Jump to content

Golf 6 - Problema/inlocuire senzor presiune filtru de particule G450


GabiB77

Recommended Posts

Ce tensiuni trebuie să vină pe mufa la senzor și cum se măsoară (cu senzorul montat ori direct pe mufă)?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 223
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    21

  • Al Bundy

    20

  • spido

    17

  • pronet

    13

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Posteaza eroarea asa cum apare pe VCDS.

Inlocuieste  senzorul de presiune diferentiala,pune oe sau bosch

Posted Images

5.5v. senzor montat.Ce eroare ai? Cel mai bine masori continuitate cablaj din Ecu pina in senzor.

Link to post
Share on other sites

Nu am erori. După ce am montat senzorul și l-am adaptat (fără resetare valori pentru că nu am această opțiune), aveam presiunea diferențială 0 cu contract pus. Mai târziu aveam presiunea 3. Tensiunile pe senzorul montat sunt de 4v între 1 și 3 și de 5v între 1 și 2 indiferent de cum este motorul.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
Boca Gavril Ion

Salutare. Am si eu aceasta eroare : p2002 - Diesel Particulate Filter Efficiency Below Threshold Bank 1

Isi face regenerari destul de des. Am schimbat acel senzor de presiune diferentiala, si l-am calibrat. Aceeasi eroare dupa un timp. Mie mi se pare ciudat ca presiune diferentiala este negativa. La relanti am -3mba si cand o accelerez pe loc ajunge la -27mba, este normal sa fie negativa?

Masian este un VW Passat b6 2009 motor cbdc 110CP Comon-Rail

Ce ar trebuii sa verific?

 

Link to post
Share on other sites
Boca Gavril Ion

Tocmai azi am verificat, furtunul subtire ajunge in partea de sus al dpf-ului si cel gros in partea de jos.

Cel de sus (subtire)era fisurat, si l-am schimbat. am curatat(suflat cu aer) si sonda aia care intra exact langa turbo. era plina de funingine. Dupa toate astea a intrat in regenerare imediat. Nu am mai apucat sa verific presiunea acuma. dar o voi verifica maine.

 

Am pornit motorul cu sonda scoas. Prin gaura la sonda scoatea gaze iar in spate la toba nu scotea deloc cand o aceleram. Mentionez ca gazele ce le scoatea nu era fum. daca era fum alb sau albastru puteam spune ca se infunda dpf. dar nu.. Valori injectoare bune. intre 0.10-0.25. Iar turbo merge bine (log in mers)

Link to post
Share on other sites

Desi nu ai eroare in acest sens .. zic ca ar trebui verificate f atent firele din G450 pana in ecu motor.

Link to post
Share on other sites
Boca Gavril Ion

Cam asta e tot ce pot vedea despre dpf.

spre exemplu sonda de oxigen(Lambda) nu o gasesc in lista. Am pus la o masina ca a mea doar ca era de 140cp cbab și arata foarte multe despre dpf iar presiunea era pozitivă și era in unitatea de măsura hpa.

2D2EE8DA-38BD-4BB7-AA2A-9236092BCA4C.jpeg

Oil ash volume a fost modificat. Prima data era 140 după a fost pusă 0 apoi 190.

Carbon mass(act) după ce opresc masina și o pornesc inapoi se face 0.

Link to post
Share on other sites
On 10/7/2012 at 11:41 AM, GabiB77 said:

Am creat topic nou, pentru ca, din documentarile mele, am observat ca acest senzor e "consumabil" la Diesel si mai toti care au depasit 70000km au avut nevoie sa-l schimbe :D

18885/P2453/009299 - Diesel Particle Filter Differential Pressure Sensor: Implausible Signal

Possible Symptoms

  • Malfunction Indicator Light (MIL) ON

 

Possible Causes

 

  • Fuse(s) faulty
  • Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) faulty
  • Tubing from/to Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) restricted/clogged
  • Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) faulty

 

Possible Solutions

 

  • Check Fuse(s)
  • Check Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)
  • Check Tubing from/to Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)
  • Check/Replace Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)
    • Check Part Number/Version of Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)
    • Check Measuring Values
      • Check Diesel Particle Filter Ash Volume
      • Check Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) Offset Value

       

       

     

     

 

Cum se manifesta? Se aprinde "check engine", iar daca stergeti eroarea, aceasta nu revine imediat. In acest caz e clar ca nu e vorba de sigurante sau cabluri intrerupte.

Singurul lucru ce nu l-am putut verifica, iar cei de la RossTech o considera ca rezolvare a problemei, este volumul de cenusa din Filtrul de particule (Check Diesel Particle Filter Ash Volume)

Rezolvare: schimbat senzor G450, am atasat o poza cu produsul, se gaseste pe piata la preturi intre 180 si 230 lei

Fata de ce mai spunea lumea pe forumuri, nu e nevoie de adaptare, pur si simplu se inlocuieste si gata

post-3263-0-77512600-1349599267_thumb.jp

Astazi m am lovit de exact de aceasta problemă. Multumim GabiB77 pentru sfat!

Link to post
Share on other sites

Buna ziua,
Cu tot respectul pentru colegii acestui forum.
Vreau sa va expun si eu o problema ce imi da batai de cap de mai bine de un an.

 

Am luat un golf 6 break an 2011 motor 2.0 TDI 140CP in vara lui 2019.

Prima eroare a fost acest senzor G450, schimbat cu unul bosch ( fara calibrare/adaptare) eroarea a disparut de atunci (acum un an), intre timp au inceput problemele:

    -La o perioada de timp dupa un drum de 1100 km de mers cu 100-110 km/h mi s-a aprins spirala in bord si nu a mai tras masina ( eroare EGR, dupa o forja intensa EGR-ul s-a stins si eroarea nu a mai revenit).

    -Masina face regenerarii foarte dese, la fix 200km parcursi (indiferent de stilul de mers sau de faptul ca sunt intern/extern)

    -Ultima eroare a fost pe clapeta de admisie, s-a colmatat, am fost la mecanic, a dat jos admisia spalat si curatat, eroarea a disparut( dupa curatarea admisiei acum am opriri line ale masinii , inainte se zdruncina toata si dadeam vina pe volant care nu avea nicio problema.), dar porniri ale motorului putin mai greoaie.

 

Dupa ce am citit tot forumul si nu mai stiu ce sa ii fac cu regenerarile dese va atasez cateva poze cu valorile indicate de senzorul G450 cu motorul pornit ( este dupa o regenerare in stationare din tester) si cu motorul oprit.

Sa iau un nou senzor OEM si sa il adaptez? Daca eu am avut senzorul original care s-a defectat, am pus unul BOSCH fara adaptare, daca pun unul OEM acum trebuie pe langa adaptare sa ii mai fac ceva? sa il reinvat valori de baza sau mai stiu eu ce?

 

M-ar ajuta un sfat si din partea lui @F l o r i n si a lui @Al Bundy  , daca mai aveti nevoie de orice valoare afisata din VCDS o afisez aici imediat.

Multumesc mult pentru ajutor chiar nu mai stiu ce sa ii fac cu regenerarile dese...

pornit.jpg

oprit.jpg

Link to post
Share on other sites

Daca il schimbi, sa ii faci setare de baza/adaptare

Link to post
Share on other sites
58 minute în urmă, spido a scris:

Ai omis un lucru...ce erori sunt la scanare?

Nici o eroare, nimic

Link to post
Share on other sites

Parerea mea e ca nu ai o problema cu senzorul..ci cu un mers defectuos al motorului care duce la incarcarea filtrului rapid.

Link to post
Share on other sites

@spido

Nu cred , eu chiar cred ca este senzorul, indica valoarea -1 cu motorul oprit, am incercat recalibrarea lui, dupa recalibrare acum am valoarea 3 hpa

Iti atasez mai jos cateva poze legate de acest senzor.

 

Regenerarile dese pot fi si din cauza admisiei super murdare? acum este curata.

 

@F l o r i n

eu am UDS, trebuie sa urmaresc aceasta procedura, corect?
Voi scoate senzorul actual, pun senzorul nou pe pozitie, pun contactul masinii , pun testerul si il adaptez conform procedurii de mai jos : 

 

UDS Protocol (G450) procedure

Key ON, Engine OFF
[Basic Settings]
Select Adaptation of diff. pressure sensor particulate filter
[Go!] to activate the Basic Setting.
After the result of Finished Correctly appears click [Stop]

Select Resetting of learned values of difference pressure sensor
[Go!] to activate the Basic Setting.
After the result of Finished Correctly appears click [Stop]
[Done, Go Back]

 

Multumesc!

 

WhatsApp Image 2020-11-23 at 13.19.51 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-11-26 at 20.13.18.jpeg

WhatsApp Image 2020-11-26 at 20.27.14.jpeg

WhatsApp Image 2020-11-23 at 13.19.51.jpeg

Link to post
Share on other sites

Verifica nivelul de ulei ,dupa cum arata clapeta pare ca mergi mult in oras ,subturat si pe drumuri scurte (exact ce nu-i trebuie unui diesel)

Edited by EEXCALADE
Link to post
Share on other sites

@EEXCALADE

Masina are la mine 14k km , nu o am de foarte mult timp si nici nu am mers mult cu ea avand masina de serviciu.

 

Cat despre ulei, acesta este la nivel...

Mi-as dori foarte mult si opinia domnului @Al Bundy

Link to post
Share on other sites

Revin, azi am pus senzor nou original. 

Scos mufa eletronica la cel vechi  ca sa ia eroare masina, verficat, a luat eroare, pus doar mufa electronica(  in caz ca e defect sa il pot da inapoi) la cel nou , pus contact, sters eroarea, adaptat si acum am valorea 2hpa cu motor oprit . Poate fi cablajul? Poate fi senzorul de nou stricat? 

 

Link to post
Share on other sites

La relanti, ce valoare are?

Link to post
Share on other sites

Salut @F l o r i n e totul prea dubios pentru mine.nu mai inteleg nimic.

 

Primul senzor original defect. Schimbat cu unul bosch.

 

Pentru bosh

Fara adaptare valorile erau asa

Oprit Diff presure -1 offset 2

Relanti diff presure 2 offset 2

 

Adaptat bosh

Oprit diff presure 3 offset 3

Relanti diff presure 7 offset 3

 

Luat original cod original.

Oprit diff presure 2 offset 2

Pornit ( nu stiu am pus doar mufa electronica fara furtunase si alte chestii.nu am mers cu ea, am vrut sa vad daca arata zero un coleg asa mi-a zis ca il verific daca e bun senzorul ca vin defecti de noi)

 

Sters curatat mufa readaptat senzorul nou original

Oprit diff presure 2 hpa offset 0 hpa

 

Repus mufa pe senzor aftermarket bosh plus readaptare

Oprit diff presure 3hpa diff offset 3 hpa

Mers cu masina 10 km 

Oprit 1hpa diff offset 2hpa.

 

Maine imi mai vine un senzor original.

Il adaptez si vad ce zice...

Eu asa il adaptez ( scot mufa , pun contact vad ca a luat eroare, iau contact, pun senzor, sterg eroarea si fac adaptarea conform ross tech pentru UDS iau contactul las masina 2 minute, pun contact citesc valoare)

 

Trebuie mers cu masina ca sa se adapteze complet?

Poate fi cablaj defect de la ecu la el?

Imi vine sa ii dau foc... nu mai pot cu cele regenerari.

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Cred ca mergi in directia gresita, lasa senzorul in pace pentru ca pare in regula. Valoarea cu motorul oprit nu trebuie sa fie neaparat 0, cat timp e o valoare apropiata de 0 este in regula. Adaptarea aia pe care o faci tu din VCDS o face automat si ECU-ul masinii inainte sa pornesti motorul, asa invata cat e abaterea senzorului (acel offset) fata de valoarea reala.  

 

Eu am offset-ul 5 hpa si masina isi face regenerari la 600 - 700 km, ba chiar am avut si un interval de 1200 km intre regenerari cand am mers numai in afara orasului. Teava de esapament cum arata, e neagra ? Poti sa pui o poza cu ea ? 

Link to post
Share on other sites

@adrian001 e neagra daca bag degetul pe ea il murdăresc,  nu arata a metal curat,  atasez dimineata o poza cu tobele.

Ok ai 5hpa offset , ce valoare ai cu motorul oprit,  eu am orice valoare pozitiva sau negativa , numai zero nu am.....

Sa il las pe cel nou original sau pe cel vechi bosh?

Link to post
Share on other sites

Pai in general tot 5 hpa,pentru ca asta inseamna valoarea de offset. ECU-ul masinii stie ca daca motorul nu este pornit, valorea presiunii diferentiale trebuie sa fie 0 (pentru ca fizica) asa ca memoreaza valorea asta pentru a putea corecta abaterea de masurare a senzorului. Toata treaba asta functioneaza pentru ca senzorul de presiune al DPF-ului masoara o diferenta/delta de presiune si nu o valore absoluta. 

 

Valorea reala a diferentei de presiune cu motorul pornit este de fapt valorea masurata cu motorul pornit - valorea masurata cu motrul oprit (care normal coincide cu acel offset).  Asta la motoarele CR Gen I, de la Gen II in sus am vazut ca au introdus un algoritm si mai complex de coretie, aparent la astea exista un offset static (ca la generatia veche) si un offset dinamic care la momentul actual nu au nici eu idee cum e calculat. 

Edited by adrian001
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

 

 

Accept