Jump to content

2.0 TDI CR 140 CP


Alex 2009
 Share

Postare recomandată

Intrucat de 2 luni sunt posesorul unui Golf Plus 2.0 TDI CR, 140 CP si intrucat nu am gasit in acest forum o tratare a acestui motor, destul de raspandit pe Jetta si Passat B7 si partial B6, propun discutii legate de probleme si anomalii aparute.

Rog moderatorii acestui site sa inchida topicul daca exista in alta parte.

Prima anomalie intalnita : uneori, cand motorul este cald, la pornire nu porneste din prima. Da sa porneasca si se opreste. La urmatoarea cheie porneste fara probleme. Cod motor: CFHC.

Astept si alte pareri legate de acest motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus de mai multe ori o Skoda Octavia 2 FL cu motorul asta. Ultima oara chiar azi-noapte pe A2 catre Bucuresti. Mi-a lasat o impresie excelenta. Silentios, puternic, consuma putin. Am mers Dalboka-Vama Veche-A2-Bucuresti-Ciolpani si a consumat 6.2% in regim de mers de 140-160km/h pe A2. Am mai condus si alte diesel-uri, dar asta mi-a placut cel mai mult. Comparativ cu ce am eu e alta planeta, avand in vedere ca mie mi-a luat pe A2 in acelasi regim de viteza 8.2% si masina mai avea putin si-si dadea duhul. :))

Probleme nu a avut deloc pana acum.

Modificat de gabyte00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Am deja peste 17k km cu motorul asta (cod CFFB - o varianta CBAB) pe B7. In vreo 9 luni de cand merg cu masina asta, nici o problema cu motorul. Du-te cu masina la service, presupun ca esti inca in garantie, n-are voie sa faca mofturi la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate bagi cheia rapid pana la capat, in loc sa o bagi treptat, sa-si faca secventa calculatorul de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Masina are doar o luna.

O sa incerc sa introduc treptat cheia in contact sa vad daca asta e problema.

Voi astepta sa se termine si actualul plin de carburant.

Despre consum, intr-adevar este unul foarte bun. Mers sustinut 130 autostrada A2, venit de la mare, 4 persoane, AC pornit - 24 grade, pe o vreme foarte calduroasa (32-37 grade Celsius), portbagaj full, atat cat este, consum 5%...

E adevarat, mers usor, de rodaj, fara accelerari bruste..

Are intr-adevar un sunet specific si motorul in general este excelent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Asta cu cheia chiar e buna :D. Masina isi face testele indiferent de viteza cu care bagi tu cheia in contact. Incearca sa reproduci problema, si cand ai reusit, mergi la garantie cu ea. E clar ca ai o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine daca las contactul pus mai mult de cateva secunde porneste motorul parca un pic poticnit...daca pornesc motorul dupa 2-3 secunde dupa ce pun contactul porneste perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios cat va consuma in Bucuresti motorul asta? Eu l-am condus numai afara cand am avut ocazia, iar proprietarul sta in Ciolpani si nu prea intra in Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CRed ca scrie si in cartea masinii treaba cu introdusul cheii treptat, are 2 trepte.

O bagi la prima treapta, se aprinde bordul, dureaza 1-2 sec pana initializeaza toate functiile, se ridica acul de carburant etc.

Dupa aia o apesi pana la fund si ... motor !

Daca ma gandesc bine, cred ca am patit si eu ca introducand cheia brusc pana la capat, cu motorul cald, sa nu porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Nu porneste daca nu e apasata pedala de ambreiaj, aia da. Dar nu are nici o treaba cu viteza cu care se apasa cheia in contact. E un calculator care decide cand porneste motorul, si nu-l va porni pana initializarea anumitor controllere nu e gata (ESP, ABS, directie etc etc).

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am pedala de ambreiaj.

Ambreiaje am, chiar 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg destul de mult in oras si cred ca la 3300 km a aparut prima regenerare DPF. Mi se pare cam repede. Distanta zilnica e undeva la 7 km. E normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Nu e normal, pentru distanta asta imi luam bicicleta :) Acum lasand gluma la o parte, cred ca ar trebui sa regenereze DPF-ul la cateva sute de km. Oricum, in carte scrie ca tre sa mergi cel putin 20 km ca sa-si faca el damblaua cu regenerarea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi ceea ce scrie in manual in privinta regenerarii filtrului mi se pare foarte clar, observ ca lumea face o mare confuzie.

Simplu si pe scurt:

Mergeti normal, pe unde doriti, fara sa fiti nevoiti sa iesiti din oras pentru regenerare, pana cand:

- se aprinde becul din bord care simbolizeaza un DPF si are culoarea galbena: Trebuie sa iesiti afara din oras, a.i. sa rulati cu 1800-2500 rpm in treapta a 4-a sau a 5-a, pentru 15 minute. Dupa stingerea becului puteti sa va reluati drumurile normale

- se aprinde acelasi bec, dar are culoarea rosie: Mergeti de urgenta intr-un service specializat sau la un posesor de VAG-COM priceput.

In rest nu va bateti capul cu cati km s-au facut de la ultima regenerare. Regenerarea pasiva se face continuu. Cum a ajuns motorul la temperatura de regim, catalizatorul isi face treaba in oxidarea particulelor fara interventii din partea soiferului. La fel si regenerarea activa care, desi nu e continua, se executa automat cand trebuie (chiar si la semafor, la CR-uri), fara a se anunta soferul despre acest lucru.

Eu, la masina mea, nu am vazut niciodata vreunul dintre acesti martori aprinsi si am bine peste 100.000 km

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!