar interesa.

Ai dreptate, bujiile se schimbă destul de greu la acest tip de motor dar m-am descurcat destul de ok.

Partea bună la acest motor este că distribuția costă mai puțin ceea ce mă bucură c-o s-o schimb în curând.

Mersi că mi-ai zis de senzor maf de la galeria de admisie si de pompa de aer secundară. O să trag o privire la ele.

Vitezele le schimbă depinzând după cum îi dau eu talpă. Nu are o turație fixă în care schimbă viteza.

 

Fiecare are alte gusturi la dotări.

Eu folosesc destul de des încălzirea în scaune. La fel și computerul de bord sau chiar pilotul automat.

Mai folosesc și proiectoarele de ceață câteodată când este cazul.

Fiecare dotare o folosesc la timpul potrivit. 

Ai dreptate cu spălătoarele de faruri, cam inutile dacă nu le și șterge doar le spală.

 

Pe mine la mașina asta m-au cucerit scaunele recaro. Nu le-aș da pentru nimic. Cum ziceam fiecare are piticii lui.

Climatronicul e frumos să-l ai, nu obiectez dar dacă am climă e suficient. Să bage aer rece când am nevoie, asta contează.

 

Îți mulțumesc încă o dată pentru reply, că mi-ai oferit informații vitale referitor la ce să mai verific la mașină.

Vorba aia, information is power. :D Iar postul tău am să-l trec la bookmarks!

Link către comentariu

Ma bucur ca ti-am putut fi cat de cat de folos.

 

Bine ca ai schimbat uleiul mai ales ca era negru, in p cu cat mai des cu atat mai bina insa nici prea devreme nu -si are rostul. Daca nu vei forja masina un 50-60k eu zic ca e echitabil si nu ai de ce sa-ti faci griji.

 

Desi pe acest topic discutiile despre interfelete clona sunt interzise, cum din pacate nu ne permitem interfete originale care costa peste 1000 lei, eu te sfatuiesc sa-ti cumperi o clona cu care nu vei face tot ce vrei ( e limitata la multe operatii gen dat km inapoi smdp), insa, pt scanari si calibrari eu am gasit-o mana cereasca.

Nu te costa f mult, putin peste 100 lei si merita pe deplin.

 

Sa nu suparam moderatorii iti voi da un pm cu un link, insa, de regula pe okazii gasesti asa ceva.

 

Eu nu am mers cu un golf automat si de aceea eram curios la cat schimba vitezele.

 

Nu am vazut in schimb sa spui nimic de filtrul de benzina.

Si acesta se schimba, eu recomand dat fiind calitatea ceva mai slaba si indoielnica abenzinelor romansesti la 30.000 km. asta sa fii sigur ca benzina ajunge curata la motor, stiindu-se faptul ca acest filtru de benzina e resposabil si cu retinerea apei (provenit de regula din condensul din rezervor dar si de la pompa peco-urilor Romanesti) din rezervor.

Acest filtru se afla sub masina, ca pozitionare sub portiera dreapta spate. Vei vedea furtunele turului de benzina care intra intr-un cilindru metalic. Acel cilindru e filtrul de benzina. Are sens unic, deci atentie la montaj sa se respecte sensul de curgere. Daca clema metalica cu care e prins din fabrica ti se va rupe foloseste soricei din plastic pt sustinerera lui, e mai simplu si ieftin. Sub nici o forma nu lasa filtrul sustinut doar de frutunele turului de benzina. Iti spun sa fii atent mai ales daca nu efectuezi tu operatia, e posibil unui mecanici grabiti si plictisiti de viata sa " uite" sa-ti fixeze filtrul cum trebuie. Nu am patit-o, insa la cum sunt unele service-uri trebuie sa mergi tu f bine pregatit si cu toate operatiile in cap, altfel te poti trezi cu cine stie ce neplaceri.

 

La tine cum ai bobina de inductie cu corp comun, verifica ca aceasta sa nu fie crapata si-sau umflata, iar nu in ultimul rand fisele sa nu prezinte urme de oxidare.

De regula vei schimba fisele mai des decat bobina, aceasta din urma tinand destul de mult.

 

Sa nu te astepti sa fie ieftine, o bobina cred ca ajunge in jur de 500 ron, iar fisele alte cateva sute de ron.

Ia-ti de buna calitate, nu fa rabat la calitate.

 

Nu stiu ce firma sa-ti cumperi, eu unul pana acum pt sistemul de aprindere am mers doar pe oem si oricum eu am bobine separate pe fiecare cilindru, fara fise.

 

Bafta.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

Îmi cer scuze dacă am creat probleme, doar am vrut să aflu informații despre acest vagcom. Și vreau să îți muțumesc pentru PM.

Ziceai de filtrul de benzină, păi l-am schimbat și pe ăla. Toate filtrele le-am schimbat la mașină, nu am menajat nimic să spun așa.

 

Am citit ceva interesant. Să verific și fișele și bobina de inducție. Asta trebuie s-o fac cât de curând posibil.

Te întreb cam de câte ori pe an să verific cap coadă mașina? Cât de periodic trebuie să fac verificări respective?

Link către comentariu

Pai da, trebuie sa verifici vizual si bobina. Au fost cazuri cand era crapata si scapa curent, in ultima instanta arzandu-se.

De regula, unde scapa curent apare in timp un oxid. Te poti ghida si dupa aceste urme.

 

Eu unul masinii ii fac revizie generala anual:Pe langa schimburile de consumabile, curatat clapeta, egr, recalibrari, suit pe rampa si verificata pe dedesupt, verificata bucsaraia, starea esapamentului, eu dau peste tot esapamentul cu alcool, apoi cu solutie ce converteste rugina apoi dupa cateva zile il mai dau si cu wd40 sa se arda uleiul respectiv. Cand am luat masina toba mediana avea o crapatura de cca 5 cm, nu scapa nimic, presupun ca are perete dublu insa atunci, dupa ce am astupat respectiva fisura cu solutie de reparat tobe am incercat sa conserv cat se poate de mult esapamentul care prezenta o rugina cosmetica pe suprafata lui. Decand am aplicat metodele de mai sus nu s-a mai agravat starea lui, solutia aceea pt rugina facandu-si f bine efectul. Uleiul din spray se va arde relativ repede si nu spun ca prima data am dat cu vaselina ( un strat f fin cei drept) tot esapamentul, mirosind a vaselina arsa cred ca o luna. Insa dupa iarna cel putin, vad ca acest tratament e eficace.

 

Ce mai fac:  dau cotraaripile jos de pe fata si curatat jgheaburile de scurgere, de tot noriul ce se strange acolo. Daca apar puncte de coroziune le dau cu solutie antigugina, desi, dupa primul tratament nu am vazut sa mai apara vreun fel de rugina pe acolo pt ca nici prea multa mizerie nu se mai strange. Sa nu-ti inchipui ca era multa rugina, erau ca ciobiturile de pietricele, cateva puncte mici.

 

Regulat, adica lunar sau de cate ori cred ca e necesar, desi mare lucru nu am ce face: curat pe dedesupt de chedere ( de la usi de pe caroserie, de sub usi cele ce etanseama usa se caroserie unde sunt scurgerile din usa) de toata mizeria se ce strange acolo.

Verific nivelul fluidelor (uleiuri, antigel), curat compartimentul motor cu o carpa, eu nu am spalat niciodata motorul.

Verific vizual starea bobinelor, gresez timoneria, curat cu spray de curatat franele discurile si placutele.

Verific vizual furtunele, blocul motor sa nu fie ceva crapat, sa curga smdp.

 

Cam la 2 ani desfac si bujiile si verific starea lor, insa fac acest lucru pt a nu ma chinui sa le desfac cand vor trebui schimbate.

Oricum, la mine bujiile se acceseaza extrem de uosr si de aceea imi permit sa le deranjez intre schimburi.

 

Lunar desigur fac si presiunea in anvelope.

 

Cam atat.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
  • 3 months later...

Nu am mai postat de ceva vreme pe topic așa că este vremea să vă spun ce mai face mașina.

 

În ultimul timpul m-am ocupat de cosmetizarea ei.

 

Am spălat-o, decontaminat-o și am ceruit-o.

 

Rezultate.

 

vqr1.jpg
 
Uploaded with ImageShack.us
 
7vom.jpg
 
Uploaded with ImageShack.us
 
ornz.jpg
 
Uploaded with ImageShack.us
 
i734.jpg
 
Uploaded with ImageShack.us
 
În timp ce îi făceam băiță.
 
yotq.jpg
 
Uploaded with ImageShack.us
 
Sonax Full Effect în acțiune pe jante.
 
lg07.jpg
 
Uploaded with ImageShack.us
 
Câteva dintre uneltele care le folosesc când spăl mașina.
 
vijo.jpg
 
Uploaded with ImageShack.us
 
O mică modificare la exterior. Stopuri facelift.
 
Before
 
z536.jpg
 
Uploaded with ImageShack.us
 
After
 
h8qo.jpg
 
Uploaded with ImageShack.us
 
Un consum în oraș.
 
ywtz.jpg
 
Uploaded with ImageShack.us
 
Cum stă apa pe mașină după ceară.
 
j081.jpg
 
Uploaded with ImageShack.us
 
gbf6.jpg
 
Uploaded with ImageShack.us
 
 

Cam atât, sper că nu v-am plictisit. În următoarele luni doresc să-i fac și o corecție la vopsea și să schimb distribuția.

Modificat de kendoo
Link către comentariu

Bravo ca ai grija de ea! Stopurile sunt de Ocean, nu facelift. :P

Link către comentariu

Uite că asta nu am știut cu stopurile. Eu știam că sunt facelift, că s-a pus pe cele din 2003 numa.

Link către comentariu

8-10% în oraș fără AC, cu AC 12%.

Afară 6.7%.

Modificat de kendoo
Link către comentariu
  • 1 month later...

New update.

 

Pregătit cauciucurile pentru sezonul rece că jantele le-am pregătit de ceva vreme.

 

Prima etapă. Scăpăm de mizeria de pe cauciucuri.

 

kquj.jpg
 
Clătit.
 

0hc9.jpg
 
 
Aplicat dressing
 

t7co.jpg
 
 
 
Aceeași procedură am făcut și la cauciucurile de pe mașină și iată cum rezistă dressing-ul după 2 săptămâni de la aplicare.
Menționez că am circulat cu mașina aproape zi de zi, plus câteva ploi pe alocuri.
 
9aod.jpg
 
Mă declar mulțumit. :)
Modificat de kendoo
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Ba da, îngrozitor dar ști cum e, no pain, no gain.

La sfârșit o fost cel mai greu când am aplicat al treilea strat de ceară dar știam că finalul e aproape așa că am ignorat durerile de braț.

Modificat de kendoo
Link către comentariu

si eu sunt sceptic, ce priza a avut  1000p peste Sonax BSD...

in rest masina arata f bine, ieri dupa ce am vazut postarea ma gandeam sa o fac si eu pe a mea dar nu am mai gasit 1000p in ambalajul mic si nu stiu daca are rost sa il iau pe cel mare (ar ajunge ani de zile cred)

Link către comentariu

Sceptic în sensul că nu a prins 1000p peste BSD?

Iti spun că a prins foarte ok. O să fac azi poze că e vreme numa bună.

 

Merită să iei conserva de 400 de grame, cum ai zis tu te ține ani de zile. 1000p e perfect acum că vine iarna, la primăvară posibil să-i dau o ceară carnauba.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!