Jump to content

Probleme ax cu came 1.9 tdi


Alexandru P
 Share

Go to solution Solved by Bogdan.C,

Postare recomandată

Mergi linistit pe ce am spus . Sa nu intri in panica daca motorul nu se aude bine la pornire ,isi revine a doua zi dupa ce se aseaza tachetii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi fac probleme.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Turbocip Dupa montaj sa-i dai 3-4 chei cu mufa de la cablajul injectoarelor scoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rosuadrian.21
în urmă cu 23 ore, mihai13 a scris:

Fă i o spalare cu un ulei ieftin la motor. Vreo 100 km. Apoi alt filtru și alt ulei bun. A găsit oare toate cioabele? De tras cum trage? Trebuie să tragă mai tare că înainte!

 

Dupa o prima iesire la drum lung, mi se pare ca trage mai bine ca inainte ! Da, a strans cioburile din baia de ulei. Momentan am ~9400 km mersi cu acest ulei, iar mecanicul mi-a zis ca la 150.000km sa il schimbam. As vrea sa ii propun sa schimbam marca de ulei, momentan avand castrol 5w-40 edge. Ce ulei recomandati, pentru o silentiozitate mai buna a motorului ?? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu doar Liquy Moly. 

IMG_20170618_175923.jpg

Cioabele ai încercat să le pui așa cât de cât cap la cap? Să vezi dacă lipsește ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

43 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

@Turbocip Dupa montaj sa-i dai 3-4 chei cu mufa de la cablajul injectoarelor scoasa.

Ok. Asa o sa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rosuadrian.21
34 minute în urmă, mihai13 a scris:

Eu doar Liquy Moly. 

IMG_20170618_175923.jpg

Cioabele ai încercat să le pui așa cât de cât cap la cap? Să vezi dacă lipsește ceva.

Nu, nu am pus cioabele cap la cap. Cum ti se pare acest ulei Liqui Moly? O fi mai silentios ca actualul Castrol ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic că da, este mai silențios! Și trage mult mai frumos mașina, merge mai rotund, are viață!  Iar motorina de la omv, chiar cea ieftină, face diferența. Există și un sortiment interesant la rompetrol, puțin mai scump, un efix care are cifra cetanică 55. Fața de restul sortimentelor de 51 de la restul, doar ei au așa ceva. Dar se face avion ! Și consumul e un pic mai ridicat cu vreo 0,5 litri. O să crezi că ai cip pe mașină !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat si eu piesele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Montat piesele acum 1 saptamana , masina merge extraordinar de bine.

si motorul se aude foarte ok

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumă ulei? Cât ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rosuadrian.21
în urmă cu 5 ore, calin.g a scris:

Nu, ai ceva uzura la turbina, uleiul scapat pe la ax la prima pornire se vede. Cum stai cu consumul?

Cum adică uzura la turbina ? Masina trage de rupe, nici urmă de oboseala. Trage mai bine că înainte să schimb axa cu came. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luati in calcul si semeringurile la supape, pt fumul la prima pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, rosuadrian.21 said:

Cum adică uzura la turbina ? Masina trage de rupe, nici urmă de oboseala. Trage mai bine că înainte să schimb axa cu came. 

Daca ai uzura la turbina nu inseamna ca masina o sa fie lenesa. Din contra, cu uleiul ala in admiaie o sa iti dea impresia ca o sa traga mai bine. Dar din cate vad la tine nu e ceva de speriat, curata intercoolerul. Ce ulei folosesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rosuadrian.21
în urmă cu 3 ore, Planetara a scris:

Daca ai uzura la turbina nu inseamna ca masina o sa fie lenesa. Din contra, cu uleiul ala in admiaie o sa iti dea impresia ca o sa traga mai bine. Dar din cate vad la tine nu e ceva de speriat, curata intercoolerul. Ce ulei folosesti?

Castrol 5W-40 edge turbo diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbba pe liqui molly 5w40 diesel tech, bidonul mov. Cat completezi intre schimburi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rosuadrian.21

Aproape 1L la 10.000 km. Schimbul vreau sa îl fac la 15.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand sa o lasi in pace, ala nu e fum, un puf la pornire, gandeste te ca masina are o vechime si uzura e normala, cand iti cade turbina o reconditionezi si gata, asta se poate intampla mai devreme sau mai tarziu nu e o regula. Ca exemplu sunt eu cu turbina tun acum un an, fara joc fara consum, fara fum, acum 2 luni la mers lejer prin oras la 2500 ture odata a inceput sa fluiere si asta a fost, cazut puterea la 30% nu mai tragea deloc peste 80 km . Nu am fortat-o niciodata de cand e la mine, axul arata perfect dar pe partea de evacuare s-au ars, macinat 3 paleti, pierdea presiunea la antrenare, e vorba de masina cealalta BMW e 90, consider ca a tinut destul 265K. Am refacut-o si e alta masina, de 5000km. are toti caii zici ca are soft asa de bine raspunde la acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/17/2017 at 12:28, Planetara a scris:

schimbba pe liqui molly 5w40 diesel tech, bidonul mov. Cat completezi intre schimburi ?

Din câte văd pe prescripțiile uleiului nu este și norma 505.01 și din câte aud in video are pompă diuză. Eu la ATD îl meu folosesc bidonul albastru diesel high tech care are prima recomandare diesel Pd. Are norma 505.01. 

IMG_20170618_175923.jpg

 

Și sunt foarte incantat de el !

 

E cam puțin, doar puțin cum la pornire nu cred că justifică investiția. Când faci schimbul iei bidon de 5 litri și ai de completare. Mai ales că nu ști exact pe unde papă. Poate sa mai meargă așa mult și bine. Nu știu cu ce deranjează. Părerea mea, dacă mai creste consumul să l desfaci și să-l faci tot. Adică pistoane segmenți, chiulasă, linie. Dar nu acum.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rosuadrian.21
acum o oră, calin.g a scris:

Eu iti recomand sa o lasi in pace, ala nu e fum, un puf la pornire, gandeste te ca masina are o vechime si uzura e normala, cand iti cade turbina o reconditionezi si gata, asta se poate intampla mai devreme sau mai tarziu nu e o regula. Ca exemplu sunt eu cu turbina tun acum un an, fara joc fara consum, fara fum, acum 2 luni la mers lejer prin oras la 2500 ture odata a inceput sa fluiere si asta a fost, cazut puterea la 30% nu mai tragea deloc peste 80 km . Nu am fortat-o niciodata de cand e la mine, axul arata perfect dar pe partea de evacuare s-au ars, macinat 3 paleti, pierdea presiunea la antrenare, e vorba de masina cealalta BMW e 90, consider ca a tinut destul 265K. Am refacut-o si e alta masina, de 5000km. are toti caii zici ca are soft asa de bine raspunde la acceleratie.

Mai mult că sigur voi ajunge la mecanic, nu am sa o las așa. Dar am vrut sa cer și părerea voastră celor de pe forum, pentru că sunteți cunoscători. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajungi degeaba la mecanic, dar daca vrei sa te scarpini degeaba de bani, nu ai decat, au mai fost cazuri pe forum cand au schimbat juma de motor degeaba, putin ulei pe la ax, putin pe la supape, sunt destule de verificat, nu cred ca renteaza financiar pentru o nimica toata, bucura te de ea, cand esti sigut de defect atunci te implici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rosuadrian.21

Problema cu fumul a apărut după schimbarea axei cu came. Deci este irelevant consumul de ulei până în acest moment. Ceva s-a întâmplat deoarece până acum nu scotea, și nu aș dori să rămân cu problema , eventual să coste mai mult reparațiile in viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, mihai13 said:

Din câte văd pe prescripțiile uleiului nu este și norma 505.01 și din câte aud in video are pompă diuză. Eu la ATD îl meu folosesc bidonul albastru diesel high tech care are prima recomandare diesel Pd. Are norma 505.01. 

IMG_20170618_175923.jpg

Colegu eu zic ca nu te-ai uitat bine pe norme. Citeste ultima norma. 505.01

 

Eu zic ca nu ai fost atent inainte. La multe diesel-uri generatia aia chiar si mai noi, am vazut ca dau un puf la pornire. 

liqui-moly-diesel-high-tech-5w40-motor-oil-5-liter-10.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu colegul ca bidonul albastru este norma 505.01, dar tu ai zis mai devreme sa folosim bidonul mov si cautand bidonul mov are alte norme. Uite aici LQ 5w-40 fara norma 505.01 cu bidon mov. https://www.liqui-moly.eu/liquimoly/web.nsf/id/li_pszi8jz9uh.html?OpenDocument&vCMSTemplate=liquimoly Asta are cumva si bisulfura de molibden. Stiu ca nu este ulei ptr PD cu bisulfura, probabil nu e acceptata.

 

 

NU mai cita postul anterior!

Este contrar regulamentului si se sanctioneaza.

Multumesc pentru intelegere! 

 

Marian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rosuadrian.21 Esti sigur ca dupa schimbarea axei cu came a aparut acel puf la pornire? Eu as baga mana in foc ca nu are legatura, ci doar ai observat tu acum. Eu la Octavia mea, 1.9 tdi BXE, am puful asta la pornire de la 30-40k km la bord, cand masina era noua. Acum am 130k+ km si puful la pornire e la fel, fara sa fi aparut vreo problema la masina de atunci, alte zgomote sau mai stiu eu ce pe la turbina.

Am un coleg de serviciu cu 1.9 BKC pe Octavia 2 din 2006 si are ~160k km in bord (masina luata de noua, ca si a mea), el a schimbat pe la 60k km turbina pentru ca a avut un defect de fabricatie + mers 90% in Bucuresti la ore de varf subturata, dar puful asta la pornire i-l da de noua aproape si lui, la fel, fara alte probleme pana acum (dupa inlocuirea turbinei originale).

Deci si eu cred ca mai rau iti faci de lucru daca incerci sa rezolvi problema asta, te va costa mult si ai mari sanse sa nu o rezolvi decat pentru o perioada scurta de timp.

Mie imi consuma sub 500ml ulei in 10k km intre schimburi, iar colegului de care spuneam mai sus la fel. Scade aproape insesizabil nivelul pe joja intre schimburi.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!