Jump to content

Este bine cu rezervorul de motorina full mereu?


calin.g
 Share

Postare recomandată

Eu stiu ca nu e ok sa se circule pe timp indelungat cu rezervorul pe la sfert sau pana in 1/2 este tocmai din cauza depunerilor care apar pe fundul rezervorului. Asta e ceea ce am auzit. Mai ales daca se pune si motorina proasta. La benzina nu cred sa fie asa mari probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da de cat aveti voi rezervoarele ca mie mai mult de 320 lei nu intra motorina (de obicei 275-300)? :|

daca la tine motorina e mai iefitina..ce sa mai :))) cati zice in talon ca ai..si cat iti intra in rezervor ?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca nu pleci tare de pe loc si nu depasesti, nu ai consum mai mare din cauza greutatii suplimentare?

Nu stu ce inseamna sa pleci tare de pe loc iarna . Eu plec usor, firesc.

Iarna este normal sa ai uneori consum mai mare, dar nu din cauza rezervorului plin, a greutatii, ci din alte cauze.

Cum ar fi: mersul cu viteza redusa (deseori a 2-a ), rezistenta la inaintare a pneurilor avand in vedere stratul de zapada, presiunea din ele, diferiti consumatori specifici pe care-i folosesti iarna, etc.

daunez cu ceva in afara de faptul ca sunt sanse sa traga mizerie de pe fundul rezervorului?

Nu.

Si in cazul intrebarii tale, cu observatia ca nu este indicat sa mergi pe ''rosu''.

Pentru ca de exemplu, daca acel ,,rosu'' este aproape de finish, la urcarea unei eventuale rampe, pompa nu mai gaseste combustibil. Si poti ramane in drum foarte usor.

Una e pe drum drept, alta e pe drum de munte sau in rampa.

Si ar mai fi o situatie care poate avea loc la mersul pe ''rosu'':

Daca ai prea putin combustibil in rezervor, la franari si accelerari, asa cum le faci in oras, acea cantitate de combustibil, fiind in cantitate mica se misca in rezervor si nu mereu ajunge la pompa , datorita miscarii.

Trecem peste faptul ca rezervorul are din constructie niste ,,aripioare'', in interior, pentru a diminua acel balans al combustibilului.

Caz in care pompa ajunge sa traga aer in loc de combustibil.

Modificat de Topp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deacord cu voi doar ca eu ma refeream la mersul prin oras cu rezervorul full(sa recunoastem ca majoritatea dintre noi adoram sa ne plimbam aiurea cu masina , nu neaparat ca am avea ceva treaba ,exceptand cazurile cand chiar avem de umblat stanga dreapta cu treaba,in rest plimbam un rezervor de motorina dupa noi,eu observ diferente intre cum trage motorul cand sunt singur si cand mai am pe cineva in masina,garantez ca orice greutate in plus are influente asupra consumului si felului cum pleaca masina la apasarea acceleratiei) si titlul topicului nu se refera la iarna, in fine, dar cum ati spus si voi ca iarna creste consumul doatorita:"mersul cu viteza redusa, rezistenta la inaintare a pneurilor avand in vedere stratul de zapada, presiunea din ele, diferiti consumatori specifici pe care-i folosesti iarna, etc." ei,la acest etc eu includ si un rezervor de motorina full permanent la care nu-I vad rostul sa-l plimb cu masina daca nu am un drum de facut care sa-mi necesite atata motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deacord cu voi doar ca eu ma refeream la mersul prin oras cu rezervorul full(sa recunoastem ca majoritatea dintre noi adoram sa ne plimbam aiurea cu masina

In cazul in care vrei doar sa te plimbi, consumul in cazul unui rezervor plin versus rezervor partial plin este insignifiant.

Gandeste-te ca te plimbi prin oras aglomerat sau pe drum drept, cu trafc normal.

Depinde si de folosirea treptelor de viteza acest consum

Modificat de Topp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu uitam ca pompele de alimentare benzina si motorina implicit isi fac racirea din cantitatea de carburant din rezervor, de curand unui coleg de munca i s-a dus pompa de benzina pt ca circula 80% cu becu de rezerva aprins, i-am explicat candva ca nu-i bine ,dupa intamplare mi-a dat dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu aerul "ucide" pompa de combustibil (benzina sau motorina), ci mizeria si faptul ca nu se schimba la timp filtrul de combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu uitam ca pompele de alimentare benzina si motorina implicit isi fac racirea din cantitatea de carburant din rezervor, de curand unui coleg de munca i s-a dus pompa de benzina pt ca circula 80% cu becu de rezerva aprins, i-am explicat candva ca nu-i bine ,dupa intamplare mi-a dat dreptate.

asta ar insemna pe vreme rece un avantaj...daca nu ai multa motorina in rezervor, se incalzeste mai repede prin recircularea motorinei de la motor in rezervor si se mentine calda la drum, mai putine sanse sa inghete.;asta daca pornesti dimineata bineinteles :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar cu cat ai mai putina motorina cu atat mai usor va gelui la temperaturi negative

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De inghetat poti fii linistit ca motorina nu ingheata, eventual chiar poti face un experiment iarna asta ca sa te convingi punand motorina intr-un pet pe care sa-l lasi afara peste noapte cand se anunta temperatura foarte scazuta. In schimb motorina in amestec cu gunoiul adunat pe fundul rezervorului va fii mai consistenta sau apa de pe fundul rezervorului poate ingheta ajungand pe conducte, filtru etc, nicidecum motorina sa inghete la minimele care le intalnim noi iarna.

E o aberatie legatura facuta intre rezervorul plin si consumul crescut din aceasta cauza. Am o Octavia 2, 2.0 Tdi 103 kw si un Passat B6 2.0 Tdi tot 103 kw. Intr-adevar sunt sisteme de injectie diferite Bosch/Siemens dar care e explicatia ca am un consum mai bun la Passat decat la Octavia desi Passat-ul e mai greu cu cel putin 150 kg? Si oare cum de pleaca mai bine de pe loc decat Octavia

Intrebarea e retorica, am explicatia, doar am vrut sa dau un exemplu concret in acest caz. Cum a spus un coleg mai sus sunt multe altele la care pot fii atenti cei care urmaresc un consum redus, nicidecum cantitatea de combustibil alimentata intr-un rezervor de 60L.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca este mai bine pentru masina sa umbli cu rezervorul plin.... corodare mai redusa a tablei rezervorului, mizerii mai putine la sorbul pompei, sanse mai mici sa inghete apa cu care se boteaza la noi motorina.... si daca doamne fereste ramii inzapezit pe drum ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezervorul nu e de plastic? Sau vb de Dacii?

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca este mai bine pentru masina sa umbli cu rezervorul plin.... corodare mai redusa a tablei rezervorului, mizerii mai putine la sorbul pompei, sanse mai mici sa inghete apa cu care se boteaza la noi motorina.... si daca doamne fereste ramii inzapezit pe drum ...

LA ce masina din grupul VAG ai rezervor din tabla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

daca priviti problema din punct de vedere al calitati combustibilului este clar ca se va merge cu rezervor plin.

Nu poti alimenta cu de oriunde cu o marca de carburant si atunci mergi cu o cantitate mai mare in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!