Jump to content

Scapa aer pe undeva


dan2007
 Share

Recommended Posts

Va salut!

Ma chinui sa rezolv o problema si nu reusesc:

Cand accelerez, intre 1000 si 2500 rot/min se aude un fasait in autoturism ca si cum ai avea o gaura in roata si iese aerul afara. Dupa 2500rot/min (aproximativ) nu se mai aude acel fasait, si nu cred ca din cauza zgomotului de la motor.

Fasaitul apare doar cand masina e in mers si o accelerez. Pe loc nu se aude nici o scapare de presiune oricat as tura motorul.

Mentionez ca masina intre 1000 si 2000rot/min nu trage, iar dupa 2000 rot/min trage destul de tare. Pe la 3500rot/min daca o calc pana la podea imi intra in "limp mode" dupa cateva secunde. Am fost la 3 service-uri:

1. nu mi-au depistat pe unde scapa presiune de aer la nici unul dintre servi-uri

2. mi-au facut un test computerizat si mi-au spus ca e defect debitmetrul, mi-au pus unul second de pe un Audi (de proba) si masina intradevar tragea mai bine dar doar peste 2000 rot/ min. Intre 1000 si 2000...pauza ...doar fasait

3. Au suspectat cotul de aluminiu sertizat cu cauciuc: "are joc trebuie schimbat"

L-am demontat, curatat, montat inapoi. Nu are crapaturi si nu cred ca scapa pe acolo.

4. Au ridicat masina pe rampa si au verificat vizual, turand motorul furtunele, cooler-ul, turbina....si nimic

Intrebari:

-In bord, exista furtune de presiune care comanda diverse clapete? sau totul este pe servo motorase?

-Unde sunt punctele critice pe unde ar putea scapa presiune?

-Ma poate ajuta cineva cu un sfat sau daca e cineva din Timisoara, as dori sa vad cum trage o masina fara defecte de acest fel

Va multumesc!

Dan

Link to comment
Share on other sites

Cand am avut eu problema ta imi pierdea pe la furtunul de la intercooler.Pe rampa daca o turezi e posibil sa nu se umfle ala sa vezi spartura,doar in sarcina.

Link to comment
Share on other sites

Cand o calci in mers scoate fum negru in spate ?

Link to comment
Share on other sites

Daca ai spalat compartimentul motor cu jet de apa de acolo vine fasaitul,sa desprins undeva insonorizantul de pasla sau ce e aia.Pt limp verifica senzorul de presiune al turbinei si tija de plastic de pe EGR care comanda clapeta de oprire,daca sa spart gogoasa ce o comanda sta semideschisa,in turatii mari o absoarbe spre inchis

Link to comment
Share on other sites

asa am zi si eu..si e de la un furtun..se aude numai de la 2300 . da`mi un pm..si vb despre asta.:

)

Link to comment
Share on other sites

robertciprian

Problema asemanatoare am si eu, daca o calc tare intre 1500-3000 ture se aude un fasait puternic. Nu e fluierat de turbo. Am facut diferite log-uri si am abservat ca atunci cand fasaie valorile de la debitmetru urca mai mult decat trebuie. E clar ca pierde aer pe undeva.

Am schimbat toate furtunele de cauciuc de pe traseu si garnitura de la admisie si evacuare. Nici o schimbare. Am verificat tot traseul de la turbo la galeria de admisie si nu am nicaieri urme de ulei sau negrala.

Intrebarea mea e daca poate pierde aer pe la capacul turbinei sau in alta parte.

Link to comment
Share on other sites

am detectat un "fasait" persistent, cauza fiind de la inelele de etansare de la injectoare... de verificat...

eu le schimb spt. viitoare, daca-i asa ramane sa-ti comunic in timp util...

succes!...

Link to comment
Share on other sites

intercooler-ul l-ai controlat ? e intrun loc nu tocmai foarte vizibil si accesibil si fiind aproape de asfalt , vreo piatra sau un dos ....

Link to comment
Share on other sites

robertciprian

L-am controlat. Nici urma de fisura. Cu ocazia asta l-am spalat inauntru desi nu era murdar tare. Am schimbat diezele acum 2 luni si am pus inele de cupru noi. Pe langa injectoare nici urma de negreala.O sa incerc sa schimb si EGR-ul.

Daca nu o sa fie nici o schimbare schimb turbina.

Edited by robertciprian
Link to comment
Share on other sites

porneste motorul , scoate-i furtunul din galeria de admisie , obtureaza cu palma admisia si asculta daca trage aer fals pe la garnitura dintre admisie si chiulasa . se poate impusca si pe acolo nu pierde o cantitate mare de aer dar destul sa te faca sa turbezi :tuktuk:

Link to comment
Share on other sites

AM SCHIMBAT INELELE DE ETANSARE DE LA INJECTOARE, DAR... O NOUA BUBA!... ADMISIA DUSA!... AU DESFACUT BAIETII UTILAJUL RESPECTIV, CAND... SURPRIZA: ERA LIPITA CU SILICON!... SE DEFORMASE IN ASA HAL INCAT SCAPA AERUL PESTE TOT!... AM REZOLVAT-O CU UN AFTERMARKET IN 150RON!... P.S. ATENTIE LA SAMSARI!... " LUNG VEDERE!..."

BAFTA!...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

salutare, ma poate ajuta cineva cu un debitmetru de proba pt sharan 1,9 tdi 116cp, an 2002, deoarece calc acceleratia nu trage, intrerup pedala 2 secunde, accelerez din noua pleaca glont, turbo este reconditionat, capsula e noua, fara scapari de vacuum, coliere noi, furtune , intercooler curat, se aude un fasait pe decelerare ca atunci cand presiunea e prea mare. Va rog daca puteti careva sa ma ajutati, sa nu arunc banii pe un debitmetru degeaba, tel 0730634011 Tony

Link to comment
Share on other sites

Poti pune orice debitmetru de vw pd tdi(101,105,115,130 cp).

Link to comment
Share on other sites

okay, mersi, vb dupamasa

Link to comment
Share on other sites

Incearca cu mufa scoasa sa vezi daca e vreo diferenta in bine.

Link to comment
Share on other sites

o sa incerc si cu mufa scoasa, daca ar fi defect debitmetru ar trebui sa merga mai bine cu mufa scoasa?, erori nu are deloc. poate zgomotul il face de la egr, ca ulei scapa pe gaurile alea mici

Edited by tonytony
Link to comment
Share on other sites

am schimbat 2 debitmetre. parca ar fi o usoara imbunatatire, dar nu ceva semnificativ, debitmetrul este ok si al meu,  am scos vacuumul de la egr, nici o schimbare, de zgomot nu am scapat, trebuie sa verific tubulatura din noua sa vedem pe unde poate sa scape gaze la decelerare, trebuie sa o duc la exorcizare

Link to comment
Share on other sites

problema rezolvata, turbo refula din cauza catalizatorului, nu avea unde sa evacueze, cu supa de levier am rezolvat,  l-am dat jos, am spalat tobele, masina merge ca unsa, urmatoarea miscare renunt la egr ca ma enerveaza, izolez conductele de al de sub masina si la iarna pun in fata ca de obicei piele pe grila....

Link to comment
Share on other sites

Bine ca tiai rezolvat problemele.

Link to comment
Share on other sites

debitmetrul e la limita dar functional,  cu debitmetru nou merge mai rau decat cu cel original, astia fac piese din scau de troleu mai nou,  :D trebuie sa curat cu ceva spray, ce spray ar fi okay cu care ati curatat si voi?

Adriane multumesc de ajutor, mare domn

o zi buna tuturor

Edited by tonytony
Link to comment
Share on other sites

Eu am luat de liqui moly si a fost ok,uite aici

 

post-36318-0-29422200-1396520841_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

merge si cu Horinca din aia de 95 %

 

NUmai sa fiti atenti sa nu suflati cu aer sau sa uscati cu  vata ceva...asteptati pana se evapoara si apoi  e ok

 

voi doi faceti un nou club tdi?

Edited by Rune
Link to comment
Share on other sites

Pai Rune draga daca tot suntem in acelasi oras sa nu ma duc sa-i dau piese bune de pe masina mea sa faca teste cu ele sa vada ce si cum?Cu horinca curatam gitleju nostru nu debitmetre si nu mai stiu ce haha.

Link to comment
Share on other sites

Eu am curatat debitmetrul (bosch) cu alcool izopropilic, l-am tinut o ora in alcool, l-am pus pe masina si merge ca-n prima zi, toate astea verificate cu un log in mers.

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Eu am curatat debitmetrul (bosch) cu alcool izopropilic, l-am tinut o ora in alcool, l-am pus pe masina si merge ca-n prima zi, toate astea verificate cu un log in mers.

Numai bine!

pe unde ai gasit alcool izopropilic?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!