Jump to content

Problema termostat


fabritzio
 Share

Postare recomandată

A zis cineva ceva de ureche?  ;) 
 

Modificat de ekoly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • saboteur

    10

  • B0gdy-

    10

  • Sudsemnatu

    9

  • SergiuD

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai putintica rabdare, stimabile. 

Am spus mai sus...acum il testez  pe masina, daca in viitorul apropiat nu voi avea probleme, o sa postez aici un DIY.

Deocamdata am facut vreo 200 km cu el pe pozitie, cand ajung pe la 5oo cred ca fac tutorialul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat si eu termostatu si cotul ce tine termostatu , urechile de tin termostatul erau rupte si termostatu l-am scos pe bucati asa arata cotul ce ținea termostatulpost-118607-0-57826500-1427266680_thumb.post-118607-0-36431400-1427266713_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

L-am schimbat si eu. Vernet - 80 si ceva de lei pe autokarma. Acul sta exact pe linia de 90g iar motorul se incalzeste mult mai rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
rusinschi011

Salut. Am shimbat vasul de expansiune, dar la mine firele de la cel senzor de la vas sunt scoase. As vrea si eu o poza cu acele fire care in ce parte trebuie. Unul este albastru si unu maro parca. Sau unde pot gasi un alt senzor, nu stiu cum se numeste. Cel incercuit in poza.

28vvz2h.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza in ce pozitie pui firele. Senzorul este in vas. ce e in poza este o mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Va rog, idei, sfaturi...

Temperatura motorului urca foarte repede, desi nu trece niciodata de 90gr, dupa maxim 1km de la plecare dimineata, cu motor oprit de mai mult 10h, porneste electroventilatorul si baga maxim, scoate un sunet deranjant, de zici ca mai am un motor la masina.

Pun o filmare in care acul e la 90gr dupa 5 minute de mers in gol cu motorul oprit de cateva ore. Totul este normal pana pornesc clima. Cum o pornesc incepe si ventilatorul sa bage maxim. Dar treaba asta se intampla in mers fara clima dupa maxim 1 km.

PS. Check engine din bord este de la catalizator, conform erorii citite, si este veche, deci nu cred ca are legatura....

Ce sa fie ? Termostat defect ? Electroventilator cu astfel de comportament din cauza uzurii ? Masina are 206k km, electroventilator si termostat sunt originalele din fabrica.

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!