Jump to content

Uleiuri Liqui Moly


toni
 Share

Postare recomandată

Daca motorul nu papa ulei poti pune 5w- 40, Eu dupa secmentare am pus 5w-40 de la Liqui Moly si sunt foarte multumit, la cald nici il mai aud la relantii, e foarte silentios motorul. Tot 5w-40 am pus si la 1.9 TDi si motorul toarce mult mai frumos, consumul de ulei s.a redus sub 500 ml. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare colegi am.și eu o nelămurire nu știu ce să aleg intre aceste 2 Uleiuri pentru ALH-ul.meu de 100k km reali-Am avut LM toptech 4100 a fost ok, se aud puțin tacheții la.prima cheie. Am.zis să schimb modelul că am.văzut că sunt mai multe de 5w40 la LM și mă orientasem spre Diesel Hightech sau Syntoil ambele 5w40- Care spuneți că este mai ok ținând cont că mașina este Non Pd Mulțumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers pe lm la alh 9 ani .. acum noul proprietar pune castrol.. si nu mai suna la fel.

Mergi pe lm 5w40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da clar pe 5w40 voi merge doar că nu știu pe care din ele să-l aleg , am rămas așa între Diesel HightTech sau Leichtlauf High Tech doar că cel din urmă scrie că ar fi recomandat pt PD chiar daca mă incadrez cu norma 50500...tu ce zici? Mersi
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai simplu sa apelezi la site: https://www.liqui-moly.com/en/service/oil-guide.html#oww:/api/v1/oww/101/ROU/ENG/1/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Stiti vrun magazin cu preturi bune la uleiuri liqui moly? 

Mi se pare ca anul acesta au crescut preturile destul de mult. 

Anul trecut am cumpărat 5L de 5w-30 Top Tec 4200 cu 220 lei iar acum îl găsesc numai între  260 și 299 lei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca pe autokarma, vad ca este 229 lei, in comparatie cu bidonul de 4l care costa 240 lei ?.

Modificat de Gelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Uleiurile LM sunt semisintetice, grupa 3 hydrocracate si au crescut nejustificat preturile. Au retete foarte vechi ca si Motul, nu au mai investit in cercetare sa iasa pe piata cu uleiuri wow, cum au facut alte firme concurente gen rowe, total, ravenol. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ianculescu aveam de gand sa trec pe LM Toptec 4200 la urmatoarea revizie pentru simplu fapt ca nu prea gasesc recenzii proaspte si ei sunt singurii care au curajul sa spuna ce vand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, Ianculescu said:

Uleiurile LM sunt semisintetice, grupa 3 hydrocracate

Este gresit. LM produce cam toate tipurile de ulei. Si minerale si hidrocracate si sintetice (grupa4).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziceti aici un full sintetic de la LM care merge pe norma 507.00.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai conteaza asa mult daca uleiul e grupa 3 sau 4 la baza, din moment ce acum o buna parte din produs il reprezinta aditivii? Adica sa fie mai bun un ulei grupa 4 aditivat cu aditivi mediocrii, decat un ulei de grupa 3 dar aditivat cu aditivi superiori? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie o baza buna ca sa isi pastreze proprietatile fresh uleiul mai mult timp. Aditivii se duc repede, in timp. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MDU2019: am vazut un documentar in care un inginer de la Liqui Moly spunea ca, in ziua de azi, nu prea mai conteaza daca e grupa a IIIa sau a IVa, normele VW (de exemplu) sunt foarte stricte.

E adevarat ca o anumita structura chimica (din grupa a IVa) poate rezista mai bine in timp decat alta (din grupa a IIIa) dar nu stim cat fara analize comparative. Aditivii pot schimba total profilul amestecului...

 7603-unbenannt-jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg, deci teoretic prorietatile uleiului se pastreaza mai bine in timp cu cat baza e mai buna, si ca aditivii nu isi pastreaza asa bine in timp proprietatile. Dar practic vorbind conteaza efectiv despre ce interval de timp/km este vorba. Adica, daca baza uleiului incepe sa conteze doar dupa 30.000km atunci asta nu conteaza atat timp cat uleiul este schimbat la  regulat 15.000km. Daca incepe sa conteze dupa doar 5000km atunci e cu totul o alta poveste. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Revin. Am folosit LM toptec 4200 5w30 timp de un an si jumatate si pot spune ca este foarte ok. La rece ok, motorul nu scoate sunete ciudate, nu papa ulei etc. Ce am tot urmarit si o fac, tenperatura uleiului care la viteze de peste 120 km crestea destul de lent. In prezent folosesc castrol (ati citit corect) dintr-o imprejurare mai nefericita sa zic. Pe langa faptul ca temperatura lui creste foarte repede in aceleasi conditii, motor mai zgomotos si toatw cele...

Concluzia LM toptec 4200 5w30 la urmatorul si imediatul schimb de ulei.

Modificat de DinuC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

cu High Tech 5W-40  am facut 7000 km cu B6 PD..505.01 fara probleme fara consum ulei, masina am luat-o la 300.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot high tech 5w-40 folosesc pe 1.9 tdi bxe si bjb, motorul toarce foarte frumos, consumul de ulei s.a redus, inainte am avut toptech 4100, la fel de bine suna motorul. La 2.0 tdi cu dpf folosesc toptech 4200 longlife 3, motorul toarce frumos fata de alte uleiuri, la 10-11 mii consuma sub 500 ml, poate ca nu era neaparat nevoie dar am completat sa fie tot timpul la maxim, stilul de condus e mai sportiv, peste 3000 de ture, pe autostrazi si drumuri intinse vede talpi la greu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ce puteti spune despre inegrirea prematura a uleiului .

Detin doua masini , un golf 4 cu motorizare 1,4 16v BCA ( 2004 ), si o skoda octavia 2005 , cu motorizare 1.6 BGU .

La ambele masini bag acelasi tip de ulei , LM top tech 4200.Daca la golful 4 putem spune ca dupa 500 km efctuati cu uleiul schimbat la cutatea jojei cu servetetul abia daca se observa o colorare a acestuia , in schimb la Skoda dupa acelasi numar de km parcursi uleiul este maroniu ! Mentionez faptul ca ambele masini au in jurul a 170k cu un usor plus pentru skoda .  Sa incers sa fac o spalare interioara a motorului la skoda facand un schimb de ulei tranzitoriu pastrand specificatiile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa o lasi asa si sa te bucuri ca mai gasesti ulei cand tragi joja la cat sunt de gurmande motoarele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, BadGrandpa a scris:

Eu zic sa o lasi asa si sa te bucuri ca mai gasesti ulei cand tragi joja la cat sunt de gurmande motoarele astea.

Daca te referi la cel de 1.6 , adevar graiesti , de ceva timp chiar are o pofta de ulei desi la noxe ( facute pe bune ) , nu a iesit nimic in neregula . Teava este curata . Chiar nu pot sa-mi explic pe unde i-l consuma , dar aici intram in alta discutie si nu dezvoltam ptr ca suntem penalizati apoi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine credea ca uleiurile pot sa isi schimbe norma VW peste noapte..

In 2016 am ales Top Tec 4100 ca era compatibil cu AZD...azi insa nu mai e:  https://products.liqui-moly.com/top-tec-4100-5w-40-3.html

Interesant, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 6 ore, florin_gti a scris:

Ce puteti spune despre inegrirea prematura a uleiului .

Detin doua masini , un golf 4 cu motorizare 1,4 16v BCA ( 2004 ), si o skoda octavia 2005 , cu motorizare 1.6 BGU .

La ambele masini bag acelasi tip de ulei , LM top tech 4200.Daca la golful 4 putem spune ca dupa 500 km efctuati cu uleiul schimbat la cutatea jojei cu servetetul abia daca se observa o colorare a acestuia , in schimb la Skoda dupa acelasi numar de km parcursi uleiul este maroniu ! Mentionez faptul ca ambele masini au in jurul a 170k cu un usor plus pentru skoda .  Sa incers sa fac o spalare interioara a motorului la skoda facand un schimb de ulei tranzitoriu pastrand specificatiile ?

I-mi cer scuze , am gresit la denumirea uleiului ..........denumirea corecta este lm top tech 4100,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1.6 tdi.. fac 3000 km pana uleiul incepe sa sch culoarea.

Incepe spre maroniu si aproape de 7000.. spre negru.

La fiecare schimb la 10000km.. spal motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!