Jump to content

Nu mai baga caldura


eNeRj
 Share

Postare recomandată

Revin cu rezolvarea la problema mea.

Golfurile 5 GTI fabricate pana in 06.2005 au un al doilea termostat (cutie de viteza manuala). Dupa ce l-am schimbat totul a revenit la normal :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta informatie. Unde este pozitionat al doilea termostat? Ai cod motor AXX?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la tine unde este pozitionat? am gasit cateva poze pe net, cu mai multe variante, insa la mine desi am AXX, nu am remarcat acest termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, acolo vazusem si eu ceva..chiar sunt curios daca il am si eu. Parca l-as schimba preventiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu un comportament ciudat de vreo 2 ierni, parca acum este mai pronuntat decat anul trecut: cand iau viraje stranse la dreapta climatizarea incepe sa bage frig, si cand iau viraje stranse la stanga vine un val de caldura. In afara de asta, temperatura este ok, proportionala cu setarea de la climatronic. Mentionez si ca motorasele de climatronic scot de zor zgomotele alea intermitente. Ce credeti ca ar fi? o depunere in radiator, care se muta de la forta centrifuga? sau clapetele selectoare sunt mutate de aceeasi forta, avand probleme cu motorasele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic...e valul de aer din masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta am vrut sa zic si eu, vine valul cand iei un viraj mai strans, am probat si la loganul de servici face la fel si ma intrebam ce dracu l-a gasit sa bage cald asa dintr-o data. Nu te ingrijora ca are dreptate Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa fiu eu nebun, dar totusi, e cam mare diferenta termica. Mai astept sa vad cum va evolua. Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum tii incalzirea pe auto(daca ai climatronic) sau aer cald pe sus?

Daca bagi aer cald pe sus vei avea jos aer rece, la sistemele climatronic vei vedea ca iarna incalzirea incepe de jos in sus iar vara racirea de sus in jos. 

Aerul rece fiind mai dens intodeauna va sta jos astfel ca in viraje vei avea acest efect. 

Daca ai climatronic tine incalzirea pe auto sau seteaza incalzirea jos+sus si in acest caz e posibil sa simti o diferenta dar mai mica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine gandit. Voi proceda asa si revin cu impresii. Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/13/2018 at 11:16 AM, catalinmiti said:

Sper sa fiu eu nebun, dar totusi, e cam mare diferenta termica. Mai astept sa vad cum va evolua. Multumesc mult!

e prima varianta....:biggrin:, stai linistit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut!

Cum s-a mai racit vremea am realizat ca am revenit la vechea problema cu lipsa caldurii. Patit fiind, si stiind ca a mai ramas mizerie in instalatie pe care n am putut s o scot m am gandit imediat ca radiatorul e de vina si m-am hotarat sa l schimb din nou.

Stiind ca pe cel vechi l am strambat la gulere cand l am montat n am mai incercat sa l curat si am luat direct unul nou, marca  Nissens, cel anterior era Hella.

ideea ca nu mai reusesc nicicum sa apropii conductele de gulerele caloriferului ca sa l pot strange. La pachet a venit cu doua oring-uri si 2 garnituri cu guler. Eu il montasem pe cel vechi doar cu cele cu guler. Am incercat sa pun si oring urile dar nu intra deloc.

Conducta de jos am reusit s-o prind intr un fel dar pe cea de sus... chin si durere. 

Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Am slabit din conpartimentul motor surubul care fixeaza tevile dar nu m ajutat.3B94DD87-AA08-4ACD-9C8F-88AE7AC913BA.thumb.jpeg.5531268f423a4486ed088de5db3d03bd.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am montat eu pana acum, doar cele DENSO se potrivesc la fix.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi m-am trezit cu forte noi, am hotarat sa fortez si am facut o parghe cu pedalele si cu un levier ondulat la un capat am reusit sa imping tevile mai in fata cat sa pot sa prind colierele.Din cate mi-am dat seama motivul nepotrivirii vine de la cele doua orificii din radiator care erau cumva lipite/sudate stramb. Le-am mai ciocanit cu o coada de plastic ca sa le aduc cat de cat la acelasi nivel si dupa multa sudoare (e frig afara) am reusit.

Toate bune...dar sunt pe jumatate multumit de realizare si tind sa cred ca asa facea si inainte de inlocuire.

Am lasat motorul sa  sa se aeriseasca, si sa se incalzeasca la 90 grade (meniu climatronic) sa vad cum merge. Rezultatul, aerul suflat doar pe gurile din fata, calai (15 grade afara). Daca accelerez si tin pe la 2000-2500 RPM aerul devine fierbinte peste tot. Las la relanti... se raceste. Nu-mi dau seama daca e 'feature diesel' si asa e normal sau mai exista si o alta problema in instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este el de vina, temperatura motorului ramane in jur de 90 de grade doar ca aerul suflat se raceste drastic la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai rezolvat? Cat iti arata pe climatronic? Intre 75 si 115 acul in bord tot la 90 sta, oricum si la 75 trebuie sa ai aer fierbinte.

Ai facut un drum cu masina? De obicei asa se aeriseste nu la ralanti.

Cum am procedat la momentul respectiv:

- am asteptat la ralanti pana cand nu mai tragea lichid, semnificativ din vas.

- am pus pana la maxim si am plecat la drum

- can a ajuns acul la 90, am tras dreapta si am completat in acest timp stai cu ochii in bord pe indicator lichid, opresti imediat daca se aprinde.

- am pus iar pana la plin, acum dar "forja" si la masina si la climatronic.

- oprit iar pentru verificat.

- un traseu cam de 10 km sau sub si se aeriseste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu sunt 100% sigur ca s a rezolvat insa cel putin imi pare ca s a mai imbunatatit situatia insa nici vremea de afara fiind mai cald nu ma ajuta sa analizez prea bine.

legat de cele 90 grade afisate in bord stiam povestea de pe forum si temperaturile urmarite au fost facute doar din climatronic.

Dupa postarea de mai sus am facut um drum mai lung si ce nu specificasem este ca fiind in teste am completat doar cu apa si cred ca si asta este un factor care influenteaza comportamentul. Din cate stiam, temperatura trebuie sa fie in jur de 90 grade dar la mine incepuse sa urce spre 100 de vina fiind poate densitatea scazuta a lichidului de racire. Cand s a mai aerisit si poate omogenizat amestecul, nu a mai urcat mai mult de 93.

a doua zi dimineata am scos tot lichidul din vasul de expansiune si am completat cu 1l antigel. Azi au fost 13-14 grade dimineata si a bagat caldura ok insa nu am mai stat prea mult in coloana sa observ racirea mai ales ca a fost destul de insorit.

multumesc pentru postari si va tin la curent cu evolutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna, detin si eu de scurt timp un Golf 5 1.9 din 2006 si am o problema cu climatronicul, setez temperatura pe 28 de grade si in partea stanga baga aer cald in partea dreapta rece, aproape gheata... cum as putea rezolva problema?! Va multumesc

Modificat de suntokk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai cu o diagnoza. Se verifica daca problema este de la servomotor ...sau calorifer infundat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am schimbat termostatul, senzorul de temperatura si piesa de plastic in care sunt prinse. Inainte sa le schimb acul de la temperatura ajungea la 90° si apoi scadea si iar urca si cat timp statea sub 90° nu mai baga caldura. Acum acul sta la 90° nu mai scade dar nu mai baga caldura in masina, care sa fie cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a facut aerisirea cum trebuiie ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze.....problema s-a rezolvat dupa ce am scos-o la plimbare. Dupa ce am schimbat piesele am tinut-o la relanti pana a ajuns la 90° si nu baga caldura. Dupa plimbare a mai scazut putin antigelul din borcan, am completat si acum e totul ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!