Jump to content

Oprire motor in mers


adrian_vw
 Share

Postare recomandată

La oprirea motorului verificați dacă există motorina in canistra/filtru motorină 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 23 ore, gyo80ag a scris:

La oprirea motorului verificați dacă există motorina in canistra/filtru motorină 

Cum se verifica? Si daca nu mai e motorina de ce dupa ce scoti cheia si o reintroduci porneste de fiecare data?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa scoti capacul la filtrul de motorina,  ca sa vezi daca este plin cartusul sau gol.

Daca e gol....porneste mai greu/lung, pana umple filtrul si baga motorina pe circuitul de alimentare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a verificat. Nu e nici asta cauza. Oricum pornirea este de fiecare data la sfert. Acum, dupa inlocuirea si a senzorului de vilbrochen, este suspectata mufa senzorului.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e problema de mufa, conectica sau cablaj, trebuie sa ai eroare la scanare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile sunt mereu aceleasi de prin aprilie, chiar daca au fost inlocuiti ambii senzori (ax came si vilbrochen). In plus de 2 saptamani se bocheaza uneori si navigatia RCD510 (cu niste litere chinezesti pe afisaj).

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-018-BMN.clb

   Part No SW: 03G 906 018 EM    HW: 03G 906 018 EM

   Component: R4 2.0l PPD1.2 G    4369 

   Revision: --H42---    Serial number: VWZCZ000000000

   Coding: 0000072

   Shop #: WSC 10101 599 12131

   VCID: 74E76AD217BB29E40C-8020

 

2 Faults Found:

012296 - Camshaft Position Sensor (G40)

               P3008 - 006 - Signal Out of Range - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100001

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 40

                    Mileage: 238754 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2022.05.05

                    Time: 15:25:17

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 1632 /min

                    Torque: 120.0 Nm

                    Speed: 57.0 km/h

                    Steering Angle: 0.00°

                    Angle: 0.0 °

                    (no units): 1.0

                    Steering Angle: 1.84°

 

000802 - Engine Speed Sensor (G28)

               P0322 - 006 - No Signal - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 5

                    Fault Frequency: 2

                    Reset counter: 40

                    Mileage: 238754 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2022.05.05

                    Time: 15:25:33

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 0 /min

                    Torque: 0.0 Nm

                    Speed: 0.0 km/h

                    Bin. Bits: 00000001

                    Bin. Bits: 00000011

                    (no units): 6.0

                    Angle: 0.0 °

 

Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai semnal la g28 cateodata, e normal sa se opreasca si sau nu porneasca. Verificati cablaj pana in ecu, la g28 si g40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificare cablaj,cum a spus dl.Florin iar daca este in regulă,scan grup 04 de pe motor cu torsion value/urmărită valoarea/posibil reglaj incorect axa came 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Masina este acum in alt service, unde s-au reverificat cablurile si mufele catre cei 2 senzori, de ax cu came si de vilbrochen(G40 si G28). Totul OK. S-a demontat si s-a deschis calculatorul de motor in vederea clonarii pe un alt calculator rezultat din dezmembrari. Din pacate calculatorul original nu poate fi citit. In plus consumul depaseste 1,5amperi, cat poate sursa (de calculator). Mai vedem daca si cum o scot la capat.

549c449c-c9fb-4bab-8c94-8e2f648c11dc.jpg

1554b547-d87e-47e8-a11d-d3f5bbd05fa7.jpg

Ce-or fi avut nemtii in cap de l-au pozitionat (ECU) tocmai acolo unde se aduna apa?!

WhatsApp Image 2022-09-29 at 15.24.17 (3).jpeg

WhatsApp Image 2022-09-29 at 15.24.17 (2).jpeg

WhatsApp Image 2022-09-29 at 15.24.17.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci adaptat online, cu server VW, odis, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aduna apa doar daca nu se fac intretinerile periodice asa cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

51 minutes ago, F l o r i n said:

Atunci adaptat online, cu server VW, odis, etc

Cam da rateuri ODIS online la piese SH... din ce am auzit, probail |intentionat"

Immo off

 

44 minutes ago, Al Bundy said:

Se aduna apa doar daca nu se fac intretinerile periodice asa cum trebuie.

sa fim seriosi ... cine stie ca fisa de intretinere perioadica are "curatare baie parbriz" ???  sunt multe reprezentante unde nu se face la revizie.. asa ca despre ce vorbim.. acolo nu e doar apa , din ce se vede in poza.. e si namol... deci acolo nu s-a umblat ani de zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat b6 nu e vreun offroader, ca sa reziste la conditii de offroad. Altfel nu vad cum ai ajunge sa ai namol in zona aia chiar si dupa 10-15 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatarea jgheabului din fata parbrizului s-a facut in alt service anul trecut, cu ocazia verificarii cablajului inainte de inlocuirea senzorului de ax cu came (G40). Nu am fost prezent deoarece acolo se insista pe treaba asta, sa lasi masina la ei si sa o iei inapoi cand te anunta ca e gata. La mine a durat o saptamana si pot spune ca dupa vreo 4 zile, cand am trecut pe acolo, era un kilometru de fire desfacute care ieseau din compartimentul motor. Nu credeam ca le mai aduna.

In fine, nu fac offroad, merg numai pe asfalt, parchez pe strada, deci nu am idee de unde provine namolul. Probabil din aer, daca ne gandim ca la Rm. Valcea in 2-3 zile orice masina incepe sa-si schimbe culoarea spre gri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Gata. S-a rezolvat prin înlocuire ECU. După multe căutări l-am găsit pe domnul Remus, care a reușit sa cloneze ECU. Deci exista oameni pricepuți si la Vâlcea! Nu-i fac reclama, îl găsiți pe Facebook. Merg cheile mașinii cu noul calculator exact ca si cu cel original (fără immo off). A trecut o luna, mașina nu s-a mai oprit in mers si nu au mai fost nici un fel de alte probleme. A scăzut si consumul mediu, de la 7,5 la 6,5 l/100km. Probabil e doar o coincidenta dar trebuie sa spun ca nu mai are nici zgâlțâiala de motor la oprire. Si parca trage mai tare, mai ales intre 2800 si 3800 rpm, treptele 2 si 3, lasă negru pe asfalt. Sunt supermulțumit! 👍😀🚗

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

După o luna ... s-a oprit iar. G28, semnal implauzibil. Următoarea mașină va fi fără senzori. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificati cablaj.

Pune si eroarea. E posibil sa ai eroare pe g28, deoarece s-a oprit in mers, dar ecu cauta semnal de la g28

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa mai fac o scanare si pun si eroarea. Pana atunci vreau sa mentionez un lucru care probabil nu are legatura cu oprirea motorului in mers. Problema asta a debutat cam odata cu defectarea navigatiei, in sensul ca uneori intra in boot loop, adica se tot reporneste, chiar si de 10 ori, pana reuseste. Incarc imaginea care apare de fiecare data cand o ia razna. Poate cineva are vreo idee. Cred ca este o clona chinezeasca a RNS510. A mers bine inainte.

image.thumb.png.f34384c7256842a8b748ef92416409df.png

Modificat de gg75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul dedicat pentru replica RNS510

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

I-ar s-a oprit. Am un log din 28 noiembrie si altul de azi, 5 decembrie. Dar nu mai inteleg nimic. Acum apare G40 in loc de G28. (Intre cele doua diagnosticari au fost sterse codurile de erori).

Log-VL08VUB-WVWZZZ3CZ8E112451-242180km-150483mi-28nov2022.txt Log-VL08VUB-WVWZZZ3CZ8E112451-242260km-150533mi-2022.12.05.txt

Modificat de gg75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul de la senzorul ax cu came pana la ECU , daca nu sunt probleme de cablaj schimba senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se face verificarea? In ultimele 3 service-uri mi s-a spus ca a fost verificat, dar o sa ma apuc sa verific eu. Totusi, cum?

Pe de alta parte, e posibil ca motorul sa se fi oprit datorita injectorului 2?

004708 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241) 
               P1264 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent

Sau datorita senzorului de la axul cu came?

000833 - Camshaft Position Sensor (G40) 
               P0341 - 006 - Implausible Signal - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima eroare se referă la injectorul 2,care este defect mecanic si trebuie schimbat,dar nu cauzează/influențează oprirea motorului,iar la G40 sau G28 daca ar fi defect,Nu mai porneste in veci,posibil cablaj/distributie decalata,de măsurat pt începător e mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare pe g40, poate sa porneasca,  dar mai lung. Daca s-a oprit in mers, de acolo este eroarea de implauzibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!