Jump to content
corrado

compresor spart

27 postări în acest subiect de discuţie

corrado

conform topicului asta mi sa intamplat!nici un simptom in prealabil..absolut nimik!dupa ce am rulat constant cu viteze cam mari 160=170 pe autrostada,am luat-o spre craiova 120-140 km/h si dupa craiova,pe la 70km/h..buum!

am deschis capota si kompresorul meu era praf,au sarit bucatzi peste tot!

ca sa scurtez povestea am plecat de acolo tractat!

acuma problema e in felul urmator:am pus o curea mai scurta si am anulat kompresorul!

filtrul de aer l-am pus dupa kompresor!

in afara de intrebarea:de unde imi fac rost de un G-ladder! care este cam retorica...as vrea sa va intreb ce modificare mai tre sa fac avand in vedere ca am scos din functiune o componenta a motorului!kompresorul foloseste ulei din motor!tre sa anulez alimentarea cu ulei sau pot sa las furtunul de ulei asa..avand in vedere ca,kompres.nu se mai invarte pt ca l-am anulat!

va rog sa va dati cu parerea..

corrado

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alex DUB

Salutare, corrado si condoleante pt compresor, dar tin sa-ti aduc la cunostinta ca ai postat in alta curte (aici e G1\G2).

Daca erai putin atent pe prima pagina, observai ca sunt puse pe caprarii topicurile si aveai mai jos "alte modele, unde sunt incluse scirocco, corado...." .

O sa iti mute un moderator postul la sectiunea cuvenita.

Bafta!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alex DUB

S-a mutat aici

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Metal_asd

Cu ungerea de ulei se rezolva simplu prin mufarea capatului furtunului care intra in g-ladder in motor acolo unde intra returul. Din cate imi aduc aminte este suficient de lung ca sa ajunga. Daca nu ajunge pur si simplu montezi un dop in locul furtunului (eu asa am facut deoarece mi-am schimbat g-ladderul cu un kompressor de mercedes ce nu are ungere din motor ci are uleiul propriu ca la cutia de viteze).

Din nefericire un g-lader este cam scump, vreo 2.500 euro nou si vreo 450 second dar nu gasesti la noi SH ci doar in Germania sau pe ebay (tot in Germania). Orice ai face tot trebuie sa scoti niste bani buni din buzunar. Fii atent, daca reusesti sa faci rost de unul SH, verifica-l inainte sa-l cumperi. Se desface si se verifica cele doua carcase, sa nu aiba urme de uzura, spirala nu trebuie sa atinga cu metalul de pereti ci doar cu garniturile de cauciuc de etansare. Daca nu poti sa faci verificarea, pregateste-te sa ai disponibil un rebuild kit care mai mult ca sigur este necesar.

Distrugerea acestor g-ladere este frecventa deoarece proprietarii nu cunosc modul de functionare si nici nu stiu intervalele de service ale g-ladderului. Este fix ca la distributie. Nu ai schimbat la timp ce trebuie te-ai ales cu un motor distrus sau, in cazul de fata, un g-lader distrus. Plus ca acesta are o ungere asigurata de catre uleiul din motor si daca nu-i dai la timp ulei de calitate conduce la o uzura prematura.

Poti circula fara probleme cu g-laderul dezactivat, dar cu uleiul rezolvat, si o sa ai un motor natural aspirat. Eu am mers asa destul de mult pana am avut gata admisia si suporturile facute custom. Nu ai nici o problema deoarece ECU are un MAP sensor si ajusteaza injectia de benzina in functie de ce spune senzorul de presiune si de sonda lambda. O sa ai si un oarecare avantaj din asta: un consum sesizabil mai mai mic. Macar atat daca putere motorul nu mai are.

Sorry dar asta e.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
corrado

iti multumesc pt sfaturi!eu am pus o curea mai scurta si g-ladderul nu se mai invarte!doar ca nu am umblat la furtunasul de ulei!ce se poate intampla daca l-am lasat asa?

ulei nu pierd..am facut 600 km pana acuma!ma gandesc ca uleiul vine in G-ladder si merge innapoi in motor!

ma bucura vestea ca o sa am un consum mai mic..desi nu credeam,injectoarele si galeria de evacuare sunt totusi altfel decat la un motor de 1.8 simplu!

inca ceva!am facut operatiunea pe graba,deci nu am avut unde sa pun filtrul de aer pt ca nu mai puteam sa-l las la kompressor fiindca isi tragea greu aer,kompresorul fiind oprit!deci l-am pus dupa intercooler!acolo e o sonda,nu stiu ce rol are..e un fer de mini-debitmetru din cate am auzit...e...eu am pus filtrul de aer inainte de sonda asta care acuma nu mai indeplineste nici un rol!

masina merge la fel ca inainte (compresorul era oricum stricat)....la ce tre sa mai fiu atent!

sfaturile sunt f. importante pt mine...sunt cu masina departe de casa!multumesc la toata lumea...pt idei!

cat costa kompresorul de mercedes si daca e bun sa-l pun in locul g60-ului!o sa-mi scoata caii promisi de fabricant?

e nevoie de multe modificari?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Metal_asd

Kompresoarele de mercedes sunt de mai multe feluri. In functie de cel pe care il pui poti sa ai caii din fabrica sau chiar mai multi (vezi cazul meu). problema este ca e mult de lucru, trebuie facuti suporti, alta tubulatura de admisie, alta rola de antrenare pt kompressor (cea de mercedes nu se potriveste ca este cu cuplaj electro-magnetic).

Toate chestiile astea costa bani si mult timp pentru ca nu iti da nimeni dimensiunile exacte, le masori cu aproximatie si odata puse pe masina vezi ca trebuie ajustate reperele. Eu am stat cu masina 1 luna in service pentru magaria cu kompressorul de mercedes.

Sonda care este dupa intercooler este o sonda ce masoara temperatura aerului ca sa poata stabili densitatea de O2. La tine din cauza ca g-laderul nu mai functioneaza nu mai are cine sa incalzeasca aerul, asa ca il trage la temperatura ambianta si indicatia sondei este corecta.

Nu stiam ca era stricat g-laderul. Pai masina aia nu face nici macar 60% din ce poate. Fara g-ladder eu estimez ca are un cuplu redus la 60% din cel initial si caii putere undeva pe la vreo 100-110 maxim. Daca reusesti sa faci rost de un g-ladder bun, diferenta va fi extrem de placuta :P

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tristan.k

Momentan nu am compresorul pe mashina si puterea este in jur la 90 de cai. In legatura cu consumul nush daca este cu mult mai mic, cel putin la mine nu este. Poti sa mergi linistit fara compresor; Am cumparat unul cu 200 E si cred ca il voi monta in luna ianuarie.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
G60

Hehehe very tricky cu compresorul asta ! al meu de pe masina cred ca are saracul cat are masina adica 170 mii km si nu cred sa se fi umblat la el ideea e ca nu face zgomot aiurea dar baga maxim un 0.3 bar in loc de 0.6 (pt asta am cumparat kitul de repar).Mai am un compresor care l-am luat pe distractie numai ca se pare ca e cam dus. L-am desfacut si muchiile in care se infig acele fasii de izolare sunt in multe locuri duse sau ciobite iar pe unele canale nici macar nu mai exista izolarile dar asta este macar imi folos ca material didactic. Singura dorinta care o mai am e sa nu arate la fel si al meu. Aaaa si sa nu uit de asemenea importanti sunt rulmentii la compresor deoarece daca acestia se duc compenentele interne ajung sa se frece si de aici uzura muchiilor, pe linga asta ra mai fi curelusa de antrenare a excentricului care este destul de firava si are tendinta sa se duca relativ rpd !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
AB-33-WOB

cat te-a costat kitul de reparatzie si de unde l-ai luat?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
G60

nu am luat de afara decat fasiile izolatoare din compresor care au costat 70 euro la neamt da cu vama si transport am ajuns la 100 si un pic restul de elemente adica rulmenti simeringuri curelusa si alte acareturi le-am cautat si achizitionat de aici si de asemenea caut sa gasesc metode de reparare fizica a compresoarelor tot made in ro sa vedem ce iese .

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tristan.k

De la ce firma ai cumparat segmentzi de compresor?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
G60

rp motorsport

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tristan.k

Mama lor.... eu astept dupa piese de vreo 3 saptamani sa ajunga... tot de la rp motorsport.....in cat timp au ajuns ale tale?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
G60

1 sapt si ceva da inca o sapt le-am cautat eu ca nu stiam unde erau ! oricum vezi ca o sa ai o surpriza ca baietii baga factura in cutie si cand te duci sa ridici coletu de la vama atunci sa te tii belea cand o sa vezi cat e de plata mai ales daca zici ca sunt piese auto. In alta ordine de idei ma interes si pe mine elementul mobil interior al compresorului daca stie cineva vreunul de dat sau de vanzare. thx

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tristan.k

Da... elementul interior mi-l trebuie si mie :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tristan.k
1 sapt si ceva da inca o sapt le-am cautat eu ca nu stiam unde erau ! oricum vezi ca o sa ai o surpriza ca baietii baga factura in cutie si cand te duci sa ridici coletu de la vama atunci sa te tii belea cand o sa vezi cat e de plata mai ales daca zici ca sunt piese auto. In alta ordine de idei ma interes si pe mine elementul mobil interior al compresorului daca stie cineva vreunul de dat sau de vanzare. thx

Dar nu au venit cu DHL? ca ei asa zic ... Cum le-ai cautat? Pe unde ai sunat sa vad cum naiba dau si eu de ele...nu ti-au dat un numar de colet?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tristan.k

Am primit azi un aviz de la vama... mi-a venit pachetul.... ma gandesc ce draq o sa zic ca is piesele.. cred ca de mashina de spalat vase :evil:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
mariusi

Buna, mi-am cumparat recent o masina cu G60 care cred ca e praf. M-ar ajuta foarte mult daca m-ai lasa sa-mi arunc o privire la "materialul tau didactic". mariusinet@yahoo.com

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
milo

sal!eu am mai cumparat cate ceva de pe ebay germania ptr corado-ul meu,dupa cum am vazut eu un kit de reparare ptr g-lader ajunge 100-250euro iar unul cu totul reconditionat 400-600.daca te intereseaza iti pot da comanda pe ebay,am cont.daca esti interesat lasa-mi msg pe mess.ID: danduciprian

am si o intrebare ptr voi...stiti cumva daca imi iau un kit de reparare ptr g-lader daca il pot schimba eu???sper sa nu fac si eu vreo pozna,hehe!!!

merci!

post-17782-1198400197_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
corradog600

am citeva poze.....si...

post-19806-1198485499_thumb.jpg

post-19806-1198485516_thumb.jpg

Wolgang_Zwie_ler.txt

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tristan.k

Urechea aia e rupta?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
maibunu

unde gasesc si eu un mecanic mai priceput ca sa-mi puna si mie cat de cat masina la punct si eventual sa aiba si vag2x2 ca am gautat sa ii fac o diagnoza si nu am gasit pe nimeni

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tristan.k

In afara de motor... pistoane segmenti si chiulasa, tot imi fac singur ca nimeni nu prea se pricepe la corrado. Deci parerea mea e sa iei manualul de reparatzie si sa ii dai tu de capat :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
maibunu

Ok de unde il pot procura respectivul manual ca mi-am instalat elsawin dar e destul de greoi

In afara de motor... pistoane segmenti si chiulasa, tot imi fac singur ca nimeni nu prea se pricepe la corrado. Deci parerea mea e sa iei manualul de reparatzie si sa ii dai tu de capat :8:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tristan.k

Eu unul nu am... Haynes e cel mai bun.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×