Jump to content

vilbrochen rupt + capacul de palier nr. 2


Nicholas82

Recommended Posts

In martie am schimbat la Gilda Service din Galati cutia DSG impreuna cu volant (Pret 4000 + 1740), pe atunci masina avea 197k kilometri, acum la 210k m-a lasat masina, pe soseaua Stefan cel Mare, am dus-o la service si mecanicul mi-a zis din prima ca e volant si pe langa asta sa cumpar un semering, un senzor, la cumparare am descoperit ca volant noua costa 1540 ron, iar cei din service mi-au pus una second la pret de noua (si de aici prima inselatorie).

Se apuca mecanicul sa dea jos volant si descopera ca e vibrochenu rupt plus capacul de palier nr. 2, mai descopera ca contragreutatile de la pompa de ulei nu erau puse la semn.

Intrebari:

1. Ce ar fi putut duce la ruperea vilbrochen-ului?

2. Ce variante de reparare as avea? (de preferat ieftine)

3. Unde gasesc un vilbrochen + capacu de palier sau eventual un motor bun second?

4. Cat costa manopera pentru demontat si montat un motor?

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!!!

Edited by Nicholas82
Link to post
Share on other sites

du-te la service-ul respectiv si apeleaza la garantia pe care sunt obligati sa o ofere

daca nu coopereaza da-i in judecata. cu un avocat bun sigur castigi procesul

Link to post
Share on other sites

Intra in ei nu te lasa.Incearca sa ii scoti vinovati si pune-i sa plateasca pentru ce au facut.Daca esti sigur pe faza cu volantul sh insista pe acest lucru.

Link to post
Share on other sites

Serive-ul respectiv are dezmembrari din ce am cautat. Nu trebuia apelat la ei mai ales la o operatie destul de delicata fiind implicata si o cutie dsg

Link to post
Share on other sites

Varianta cu motor second este cea mai buna in cazul tau (desi varianta inlocuirii motorului ar afecta pretul in cazul vanzarii). Imi pare sincer rau de ce ai patit, sper sa o rezolvi cat mai convenabil. Poate invatam ca sunt piese care nu merita sa le punem second, nu mai vorbesc de alegerea cu atentie a service-ului. Stiu sigur ca orice service este nevoit (nu ca ar vrea) sa acorde o garantie de pana la 2 ani pentru manopera SI piesele montate de ei. Eu cred ca merita sa faci o constatare la un service serios si sa ii dai in judecata. Cu un avocat bun, castigi.

Link to post
Share on other sites

Am citit mai sus ca l-au taxat pentru volant noua si i-au pus second. Evident ca nu poate fi problema la arborele cotit din cauza volantului, decat daca se blocheaza brusc poate, dar nici asta nu prea vad cum

Link to post
Share on other sites

salut. am citit in taguri ca ai zgomot pe partea dreapta. cum suna acest zgomot?

a intrebat Gabi daca aveai vibratii in timp ce mergi. Eu am vibratii violente chiar inainte de a se opri masina, nu conteaza daca apas sau nu ambreiaj. Se simte ca si cum ar da sa moara motorul, se si aude la fel. Am incercat si cu turatia la relanti mai sus, dar diferenta a fost prea mica.

Link to post
Share on other sites

@cosmin - daca masina se scutura la oprire verifica clapeta de cut off.

Link to post
Share on other sites

@pronet, asta ar fi prima sugestie pertinenta din ultimul jumatate de an, chiar si mai bine, trecut fiind si prin 3 serviceuri bune zic eu.

O s-o verific, mai intai daca pot cumva cu interfata, apoi cand fac revizia ii pun sa-mi desfaca si clapeta. Merci!

Link to post
Share on other sites

offtopic: pai ce sa te mai complici - pui tu mana si o desfaci tu - e corp cu EGR-ul. Ai de desfacut 3 suruburi si un furtun. Nu e fizica atomica. Daca nu te descurci, imi spui si o rezolvam.

Edited by pronet
Link to post
Share on other sites

Dupa ce am cumparat masina am mers la Costel sa imi curete EGR-ul. Nu prea era murdar, dar ... pe urma mi-a aratat si clapeta de cut-off. Era plina de depuneri, spre deosebire de EGR. De ce s-a murdarit corpul clapetei si EGR-ul nu, habar nu am.

Deci sugestia lui Mihai este foarte pertinenta.

Edited by mars01
Link to post
Share on other sites

@GABIVVX da am simtit bibratii, timp de 5-10 km motoru era zgomotos decat de obicei, iar apoi apoi vibratiile au crescut ca intensitate 20 de s, si se auzea un zgomot pronuntat in partea dreapta si s-a oprit motorul,

@ Ebi din ce mi-a zis mecanicul, din cauza unei volante prost echilibrate se poate ajunge la ruperea vibrochenului

cosmin_nst@ zgomotul suna ca un pacanit mai accentuat si era din cauza vibrochenului, iar din ce mi-a zis mecanicul mai poate fi din cauza volantei sau a senzorului de la volant

Valeriu@ cam cu cat scade pretul la revanzare?

z e n i t h@ am vorbit la service, iar cei de acolo mi-au zis ca garantia e doar de 6 luni, insa pe deviz spune ca e de 24 de luni, atunci cand piesele sunt furnizate de ei

Acum am doua variante sa iau un motor fara anexe la 700E(nu are serie pe el) sau 1000E sau un motor complet la 1500-2000 E, voi ce ma sfatuiti?

Link to post
Share on other sites

Cazurile cu vilbrochen deteliorat(nu mai vorbesc de vilbrochen rupt) la o masina de asemenea vechime,sunt extrem de rare si au cauze foarte putine:probleme cu pompa de ulei,lovituri mecanice,viciu de fabricatie.

E posibil problema sa provina de la montajul volantei adunat cu faptul ca ai cutie DSG care schimba si preaia socurile motorului mult mai intens decat o cutie manuala si solicita mai mult motorul..

Link to post
Share on other sites
  • 6 years later...

Buna seara este prima data cand scriu si eu pe acest forum va urmaresc cu drag de mult timp , la fel am patit si eu acum 2 zile motorul find cel de 170 cp bmr cutie dsg a inceput sa bata usor ca un tacanit de injector si pana am ajuns acasa sa acentuat un pic mai mult a doua zi am plecat la peste si dupa un drum de 20 km a inceput sa bata rau azi am desfacut baia de ulei si surpriza la fel bieleta la pistonul 2 desfacuta si arborele rupt si la pistonul 3 si 4 slabite care ar fi cauza.Acum 3 luni la fel mi sa dat cutiea jos pentru schimbare semering si senzor se poate sa se fi montat volant prost si daia sa produs cauza asta .Va doresc plimbari placute fara incidente

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • EcklundValentin
      By EcklundValentin
      Salut,am o problema,destul de urgenta,va rog daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi.Este vorba de un VW Caravelle 1994,motor 2.5 diesel fara turbo.In momentul in care motorul se incalzeste se opreste si nu mai vrea sa porneasca pana nu se raceste.Unde as putea sa verific prima data?Pe mine ma duce gandul la un releu de la pompa,dar pe de alta parte ma gandesc ca daca ar fi vorba de releu probabil nu ar fi trebuit sa porneasca deloc.Va multumesc anticipat,sper sa fi postat unde trebuie,daca nu imi cer scuze.
    • Baddboy
      By Baddboy
      Buna ziua, este vorba de un touareg 3.0 tdi cod motor bks, an 2005, 169.000 km reali. La ultima revizie am observat ca intre cutia de viteze si motor este murdar de ulei ( doar transpirat, nu balta). Unul dintre mecanici a spus ca este posibil sa fie de la simeringul de palier, un simering de 50 de lei, dar pentru a fi schimbat trebuie data cutia jos. A mai intalnit cineva problema asta? Multumesc
    • achebv
      By achebv
      Salutare,
       
      Subiectul este despre: Audi A4, an 09.2010, versiune 2011, 2.0 TDI, Automat, cod motor CAGA, 225000 km (luata anul trecut la 200 K)
       
      Nu stiu daca e cel mai potrivit loc unde pot sa intreb insa ma confrunt cu o situatie mai "neobisnuita". Iata povestea:
      A doua zi de Craciun ma intorceam de la Onesti spre Brasov cand pe Oituz (la urcare) mi s-a rupt cureaua de accesorii. Am tras pe dreapta am sunat in stanga in dreapta si am decis sa merg asa cu masina "pe baterie" pana pica. Inainte de asta am desfacut capota, am tras afara ce a ramas din curea (miste ate efectiv). La momentul respectiv masina pornea... mergeam cu ea (maxim 70 km/h) si am tot mers pana la Reci (circa 45 km, +/-). Bun... acolo s-a stins tot, am tras pe dreapta si am plecat pe platforma.
      Fiind intre sarbatori am dus masina la AutoNovex (Ford - pe calea Feldioarei) cu cagndul sa schimb cureaua si gata... - eventual sa iau o baterie nou.
      "Meseriasii" de acolo (respectiv un Nea Pandele... - care parea ca a reparat numai combine, tractoare si dacii (no offense)) mi-a schimbat cureaua de accesorii si role si apoi au constatat ca "nu porneste". Au scos senzorul de la axul cu came si au pornit-o... Dupa care mi-au spus "ti-a sarit si distributia de la punct" ca ti-a prins bucati de curea de accesorii pe dintii de la cea de distributie... Am mers pe mana lor si am schimbat si distributia (role + curele). Bun... M-au sunat "e gata". Am fost sa iau masina am dat 2 ture in curte la ei si am aprins "check engine". Dupa reset de cod si alte filozofii mi-au spus "ti s-au strambat supape" (+ 1000 euro pe scurt).
      Am luat masina de acolo si am plecat - masina mergea dar nu tragea motorul. Am mai fost la un alt mecanic care stiind "istoria" fara mari investigatii (doar 50 lei ce am dat) mi-a spus acelasi lucru: desfacem motorul si rectificam chiulasa.
      Am plecat si de acolo la un alt service (locul unde cu un an in urma am schimbat distributie + curele + ulei la cutie... cam tot ce face un om "cu frica de Dumnezeu" cand cumpara o masina SH). Bun... la acest service am aflat ca am motorina pe bujii si ca is "injectoarele" desincronizate sau ma rog, un termen de asta "medical". Bun... am "sincronizat" injectoare - desi dupa ce am mai povestit de asta multa lume a inceput sa rada... ca nu exista asa ceva... Am plecat de acolo cu masina care mergea "un pic mai bine" - gen am mers cu 100+ (cu rugaciuni in gand) dupa care din nou "check engine". M-am intors la ei... "e debitmetru" - daca mai face il schimbam... Din momentul distractiei pana acum aveam deja 15 ani imbatraniti... 
      Am decis sa merg la alt service... Am mers cu un tip (a nice guy) in testing si da... desfacem motorul. Am luat chiulasa de la el si m-am dus la Ozun (renumitul loc de asa ceva...) Bun...
      Aici prima data Nea Laci sau Loti (chiar nu conteaza) imi spune: Axele cu came nu le putem testa - restul facem ! Rezumatul e asa:
      Toate supapele sunt strambe (lovite - sau naiba stie...)
      Test fisura, supape, culbutori... bla bla bla peste 1500 lei (tachetii citez: "mai merg"). Axele cu came (am 2) + 1800 lei. + manopera la mecanic sa puna chiulasa la loc.
       
      Am incercat sa aflu e posibil sa  fie camele deplasate pe de AX dupa o poveste de asta ? Sa schimb si axele sau doar restul ?
       
      As aprecia orice raspuns rapid.
       
       
       
       
       
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept