Jump to content

probleme pornire 1.9tdi pd ajm


nutzuXXL
 Share

Postare recomandată

Salut. Am un golf 4 1.9 atd101cp. nu porneste. La tester apar urmatoarele erori:

Cod eroare 17965(P1557)

Cod eroare 17978(P1570)

Va rog poate cineva sa ma indrume? Multumescț

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 06dab

    10

  • nutzuXXL

    7

  • lupo_bv

    6

  • Ghery

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Prima eroare nu are treabă cu pornirea

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17965/P1557/005463

A doua da, dar totuşi trebuie să pornească şi să se oprească imediat

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17978/P1570/005488

Şterge erorile şi vezi dacă mai apare vreuna.

Dacă la punerea contactului se aprinde martorul de bujii şi se stinge, cred că prima dată ar trebui să verifici partea de alimentare cu combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara lupo_bv și mulțumesc pt sfat.

Ca să fiu mai explicit sa spun toată pățania. În mers la o trecere de pietoni,oprind, a murit motorul; după 4-5 chei fără pic de reacție pornește pt ~2 sec ; după alte chei fără succes a mai pornit ~2 sec și după nu am vrut .

În ultima luna am avut cam 3 porniri la a 3-ea cheie (de obicei pornea la sfert de cheie );să fi fost avertismente?

Erorile mi lea șters dar nu a mai pornit.

La punerea contactului se aprinde și se stinge martorul de bujii,dar...nimic

Eu cum ar trebui sa verific partea de alimentare cu combustibil? 

Încă o data mulțam' fain!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând trebuie să funcţioneze pompa din rezervor, adică dacă primeşte tensiune, dacă funcţionează în cazul că primeşte tensiune (se aude că bâzâie) şi dacă pompează combustibil cu suficient debit/presiune. Pentru primele două chestiuni vezi ataşamentul, pentru ultima  poţi încerca să scoţi furtunaşul din filtru care merge spre motor (turul), pui în loc o bucată de furtunaş pe care-l bagi într-un pet după care alimentezi pompa (scoţi releul de combustibil şi pui un fir între 1 şi 2 după cum arată în pdf). Acum nu ştiu dacă a ta are pompă în rezervor, mi se pare că cele fabricate până în 2000 nu au, iar cele după da

verificare pompa rezervor.pdf

ATD- verificar pompa 1.pdf

ATD- verificar pompa 2.pdf

ATD RELEE.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Bună seara lupo_bv și mulțumesc pt sfat.

Ca să fiu mai explicit sa spun toată pățania. În mers la o trecere de pietoni,oprind, a murit motorul; după 4-5 chei fără pic de reacție pornește pt ~2 sec ; după alte chei fără succes a mai pornit ~2 sec și după nu am vrut .

În ultima luna am avut cam 3 porniri la a 3-ea cheie (de obicei pornea la sfert de cheie );să fi fost avertismente?

Erorile mi lea șters dar nu a mai pornit.

La punerea contactului se aprinde și se stinge martorul de bujii,dar...nimic

Eu cum ar trebui sa verific partea de alimentare cu combustibil? 

Încă o data mulțam' fain!

Buna ziua. 

Am schimbat senzorii de temperatura combustibil și poziție ax came, releul pt pompa alimentare, a pornit 2 zile și nu a mai vrut .am pus tester și dat:

Scan-20181213-1353-241420km-150011mi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VCDS - Emulator VAG / VAS bazat pe Tipul șasiului: 1J - VW Golf / Bora IV (1998> 2006) Scanare: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75 76 Kilometri: 241420km-150011miles -------------------------------------------------- ----------------------------- Adresa 01: Etichetele motorului: 038-906-019-AXR.lbl Codul nr .: 038 906 019 DF Componenta: 1,9l R4 EDC 0000SG 1260 Codificare: 00002 Magazin #: WSC 33898 VCID: 5EB3F41EDAF6BFB2F2-4B00 2 erori găsite: 18080 - Control ventilator lichid de răcire 1 P1672 - 35-00 - Deschis sau scurtcircuit la masă 19463 - Senzor de poziție a arborelui cu came (G40) P3007 - 35-00 - fără semnal Disponibilitate: 0 0 XXX -------------------------------------------------- ----------------------------- Adresa 03: Etichetele frânelor ABS: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl Partea nr .: 1C0 907 379 E Componenta: ESP FRONT MK60 0103 Codificare: 0019458 Shop #: WSC 01317 785 00200 VCID: 2C576ED68CCA1D222C-515E 1 Defecțiune găsită: 01314 - Modulul de comandă a motorului 004 - Fără semnal / comunicare - intermitentă -------------------------------------------------- ----------------------------- Adresa 08: Etichete auto HVAC: 3Bx-907-044.lbl Partea nr .: 3B1 907 044 C Componenta: CLIMATRONIC C 0.7.0 Codificare: 01000 Magazin #: WSC 01317 VCID: 21498FE2AB08C04A8F-526A 2 erori găsite: 00532 - Tensiunea de alimentare B + 07-10 - Semnal prea scăzut - Intermitent 01274 - Motorul de poziționare a flanșei de aer (V71) 37-10 - Defecțiune - Intermitentă -------------------------------------------------- ----------------------------- Adresa 15: Etichete airbag-uri: 6Q0-909-605-VW5.lbl Nr. Piesei: 6Q0 909 605 A Componenta: 0F AIRBAG VW5 01 0004 Codificare: 12358 Magazin #: WSC 01317 VCID: 35614BB20F805CEA43-4B1A 1 Defecțiune găsită: 00532 - Tensiunea de alimentare B + 07-10 - Semnal prea scăzut - Intermitent -------------------------------------------------- ----------------------------- Adresa 17: Instrumente Etichete: 1J0-920-xx5-17.lbl Partea nr .: 1J0 920 825 C Componenta: A4-KOMBIINSTR. VDO V09 Codificare: 05122 Magazin #: WSC 00006 VCID: 285F92C6C8323102C8-515E Subsistemul 1 - Partea nr.: IMMO Componentă: IDENTNR: VWZ7Z0Y2915548 IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0Y2915548 1 Defecțiune găsită: 01314 - Modulul de comandă a motorului 49-10 - Nu comunicații - Intermitent -------------------------------------------------- ----------------------------- Adresa 19: Etichete gateway CAN: 6N0-909-901-19.lbl Codul părții: 6N0 909 901 Componenta: Gateway K <-> CAN 0001 Codificare: 00006 Magazin #: WSC 01317 VCID: 70EFBAA6306239C250-515E 1 Defecțiune găsită: 01314 - Modulul de comandă a motorului 49-10 - Nu comunicații - Intermitent -------------------------------------------------- ----------------------------- Adresa 46: Conv. Etichete: 1J0-959-799.lbl Partea nr .: 1J0 959 799 AH Componenta: 2K Zentral-SG Komf. 0001 Codificare: 04097 Magazin #: WSC 01317 VCID: 0407E67614DA356284-4B00 Subsistemul 1 - Partea nr.: 1J1959801C Componenta: 2K Tõrsteuerger. FS0002r Subsistemul 2 - Partea nr.: 1J1959802D Componenta: 2K Tõrsteuerger. BF0002r Subsistemul 3 - Partea nr.: 1J4959811C Componenta: 2K Tõrsteuerger. HL0002H Subsistemul 4 - Partea nr.: 1J4959812C Componenta: 2K Tõrsteuerger. HR0002r 1 Defecțiune găsită: 00953 - Limita de timp a luminii interioare 25-10 - Starea comutatorului necunoscută - intermitentă Sfârșit --

Scan-20181213-1353-241420km-150011mi

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat și bateria , am resetat calculatorul dar nu a pornit (au fost 2-3 invirtiri cu explozii liniare ,fără trepidatii urite de motor)

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vazut scan-ul postat de tine ? 19463 - Senzor de poziție a arborelui cu came (G40) P3007 - 35-00 - fără semnal Poate sa fie si un fals pozitiv din cauza ca ai ramas fara curent 

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles. 

Dar am schimbat și bateria (am luat de 80 ah/760 a) și nu a pornit (a avut 2 tentative de o secunda) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, 06dab said:

Se poate ca senzorul poziție ax came sa fi cedat (defect)?

Din discuții am descoperit ca punind contactul , pe mufa de la senzorul de turație a motorului nu am nici o tensiune  (12sau5v) fata de cel de poziție a axului cu came pe a cărui mufa găsesc 12 si 5v .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

Tot din discuții am descoperit o problema: existenta unei presiuni mari si mult aer pe tur retur combustibil intre motor și filtru ; am exclus (suntat) supapa T de pe filtru și a pornit (prima data greu apoi ...la sfert!). Rămâne de văzut pt cit timp. Este in regula sa merg asa ? In topic-uri multi spun ca da . Mă poate lă4muri cineva despre situația în care mă aflu?!!!

Va mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil că o să crească consumul şi motorul nu va merge în parametri din cauză că motorina va fi rece (este senzor de temperatură pentru combustibil)

Supapa aia este scumpă pe original, dar găseşti calitate ok la un preţ decent pe aftermarket (eu am pus Febi acum vreun an jumătate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 21.12.2018 at 10:32, lupo_bv a scris:

Probabil că o să crească consumul şi motorul nu va merge în parametri din cauză că motorina va fi rece (este senzor de temperatură pentru combustibil)

Supapa aia este scumpă pe original, dar găseşti calitate ok la un preţ decent pe aftermarket (eu am pus Febi acum vreun an jumătate)

LA MULTI ANI oameni buni !

Am schimbat uleiul ( crescuse nivelul 10 mm peste max ) .

Acum porneste bine , dar tremura un pic la inceput la relanti , Apoi cind inccepe sa salte acul la tenp motor intrerupe rau si scoate fum la relanti . De la 1000 rot in sus merge rotund oricind si trage bine .

Sa fie numai din supapa T ? Sa mai am aer pe instalatia de motorina ?

Va multumesc.

P.S. La relanti acul stă fix la 950 roti chiar dacă vibrează. 

Modificat de 06dab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme cu oringurile de la injectoare si normal ca se dezamorseaza, nivel crescut la ulei inseamna motorina in ulei. Verifica si locasul injectoarelor cand schimbi oringurile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare

Am un vw.bora 1.9 tdi 115cp ajm,acum vreo 3 zile In urma am pornit o Si plecat din parcare,după câțiva km o inceput sa scoată fum,m-am oprit în primul peco și am oprit si pornit din nou si m-am intors in parcare din nou o scos fum,am oprit o Si lăsat-o în parcare pana dimineata dupa care am vrut să o pornesc si nu o mai pornit,la scanare mio dat eroare pe abs codul era 01314- modul comanda motor 013-citiți va rog memoria de defecte-intermitent,am verificat sigurantele,releul 109 is bune,era o una din sigurantele de pe panoul de relee arsă,am înlocuitor si am sters codul de eroare,da tot nu vrea sa pornească,stie cineva din ce cauza,ce ii stricat sau vreun sfat unde as putea cauta?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Pune o scanare sa vedem daca poti accesa Engine. Daca da, pune erorile stocate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Nu vad probleme, ar trrebui sa porneasca. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era numai siguranta aia arsă,am schimbat o,am dat jos releul 109,desfăcut si verificat piciorusele alea 3 Si am curățat contactul in el,pun contactul si ti mana pe el il simti cum lucra si il auzi,spirala la buji se aprinde si se stinge,dai la chee,învârte si nu porneste,este posibil sa fie din alta parte problema?

Asta ii scanul din ziua in care no mai pornit

Scan-20200521-2036-274990km.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Incearca sa ii dai cu spray, sa vedem daca porneste. Este o problema mecanica la tine, nu e de natura electrica 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificar clapeta de oprire, sa nu fie blocata pe inchis?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost Acum sa verific si nu-i blocată pe inchis,o sa incerc maine de dimineata săi dau cu spray sa vad daca o ia Asa si revin.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am dat cu spray,masina învârte,are tendinta sa pornească da nu porneste,m-am uita la filtru de motorina daca ii Si ie plin pana sus,as avea alt loc unde sa ma uit,poate nu se alimentează?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Pai daca era ok, pornea pe spray, nu avea nevoie de motorina. Sfatul meu, vb cu un mecanic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!