Jump to content

Golf 6 - Problema/inlocuire senzor presiune filtru de particule G450


GabiB77
 Share

Postare recomandată

  • 3 weeks later...

Am schimbat senzorul, Dar mi-a venit cu alt cod, cica e compatibil pentru codul meu de motor,masina nu prea tragea la fel,  am curatat clapeta de acceleratie, dar consumul a crescut si mi s-a aprins la vreo 2 zile spirala si engine in bord cu urmatorile erori.... Senzor 450 -elect. malfunction si eroarea legata de clapeta de acc.     Apoi am schimbat senzorul la loc cu cel vechi si masina merge ca noua, numai ca se mai aprinde din cand in cand engine si eroarea e de la senzorul de pres dif.   Si a crescut si consumul. Ce trebuie facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut! Eu am un Touran 2008 cod BMM si mi-a aparut si mie acelasi martor in bord si dupa aproximativ 500 km s-a aprins si martorul de la filtrul de particule. Pe diagnoza imi zice :

1 cod a gasit:
001139 - Senzor 1 presiune gaze evacuare-G450-  semnal prea mare 
               P0473 - 000 -  - 
             împrejurări cod:
                    Starea defectului: 01100000
                    Priorit.defectului: 2
                    Frecv. defectului: 1
                    rulaj: 253831 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 18:36:53

Sa fie senzorul G450 de vina sau filtrul incarcat? am aprox 250 000 km. Apropo senzorul de pe masina este made in Malaesya. Cum pot verifica daca este doar senzorul de vina ca sa nu il schimb degeaba.  Multumesc!

 

Captură 2.PNG 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai usor, cu alt senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat senzorul dar din pacate imi da aceeasi eroare pe tester chiar daca o sterg. Ghinion, cred ca e filtrul de particule !:banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr firele de la el la ecu sunt ok ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aste sunt valorile citite:


                Adresa 01: Motor  (03G 906 021 MJ)

21:03:57 Grup 067: Filtru particule (GazeEvac I)
  162.0*C  Temp Înaintea- Turbosuflantă
  120.0*C  Temperatură în- Filtru particule
  -71.40  DiferPresiune Filtru particule
  71.40  Offset DiferenţăPres.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

problema rezolvata- erau firele ce intrau in senzor. Va multumesc tuturor pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
mariusanton0

Salutare! Am si eu aceiasi problema cu senzorul asta minunat.am pus unul nou tot cu acelasi cod 509906501c bosh germany .martorul din bord nu sa stins iar dupa 15 km mi-a aparut si filtrul de particule.mentionez ca masina este skoda 1.6 tdi cu cod motor CAYC.ma poate ajuta cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. scaneaza sa vedem erorile stocate pe Engine

2. este posibil sa fie de la cablaj senzor, etc - in functie de eroare, vedem daca asta este sau altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus inapoi senzorul vechi iar la 2 min sa stins si a ramas numai martorul de la filtru de particule.am plecat repede pe autostrada sa il regenerez. a disparut si filtrul de particule.am ajuns in oras  am oprit motorul iar cand am pornit-o a reaparut martorul de la senzor.atasez ce am scanat inainte

 

Address 01: Engine (J623-CAYC)       Labels: 03L-906-023-CAY.clb
   Part No SW: 03L 906 023 AG    HW: 03L 906 023 AG
   Component: 1,6l R4 CR td H23 4618  
   Revision: --------    Serial number:               
   Coding: 00114014032400080000
   Shop #: WSC 73430 031 00000
   ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023AG 001001
   ROD: EV_ECM16TDI02103L906023A.rod
   VCID: 6BD5212E8225FD46511-803E

3 Faults Found:
7387 - ROD - Unknown Error Code 
          - 00 [101]
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 140864 km
                    Date: 2074.14.12
                    Time: 06:40:59

7347 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor 
          P2453 00 [168] - Implausible Signal
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 19
                    Mileage: 140802 km
                    Date: 2074.14.11
                    Time: 16:25:07

7346 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor 
          P2453 00 [232] - Implausible Signal
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 140851 km
                    Date: 2074.14.11
                    Time: 18:56:37

Readiness: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul dat de tine pt senzor, nu este bun.

trebuia sa lasi senzorul nou - daca era compabil - si sa incerci sa faci o scanare cu alta unitate... ce ai folosit acum, este o clona, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusanton0

Codul care era pe masina este 059 906 051 C am gresit eu scuze .am comandat acelasi cod tot bosh germany iar cel nou nu are codul pe el 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare.
Am acceasi problema la un VW Passat CC 2009 2.0 TDI 125kW/170CP.
Am eroarea aprinsa (Check engine) de aproximativ 2 luni, fara insa ca masina sa prezinte ceva semne suspecte (motorul merge in parametrii normali, fara a scoate fum sau altceva).
Dupa punerea testerului, eroarea este acceasi mentionata de tine: G450 - Exhaust pressure sensor (intermitenta). Dupa stergerea erorii, este nevoie de 2 reporniri a motorului ca "Check engine" sa revina pe bord.
Am schimbat 2 senzori, insa eroarea pare sa persiste.
Un mecanic mi-a dat solutia ca:
-contact imperfect pe fire intre ECU si motor (verificat fire - OK)
-ECU defect
-clapetele de la turbina care nu mai fac jocul cum trebuie
Pentru cei care au intampinat aceasta problema, ar fi un gest frumos sa ne impartaseasca rezolvarea.
Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

REzolvarea este simpla, schimba senzorul de presiune diferentiala cu unul NOU, OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau nou, Bosch - mai ieftin si este cel care vine in cutia...OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am schimbat 2 senzori (piesa originala - in jur de 350ron), insa fara succes. Voi analiza cu atentie firele care intra in senzor, poate problema sa fie de la acest aspect.

Voi reveni cu o postare de indata ce problema este rezolvata.

Va multumesc tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.

Am schimbat senzorul de presiune pentru evacuare gaze (G450). Senzorii schimbati anterior erau de fapt folositi din dezmembrari si nu noi. O alta problema a fost pompa apa auxiliara care a fost de asemenea inlocuita. Martorul motor parea sa fie aprins din cauza acestei pompe. Codul pentru pompa apa este: 5n0 965 561 a.

Mentionez ca problema a fost rezolvata.

Multumesc tuturor pentru ajutorul acordat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 14.11.2016 at 11:40, nemiraal a scris:

Initial.Eroare in bord ,,chek engine" ,masina accelereaza bine, merge bine.Ok....Am incercat azi sa il repar,dupa modelul rusesc,am dat f.usor senzorul de pe masina din semnatura. Am desfacut,cu greu capacul,am refacut lipiturile,am lipit capacul la loc cu silicon acrilic,l-am lasat sa se usuce.Dupa montarea senzorului pe masina am pus contactul si.. in afara de ,,chek engine",care aparea in bord inainte de interventie,acum mai aparea ,,,ESP" si ,,spirala",clipind.Concluzie,l-am facut ,,praf".Maine am un drum de 200km,asa ca am scos mufa senzorului ,eroare in bord,doar ,,chek engine",am facut o cursa scurta,accelereaza bine,merge bine.Ce vreau sa spun este ca ,desi am reparat cu succes un senzor G200 la Golf 4,senzorul asta G450,pare mult mai sensibil,asa ca,mai degraba un senzor nou...si eroarea dispare...cred.

Senzor presiune DPF 2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut. Intampin o problema legata de filtru de particule sau de senzorul G450. 0041D8 este codul care imi apare pe tester. Dupa consultare cu mecanicii s-a ajuns la concluzia ca trebuie schimbat filtrul. Totul a plecat de la spargerea furtunului intercooler.  Motorul nu se tureaza dupa inlocuire furtun.Mai exista si alta solutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea asa cum apare pe VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pt asa ceva o solutie. spira aprinsa intermitent, motor in safe mode. din ce m-am interesat e undeva la un senzor sau la un cablaj. daca cineva are o idee sunt numai urechi ms mult. (nu tot timpul face figura asta. in cazul cand apare spira pornesc masina, o opresc si dupa dispare si functioneaza normal)

 

1111.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, la Vw Jetta 2011 2.0tdi motor CFFB 230000km am urmatoarele erori:

               Address 01: Engine       Labels: 03L-906-018-CFF.clb
Control Module Part Number: 03L 906 018     HW: 03L 907 309 R
  Component and/or Version: R4 2.0l TDI   H23 9978
           Software Coding: 00190012042400080000
            Work Shop Code: WSC 34515 001 1048576
              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018 003014 (VW36)
                      VCID: E7D725451E76751
3 Faults Found:

5158 - Diesel Particulate Filter; Differential Pressure Sensor
          P2456 00 [096] - Intermittent
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 20
                    Reset counter: 32
                    Mileage: 5305 km
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:00:00

5290 - Throttle Actuator Control Circuit
          P2100 00 [032] - Open
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 149836 km
                    Date: 2068.14.17
                    Time: 11:11:21

5305 - Throttle Position Sensor (G69)
          P0123 00 [032] - Signal too High
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 149836 km
                    Date: 2068.14.17
                    Time: 11:11:21


Readiness: 0 0 0 0 0

Clapeta de shut off am schimbat-o pentru ca nu se oprea motorul lin si probabil au ramas erorile nesterse. Despre senzorul de presiune diferentiala nu stiu ce sa zic, mi se tureaza motorul mai tot timpul la 1000 de ture si ma induce in eroare si nu stiu daca imi intra in regenerare sau nu. De exemplu azi am venit cu ea de la munca si dupa 500m aveam motorul turat, temperatura apei nu era optima, deci nu indeplininea conditiile pentru regenerare, dar preventiv am scos masina la un drum mai lung si am mers mai turat, precizez ca masina merge 90% urban. Am ajuns in parcare turometrul al 890 turatii, deci toate bune si frumoase. Am pus VCDS(clona) pe masina si imi arata asta:

2 hPa   Particle filter; difference pressure 240
  0 m   Particle filter; kilometers since last regeneration 245
  0.06 l   Particle filter; fuel consumption since last regeneration 246
  -1 hPa   Particle filter; offset for differential press. 248
  2.45 g   Particle filter; soot mass calculated 249
  18.38 g   Particle filter; soot mass measured 250
  381 s   Particle filter; time since last regeneration 251

Deci regenerare facuta,  dar am mai incercat ceva, am pornit toti consumatorii faruri, dezaburire, clima la max pe rece, etc si turatia a crescut la 1000 ture dupa care am oprit toti consumatorii, iar turatia motorului a ramas la 1000 rot/min vreo 10 minute, dupa care i-am dat un 'sprit' la acceleratie pana la 1500 rotatii/min si turometrul a revenit la normal 890rot/min. Inteleg ca pe moment am pus presiune pe alternator, dar nu pot sa imi explic cum imi dau seama daca este regenerare sau daca am consumatori daca dupa un drum lung de 300-400 km in forja 'normala' imi ramane turata la 1000rot/min. La momentul testului temperatura aerului era de 26 grade. EGR schimbat. Am mai urmarit regenerarile si am vazut ca 'soot mass calculated' si 'soot mass measured' scadeau ambele, dar din ce vad de data asta numai 'soot mass calculated' a scazut. Sa fie oare de schimbat senzorul de presiune diferentiala?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste  senzorul de presiune diferentiala,pune oe sau bosch

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!