Jump to content

Ulei cutie viteze manuala


DUBB4LIFE
 Share

Postare recomandată

Din cate stiu eu, parca era doar w90, nu cu 75 in fata. Sa ma corecteze specialistii daca gresesc.

 

doar 75w

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, ceva-ceva stiam eu, dar nu stiam bine. Urmeaza sa schimb cat de curand uleiul la tractor si o sa trebuiasca sa ma pun pe cautat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G 070726A2  - uleiul original.

 

e cam acelasi pret si la alte uleiuri neoriginale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca undeva pe la 50 lei litrul. Ca sa stai cativa ani linistit nu e mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Din cate stiu eu, parca era doar w90, nu cu 75 in fata. Sa ma corecteze specialistii daca gresesc.

 

doar 75w

 

 

uleiul de cutie este 75w90

Salut! Imi puteti da si mie un cod pentru ulei cutie de viteze  serie sasiu: wvwzzz1jz2w123031. Multumesc !

 

Pentru ce masina iti trebuie?

 

Marca, Tip, Motor, KW, Fabricatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai VIN-ul, stii tot ce ii trebuie masinii.

 

Iar ca fapt divers, uite ce scrie la profil:

  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.6 16v 105 CP
Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Din cate stiu eu, parca era doar w90, nu cu 75 in fata. Sa ma corecteze specialistii daca gresesc.

 

doar 75w

 

 

uleiul de cutie este 75w90

mai documenteaza-te despre uleiul in cauza, folosit la cutiile VAG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te-am intrebat pe tine.

 

Iar ca fapt divers conform vinul este golf/bora, si pe langa asta, nu as putea sa ghicesc daca mai are motorul original si nu cumva are ceva mult mai puternic sau modificat.


 

 

 

Din cate stiu eu, parca era doar w90, nu cu 75 in fata. Sa ma corecteze specialistii daca gresesc.

 

doar 75w

 

 

uleiul de cutie este 75w90

mai documenteaza-te despre uleiul in cauza, folosit la cutiile VAG

 

 

M-am documentat.

Pentru modelul lui 75W90 este foarte bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa fim seriosi cine are modificari mai speciale facute, stie si ce fluide la fel de speciale sa foloseasca. asa ca... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact! Insa unii iestem mai catolici decat Papa.

 

Ca fapt divers, eu- conducator de tractor de ceva vreme, am fost extrem de placut impresionat zilele trecute, cand am pus scannerul pe un 1,6 16v de pe un golf si am constatat ca la relanti nu tremura nimic, daca nu ma uitam la turometru, nu credeam ca e pornit motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sa dai muzica mai incet  :lol:

 

Masinile modificate poti sa le si cumperi, nu neaparat sa le faci. E mai simplu si muuult mai rapid  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca e destula dezbatare pe tema anterioara. s-a raspuns la subiect. punct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna...Am si eu un golf 4 din 2000..si dupa ce se incalzeste motoru intra foarte greu in viteza, cel putin in treapta intai.Ati putea sa ma ajutati? Ati gasit vreo rezolvare ? Ma gandesc ca vine iarna, si problema o sa se agraveze ...Multumesc

Modificat de ramona89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat...in mod normal la rece(frig afara) are tendinta sa agate si sa intre greu in treapta 1.

Aveai simptome asemanatoare vara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil să fie de la ambreiaj. Poate după ce se încălzeşte nu mai debreiază corespunzător.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema asta am avut-o si eu, in cutia mea a fost introdus ulei 75W din fabrica, care este foarte subtire, dupa c se incalzea era dezastru, mai ales vara simteai in maneta cum >freca> p acolo

l-am schimbat cu 75w90 unul bun, am reglat timoneria si am uns-o bine si s a schimbat treaba, merge mult mai bine, doar in treapta 2 mai face figuri, doar cand merg mult in oras, insa asta e fara rezolvare.....cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna...Am si eu un golf 4 din 2000..si dupa ce se incalzeste motoru intra foarte greu in viteza, cel putin in treapta intai.Ati putea sa ma ajutati? Ati gasit vreo rezolvare ? Ma gandesc ca vine iarna, si problema o sa se agraveze ...Multumesc

 

Vezi sa nu ai probleme cu ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.Am si eu un Golf IV 1.9TDI AJM 115CP (6 viteze) si la rece intra destul de greu in vitezele unu si doi ,dupa ce se incalzeste putin isi revine,sau dupa ce o las 5 minute pornita,Credeti ca trebuie schimbat uleiul de transmisie?Masina are 215.000 de km si nu stiu daca a fost schimbat vreodata uleiul. Daca da,imi puteti spune si ce ulei ar fi recomandat si ce cantitate trebuie? Va multumesc.

Modificat de avradr46
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, uleiul poate fi cauza pentru care agata, iar daca nu l-asi schimbat niciodata, e timpul sa-l schimbi. Ai nevoie de 75W90, insa nu stiu ce cantitate. Mie-mi agata usor din a 1-a spre a 2-a,  am pus Gear 300 75W90 si nu mai agata deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult,o sa il schimb cat de repede,si din cate am auzit trebuie aproximativ 2 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am gasit pe net ceva,poate este folositor:

EBD, EBF, EBJ, EBM, EBS, EGW
Oil for pinions API GL4 SAE 75W90 (Synthetic, high performance)

EGR, EGS, EGV, FBK
Oil API GL4 SAE 75W (Hypoid)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cu acceasi problema,intratul greu in viteza,am schimbat uleiul la cutie cu OEM si degeaba.Ambreiajul destul de tanar,vreo 46.000km deci il excludem.

Asa ca m-am sictirit si am dat cutia jos....surpriza,furca de la ambreiaj stramba.

 

Dupa mai multe cautari pe net am ajuns la concluzia stranie ca furca asta stramba e problema foarte intalnita la masinile astea.

Cine vrea sa verifice ,e simplu....ia o ruleta si masoara adancimea la cilindrul secundar de pe cutie,adica distanta in mm cat intra cilindrul in cutie....trebuie sa fie undeva pana in max 12mm Eu aveam 40mm ,atat de stramba era furca.

 

Deci cine vrea sa bage de seama la ce zic,cine are pb cu intratu in viteze si ii tine si pedala jos,cupleaza ft aproape de podea,il invit sa masoare distanta furcii la cilindrul secundar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! La golful din semnatura am cutia cod ERT. Ce ulei merge? Ma intereseaza si original si aftermarket si un cod!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!