Jump to content

Alte zgmote ciudate la POLO 6R


titan_polo
 Share

Postare recomandată

eu am simtit trepidatia cam tot timpul cat a stat turata. e ceva senzatie ca si cum ar merge in 3, doar ca mai usoara..uneori la cateva secunde trepideaza mai rau...dupa care are pauza scurta..iar...si iar pauza...ceva asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

o sa schimb benzina, trec de la 95 de la OMV la cea de 100 de la OMV ..pentru ca face mereu la pornire urat. pentru 1-2s dupa pornire, are tendinta sa se opreasca. pur si simplu zici ca moare, dupa aia 10-20s merge prost...dar turat, si incet incet isi revine. nu are erori, nu are missfires...nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am pus 1 plin de OMV 100 si porneste bine, doar ca atunci cand sta turata din cauza socului automat, se simt ff mici trepidatii. deci macar stiu c aOMV 95 nu era de pus. o sa incerc Petrom 99 sa vad cum face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Faptul ca nu mai face cu benzina de 100 doar iti mascheaza o problema existenta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si care ar fi aceasta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asta nu stiu sa-ti spun dar la un motor care e reglat bine benzina de 100 nu are aproape nici un efect vizibil, si sigur nu la ralanti in schimb la unul cu probleme faptul ca benzina are o ardere mai constanta se simte foarte bine.

Iti spun asta din multa experienta cu motare de motocicleta; acolo se simte mai bine diferenta pentru ca practic stai cu fundul pe motor.

 

Fa o vizita la service si vezi poate ai ceva erori in calculator; daca e inca in garantie pune-i pe mecanici sa ti-o faca sa mearga asa cum zice in carte adica cu benzina de 95. Banuiesc ca nu ai primit masina cadou de la VW...

Modificat de xorx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat-o de erori si nu are nimic. nici missfire, nimic. toti parametrii sunt normali.

eu nu zic neaparat ca cifra octanica e un factor, ci faptul ca cea de 95 e mai proasta. mai murdara, fara aditivi..ia-o cum vrei. si de aici problemele.

 

dar daca zici ca ai experienta in motoare de motocicleta, banuiesc ca stii ca se simte diferenta intre o benzina de 95 si una de 100. la mine la audi se simte, chiar daca de cand am softul nu mai am voie sa pun <98. 

oricum voi incerca si cu 99 sa vad ce zice si cu 95 din alte statii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, scuze, n-am urmarit: despre ce masina vorbim?

Eu la a mea niciodata n-am avut probleme de genul asta. In Romania am bagat, cu 2 exceptii (cand am luat-o, un plin la OMV si acum vreo 6 luni, un plin la Gazprom) doar Efix de-ala obisnuit de la Rompetrol si merge brici. In Germania n-am pus niciodata altceva decat E10, care e cea mai ieftina benzina (practic, 95 cu 10% etanol) si n-am auzit sa protesteze.

Mi se pare efectiv risipa de bani sa iau de-aia de 99 sau 100, fiindca la ce ascutitoare am eu, cresterea de putere e fix zero.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mein Polo 6R 1.4 MPI.

nici eu nu vreau sa o invat cu >98, doar fac teste acum. poate bagam 95 din statie cu benzina proasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

benzina proasta si murdara poti pune si din furtunul de 100 si din cel de 95. Cifra octnica nu are a face cu cit de curata si/sau buna e benzina ci iti indica pina la ce presiune acel combustibil nu va face autoaprindere. De aici si efectul de trepidatii mai mari si ideea de mers mai prost cu benzina cu CO mica din cauza autoaprinderilor care nu sunt corelate cu timpii motorului.

Din cite vazusem vorbesti despre un motor 1.4 MPI deci clar nu se pune problema de motor foarte comprimat si care sa necesite benzina CO>98.

Acum, e decizia ta. Eu doar iti spun ca e normal sa mearga cu 95 fara nici cea mai mica problema.

Asa cum ziceam la motociclete situatia este schimbata si e mai evidenta din cauza ca: stai lipit de motor simti mai vine vibratiile, motoarele in marea lor majoritate sunt mai comprimate fata de cele auto, turatiile de lucru sunt mai mari deci numarul de cicluri motor pe minut e mai mare deci probabilitatea de a avea o detonatie gresita este mai crescuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ziceam ca benzina de 100 poate e mai "ingrijita" de statii. ca se gandesc ca sunt masini mai sensibile. in aia de 95 mai scapa apa, impuritati. pt ca da, impuratile treeuie sa lipseasca din amandoua.

si da, ea ar trebui sa mearga f bine si cu 95. dar voi incerca si sa schimb statia.

puneam OMV 95 din acelasi loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am pus si plinul cu 99 de la Petrom. nu are trepidatii la pornire. o sa icnerc iar 95 de la alt OMV.

am mai intalnit oameni care erua multumiti si de 95 de la petrom. nu vreau sa ma zgarcesc inutil, dar nici nu vad scopul de a pune benzina extrem de buna in motorul asta, simplu., nu vad rostul ueni benzine de 99, daca cea de 95 este chiar de 95 si curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

iata o gindire sanatoasa! bafta. sa te intorci cu un feedback (pozitiv de preferinta) dar eu pariez pe benzina "aranjata" la statia unde alimentai de obicei.

btw, sunt anumite modele de ecu (nu stiu detaliile) care memoreaza un numar de cicluri motor si fac o mediere a parametrilor de functionare, din cauza asta se recomanda ca la schimbarea tipului de benzina sa reinveti ecu un nou set de parametrii pornind de la cei standard din memoria lui.

bref, incalzesti motorul in zona de functionare normala, opresi motorul,  decuplezi bateria, apesi pe frina ca sa descarci eventuali condensatori, recuplezi bateria, pornesti si mergi citiva km in regimul de folosinta preponderenta (oras, autostrada, etc)

 

Cum ziceam, nu stiu daca se aplica aici dar la renault/hyundai/chevrolet procedura asta face diferenta. Altfel efectul se simte abia dupa aprox 1 rezervor consumat, cit o sa-i ia lui ECU sa reactualizeze parametrii pe noua benzina.

Oricum, chiar daca nu vezi un efect pozitiv, cu siguranta rau nu o sa faca (doar ca poate pierzi posturile din radio, ceasul,...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut, am o problema in partea din dreapta a bordului, spre parbriz, airbag, se aude un fel de scartait de plastic. Am dat torpedoul jos, dar nimic, nu pot sa-mi dau seama ce poate fi. Scartaitul asta se manifesta in mers, cand trec peste denivelari sau prin gropi. Daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta, poate ma ajuta cu un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mers cu torpedoul demontat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am scos torpedoul, dar zgomotul nu este de la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina a inceput sa aiba un troncanit pe spate stanga, si cu timpul a inceput sa piarda ulei din amortizor. Sa mai confruntat cinva cu problema asta?? masina aste in jur de 100000km. Inca nu am ajuns cu ea la service,  ce amortizor(ce firma) sa mi comand ca e plin de ele pe net??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sachs sau Kayaba.

Edit:

Pentru anunturi/ oferte exista arie speciala, destinata acestui gen de postari. Considera editarea acestui post drept avertisment verbal. Urmatorele abateri de acest gen vor fi sanctionate conform regulamentului.

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut. După aproximativ un an de încasat zgomote ciudate, m-am hotărât sa descopăr cine îmi fura liniștea în timp se conduc. Dupa ce am dezechipat tot ce imi putea perpetua nelinistea, am stat și am ascultat bine dar tot nu îmi pot da seama de unde provine și cum sa îl anihilez. 

Zgomotul cu pricina vine de undeva din partea din spate a mașinii zona centurilor mai precis. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut tuturor,

 

Detin un Polo 6R 1.2 51kw din 2010 (cumparat SH) si de cateva zile se aude un pocnet infundat cateodata cand virez sa plec din parcare. Face o singura data dupa care directia merge normal pana la urmatoarea plecare din parcare (se aude ca si cum ar scapa ceva, ca si cum ai lovi cu un lemn intr-un bidon de plastic mai gros).

Din ce am citit pe forum, se pare ca pompa de servo nu ar avea destul ulei de servo. Care este mai exact vasul de ulei de servo? Ar putea fi asta o rezolvare la acel pocnet infundat?

 

In plus, la viteze mici pe piatra cubica, se aude un harsait metalic de la roata din dreapta fata aproape insesizabil, ca si cum ar atinge placutele discul. Placutele au fost verificate si sunt ok. 

 

Aveti vreo idee vis-a-vis de cele 2 zgomote suspecte?

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Vad ca de mult nu a trecut nimeni pe aici, totusi incerc: la masinile voastre se aude functionarea pompei electrice de servodirectie? Uleiul este la nivel, directia merge usor si lin, acel vajait care se aude se modifica usor cand misc stanga- dreapta volanul, dar doar la inceputul miscarii. Nu e foarte enervant zgomotul, se aude doar cand stau pe loc sau merg lejer pe un drum bun. Se aseamana cu vajaitul ce se aude la functionarea generatorului avioanelor in timpul imbarcarii, bineinteles mult mai slab. :) La tractiune mai in forta zgomotul motor+vant+rulare anvelope acopera suieratul. Masina am luat-o second asa ca nu stiu daca e normal zgomotul sau ma paste un schimb de pompa?

Modificat de rlacika
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

da, la polo se aude un biziit de la motorul electric al servo directiei. Daca o sa te uiti atent o sa vezi ca la ralanti iti scade si intensitatea farurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Zgomotul acesta dinspre rotile/usile din spate il recunoaste cineva ? Trebuie dat volumul ceva mai tare, si la secundele 3, 10, 13, 17 se aude cate un click, cand trec peste denivelari.

La ultima vizita la service am schimbat amortizoarele pe spate. S-a verificat si toba si pare prinsa bine inca.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

salut, din pacate un zgomot nou de care nu reusesc sa scap.

Zgomotul apare din zona torpedoului, numai pe accelerare in vitezele 2 si 3 si e ca un zornait.

Cu cit accelerarea e mai puternica cu atit se aude mai tare.

Si e mai pronuntat daca accelerez in curba.

Planetara nu ar avea cum sa fie pentru ca nu e cloncanit specific de lanetara, e ca un zumzait/zornait.

Distributia ar fi fost o posibila cauza dar am schimbat-o saptamina trecuta si zgomotul a ramas.

De fapt, se aude ca un zgomot de avans/tacheti/culbutori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!