Jump to content

Consum mare dupa schimbare axa cu came si tacheti: +2litri/100km


atasiei
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor,

Am un Passat 1.9TDI, 96kW/131CP din 2004, tip motor AVF si 210000 km la bord.

Din cauza unui tachet, mi s-a uzat axa cu came astfel ca am fost nevoit pana la urma sa schimb toate piesele din zona acesteia mai putin injectoarele (inclusiv piesele de prindere ale injectoarelor).

Toate piesele puse au fost noi si originale.

Problema a aparut dupa inlocuire si anume consumul mi-a crescut cu aproape 2litri/100km atat urban cat si extraurban (inainte mergeam cu o medie a consumul extraurban de 5.5litri/100km iar acum nu pot sa scot mai putin de 7.7litri).

de asemenea motorul a pierdut mult din putere, pana in 2000ture zici ca e caruta, abia pleaca de pe loc si nu te poti baza deloc pe ea (merge mai rau decat un logan) iar dupa se simte ca intra turbina dar tot nu ajunge la puterea pe care o avea inainte.

Paradoxul e ca in conditiile astea masina nu mai scoate fum iar motorul e mai putin galagios decat era inainte chiar si la turatii de peste 3500.

La service mi s-a recomandat sa schimb injectoarele.

Poate cineva sa-mi dea un sfat in aceasta problema pt ca nu as vrea sa dau 1600-2000ron pe alte injectoare SH sa constat ca masina merge la fel (noi nu se pune problema tinand cont ca sunt 2000ron bucata).

Unde as putea sa fac o diagnoza mai complexa pentru injectoare?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce erori sunt pe masina? avansul cum e reglat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa specific ca am ajuns sa schimb tachetii si axa cu cam dupa ce masina a inceput sa mearga ca una pe benzina in 3 bujii.

A urmat vizita in service, unde, binenteles trepidatiile au disparut asa ca mi s-a recomanda o solutie de curatat injectoare (nu mai tin minte marca). Dupa ce am pus solutia, masina chiar mi s-a parut ca merge mai bine dar dupa 150km m-am intors cu ea in service :(

din cate mi s-a spus, au tinut cont atat de cuplu la stragerea suruburilor injectoarelor cat si de reglaje dar nu pot sa spun exact ce s-a facut

tot la prima vizita in service, nu au gasit erori cand au pus VAG-ul dar au gasit valori mari pe 2 injectoare dar iarasi nu pot sa spun cat de mari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facuta o diagnoza si verificat ce apare in campurile de masura. In functie de asta, vedem de la ce este problema.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neaparat avansul. si presiunea in turbina.

Poate au uitat si vreun furtun afara sau e crapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, injectoare, avans, senzori.... log in mers si vedem de la ce este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteti sa-mi recomandati pe cineva care sa faca aceasta diagnoza?

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta in aria - Prestari servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am atasat logul diagnozei.

Din fericire exact inainte de diagnoza, masina a reintrat in parametrii din punct de vedere al puterii. Deja pot sa accelerez fara probleme si la turatii sub 2000rot/min.

A ramas in schimb problema cu consumul, adica se mentine acea medie de +2litri/100km.

Din ce mi-a spus Iulian (turbocip) ar trebui sa mai verific debitmetrul si sa fac o verificare a consumului de combustibil de la plin la plin.

de asemenea a mai gasit valori mari pe un injector, valori care si-au revenit treptat.

De fapt la prima conectare la calculatorul de bord, toate valorile erau in parametrii.

Orice sugestie e binevenita astfel ca va multumesc anticipat.

IonutPassat_avf_militari_LOG-01-003-1010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti, ce consum ai ? Putem recalibra BC-ul, daca se constata ca indica eronat.

Debitmetrul arata ok. Parca trage un pic cam greu.... trebuie verificat circuitul de vacuum.

Nu a avut stocata nicio eroare pe Engine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici macar o eroare.

Acum se simte ca trage mai bine decat in ziua diagnozei, practic de joi s-a imbunatatit comportamentul motorului din punct de vedere al puterii incepand din prima treapta sau cel putin simt o mare schimbare.

La relanti are un consum instantaneu de 0.6 litri iar cu climatronicul pornit se duce in 0.9 (din amintiri, parca tot atat consuma si inainte)

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai schimbat axa cu came ai facut reglajul in cap la injectoare?....se schimba parametri injectoarelor cand ii faci reglajul bine..spre exemplu un caz azi am avut avea la injectorul 3 .+2.43......dupa reglaj avea +0,08...si consumul mare este din vina asta fa reglajul si o sa fie bn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

djpantera, cum anume se face acest reglaj la injectoare? E ceva doar din soft? Se poate face cu VAG_COM-ul, sau trebuie un alt soft? Eu din cate stiu cu VAG-COM-ul se pot doar citi valorile injectoarelor...

Faza e ca si eu am un consum destul de mare si ma intereseaza subiectul cu injectoarele, mai ales ca am acelasi motor ca si atasiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valorile citite la diagnoza aratau ca toate reglajele au fost facute corect la instalare sau mai bine zis toate piesele au fost montate conform specificatiilor vw.

la injectorul 3, in timpul diagnozei a crescut valoarea spre +1,5 iar dupa un minut a inceput sa scada sub +1 (nu mai retin exact valorile, ideea e ca si-a revenit la o valoare "normala").

Se pare ca e singurul care ar putea avea probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e bine, daca oscileaza asa......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa-i fac consumul real in regim extraurban si mi-a dat 6.5litri/100km in conditiile in care am tinut-o numai in 3000 de ture. In schimb, calculatorul de bord imi afisa 8litri/100km.

Ca si putere, inca nu sunt convins ca si-a revenit complet dar fata de momentul deschiderii acestui topic este cu mult inbunatatita. Deja pot accelera incepand cu 1500 ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

stiti cumva daca e nevoie sa schimbam si suruburile de la axul cu came in momentul cand schimbam tachetii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e recomandat. acele suruburi au un cuplu de strangere si o cota de alungire. ele nu sunt gandite sa fie stranse de 2 ori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor, sper ca nu postez aiurea aici.

 

La fel si la mine dupa schimbarea distributiei mi-a crescut consumul cu aproximativ 2 litri/100 km.

Am schimbat distributia, injectoarele 1 si 2 care aveau valori cam de +3, si axul cu came de la injectoarele 1,2. Am facut aseara o scanare si:

-avansul este la -0,8 un coleg din forum a zis ca e aproape perfect

-valorile pe injectoare sunt in parametrii cea mai mare fiind de -1,08 pe injectorul 2

-nici o eroare pe engine

-consumul la relanti 0,6

In schimb cantitatea injectata initial a fost de 6,8 gr, am modificat-o la 5,8 dar mai jos nu se putea.

Din ce cauza poate fi diferenta asta de consum si care ar trebui sa fie cantitate optima injectata la motorul meu?

Masina este un Passat B5 din 2000, 1.9 TDI PD, AJM, 116cp.

 

Multumesc

 

Mentionez ca am cutie tiptronic (schimb ulei si filtru la ea facute in martie) dar acum in oras imi cam 12-12,5 l/100 km fata de 10-10,5 cat lua inainte de toata revizia cand cele doua injectoare erau praf..

Modificat de DanyelMBI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
pasca cristi 38

Buna tuturor sunt mai nou pe forum as avea si eu o intrebare am achizitionat recent un audi a4 2.0 tdi 103 kw bkw acum o luna am schimbat turbo scotea mult fum alb de vreo saptamana au auzit un tacanit si o pufaiala in filtru am mersla servis si miau schimbat ax came culbutori cuzineti ax came distributie  pompa de apa curgea .au descoperit ca pe unul din cele doua  lagrele ce vin pe injectoare un bolt in partea catre volan era iesit si uleiul iesea pe acolo neavand ungere deci asa au venit problemele .Problema e ca dupa pornire motorul este parca mai galagios ca inainte se aude un cloncanit ca la un diesel din anii 80 urmat de un zgomot metalic  Oare trebuiau reglate si injectoarele daca am schimbat axul cu came. Mentionez ca am schimbt si axul pompa ulei PROBLEMA CA DUPA REPARATIA ASTA TUBO ALUATO IARASI PE ULEI IMEDIAT DUPA PORNIRE si motorul  are o trepidatie mai mare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa-ti raspund in acelasi stil:

 

Daca tuajungi sa intrebi pe forum cese regleaza alada servis macar spune sicolegilor cum se numeste sa nu mai ia teapa si altii da trebuiau reglate injectoarele trebuia prima dataverificat dece scoate fumul ala albnu demontat jumate masina Cumsa ajuns la concluzia ca trebuiealt ax cucame era uzat cel vechi normal cae mai galagios dinmomnt cenu e lucrare decalitate

 

PS: avem Audi dar nu stim sa scriem...  :slap:

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pasca cristi 38

Scuze pt neintelegere am schimbat turbina pt ca pierdea ulei pe la ax in partea de evacuare direct in filtru de particule si de acolo fumul alb LA 3500 KM uleiul era tot intre limite   daca lasam masin mai mult in relantiu Axul cu came in doua locuri unde apasa pe tachet era deja inflorit si foarte uzat se auzea foarte tare un pufait in filtru aer  .Am descoperit si problema  mersului neregulat si galagios al motorului Am schimbata ax pompa  ulei preventiv auzind de problema asta .PROBLEMA A FOST pinioanele nu au fost puse la semn pompa de ulei functiona dezechilibrat cu zgomot si mers neregulat si trepidatiii si un sunet metalic al motorului.MULTUMESC DE INTELEGERE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!