Jump to content

Inlocuire aer contionat cu climatronic


tamek
 Share

Postare recomandată

Si is legate bine? Adica 7 pe 10 si 8 pe 9?

sunt legate foarte bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa mai zic. Asigurate ca panoul nou de clima nu are defect, eventual incearca sa vezi daca nu se schimba ceva daca folosesti o interfata originala.

Modificarile nu trebuia facute pe conectorul maro? Eu in poze il vad negru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti multumesc pentru timpul pierdut cu mine,interfata este ok am codat cu ea fara probleme,

 

daca cineva mai are vreo idee sa faca un pas in fata,va multumesc


post-114028-14045078780392_thumb.jpg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet: Modificarile nu trebuia facute pe conectorul maro? Eu in poze il vad negru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-114028-14045079056134_thumb.jpg are un fel de protecție care am data jos pentru a vedea Nr pinilor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M ai ramane o varianta de incercat, si pe conectorul negru:

 

If you have an older VW Model you will MIGHT need this wiring changefrown.gif ATTENTION: Please don´t quote me on this, I just really followed some threads on VWNAVI that mention this change. It did not applied in my case)
Motors in parallel:
On C Connector (brown): Pin 7 connected to Pin 10 and Pin 8 connected to Pin 9
On B Connector (black): Pin 6 to Pin 7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci eu am modificat mufa A pini 16-20 post-114028-14045086409009_thumb.jpg mufa C pini 7-10 si 8-9 post-114028-14045086764834_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am observat eu la climatronic dupa o codare/test, si ies din Auto HVAC, si apoi daca intru iar nu ma mai lasa sa codez/test. Pana probabil nu ii taie canul alimemtarea. Asa ori scoti toate mufele de la climatronic ori astepti cu masina incuiata 10-20min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin spune: pinul 7 cu 10 si pinul 8 cu 9 , nu spune firul 7 cu 10 si firul 8 cu 9 :( Eu am legat firul 7 cu 10 si firul 8 cu 9 :( :( :(

Florin spune: pinul 7 cu 10 si pinul 8 cu 9 , nu spune firul 7 cu 10 si firul 8 cu 9 :( Eu am legat firul 7 cu 10 si firul 8 cu 9

Sebip spune ca normal este firul 7 cu 8 si firul

Sebip spune ca normal este firul 7 cu 10 si firul 8 cu 9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Welcome to Babilon!  :lol:  Si singura limba pe care o vorbim aici e limba romana...

 

Poate iti e mai usor sa refaci legaturile dupa diagramele din ELSA, daca dupa "traducere" nu te descurci. Roaga pe cineva cu ELSA sa iti scoata diagramele climatronic. Cu ambele in mana, refaci exact conexiunile, pin cu pin.

 

  • conector MARO  - pin 7 se taie firul si se leaga de firul de la pin 10 (rezulta pin 7 si 10 – circuit comun)
                                  - pin 8 se taie firul si se leaga la firul de la pin 9   (rezulta pin 8 si 9 – circuit comun)
 
-   conector NEGRU mare
  • pin 16 se taie si se leaga la 20
  • 20 nu se mai foloseste – modificare pentru senzorul de calitate.
Quality Sensor : conexiuni in Mufa C - negru
 
   - Pin 1 de la senzor la  Pin 20
    -  Pin 2 de la senzor - masa - Pin 19

    -  Pin 3  de la senzor - Pin 4 on Climatronic

 

 

Edit: DIn ce vad eu in imagina pusa de tine, exista inca fizic pinul 7 in conector. Pinul il scoti, iar firul il legi la 10 (pinul 7 trebuie sa fie liber). Idem si la celelalte modificari, pinii nefolositi ii scoti.

Modificat de starchaser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin spune: pinul 7 cu 10 si pinul 8 cu 9 , nu spune firul 7 cu 10 si firul 8 cu 9 :( Eu am legat firul 7 cu 10 si firul 8 cu 9 :( :( :(

Florin spune: pinul 7 cu 10 si pinul 8 cu 9 , nu spune firul 7 cu 10 si firul 8 cu 9 :( Eu am legat firul 7 cu 10 si firul 8 cu 9

Sebip spune ca normal este firul 7 cu 8 si firul

Sebip spune ca normal este firul 7 cu 10 si firul 8 cu 9

TU, daca ar fi scris altcineva acest paragraf, intelegi ce spune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin spune: pinul 7 cu 10 si pinul 8 cu 9 , nu spune firul 7 cu 10 si firul 8 cu 9 :( Eu am legat firul 7 cu 10 si firul 8 cu 9 :( :( :(

Florin spune: pinul 7 cu 10 si pinul 8 cu 9 , nu spune firul 7 cu 10 si firul 8 cu 9 :( Eu am legat firul 7 cu 10 si firul 8 cu 9

Sebip spune ca normal este firul 7 cu 8 si firul

Sebip spune ca normal este firul 7 cu 10 si firul 8 cu 9

TU, daca ar fi scris altcineva acest paragraf, intelegi ce spune ?
nu,te rog fii mai explicit,multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi si atunci, daca tu nu intelegi ce ai scris acolo, noi de unde sa stim ce ai fi vrut sa scrii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi si atunci, daca tu nu intelegi ce ai scris acolo, noi de unde sa stim ce ai fi vrut sa scrii ?

Florin spune: pinul 7 cu 10 si pinul 8 cu 9 , nu spune firul 7 cu 10 si firul 8 cu 9 :( Eu am legat firul 7 cu 10 si firul 8 cu 9

Sebip spune ca normal este firul 7 cu 8 si firul..... Asta am vrut sa scriu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde e diferenta?

 

Florin spune: pinul 7 cu 10 si pinul 8 cu 9 , nu spune firul 7 cu 10 si firul 8 cu 9 

RENUNT la aceasta discutie:

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci asta am spus eu:

In poza cu patratele nu is legate bine firele...adica nu is legate ca in varianta B.

 

 

Firul care intra in pinul 7 il tai si il prinzi de firul care intra in pinul 10. Firul care intra in pinul 8 il tai si il prinzi de firul care intra in pinul 9.

 

 

Si is legate bine? Adica 7 pe 10 si 8 pe 9?

 

 

M ai ramane o varianta de incercat, si pe conectorul negru:

 

If you have an older VW Model you will MIGHT need this wiring changefrown.gif ATTENTION: Please don´t quote me on this, I just really followed some threads on VWNAVI that mention this change. It did not applied in my case)
Motors in parallel:
On C Connector (brown): Pin 7 connected to Pin 10 and Pin 8 connected to Pin 9
On B Connector (black): Pin 6 to Pin 7

Asta Florin:

  • conector MARO  - pin 7 se taie firul si se leaga de firul de la pin 10 (rezulta pin 7 si 10 – circuit comun)

                                  - pin 8 se taie firul si se leaga la firul de la pin 9   (rezulta pin 8 si 9 – circuit comun)
 
-   conector NEGRU mare

  • pin 16 se taie si se leaga la 20
  • 20 nu se mai foloseste – modificare pentru senzorul de calitate.

ESTE VREO DIFERENTA????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Florin spune: pinul 7 cu 10 si pinul 8 cu 9 , nu spune firul 7 cu 10 si firul 8 cu 9 :( Eu am legat firul 7 cu 10 si firul 8 cu 9  

Florin spune: pinul 7 cu 10 si pinul 8 cu 9 , nu spune firul 7 cu 10 si firul 8 cu 9 :( Eu am legat firul 7 cu 10 si firul 8 cu 9

Sebip spune ca normal este firul 7 cu 8 si firul

Sebip spune ca normal este firul 7 cu 10 si firul 8 cu 9

TU, daca ar fi scris altcineva acest paragraf, intelegi ce spune ?
nu,te rog fii mai explicit,multumesc

 

 

 

:lol: coffee_spitsk.gif

 

Forumul asta devine din ce in ce mai bun. Nici macar n-a trebuit sa platesc bilet la spectacol  :lol:

 

Ma sacrific eu, baieti, insa imi dati o bere cu prima ocazie.

 

So.

Domnu' Geo, fir sau pin e acelasi lucru. Te rog concentreaza-te putin si reciteste instructiunile. Verifica atent tot ce scrie acolo. Mai mult decat atat, scoate pinii nefolositi, nu ii lasa in conector. Poti lua si un ajutor care sa iti dicteze instructiunile, insa eu sunt convins ca te vei descurca si singur. 

 

Mult succes!

Modificat de starchaser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca acuma s-a pierdut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reușit,va multumesc

post-114028-14045580236932_thumb.jpg

www.youtube.com/watch?v=1i3wGsioGog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo, felicitari

 

Unde era problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana la urma ce a fost gresit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pornea compresorul si ledul de la AC nu se aprindea,multumesc  HAYATE:

 

am intrat in Adaptation -compressor run-in basic setting am pus tot 120 secunde,dupa care am dat ok.(in realitate am stat 20-30 min pentru ca nu accepta codul 12345  123 12345 )

 

2.am intrat la Heating Air conditioning

 

Basic Settings am facut testul clapete AM PORNIT MOTORUL si dupa i-am dat First Run-in

 

in sfarsit a pornit compresorul,aveam 6 erori, am intrat in long cod si am pus 2 la sfarsit cod acceptat din 6 erori am ramas cu 2 care sunt normale   1  ca nu comunica cu Instruments  si 2 nu am senzorul calitate aer

 

va multumesc pentru timpul acordat,o duminica placuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neata,revin cu 2 intrebari

 

 când pun contactul pe gurile centrale de aer se aud clapetele,cum face un test, este normal?

 

in basic setting nu am gasit sa fac testul urmator

 

Activate the Basic Setting

 

ON OFF NEXT

the basic setting takes approximately 20 seconds

 

Done

 

multumesc,   PS. de când am montat climatronicul când este pe off imi intra un miros urat, filtru este schimbat de 2000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din capitolul asa fac toate, este normal.

Coincidenta, igienizeaza instalatia si nu o sa mai ai nici un miros. Sunt spray-uri speciale, in comert!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din capitolul asa fac toate, este normal.

Coincidenta, igienizeaza instalatia si nu o sa mai ai nici un miros. Sunt spray-uri speciale, in comert!

ok cumpăr mâine de la vw spray tunap,multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!