Jump to content

Schimbare chiulasa Fabia 1 ?


Drarkelf
 Share

Postare recomandată

Salutare,

De vreo 2 saptamani, mi se aprinde, la relanti, martorul de chekc engine, si tot atunci cateodata se mai gripeaza masina. Ma gandeam ca ar fi bobina de pe vre-un cilindru, mai ales ca acelasi simptom l-am avut anul acesta cand am schimbat bobina pe cilindrul 2. La service, mi-au zis ca este ceva picior ars si ca trebuie schimbata chiulasa! Le arata presiune scazuta pe cilindrul 1 din cate am inteles. Mi se pare putin cam drastica solutia. Masina a fost pana acum tot timpul la ei in service, si are de curand facuta revizia si schimbarea de rola.

M-am gandit sa mai cer o opinie, si o sa fac o programare la alt service. In afara de asta masina merge bine, doar la relanti apare problema.

Ati mai intalnit pana acum solutia respectiva ?

O si placuta,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce eroare apare pe tester cand se aprinde martorul motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Im momentul in care am fost cu ea la service, nu avea martorul aprins. Probabil au gasit eroarea stocata. Au desfacut la motor si au masurat tensiunea pe diferite module. Initial credeau ca ar fi problema de cablaj. Ieri am facaut kka 60 km si nu s-a aprins nici un bec fie in mers fie la relanti.

O sa mai fac oricum o alta scanare, sa vad exact ce si cum, sau o sa merg cu ea cand ramane becul apris. Ma gandesc ca daca ar avea probleme la chiuluoasa ar fi bordul ca un pom de craciun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

S-a rezolvat problema. Am asteptat pana a picat ceva de pe ea, de ramanea aprins tot timpul engine check.ul de pe bord. Asta s-a intamplat vineri dimineata la prima cheie. Pana atunci doar sporadic. Am dus-o la service si au fost 'doar' bobinele. Le-am schimbat pe am2oua care mai ramasesera neschimbate. Baietii au analizat si motorul, etc, si totul era in regula. Problema rezolvata. Acum stau sa ma gandesc, daca-i ascultam pe cei de la Delcar si comandam kitul de reparatie chiulasa ( 4-5000 ron ), iesa si discoteca. Pacat ca unii isi bat joc de clienti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-as recomanda sa faci si un test de compresie; chiar daca s-a rezolvat... Sa speram ca sunt doar bobinele... am eu o presimtire sumbra ca e si scaunul supapelor. Sper sa ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap :)

de fapt, cu supapele, chiulasa vine si ea "la pachet"

Modificat de schumy80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

aceasi problema o am si eu...compresie nasoala pe cil 3. La fel au zis ca sa schimb chiulasa,supape,etc. Tin sa precizez ca mi'a sarit distributia de la punct ,am schimbat'o, cei din service ...dupa schimbare mi'au scris/zis ca este compresie scazuta pe cil 3, si sunet metalic motiv ptr care imi recomanda sa desfac motoru si sa schimb ce e de schimbat (chiulasa,supape, kit piston ...sau sa iau alt motor fara anexe), ideea e ca orice as face tot acolo ajung (1000 euro) . M'au lasat masca. Ce sa fac eu in situatia asta? . Am vazut ca un motor fara anexe este vreo 300 euro , mai dau 800 roni pe manopera , dar am o garantie de 6 luni , defapt nu am nicio garantie ...ca pot pati aceasi chestie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Am schimbat intre timp chiulasa + catalizator. Erau kit. Facusem un 2ble check la un alt service, si tot acolo au ajuns dupa 2 testere, basa ca le-am zis la ultimul sa verifice compresia pe cilintru. La Skoda mi-au zis ce e in 20 min. Acum merge ok la relanti, nu mai stau cu frica la stop ca-mi face cu ochiul martorul. Totusi nu inteleg de unde problema asta asa repede doar la 90k.

Oriucm e bine ca au picat inaite bobinele, si nu dupa ce schimbam chiulasa, asa am aflat exact ce are.

Acum mai trebuie sa revin in service cu alta kestie, pornire grea dupa ce sta un timp. Am crezut ca este de la baterie dar am2ua service.uri mi-au zis ca bateria este ok.

Un weekend placut.

Modificat de Drarkelf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intotdeauna ultimului post desigur...in afara de situatia in care citezi pe altcineva.

E o regula de postare pe toate forumurile.

Si sunt curios de la ce a pornit totul la Drarkelf...eu suspectez service-ul cu pricina cam 99%...dar in fine, asteptam si raspunsuri la intrebarile de mai sus.

Totul e foarte suspect, iar omul a bagat in ultimul an peste 70 de milioane in ea dupa ce zice...baietii de acolo si-au gasit vaca de muls...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Masina o am de noua, acum are putin peste 7 ani, e din 2005 , model 2006 .

Probleme n-am mai avut cu ea, dar se pare ca imbatranste. Ref la engine check am sesizat problema la inceputul toamnei, si apoi s-a agravat. Cei de la skoda(delcar) mi-au zis imediat care este problema / rezolvarea, dar am dus-o si in alta parte tot in grupul vag si aceiasi problema au gasit si asta dupa 2 teste, dupa ce am cerut un test de compresie. Intre timp ii picasera bobinele ca nu le-am schimbat pe toate odata. Prima picase in iarna si acum inca una. Pana acum nu am avut probleme cu serviceul, au fost fair, iar daca am avut de reclamat s-a rezolvat imediat.

Acum mai am de rezolvat pornirea mai grea la prima cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam ciudata figura cu bobinele...nu prea au de ce sa cada decat de la bujii cu reactanta mare sau scurt pe bujie.

La tine prea au aparut toate odata...

E drept ca au fost serii cu pb la scaune de supapa ( AZQ parca ) dar de acolo pana la restul belelelor e cale lunga.

L.E. Se cam stie ca la motoarele noastre daca te apuci sa le desfaci, nu le mai faci vreodata la loc bine.

E dificil si trebuie 4 oameni cu 8 chei dinamometrice care sa tranga in acelasi timp cu aceasi forta suruburile de la chiulasa...

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120 L, strangerea chiulasei se face normal, intr-o ordine. Ce stii tu este vorba despre "capacele" arborelui cotit care este defapt o singura piesa si suruburile acesteia se strang toate odata. de aceea NU se repara motorul de 1.2 mai jos de chiulasa (adica pistoane, segmenti, biele, cuzineti, arbore).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au fost unele serii de 1.2HTP cu catalizator subdimensionat, care nu permitea motorului sa "respire" bine si ardea scaunele de supapa.... si kit-ul de reparatie continea chiulasa si catalizator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de corectare Blitz...chiar nu te mai vazusem demult cu activitate :)

Mda...si eu am ramas putin uimit de dimensionarea mare a evacuarii, inseamna ca au gandit-o bine.

Tocmai din acest motiv e bine sa fie dus in ture des, sa respire bine.

Si ii place...pe vremea asta trage de zici ca are 80 de cai. Diferenta fata de asta vara se simte enorm.

Secunde bune se scot pe 0-100 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci voi in principiu recomandati schimbarea motorului, decat repararea acestuia? Al meu este AWY, si cum v'am zis dupa schimbatul distributiei mi'au facut o nota '' zgomot metalic'' e ca un sunet de tacheti care se aude ff bine la relanti la 1200-1500 de ture, si cateodata are lag/consum maricel si mai nou mi'a aparut iar check Eng...greu ,daca stiam toate astea inainte sa o cumpar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul e cam de unica folosinta...daca e bine exploatat merge 4-500k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc! pe aici prin RO , motor AWY ma duce undeva la 1000 Euro ( cutia de pe el merge doar la AWY) , ma gandeam sa caut prin germania! Daca aveti ceva linkuri as fi foarte ...fericit! Cius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai trebuie sa cauti aici la noi. Incearca la Alesd.

Uite Dane:

http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160834014993&clk_rvr_id=425684555137&item=160834014993&lgeo=1&vectorid=229487

Nu te prea ajuta.... daca mai calculezi transportul, tot la acea suma ajungi pe care ai mentionat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am skoda fabia 2003/combi/1,2 16v/azq/ am fost cu ea la service, si mi-a zis ca e distributia sarita de la punct, au desfacut-o si este retezat un nit de la o patina intinzatoare - am inteles ca se poate rectifica la un atelier specializat, problema se pune daca motorul este afectat- adica supape, pistoane si altceva. As avea nevoie de sfaturi si pareri de la cei care au avut astefel de probleme. Va multumesc ptr suport !

Modificat de stefan_m2l
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!