Jump to content

Nu mai baga caldura


eNeRj
 Share

Postare recomandată

multumesc, schema asta o am si eu, dar nu stiu care din cele 2 se ocupa de blocarea apei in sistem pana atinge temperatura, ala mic am impresia ca nu are treaba cu radiatorul, dar nu sunt sigur, vroiam o parere de la cineva care stie exact sau care chiar a schimbat. Nu le schimb pe amandoua in acelasi timp ca nu are rost, poate ala mic se ocupa cu altceva si nu are rost sa-l schimb

Si inca ceva, daca furtunul care iese din termostatul cu senzorul de temp pe el este cald si la 50 de grade, nu inseamna ca termostatul nu inchide?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa astepti pana va interveni  ,,cineva care stie exact sau care chiar a schimbat".

Sau nu mai astepti pe nimeni, pornesti motorul, iar cand indicatorul temperatura lichid racire va trece de prima linie, temperatura lichid peste 40 grade, te duci si pui mana pe cele doua furtune  care vin cuplate la cele doua termostate.

Pana la temperatura ,,75-90 de grade" respectiv  ,,95-110": rece furtunul de la termostatul cu senzorul de temperatura, rece si cel fara senzor.

Cald doar unul, inlocuiesti termostatul de pe furtunul respectiv, calde amandoua, inlocuiesti cele doua termostate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult, asta banuiam si eu, cum pornesc motorul pe cel cu senzorul incepe sa vina cald chiar daca apa nici nu s-a miscsat pe ceas, deci cel cu sonda e ala de 95-110 nu? il comand si il schimb pentru ca, cand e frig afara se incalzeste foarte greu apa si presupun ca trece pe langa el, o avea garnitura jumulita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut! Unele dintre probleme se regasesc si la mine: caldut la sofer, rece in partea dreapta. Schimband setarile climatronicului cand e cald, cand rece...si tot asa.

Am verificat motorasul V159 la care am mai avut probleme, dar acum merge. Pe diagnoza nu a aparut nicio problema. Deci...

Vreau sa schimb acel radiator de caldura din habitaclu. Am urmarit cateva clipuri pe internet, dar am gasit pentru Passat B6, Audi A4. Intrebarea mea este: il pot schimba ca la aceste modele mai simplu prin partea dreapta a pedalelor? Sau procedura este mai grea?

(VW Golf 5 2.0 TDI BKD 2004)

Va multumesc!

Modificat de proman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe partea șoferului se scoate. Procedura este un pic mai dificila, trebuie deconectare conductele, curge nițel antigel..... Etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin:

-de vina era caloriferul de caldura. Acum da caldura ca niciodata;

-procedeul nu este foarte greu, dar dureaza ceva daca o faci pentru prima data;

-la fel cum au scris si alti colegi de pe forum- chiar daca am curatat foarte bine instalatia pana sa-l dau jos, el nu s-a desfundat. Cred ca este imposibil sa-l cureti.

Cu toate ca masina este din 2004, caloriferul era din 2015(Valeo). Deci cine stie de cate ori a mai fost schimbat.

Multumesc de raspunsuri!

...inainte sa ma decid sa-l schimb eu, la service mi s-a cerut 650lei manopera?.

Modificat de proman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, proman a scris:

Deci cine stie de cate ori a mai fost schimbat.

Avand in vedere ca a fost "nou" montat, eu as verifica toata instalatia pentru ca toata mizeria din racire se plimba prin instalatie si se aduna/blocheaza unde e mai stramt. Radiatorul de caldura e mic si stramt :D. Posibil sa nu ai lichidul de racire ala bun, vezi ca exista mai multe tipuri de G13 si daca s-a umblat la distributie si la pompa de apa, poate au pus antigel care nu se potriveste la masina si e mai acid si intra in reactie cu metalul din motor, se face mazga care intra in radiatorul de caldura. La G7 s-au pus pungi cu ceva bilute pentru a pastra PH-ul in valorile normale, pungi care se sparg si bilutele se plimba prin motor si ajung sa infunde radiatorul de caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut.

Detin un golf 5 1.9 tdi cod BKC an 2004 si problema este cu caldura din habitaclu. Pana in iarna am observat ca dupa ce opresc motorul, pe la vasul de expansiune se auzea un fasait. In mers la turatii mai mari dadea usor antigelul afara pe la supraplin. Am observat si un pic de mizerie in vas.

De asemenea temperatura ajungea la 90 de grade normal dar daca depaseam 110-120 km/h crestea temperatura in bord spre 100 110 grade, pornea ventilatorul de racire si o lasam pe liber in mers ca sa nu fiarba.

Am dus masina la service acum 1 luna  si am schimbat urmatoarele: radiator ac, radiator motor, racitor egr, thermostat (am pus mahle), schimbat antigel (era un pic de mizerie pe instalatie), am dat jos plasticele jos de langa pedale pentru a avea acces la radiatorul de habitaclu si am observat urmatoarele:

-cand merg incet cu ea baga caldura (teava care intra inspre radiator este fierbinte iar cealalta aproape fierbinte) dar daca o turez peste 2000 de turatii incepe sa numai bage caldura iar tevile se racesc.

Acum daca merg incet baga caldura dar nu de fiecare data, temperatura din bord ramane la 90 de grade dar daca o turez si depasesc 110-120 km/h creste temperatura din bord, porneste din nou ventilatorul de racire desi afara sunt -5 grade nu baga caldura deloc (asa era si inainte de a schimba piesele de mai sus) dar numai pierde antigel pe la supraplin.

De exemplu am facut un drum Giurgiu-Bucuresti cu viteza maxima 100 km/h (mers mai batraneste pentru ca era frig afara si a bagat caldura aproape tot timpul), temperatura din bord constant 90 grade.

Mai nou am observat ca se aude in radiator de habitaclu (cu motorul pornit la relanti sau daca merg incet) cum curg picaturi de parca ar fi cineva acolo sub bord si ar turna picatura cu picatura in radiator.

Nu stiu unde sa incep, cu ce sa incep. Deocamdata nu am pus testerul dar il voi pune si revin cu erori daca sunt.

Scuze pentru "scrisoarea" asta :))..

Pareri cineva? A mai intalnit cineva asa ceva?

Modificat de DARKS87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude ca probabil mai are aer pe instalație. Se verifica cu vcds ul, probabil e Calorifer înfundat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi caloriferul infundat e mai bine sa incerc sa il curat sau sa il schimb? Si ce anume sa verific cu vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosește funcția de căutare, problema este amplu dezbătută.... Ce ai de facut și cum sa verifici cu vcds ul. Respectiv, servomotor/e, senzori temperatura, etc. Dacă toate sunt ok, atunci e Calorifer înfundat. Se înlocuiește 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare, scurta intrebare: la Golf 5, 1.6 FSI, cod BLP, in carcasa aia ciudata de la termostat, sunt 2 bucati de termostate? Se schimba cu totul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, imi puteți recomanda va rog un anumit brand de calorifer? 

Nissen, febi sau denso? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut tuturor!

Am si eu o "mica" problema cu caldura la o Jetta Mk5 1.9TDI cod motor BKC.

De cand a venit sezonul rece am observat ca masina nu baga deloc caldura. In general eu conduceam masina pana la serviciu de dimineata si drumul fiind realtiv scurt si in oras (vreo 10Km) stiu ca un motor diesel nu se incalzeste, deci nu mi-a dat de banuit prea tare. Dupa cautari pe forum am reparat si incalzirea auxiliara Z35, care aparent avea eroare "Defective". 

Problema mare cu caldura am sesizat-o cand am iesit din Bucuresti cu masina la un drum de vreo 200km. In Bucuresti intr-o ora apa a ajuns la 90 Grade C dar masina tot nu baga caldura. Una din probleme e ca nu sufla aer deloc pe gurile de ventilatie. Am facut o diagnoza si aparent V158, V159 si V70 sunt duse.  Din cate am inteles tot ce pot sa fac cu aceste 3 servomotoare e sa le schimb.

Totusi, astazi am zis sa fac din nou o diagnoza si sa vad temperatura la apa pe Engine si pe Instruments. Acul de la Apa era dupa 30minute de stat la relanti in parcare la 90 de grade, dar readingul de pe module (Engine si Instruments) era 72 de grade. Dupa ce am deschis capota am observat ca motorul era destul de incins si circuitul principal si chiar ventilatorul de pe radiator era pornit. Asta mi se pare extraordinar de dubios la un Diesel care doar a stat la relanti. Ar parea ca e o problema si masina se supraincalzeste, dar la drum lung pe autostrada mi-a ajuns apa la 50 de grade si nu mai misca de acolo imediat ce am iesit din Bucuresti. Din cate am citit termostatul pentru circuitul principal de racire prin radiator ar trebui sa se deschida la 87 de grade Celsius si azi in parcare nu numai ca circuitul era deschis la 72 de grade ( citite pe modulul de la Engine), dar era si ventilatorul pornit. Ma gandesc ca ori e senzorul de temperatura defect, ori termostatul, ori amandoua, ori garnitura de chiulasa dar nu am experienta cu asa ceva asa ca un sfat e binevenit. Nu prea imi dau seama ce area. Daca era defecta garnitura de chiulasa, banuiesc ca masina trebuia sa se supraincalzeasca serios si sa imi arda tot antigelul, dar nivelul lui nu a scazut si e constant. 

Pun mai jos si diagnoza:

 

Chassis Type: 1K (1K0)
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 37 42 44 46 52 56 62 72 76 7D

VIN: WVWZZZ1KZ6M632528   Mileage: 259350km/161152miles

01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
37-Navigation -- Status: Malfunction 0010
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
52-Door Elect, Pass. -- Status: Cannot be reached 1100
56-Radio -- Status: Malfunction 1010
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
76-Park Assist -- Status: OK 0000
7D-Aux. Heat -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
   Part No SW: 03G 906 016 JK    HW: 028 101 261 4
   Component: R4 1,9L EDC G000SG  7000  
   Revision: 12345678    Serial number: VWZ7Z0E2456116
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 00066 000 00000
   VCID: 75E1075F1C34EDB6B75-8020

1 Fault Found:
18107 - Powertrain Data Bus 
            P1699 - 000 - Missing Message from Steering Wheel Electronics - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Torque: 46.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 13.38 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Bin. Bits: 00000000
                    (no units): 1.0

Readiness: 0 0 1 1 1 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
   Part No SW: 1K0 907 379 Q    HW: 1K0 907 379 Q
   Component: ESP FRONT MK60      0102  
   Revision: 00T12001    
   Coding: 0004737
   Shop #: WSC 00066 000 00000
   VCID: 408FA68B1376181ED43-8015

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 1K0-907-044.lbl
   Part No: 1K0 907 044 BA
   Component: ClimatronicPQ35 066 0606  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 67DD5D1756980F26359-8032

3 Faults Found:
01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 
            000 - -
01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 
            000 - -
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 
            000 - -

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels: 3C0-937-049-23-M.lbl
   Part No SW: 3C0 937 049 D    HW: 3C0 937 049 D
   Component: Bordnetz-SG     H37 1002  
   Revision: 00H37000    Serial number: 00000000090591
   Coding: A0038E2700041828000000000F000000000959035C
   Shop #: WSC 00066 123 12345
   VCID: 2A5BE423850AF24EEA7-807F

   Subsystem 1 - Part No: 1K1 955 119 C  Labels: 1KX-955-119.CLB
   Component: Wischer VW350  012  0402  
   Coding: 00065493
   Shop #: WSC 00066  

2 Faults Found:
00924 - Relay for Headlamp Cleaning System (J39) 
            009 - Open or Short to Ground
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101001
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 222
                    Mileage: 259357 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                        ON
                    Voltage: 13.75 V
                        ON
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF

01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387) 
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 222
                    Mileage: 259357 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                        ON
                    Voltage: 13.80 V
                        ON
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF


-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 1K0-909-605.lbl
   Part No SW: 1K0 909 605 N    HW: 1K0 909 605 N
   Component: 1G AIRBAG VW8   015 2100  
   Revision: 03015000    Serial number: 0038ED0EEJ43  
   Coding: 0012615
   Shop #: WSC 00066 000 00000
   VCID: 377DCD5746B85FA6659-8062

   Subsystem 1 - Serial number: 6332MSME0A180800+

   Subsystem 2 - Serial number: 6342MSME09221E257

   Subsystem 3 - Serial number: 6351HSME073A13393

   Subsystem 4 - Serial number: 6361HSME07490B6DI

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel        Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
   Part No SW: 1K0 953 549 AF    HW: 1K0 953 549 AF
   Component: Lenksäulenmodul 634 0070  
   Coding: 0000041
   Shop #: WSC 00066 000 00000
   VCID: 76E300530132E6AEBEF-8023

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
   Part No: 1K0 920 862 B
   Component: KOMBIINSTRUMENT 3HL 1012  
   Coding: 0000103
   Shop #: WSC 80093 222 69422
   VCID: 29591B2F800CF956E3D-807C

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530-V2.clb
   Part No SW: 1K0 907 530 K    HW: 1K0 907 951 
   Component: J533__Gateway   H12 0178  
   Revision:   H12       Serial number: 31001066290532
   Coding: 3D3F0F4807009002
   Shop #: WSC 74565 123 12345
   VCID: 2F6DF537BEE897663D9-807A

4 Faults Found:
01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387) 
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 222
                    Mileage: 259357 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 15:15:05

00470 - Combination comfort Databus in Single Wire 
            012 - Electrical Fault in Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 222
                    Mileage: 259357 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 15:15:05

01304 - Radio 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 6
                    Mileage: 259357 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 15:46:02

00470 - Combination comfort Databus in Single Wire 
            011 - Open Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101011
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 6
                    Mileage: 259357 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 15:46:18


-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer        Labels: 1K0-920-xxx-25.clb
   Part No: 1K0 920 862 B
   Component: IMMO            3HL 1012  
   Shop #: WSC 06402 145 00197
   VCID: 29591B2F800CF956E3D-807C

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 37: Navigation
Cannot be reached

-------------------------------------------------------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver        Labels: 1K0-959-701-MIN2.lbl
   Part No: 1K0 959 701 K
   Component: Tuer-SG         024 2339  
   Coding: 0000244
   Shop #: WSC 00066 000 00000
   VCID: 3663C05341B2A6AE7EF-8063

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist        Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
   Part No: 1K1 909 144 J
   Component: EPS_ZFLS Kl.5   D04 1606  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 326BFC43ADDABA8E527-8067

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1K0-959-433-MIN.clb
   Part No: 1K0 959 433 AK
   Component:    KSG              0401  
   Coding: 00D802487F2D8405484F01E011A0
   Shop #: WSC 00046 412 819200
   VCID: 79F90B6F302C89D6D3D-802C

   Subsystem 1 - Component:   Sounder n.mounted     

   Subsystem 2 - Component:       NGS n.mounted     

   Subsystem 3 - Component:      IRUE n.mounted     

3 Faults Found:
00470 - Combination comfort Databus in Single Wire 
            012 - Electrical Fault in Circuit
01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387) 
            004 - No Signal/Communication
00470 - Combination comfort Databus in Single Wire 
            011 - Open Circuit

-------------------------------------------------------------------------------
Address 52: Door Elect, Pass.
Cannot be reached

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio
Cannot be reached

-------------------------------------------------------------------------------
Address 62: Door, Rear Left        Labels: 1K0-959-703-GEN2.lbl
   Part No: 1K0 959 703 F
   Component: Tuer-SG         021 2416  
   Coding: 0000144
   Shop #: WSC 00066 000 00000
   VCID: 3365F94752C0B386591-8066

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 72: Door, Rear Right        Labels: 1K0-959-704-GEN2.lbl
   Part No: 1K0 959 704 F
   Component: Tuer-SG         021 2416  
   Coding: 0000144
   Shop #: WSC 00066 000 00000
   VCID: 3467FA5B57CEB4BE40B-8061

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 76: Park Assist        Labels: 1K0-919-283.lbl
   Part No: 1K0 919 283 A
   Component: 12 Einparkhilfe     0101  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 2D51EF3FB4E4E5760F5-8078

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 7D: Aux. Heat        Labels: 1K0-963-235.lbl
   Part No SW: 1K0 963 235 E    HW: 1K0 963 235 E
   Component: PTC-Element         0404  
   Revision: 00800000    Serial number:               
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 2D51EF3FB4E4E5760F5-8078

No fault code found.

End   ---------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut baietii. Golf 5, 1.6 BSE. Nu baga cald pe dreapta. Ce parere aveti?

WhatsApp Image 2021-11-24 at 18.06.46.jpeg

WhatsApp Image 2021-11-24 at 18.06.47.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai schimba servomotor dreapta, daca ai eroare si daca nu lucreaza 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


VIN: WVWZZZ3CZ9E106893   License Plate: 
Mileage: 325820km-202455mi   Repair Order: 


Chassis Type: 3C (3C0)
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 37 42 44 46 52 53 56 62 72 77

VIN: WVWZZZ3CZ9E106893   Mileage: 325820km-202455miles

01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
37-Navigation -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
77-Telephone -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (CBA)       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
   Part No SW: 03L 906 022 QC    HW: 03L 907 309 
   Component: R4 2.0l TDI G000SG  9980  
   Revision: 13H01---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 45333 002 1048576
   VCID: 76E38CBE010617F28A-8022

1 Fault Found:
009754 - Coolant Pump 2 
               P261A - 000 - Open circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 325820 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.04.26
                    Time: 17:46:60

             Freeze Frame:
                    RPM: 782 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 14.14 V
                    Lambda: 78.9 %
                    Bin. Bits: 10011111
                    Bin. Bits: 00000000
                    Temperature: 34.2°C

Readiness: 0 0 0 0 1 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 3C0-614-109-C4.clb
   Part No SW: 3C0 614 109 S    HW: 3C0 614 109 S
   Component: J104    C4 440 V1   0013  
   Revision: --025---    Serial number: 00000786499140
   Coding: 0000274
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 2E5364DEB9D66F3202-807A

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 3C0-907-044.lbl
   Part No SW: 3C0 907 044 DK    HW: 3C0 907 044 DK
   Component: ClimatronicPQ46 133 0909  
   Revision: 00133024    Serial number: 00000000000000
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 6DD1A3D27450D42A7B-8038

3 Faults Found:
01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 
            000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 144
                    Mileage: 325820 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.04.26
                    Time: 17:42:01

01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 
            000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 144
                    Mileage: 325820 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.04.26
                    Time: 17:42:01

01592 - Air Quality Sensor (G238) 
            014 - Defective
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101110
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 144
                    Mileage: 325820 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.04.26
                    Time: 17:42:01
 

Masina este un passat. Pompa de recirculare am pus-o acum 1 an din dezmembrari...face figuri iarasi. In rest nu baga cald pe dreapta.

On 11/29/2021 at 8:15 AM, F l o r i n said:

Intai schimba servomotor dreapta, daca ai eroare si daca nu lucreaza 

01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 
            000 -  - 
am scanat si cu vcds si imi apare aceasta eroare, deci V159 schimbat..nu reparat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai eroare pe v158 si v159. Le poti schimba si vedem mai departe ( cel putin pe dreapta), daca se rezolva problema  sau e vb si de calorifer partial infundat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara, cred ca am si eu o problema cu sistemul de racire la masina, nu a mai fost pornita de 5 zile si azi cand am pornito imi licarea martorul de la antigel, am verificat am antigel iar dupa ce a stat pornita 10 minute baga cald in interior, inca n-am apucat sa pun testerul dar as fi curios ce are, cand am oprit-o in parcare acum 5 zile nu am avut probleme si apa sta la 90 grade indiferent de temperatura sau de trafic, posibil sa se fi bulit senzorul sau trebuie completare cu antigel ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifici intai nivel. Daca e ok, vasul...senzorul...se inlocuieste. Verifici si cablajul sa fie ok, langa mufa la senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu ea acum pe seara, am pornito si e totul normal, n-a  mai aparut martorul, apa la 90, caldura, totul ok, posibil sa fi avut condens pe undeva sau sa fi fost ceva inghetat, o sa pun si testerul sa va daca a luat vero eroare si daca da voi inlocui senzorul de temp preventiv cu unul original. Multumesc de sfaturi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine dimineața e posibil sa faca iar. Daca iar face, e de la ansele senzorului din vas....nu ai acces sa le cureti, necesita inlocuire 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!