Jump to content

I love my TeeTee


RDI

Postare recomandată

Salut, un nou membru si-a facut aparitia in familia noastra. Va rog scuzati lungimea postului si incantarea proprietarului.

Audi TT Quattro 1.8T 225 HP

An fabricatie 2002

174.000 km

Transmisie manuala 6+1

Culoare Avus Silver

ABS-ESP-EDS

Diferential blocabil Haldex

Geamuri electrice

Oglinzi el. incalzite&heliomate

Tapiserie piele Silver-Grey

Scaune incalzite

Xenon fabrica + spalator faruri

4 airbag

Jante aliaj 18"

Praguri aluminiu inscriptionate TT

Sonorizare Bose, Radio-CD Concert, Kenwood Phatnoise

Telefon Nokia 6090

Alarma fabrica

Model S-Line

November 2001

S-Line announced:

"Modelul S-Line se remarca prin jantele din aliaj 18" in 9 spite, 2 culori exclusiviste (Misano Red si Avus Silver) la interior piele neagra, brilliant red or silver grey, garda la sol lasata cu 20mm fata de modelul standard si bineinteles cele 2 sigle S-Line pe laterale-spate"

Nota:

Incepand cu anul 2003 toate modelele Quattro, indiferent de motorizare (1.8T sau 3.2L) au fost echipate standard cu optiunile mai sus mentionate si s-a renuntat la badge-urile S-Line montate pe laterale-spate.

Aceste date sunt luate de pe saituri din afara, in curiozitatea mea de a afla daca badge-urile au fost puse de vreunul din fostii proprietari sau de fabrica dar tot nu sunt lamurit. Acum sincer, nu stiu eu cat de S-Line e masinuta dar ca e foarte joasa de asta va asigur, in rest prezinta toate celelalte simptome ca cele descrise mai sus.

Prima impresie cand am vazut-o pe viu, a fost WoW.

Prima impresie cand am condus-o, a fost WoW.

Referitor la tractiunea 4WD, pot spune un singur lucru, vorba cuiva de pe forum, dupa ce ai condus un quattro nu-ti mai doresti altceva. La capitolul confort si vizibilitate insa sta mult mai rau. Datorita suspensiei simti orice mica denivelare din asfalt, plus ca topaie la denivelari repetate in asfalt. Tot datorita pozitiei incomode la volan si a faptului ca este foarte joasa, vizibilitatea este mult redusa. Daca mai ai si un pasager pe scaunul din dreapta, clar trebuie sa-l rogi sa se uite daca vine ceva din dreapta intr-o intersectie. Oglinzile laterale sunt prea apropiate de sofer, din cauza deschiderii usilor, sunt pozitionate inainte de triunghiurile geamurilor lateral-fata, lucru ce te obliga sa intorci capul ca sa te uiti in oglinda din dreapta. Lucru periculos deoarece trebuie sa-ti iei privirea de la drum.

Masina in acte are 4 locuri insa bancheta din spate este conceputa pentru un copil sau doi de pana in varsta de 5 ani. Cu toate astea, am un baiat de 15 ani, care a reusit sa stea in spate la un drum Bucuresti-Bran fara nicio oprire.

Portbagajul iti dicteaza cate bagaje sa iei la tine, merge o valiza sau o geanta de voiaj de dimensiuni medii si niste haine deasupra dar atat, insa bancheta din spate e rabatabila fractionabil. E suficient pentru mine momentan. Nu vreau sa-mi amintesc de portbagajul de la fostul Audi A4 1.9 TDI in care am adus acasa o plasma de 108cm, cu bancheta rabatata.

Dar toate aceste neajunsuri sunt compensate prin tinuta de drum si printr-o stabilitate excelenta, senzatia de avion, bagatul in perne cu pedala de acceleratie la blana, depasirile efectuate in siguranta, lipsa lagului turbinei (K-04) si nu in ultimul rand sistemul de franare impecabil. Cu toate acestea, un drum mai lung necesita cel putin o oprire datorita suspensiei tari si a scaunului de asemenea tare.

In ciuda mitului ca e gurmanda, pot spune ca extra-urban (verificat plin/plin) consuma numai 10%, la mers normal cu ea, adica sportiv ca n-ai cum altfel. Urban consumul variaza intre 12% si 15% dar vorba sotiei...

So what? I love my TeeTee!

Mi-as fi dorit aceasta masina (ne-am fi dorit-o) in urma cu 10 ani dar era prea scumpa pe atunci plus ca aveam o masina de familist (Audi A4) asa ca la momentul respectiv am ales ca cea de a 2a masina, pentru sotie, un VW Beetle. Din cauza unor evenimente nefericite aparute in viata noastra, odata cu criza din 2009, a trebuit sa renuntam la ambele masini, bizuindu-ne doar pe masina de serviciu, un Fiat Bravo. Insa alegerea s-a dovedit a fi paguboasa cand firma pentru care lucram la vremea respectiva a decis sa reduca personalul, asa ca ultimii 3 ani am apelat la transportul in comun. Nu doresc nimanui, nu ca ar fi rau transportul in comun de care abuzez in continuare dar parca altfel vezi viata cand stii ca ai masina ta la scara.

Alegerea acestei masini nu a fost una usoara. Initial mi-am dorit tot un Audi A4 Diesel insa finantele nu-mi permiteau sa urc mai sus de anul de fabricatie 2009 si nu-mi doream doar un facelift exterior ci si unul interior. Masina trebuia sa fie obligatoriu tot din grupul VAG asa ca mi-am indreptat atentia spre Passat tot Diesel dar am intampinat rezistenta in achizitionarea acestui model din partea sotiei si cum masina o luam in special pentru ea, am renuntat la idee. Asa ca am supus la vot in familie si alegerea a fost Audi TT. Acum, daca tot s-a votat pentru Audi TT, preferinta mea s-a indreptat catre modelul 1.8T Quattro. Era o conditie eliminatorie. Am purces la cautari si dupa o luna am gasit-o, pe un sait specializat din Romania. Masina era deja inmatriculata in alt judet iar persoana respectiva avea nevoie urgenta de bani, am sunat, am negociat si am batut palma pe 7500

post-2054-0-78657500-1352443877_thumb.jp

post-2054-0-53408100-1352444331_thumb.jp

post-2054-0-46563700-1352444571_thumb.jp

post-2054-0-39914000-1352444591_thumb.jp

post-2054-0-21485000-1352444649_thumb.jp

Modificat de RDI
Link către comentariu

Ah...such a beauty :) Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea milioane de KM fara incidente! Ceva modificari in plan? :D

Link către comentariu

f frumoasa! sa o stapanesti sanatos!

TT mi-a luat mintile de cand am vazut niste reviste de prezentare aduse din germania prin '9x. si cand am luat S3ul, tot TT cautam anterior.

si exemplarul tau arata ff bine. se vede ca o vei ingriji dupa modul de a povetsi.

totusi K04 are un mic lag ;) si dupa 200 000km...te poti astepta sa manance ulei. depinde cum a fost alergata. chiar daca suna bine, eu recomand scoaterea Blow offului. e mai safe pt motor fara el.

Link către comentariu

Multumesc Calin si Bogdan_wrc pentru aprecieri. Ca planuri de viitor, daca ati avut rabdarea sa cititi tot postul, sunt incluse acolo, mai spre sfarsit.

Am uitat sa specific ca motorul are codul BAM si este unul din cele mai bune motoare puse pe aceasta buburuza conform mai multor sait-uri de specialitate. Si din acest motiv, alegerea mea a fost Quattro deoarece aceste motoare sunt puse numai pe modelul mentionat.

In ceea ce priveste comportamentul motorului sau al masinii dupa 200 mii km, cu toate ca inclin sa cred ca-i are deja, voi face tot ce este necesar sa-l pastrez in parametrii optimi de functionare.

Referitor la cum arata masinuta, imi dau seama dupa privirile celor de pe strada si aprecierile de la spalatorie. Referitor la zgomotul produs de valva blow-off sunt convins ca este unul cool dupa privirile celor pe care ii depasesc :)

Modificat de RDI
Link către comentariu

Bogdan se referea ca nu face bine motorului pe partea tehnica...nu pe partea de "reputatie" si factorul cool ;)

Foarte frumoasa masina,intretinuta...cred ca e senzatie motorul ala + 4x4. iarna nu ai probleme deloc,nu?

Cotiera nu are?

Modificat de Muale
Link către comentariu

Arata incredibil de bine! Sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara probleme!

Link către comentariu

Va multumesc pentru aprecieri. Muale, inca nu am prins nicio iarna cu ea, achizitia facand-o in urma cu o luna deabea. Astept prima zapada din Bucuresti s-o tavalesc sau daca nu ninge pana in 3 ian 2013 va face un drum la Bran si acolo sigur va fi zapada ;)

Stiu la ce facea referire Bogdan_wrc si daca o sa cititi cu atentie postul meu, nici eu nu sunt in totalitate deacord cu aceasta valva, stiu riscurile la care o supun si decizia este luata deja, blow-off va zbura in curand.

Cotiera este iar unul din minusurile acestei masini dar incerc sa ma obisnuiesc. Adevarul e ca interiorul este cam spartan dar cu toate astea e placut la vedere chiar in lipsa unor optiuni care nu sunt tocmai optiuni, cup-holder, cotiera, spatiul de depozitare din portiere.

Modificat de RDI
Link către comentariu
  • Administrator

... daca ati avut rabdarea sa cititi tot postul...

E si pacat sa nu citesti un astfel de post, indiferent cat este de lung. Respectele mele pentru prezentare. :)

Sa stapaniti masina sanatosi si fara niciun fel de incident care sa umbreasca fericirea/entuziasmul din descriere.

Link către comentariu

Mi-am cerut scuze inca din capul postului pentru lungimea lui insa incantarea pentru aceasta masina, mai ales dupa 3 ani fara niciun fel de masina (vorba sotiei, si bunica are masina :) ) este comparabila cu cea a detinatorilor de Golf mk1. Adica, eu citind atatea posturi de prezentare a masinilor userilor forumului vw, sincer am ramas mai incantat de incantarea si bucuria unui user pentru achizitia unui Golfulet mk1 sau 2 ori a unui Vw Beetle cu eleron electric pe capota si planurile lor de viitor, in detrimentul posturilor in care era prezentat vreun avion gen A5 sau A6 model 2012.

No offence ;)

Modificat de RDI
Link către comentariu

Foarte frumoasa masinuta, RDI ! Nu-si arata absolut deloc varsta si asta e un mare plus pentru fostii proprietari. Sa o stapaniti sanatosi si multi kilometri fara probleme. Legat de blow-off, parerile sunt impartite: unii spun ca face bine, altii ca nu. Tu trebuie sa decizi :D.

P.S: K04 + quattro :icon_thumleft: .

Link către comentariu

Multumesc de urari lambda_dryver si eu dorindu-va tuturor acelasi lucru, km multi lipsiti de incidente cu frumoasele voastre masini.

Asa e si pentru asta ii sunt recunoscator cel putin fostului proprietar. Nu am cuvinte cum se simte acel turbocharger cand ai nevoie de el si nu numai. Quattro, din punctul meu de vedere face diferenta, e cu totul altceva ;) abia astept prima zapada s-o vad cum se descurca, sunt convins ca nu voi fi dezamagit. Pe asfalt uscat si umed (in seara in care am adus-o de la Brasov m-a plouat pana aproape de Ploiesti) nu a dezamagit absolut deloc, e drept trebuie sa-i si sa-ti cunosti limitele.

Link către comentariu

Frumos postul (se vede ca ti-i draga) si e frumoasa si masina, sa te tina mult si bine fara probleme :icon_thumleft:

O mica observatie, totusi: pentru sedinta foto era obligatoriu sa opresti pe drum? Adica, chiar nu era nicio parcare disponibila pe o raza de 300 km.? :)

Link către comentariu

Multumesc bwwlan.

:) am specificat in postul de prezentare ca fotografiile nu sunt facute de mine ci de fostul proprietar, de altfel se si vede in prima fotografie ca le-am dat jos de pe saitul cu pricina, cel pe care am gasit-o. Eu am incercat sa mai editez oleaca pozele respective, prin asta intelegandu-se ca am mai scos anumite persoane si alte modele de masini din cadru, restrangandu-l. De aceea am si specificat ca inca nu i-am facut nicio sedinta foto deocamdata, in asteptarea D3100-lui la care a trebuit sa renunt acum ceva timp.

Link către comentariu

la 44 ani si familist, sa iei un TT? jos palaria !!! sa va bucurati de ea multi km de acum incolo! daca mai ramane 3 ani minim, sigur baiatul o sa si-o doreasca din tot sufletul. sa fi condus tata un tt quattro cand aveam 15 ani, sigur o furam :)). mare grija cu cheile :)

Link către comentariu

@Circoloco - ai fost unul din cei care asteptau in fata blocului sa se inchida luminile in casa? :)))

Link către comentariu

:)) Ideea e urmatoare, in postul de prezentare am scris ca ne-am fi dorit aceasta masina cu 10 ani in urma, deh eram mai tineri dar te asigur ca nici acum nu suntem prea in varsta. Asa ca am hotarat amandoi, e drept si la insistentele baiatului, ca daca nu ne luam TT acum, atunci cand? La 70 sa ajung ca pensionarii aia conducand un Porsche? Pai la varsta aia imi doresc sa stau pe veranda la casa de la tara ;)

Tot in primul post am specificat ca am de gand sa pastrez ceva ani masina asta in familie, tot in ideea in care baiatul creste si daca va fi responsabil, va avea parte de ea, ca si mie mi-a dat saracu tata batrana dar iubita lui Dacie. In feb. implineste 16 asa ca mai are de asteptat numai 2 dupa care se intelege cu maica-sa care o ia in ziua respectiva :)

La disparutul cheilor din casa si a masinii din parcare ne-am gandit si noi insa la momentul actual avem prea mare incredere in el si chiar vrem sa-i aratam acest lucru si se pare ca e mai bine asa ;) cel putin pentru moment.

Modificat de RDI
Link către comentariu

Vazut,pipait,placut duminica la junior.o placere de masina,sa aveti grija de ea cel putin ca si fostul proprietar.

Piesa de muzeu.

Brgds

Link către comentariu

Masina o mai alegi si cu sufletul, pentru unii e un simplu mijloc de transport, pentru altii in schimb...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!