Jump to content

Golf GTD dsg 2011


Gyfonu

Postare recomandată

N-am mai scris de mult timp aici.

Golful a depasit, deja, varsta de 5 ani de la nastere si se comporta foarte bine. Nu regret nicio secunda alegerea facuta.(costuri, asteptari, satisfactii oferite)

Pana azi a alergat 65.000 km si ramane de incredere pentru mine. Anul acesta am reusit sa fac majoritatea km. in afara tarii. ( > 5000km)

In continuare raman la concluzia ca motorul( pentru consum) si vizibilitatea nocturna, oferita de faruri, sunt aspectele care ma incanta cel mai mult. Scaunele le consider un mare minus la drumurile lungi.

Drumuri facute: bucuresti- solden, bucuresti- thasos si altele prin tara. In Bucuresti am incetat sa-l mai folosesc in timpul saptamanii definitiv, ocazional in weekend. Mi-am luat agregat nou pt. eterna fataiala din capitala.( piaggio fly)

Anvelopele GY sunt foarte ok in ceea ce priveste zgomotul, chiar mai silentioase decat cele de iarna.( am ramas cu sechele) Ca si performante nu pot sa va dau detalii foarte concrete pentru ca sunt moderat in ale vitezei.

Mi-as fi dorit sa ajung cu el macar o data la Adancata ca sa ma dau cateva ture, dar sunt constient ca este limitat si am fost surprins cate aspecte trebuie imbunatatite pentru un R ca sa fii decent pe pista...

In rest, consumul e fantastic. Plecat cu full din Bucuresti, ajuns in Thasos, facut 1 tura jumatate de insula si am alimentat abia la intoarcere in Komotini(si nu eram pe rezerva, dar am mers pe varianta scurta de drum). E drept, Bulgaria se traverseaza cu 100km/h, rar un 130/ 140.

Recomandare: de luat in Thasos un Suzuki Jimny(se descurca foarte bine asta micu' pe teren accidentat- am cam dat in mintea copiilor cu el :) ) pentru a explora toate plajele de pe coasta de est a insulei si daca mai raman ceva firfirei si barcuta pentru plajele nevazute de tot romanul, asta daca vrei sa faci plaja intr-adevar singur.

In perioada urmatoare intra in service pentru amortizoare si cam atat.

Numai bine tuturor si cateva poze.

 

 

DSC_0617.JPG

IMG-20160906-WA0013.jpg

DSC_0473.JPG

DSC_0517.JPG

20160621_185350.jpg

Link către comentariu

Suna a poveste de dragoste!

Felicitari pentru modul in care ai grija de ea, era pacat sa o dai, stiu ca ai avut o tentativa, parca!

Link către comentariu

Masina arata exemplar. Este indubitabil impecabila.

Din pacate nu iti vei primi niciodata banii meritati pe masina la ce preturi de dumping se practica la noi :(

Link către comentariu

Meritul este al garajului eu doar o mai spal :P

Am avut o tentativa, dar sansele ca sa ramane in familie devin din ce in ce mai mari. 

Nu-mi pare rau de banii cheltuiti, dar pentru a lua ceva peste el si sa simt intr-adevar diferente trebuie sa mai pun cel putin 20k. In momentul asta noul gtd nu ma mai incanta, mai degraba GTE-ul. Dar pentru activitatile mele sezoniere simt nevoia de un 4X4 si garda la sol. Noul Tiguan arata chiar foarte bine, dar pentru o echipare decenta a ajuns sa depaseasca ca pret Rubiconul de la Jeep.Eu nu prea pot sa accept ideea :)). Deh, fiecare cu nebuniile lui.

Link către comentariu

@Gyfonu: pentru ca ai adus vorba de activitati sezoniere 4x4, ma bag putin in seama - avand aceleasi activitati sezoniere 4x4.

Am cochetat si eu destul de serios cu ideea de Rubicon. Dar, dupa un test drive mai lung, mi-am cam revizuit optica.

Ideea e ca daca vrei sa "te dai 4x4", e foarte greu sa ai un "one car does all". Rubiconul, Defenderul defunct si mega scumpul G Klasse sunt singurele 3 masini cu care poti emite pretentii de off-road serioase - asta daca suntem de acord ca pentru off road iti trebuie punti rigide, macar 1 diferential blocabil OEM. Masinile astea 3 sunt mega potente off road, dar, cu exceptia G-ului, au o problema majora - sunt nasoale ca daily drive, gen oras, cumparaturi, etc. Scutura, zgomotoase, vizibilitate foarte limitata, sunt obositoare in general. Faci un drum de mare cu asa ceva si te cam urci pe pereti. Aerodinamica de frigider, e greu de mers sustinut >110-120km/h din cauza de vant, zgomote, etc. Si consum.

Dincolo de asta - prima regula a off-road-ului: indiferent ce masina ai - trebuie cauciucuri specializate. ATR sunt doar o struta camila, foarte limitate, dar intr-o zona de confort si pe sosea. Daca vrei mai mult, iti trebuie MTR-uri, care si astea sunt pe mai multe "duritati". In momentul in care ai pus MTR-uri vei avea zgomot mai mare la rulare de la vajaitul profilului + diverse probleme de aderenta, mai ales pe asfalt ud.

Pe scurt, concluzia mea: daca ai hobby-uri din astea, incearca sa mergi pe "2 cars solution". Un 4x4 dedicat - poti incepe cu un Jimny care e destul de ieftin de preparat si stie multe in offroad. Vreo 600Eur suspensia si vreo 500Eur un set de MTR-uri nu hardcore si deja ai o masinuta foarte potenta si ieftin de intretinut. Dinozaurii, gen Patrol, LandCruiser sunt scumpi de luat, scumpi de preparat, scumpi de intretinut & fiscalitate. 

Se poate povesti mult pe zona asta de hobby, dar cred ca sunt OT aici :P 

 

Link către comentariu

@75NOR Salut, prima regula a off-road-ului: sa nu-l faci singur! ( n-am fost in situatia asta, dar toti cunoscutii asta mi-au zis)

Ai prezentat foarte bine care sunt avantajele si dezavantajele problemei in care suntem, probabil, amandoi :P. Sunt setat din start pe 2 masini, cu gandul sa pastrez golf-ul. Eu nu vreau sa fac off-road extrem, dar am nevoie de o masina mai mare si oarecum cu posibilitatile prezentate de tine, dar este destul de greu si de acolo stand-by-ul meu...Sunt multumit de ce face golful atat iarna cat si in celelalte anotimpuri. Nu pot sa-i cer mai mult.

Restul discutiei in PM ca sa nu iesim din reguli. :)) 

Si o poza din weekend.

DSC_0758.JPG

Link către comentariu

Ca fost proprietar de Rubicon Unlimited recomand din suflet masina, cu toate ca e cum e.. O sa ma intorc si eu la el candva :) 

Link către comentariu

@Bebeee No comment. Mi-ai dat-o la temelie pt.ca si tu ai fost in situatia asta! :P Stiu ca am zis ceva de spatiu, dar Unlimited nu ma atrage. Vazand si facand un test drive o sa deliberez :)

Link către comentariu

Daca cauti pe google "jeep romania" o sa gasesti si comunitatea Jeep. Nu e la nivel de vwforum, dar e foarte tehnica, oameni super ok si sfaturi foarte bune. Bafta! :D

Link către comentariu
  • 3 years later...

Salutare,

N-am mai scris de mult aici. Golful este foarte bine, doar ce am facut revizia la 120.000 km. Are nevoie de timp din partea mea pentru calatorii, sau poate in viitorul apropiat din partea unui coleg de pe forum

L-am scos la vanzare... :( 

 

Link către comentariu
  • 3 months later...

Va salut,

 

Cautam niste poze si am dat peste acest video si poze din 2018.

 

Oare o sa va fac pofta de munte si zapada??? :) 

 

LE: Set-up roti - jante originale + anvelope Hankook super decente (am scapat de rotile de iarna vechi)

 

 

IMG-7064.jpg

IMG-6898.jpg

sureanu.PNG

Sureanu2.PNG

Modificat de Gyfonu
Link către comentariu

Va salut,

 

Povestea inceputa acum 8 ani a luat sfarsit astazi. 

 

Masina nu mai este in posesia mea. Sper ca noul proprietar sa aiba grija de ea.  

 

Va multumesc pentru recomandari, opinii, sfaturi si felicitarile primite acum 8 ani cand am intrat in posesia primei mele masini. 

 

Revin cu un un topic nou in cazul in care o sa continui tot cu o masina din grupul VAG. 

 

Sarbatori fericite si multa sanatate!

 

Florin

Link către comentariu

Masina a ajuns in posesia mea. Am permisiunea fostului proprietar sa continui acest topic. O sa incerc sa am grija de masina la fel cum a avut grija si Florin caruia ii multumesc si pe acesta cale pentru onestitatea de care a dat dovada. 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!