Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

Pai in cazul asta renunt la G7... la 105 cp la G5 a suspensie independenta, doar nu o sa imi iau o masina doar pt marca. Cu regret, dar asta e prea mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost a pbv1 si am vazut noul golf 7 weekendul trecut.interiorul arata foarte bine dar exteriorul e banal daca nu il iei cu xenon si jante macar pe 16.pretul pentru un 1.6 tdi DSG fara xenon si jante pe 15 daca nu ma insel era de 23000 de euro cu tva inclus ceea ce mi se pare foarte mult pentru dotarile care le avea.mai aveau un passat CL 2.0 tdi 140 manuala un pic mai slab echipat la 24000euro.pentru 1000 de euro prefer passatul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi nu pare foarte mult schimbat fata de G6, insa sa nu uitam ca e o platforma noua ce se anunta a avea o mai buna manevrabilitate. Pe langa acest lucru are si mai putine kg si de aici un consum mai redus. Da, se vad asa zisele reduceri de costuri peste tot.

Sa nu uitam ca acesta este pretul de lansare. Cu siguranta in cateva luni vor intra reducerile (edition) ce vor fi in jur de 1000€ plus 2,3 sau 4% reducerile dealer-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu kg si platforma mai buna mi se pare marketing pur pentru reduceri de costuri.Diferenta va fi cel mult ca atunci cand ai un pasager in plus in masina si persupun ca va avea si o stabilitate ceva mai buna din cauza dimensiunilor putin modificate ,dar nu va fi ceva revolutionar cum tot promoveaza.

Eu sunt de parere ca aceasta platforma a fost introdusa tocmai pentru reduceri de costuri ca si scoaterea multilink-ului pe majoritatea variantelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se pare, ce e sub 140CP vine fara suspensie independenta pe spate.

cum sub 140? era vorba ca sub 122, nu sub 140. chiar aici pe forum lamurise cineva dilema asta. s-a schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca au introdus platforma ca sa-si conserve sau mareasca marja de profit. Povestea cu optimizarile e pentru piata...

Din punctul meu de vedere si-au asumat pierderea atuurilor VW cel putin pentru masinile de intrare in gama...Daca nu ai multilink de ce ai mai alege Golf cand taierile de costuri sunt evidente la toti insa preturile variaza?

Iar daca mergi in gamele superioare rationamentul scartaie si acolo intrucat nu dai bani pe un Highline ca sa-ti dea compartimentul motor nevopsit, balamale usi plastic samd...

Pacat ca s-a ajuns aici...insa e posibil sa-si fi dorit diferentierea calitativa de Audi care ramane premium (daca or baga si acolo vopsea la motor :10[1]: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se pare, ce e sub 140CP vine fara suspensie independenta pe spate.

cum sub 140? era vorba ca sub 122, nu sub 140. chiar aici pe forum lamurise cineva dilema asta. s-a schimbat?

Eu intelesesem ca doar 1.2 tsi de 85cp este fara multilink pe spate - sper totusi sa nu fie asa, pentru ca altfel adio Golf si cam adio VW... cel putin din punctul meu de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de placa cu scaderea de greutate prin introducerea platformei mqb,exista aceeasi placa aplicata si la multlink :

“It is about saving weight," says Volkswagen Group director of marketing, Jurgen Stackmann. "It’s lighter than multi link [rear suspension]. Customers don’t need it they, can’t sense the difference [when driving] on multi-link. That’s why multi-link is only on the higher output versions. For normal driving environments we have the normal [rear suspension].”

Tare sunt curios care este diferenta reala de greutate intre un 5/6 si un 7 echipate la fel (aceleasi optionale si motor),neconsiderand in acest calcul lucruri minore ca lipsa vopselei la capota sau balamale de plastic despre care reprezentantul vw cel mai probabil ar zice ca au fost introduse tot pentru reducerea greutatii in avantajul clientului.

Nu cumva multilinkul vine doar pe echipari sportive (in opinia lor) de cel putin 140cp ?

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am citit in 2 surse:

http://0-100.hotnews...wagen-golf-vii/

http://m.evz.ro/news/1009096

in primul, dupa cum se vede, oamenii nu prea stiu clar. initial zic ca are indepedenta ce e peste 122cp (adica neinclus), apoi, un paragraf mai jos, spun ca informatie importanta ca e si ala de 122 inclus. in al doilea zic ca e inclus si ala de 122. dat fiind asta, tind sa dau crezare ca ala de 122 are multilink.

presupun ca poti vedea sub masina asta? la un dealer? nu e pitita cumva, nu? :)

eu unul am luat golf si pt indepedenta. mi se pare o carte de vizita proasta ce au facut ei la g7 (ma refer la faptul ca userul trebuie sa fie atent cand cumpara la aspectul asta). daca o sa iau vreunul vreodata, peste 3-4 ani, trebuie deci sa fiu sigur ca am independenta. altfel, nu as mai lua golf.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A3-ul 1.4 TFSI 122 CP are multilink pe spate.

Un A3 1.4 TFSI 122 CP este mai usor cu 80 kg fata de modelul vechi.

Nu inteleg de ce se face atata caz cu privire la suspensia spate, la reducerile de masa, la reducerile de costuri...etc.

Credeti ca VW nu va mai vinde Golfuri daca nu au multilink la 1.2 TSI? Sau nu vor mai vinde din cauza ca nu este compartimentul motor vopsit? :D

Stiti cati clienti intreaba ce fel de suspensie este pe spate la o masina? Zero!

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva are in toate variantele?Daca nu, cam nasol pentru o masina premium..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi pare rau ca nu mai au toate suspensie independenta pe spate dar asta e. Si mie imi pare rau ca nu am frane de 288 (si amortizoare de 55) pe fata dar tot din motive de sportivitate nu am. Pana la urma cei de la VW se gandesc pragmatic, detalii de genul asta sunt neimportante pt 90% din public care se uita la consum nu iti iei tdi si te duci pe circuit, cel putin asa e logic. Inependenta nu mai e asa de important pt masini de cand a aparut esp-ul care te pazeste sa nu treci de limitele sasiului.

Golf si VW nu sunt premium, VW viseaza kko mai ales cand a scos Phaetonu'. Mare mare fail masina aia.

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa scoata si butonul de dezactivare daca tot sunt la capitolul asta..

VW in opinia celor de la VAG este semi-premium iar Audi mass premium .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei AXN, de ce taierile de costuri nu se regasesc si in pretul pe care il plateste clientul ci doar in profitul VW? (fabrica, dealeri, service, etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce va tot legati de multi-link... Mi se pare chiar inteligenta strategia VW de diferentiere a suspensiei functie de motorizare. Acest lucru nu e tocmai usor de industrializat unde se prefera seriile mari ...

O sa vedeti ca vanzarile o sa contrazica pe toti scepticii...

Daca va uitati pe piata doar Focsul/Mazda3 si kia/hyundai ofera multilink ... Cine le considera mai bune din acest motiv, mai bine sa isi cumpere una dintre cele 2 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu eram un pregatit sa imi dau comanda de un G7 1.6 tdi. Am trecut cu vederea peste multe chestii care intra la capitolul "scaderi de costuri" dar asta cu suspensia spate a pus capac. Asa ca de banii pe care ii dadeam pe un G7 nou echipat decent - ma indrept spre ceva mai sus in gama (poate tot VAG, vedem) dar care la banii aia este blindat pana in dinti de optionale... Personal sunt dezamagit de aceasta politica... word

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A3-ul nu are multilink pe toate motorizarile, are doar de la 85 KW in sus.

Bine punctat Master_Blaster. Cine are nevoie de performante, cumpara performante. Toti ne dorim masina cu motor mic, sa consume putin, cu interior premium, multe gadgeturi, performante de top si eventual sa coste putin. Asa ceva este imposibil.

danny2012 Este simplu: pentru ca VAG este un business si pentru ca lucrurile sunt mult mai complicate decat vedem noi aici.

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A3-ul 1.4 TFSI 122 CP are multilink pe spate.

Un A3 1.4 TFSI 122 CP este mai usor cu 80 kg fata de modelul vechi.

Nu inteleg de ce se face atata caz cu privire la suspensia spate, la reducerile de masa, la reducerile de costuri...etc.

Credeti ca VW nu va mai vinde Golfuri daca nu au multilink la 1.2 TSI? Sau nu vor mai vinde din cauza ca nu este compartimentul motor vopsit? :D

Stiti cati clienti intreaba ce fel de suspensie este pe spate la o masina? Zero!

dar tu stii cati simt diferenta? TOTI. absolut toti o simt, indiferent de cat de tare sau "moale" :) conduc. problema e ca tu ca si client, trebuie sa te documentezi in plus ca sa fii SIGUR ca ai cumparat ce iti doresti. adica daca imi iau eu HL full de dotari cu 105 cp si o sa ma trezesc ca aud de la un vecin/prieten ca e mai slaba tehnic ca g6 (din punctul asta de vedere) cred ca ii bag undeva pe astia de la vw si le fac un ditamai taraboiul. de asta ziceam ca e o carte de vizita proasta, pt ca la g5/g6 stiai ca au toate, indiferent de versiune si nu iti bateai capul. acum trebuie sa fii atent.

si nu pricep faza cu pretul, ce o tot dati toti cu preturi mai mici: care preturi mai mici? diferenta de la multilink la fixa nu e de 1000+ de euro ca sa vorbim de o diferenta sesizabila la pret. sau 3-400 euro fac diferenta asa mare? faptul ca nu iau una cu multilink m-ar face sa ma orientez serios si spre alte marci, care sunt sensibil mai ieftine ca pret. diferente mult mai consistente decat 3-400 euro. nu mai zic ca si optionalele sunt mai ieftine la alte marci.

pe principiul ca e o masina, un obiect, poti sa iei orice din clasa asta, toate merg in final.

sunt de acord ca vopsirea compartimentului motor e putin importanta, dar suspensia nu e chiar asa. tine si de siguranta in final.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90% dintre clientii care cumpara Golf nu vor simti diferenta intre cele doua suspensii spate.

Uita-te pe strada cam ce oameni vezi la volanul Golfurilor si o sa intelegi de ce.

Noi suntem un caz aparte... si suntem obligati ori sa luam un motor "capabil" care sa stie sa foloseasca suspensia spate, ori sa ne orientam spre alte marci.

Nu vad nicio problema aici!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca in momentul de fata mai bine cumperi focus decat golf 7...

Pentru mine partea cu multilink a fost eliminatorie cand am ales.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A3-ul nu are multilink pe toate motorizarile, are doar de la 85 KW in sus.

Bine punctat Master_Blaster. Cine are nevoie de performante, cumpara performante. Toti ne dorim masina cu motor mic, sa consume putin, cu interior premium, multe gadgeturi, performante de top si eventual sa coste putin. Asa ceva este imposibil.

danny2012 Este simplu: pentru ca VAG este un business si pentru ca lucrurile sunt mult mai complicate decat vedem noi aici.

Sa nu te superi dar comentariul tau imi pare extrem de subiectiv. Daca tu esti dispus sa accepti taieri de costuri doar de dragul taierilor sub masca de marketing conform careia le facem pentru tine dar platesti la fel nu inseamna ca toti avem aceeasi opinie.

Chiar Golf VI este exemplul conform caruia se putea oferi "mai multa masina" in aceeasi bani si relativ aceeasi tehnologie cu exceptia ACT desigur si a design-ului.

As fi fost cumva de acord daca faceau aceste taieri de costuri in doua etape adica mai accentuat in prima parte a gamei (la echipari si motoare de baza) dar lasau neatinse varfurile adica macar Highline si motorizarile puternice. Observ ca anumite lucruri le-au generalizat si mai mult au renuntat la lucruri emblematice cumva pentru VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar cu pedala ce a avut ? de ce au scos pedala din podea ? si au pus-o in aer ca la golf4 ?

ca e optiune premium de aia...

golf4 si 5 au fost si sunt masini spre premium.... la 7 au schimbat macazul... cine vrea premium, sa-si ia audi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si Audi are pedala in aer. Si A3 si A4 si... si ce?

Tot o tineti langa cu taieri de costuri, ca vai ce-au facut, hai serios. Chiar va intereseaza ca nu aveti nu stiu ce plastic undeva?

Atata timp cat masina e mai buna decat cea veche? Pentru ca este mai buna decat Golful VI !

Au fost taieri si la Golf VI. Multe! Multe rau! 99% din soferii si proprietarii de Golf VI nu stiu toate reducerile de costuri comparativ cu Golful V. Si tot e o masina mai buna decat Golful V.

Chiar as vrea sa va suiti toti intr-un Golf/A3/Leon/Octavia, in care sa nu stiti motorul, si sa incercati sa ghiciti ce suspensie are. Cel putin jumatate nu vor ghici ce suspensi are.

Daca luam un motor de 140 CP si il punem pe o masina fara suspensie spate independenta toti se vor jura ca masina are suspensie spate independenta.... Terminati cu prostiile...!

Cei care chiar pot sa-si dea seama de acest lucru sunt atat de putini incat nu merita sa fie mentionati. Plus ca e o gandire atat de simpla "Ai nevoie de suspensia spate independenta ca sa mergi mai tare? Atunci ai nevoie si de un motor pe masura! Deci... iti iei cel putin un 1.4 TSI"

Cei ca mine sau Mihnea, care ne-am luat o masina cu un motor mic, care sa consume decent, dar care sa stea bine pe strada si pe curbe, sunt atat de putini incat merita ignorati. Probabil si eu si el treceam la primul motor care ne oferea si suspensia spate independenta, daca eram pusi in fata acestei alegeri...

Fara suparare pentru nimeni, dar cine spune ca nu-si ia Golf VII din cauza ca nu are suspensie independenta sau ca sa dea bine in fata vecinilor... :( No comment!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!